• Deze RPG is gebaseerd op het originele verhaal Live While We're Young || Zianourry (16+)

    Naar het idee van quin98 en Vindicatif



    I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    Vijf onbekende jongens leren elkaar online kennen. Niemand wist ooit iets van elkaars bestaan tot dit bijzondere voorval. De jongens groeien steeds meer naar elkaar toe zonder elkaar persoonlijk te kennen. De raarste dingen durven ze ineens, ondanks het vijf verschillende personen zijn. Van de populairste naar het doelwit van de school. Echt heel hun leven veranderd als een onbekende de jongens nog dichter naar elkaar laat groeien. Dit is door middel van een weddenschap waar de jongens niet onderuit komen. Een spel zonder regels, maar met een gemeen eind. Het spel genaamd liefde. De beste vriendinnen van de jongens proberen hun te helpen om eronderuit te komen. Stiekem proberen ze zo ook de jongens voor hun zelf te winnen. Maar is het wel de goede manier? En willen de jongens dat wel? Wie sluit met wie een weddenschap af? Wie gaat dit winnen?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:
    -Niall James Horan: SunnySpring
    -Louis William Tomlinson: Vindicatif
    -Liam James Payne: Sylvesti
    -Harry Edward Styles: quin98
    -Zayn Javadd Malik: Danosaur
    -Blake Jayson Styles: Vindicatif/ quin98


    De vriendinnen van de jongens

    - Vriend Louis: Blake Jayson Styles Vindicatif/ quin98
    - Vriendin Harry: Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels Lootus
    - Vriendin Zayn: Yasmin Amelia Jones Depay
    - Vriendin Liam: Aurrisea Dawnelle Garcia Caleo
    - Vriendin Niall: Amber Woods Sempra


    Andere mensen: ( Denk hierbij aan broers/ zussen en beste vrienden)
    - Zusje van Liam: Mika Isobel PayneBlog
    - Broertje van Harry/ Stranger: Blake Jayson StylesVindicatif/ quin98
    - Broertje van Louis: Steve James Tomlinson BADASSS
    - Broertje van Harry: Jim Edward Styles ZaynieBoy



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Vindicatif en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    De koppels voor de weddenschap:

    Blake Styles & Steve Tomlinson
    Harry Styles & Louis Tomlinson
    Zayn Malik & Liam Payne
    Jim Styles & Niall Horan



    Het begin;

    De jongens die hebben weer afgesproken op de vaste site. Iedereen heeft zijn 'partners' gevonden en is daar mee aan de praat geraakt en kennen elkaar door en door. Halverwege het gesprek zal de Stranger ( Blake) komen met het voorstel van de weddenschap. De een gaat erin mee en de andere gaat mee met iets meer moeite. Het was dus het begin voor ze elkaar echt leren kennen. De vriend(innen) van de jongens mogen zelf weten waar ze voor kiezen. De mogen naar de jongens gaan, maar ook iets anders doen.
    Het is eind van de ochtend/ begin van de middag



    Aangezien zowel Quinty als ik het idee hebben dat het toch niet gaat werken, hebben we iets anders bedacht. Iedereen begint opnieuw, zodat het voor iedereen te volgen valt.
    De jongens zitten allemaal op de chatsite in een groepsgesprek en halverwege dat gesprek zal Stranger aankomen met de weddenschap. Vanaf daar zullen ook de afgesproken tijd komen dat de jongen elkaar ontmoeten en hun 'partner/ vrienden' echt ontmoeten. Eenmaal de weddenschap gestart is, zal het weer vrij zijn voor iedereen. De meiden zullen zich tot die tijd even niet met de jongens bezig kunnen houden en zullen iets moeten verzinnen. Dit is om alles even alles goed te laten lopen. En het niet snel doodloopt.
    Wat nu is het om het netjes te houden gewoon een zooitje.

    [ bericht aangepast op 29 april 2013 - 23:38 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Mijn topics! Hoe beginnen we? (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [MT]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [En wat is het begin voor de vijf vrienden van de jongens? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    [En wat is het begin voor de vijf vrienden van de jongens? ]


    ( Dat mogen ze zelf weten. Ze mogen naar de jongens of iets..Zover was ik nog niet met verzinnen xD)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Is het ochtend in de RPG?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    ( Wacht ik zal even alles erbij zetten (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jim Edward Styles:
    Hier stond ik dan, wachtend op het schoolplein.. ''Grr wanneer komt Harry me nou ophalen het is al half 5 ! '' zei ik hardop.
    Ik besloot maar om alleen naar huis te lopen het is dan wel 2 kilometer lopen maar het maakt me niet uit.. Ik moet toch nog vandaag hardlopen.
    Tijdens het lopen zag ik ontzettend veel leuke jongens. Niemand weet dat ik homo ben zelfs Harry niet .. Normaal vertel ik hem altijd alles , maar dit is iets persoonlijks .. Als ik er klaar voor ben vertel ik het hem. na 2 uur lopen was ik dan eindelijk thuis.. Ik pakte de huissleutel en deed de deur open. ''HARRY EDWARD STYLES WAAR BEN JE !!!????'' Ik hoorde niks . Ik ging snel naar boven om te kijken als hij in z'n kamer was maar daar was hij ook niet. Ik pakte me mobiel en belde hem.. ''Dit is de voicemail van Harry Styles spreek iets in na de piep *Piep*'' '' Ja Harry waar ben je nou je zou me toch ophalen ? en waarom ben je niet thuis zit je in een hoerenbar ofzo ?'' Ik legde mijn mobiel weg en ging douchen..


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [Mijn topics]


    Bowties were never Cooler

    --

    [ bericht aangepast op 26 april 2013 - 16:46 ]

    Harry Styles

    Als ik in de auto zit kijk ik op mijn horloge, shit ik was al te laat. Nu was die waarschijnlijk al weer weg. Als ik bij zijn school ben is die inderdaad al weg, hmm nu kon ik beter maar even iets vinden om het goed te maken. Ik dacht echt dat ik optijd vertrokken was maar ja toen werd ik weer opgehouden. Gauw rij ik richting starbucks, Jim vindt het vast niet erg als ik wat lekkers voor hem meeneem. Ik parkeer de auto en stap rustig naar binnen. Ik ga in de rij staan en zie een gemiste oproep van jim. Ik bel hem terug, de rij duurt toch nog even.

    [sorry beetje kort maar moet gauw weg']

    Blog schreef:
    [MT]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels

    Met een opgeluchte zucht sta ik op als de bel gaat. Ik pak mijn spullen uit mijn kluisje en loop naar de bushalte. Van mijn moeder mocht ik niet te veel sporten, zeurkous. Ik zucht diep en stap in de bus als die er aan komt. Vlug pak ik mijn mobiel en toets het nummer van Harry in.
    Ik kom eraan. Zit in de bus. Ben je thuis?
    Als hij niet thius was, maakte dat ook niet uit, ik had de sleutel en vermaakte me wel als hij nog lang niet thuis kwam. Volgens mij was ik vaker bij Harry dan bij mezelf thuis. Dat komt vooral omdat mijn moeder me continu in de gaten hield en mijn vader was nog veel erger. Mijn ouders waren geweldige mensen, maar ze waren zo verschrikkelijk irritant. Harry wist niks van mijn verleden en dat was fijn, hij lette niet veel op me en was niet bezig met de hoeveelheid die ik at. meestal dan. Ik stap bij de juiste halte uit en loop naar het huis van Harry. Daar bel ik eerst even aan, om vervolgens de deur te openen. 'Harry,' schreeuw ik. 'Jim,' volg ik. Ik wist niet of ze thuis waren. Misschien enkel Jim, misschien enkel Harry. Ik doe mijn jas uit en schop mijn schoenen uit. Ik zet mijn hakken netjes onder de kapstok en loop dan de woonkamer in. Ik glimalch even en wacht eventjes op enig teken vn leven.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jim Edward Styles

    Opeens hoor ik mijn telefoon afgaan .. Ik ren snel naar mijn mobiel en zie Harry belt u.. Ik neem op ''Hallo Harry ? Waar ben je nou man ik maak me erg ongerust ik dacht dat je dood was ofzo wat is er aan de hand ?'' Het is stil aan de anderekant van de lijn.. Opeens hoor ik dat hij heeft opgehangen. Hmm ik maak me nu wel erge zorgen om hem . Dit is Harry niet meer de laatste tijd kwam hij vaak dronken thuis..En elke nacht had hij wel weer een meisje meegenomen om mee het bed in te duiken .. Elke nacht hoor ik weer gekreun van het seks spel ik word er gek van .. Maar ja het is Harry en ik denk als ik het hem zeg dat ik homo ben dat hij flipt.. Hij zou nooit meer iets met me te maken willen hebben. Hij zou mij zijn huis uitschoppen en dan ? Ik heb nog niet eens mijn diploma hoe moet ik dan ooit werk vinden ? Ik denk dat ik Harry mijn problemen maar eens vertel.. En als hij me zal haten dan weet ik dat hij mij nooit heeft gemogen..


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Blake Jayson Styles
    Ik beet op mijn lip terwijl ik mijn laptop opstartte. Het kon nooit heel lang duren oor de andere vijf jongen zich online zouden melden. Het was dan ook een geluk dat ik de nummers had. Niemand kwam er zo makkelijk onderuit, zodra ze hieraan begonnen waren. Waarom ik haar aan begonnen was? Ik verveelde me en beschermde mijn broer tegen alles. Een bekende stem liet me toch mijn laptop dichtklappen, om vervolgens op te staan. Ik gooide de deur openen. 'Harry was op weg naar maar wist dat hij te laat was.' Zei ik tegen Jim en strompelde de overloop over om uiteindelijk naar beneden te lopen. Ik was geen ochtend mensen en zou dat ook nooit worden. En toch kreeg ik op dat moment van de dag de meeste dingen voor elkaar. Ik liep naar de keuken en begon maar met mijn ontbijt. 'Iemand anders ontbijt?' riep ik.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mika Isobel Payne

    Beroerd stond ik op uit bed en slenterde naar de badkamer. Van school was ik ziek gemeld, ik wist niet eens wie dat had gedaan. Aangezien ik gister stomdronken met één of andere jongen thuis was gekomen had ik vandaag een erge kater. Normaal ging ik altijd gewoon naar school, want ik wilde geen enkele dag missen, maar dit was gewoon ondraaglijk. Het slenteren ging over tot sprinten, waarna ik mijn haren naar achter hield en bij de wc neerknielde. Voor de zoveelste keer moest ik overgeven. Het rare was, ik had veel ergere nachten meegemaakt. Je zou zeggen dat ik me zo beroerd niet meer zou voelen. Een flinke tegenvaller, dus. Nadat ik de wc had doorgespoeld en mijn mond had gespoeld, keek ik in de spiegel. Wallen onder mijn ogen, bleker gezicht, schouders hingen maar wat. Lachen kon ik nu niet, ik zag er verschrikkelijk uit. Op dit moment liep ik dan ook gekleed in een te groot shirt en een pyjamashortje. De jongen die ik gister mee had genomen, had ik eruit geschopt. Zuchtend liep ik de trap af naar beneden en liep de keuken in, waar ik uit het kastje een doosje haalde. Daaruit haalde ik en aspirientje en legde het doosje weer terug. Een glas pakte ik ook, die ik vulde met water. Snel slikte ik het aspirientje door en gooide het overgebleven water in de gootsteen. Waar was Liam, eigenlijk? Op zijn kamer, of was ie bij een vriend? Uit nieuwsgierigheid strompelde ik maar naar boven, en klopte zachtjes op de deur van Liam. 'Li?' vroeg ik zachtjes. Mijn stem klonk schor en hees, iets waar ik een hekel aan had.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."