• Deze RPG is gebaseerd op het originele verhaal Live While We're Young || Zianourry (16+)

    Naar het idee van quin98 en Vindicatif



    I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    Vijf onbekende jongens leren elkaar online kennen. Niemand wist ooit iets van elkaars bestaan tot dit bijzondere voorval. De jongens groeien steeds meer naar elkaar toe zonder elkaar persoonlijk te kennen. De raarste dingen durven ze ineens, ondanks het vijf verschillende personen zijn. Van de populairste naar het doelwit van de school. Echt heel hun leven veranderd als een onbekende de jongens nog dichter naar elkaar laat groeien. Dit is door middel van een weddenschap waar de jongens niet onderuit komen. Een spel zonder regels, maar met een gemeen eind. Het spel genaamd liefde. De beste vriendinnen van de jongens proberen hun te helpen om eronderuit te komen. Stiekem proberen ze zo ook de jongens voor hun zelf te winnen. Maar is het wel de goede manier? En willen de jongens dat wel? Wie sluit met wie een weddenschap af? Wie gaat dit winnen?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:
    -Niall James Horan: SunnySpring
    -Louis William Tomlinson: Vindicatif
    -Liam James Payne: Sylvesti
    -Harry Edward Styles: quin98
    -Zayn Javadd Malik: Danosaur
    -Blake Jayson Styles: Vindicatif/ quin98


    De vriendinnen van de jongens

    - Vriend Louis: Blake Jayson Styles Vindicatif/ quin98
    - Vriendin Harry: Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels Lootus
    - Vriendin Zayn: Yasmin Amelia Jones Depay
    - Vriendin Liam: Aurrisea Dawnelle Garcia Caleo
    - Vriendin Niall: Amber Woods Sempra


    Andere mensen: ( Denk hierbij aan broers/ zussen en beste vrienden)
    - Zusje van Liam: Mika Isobel PayneBlog
    - Broertje van Harry/ Stranger: Blake Jayson StylesVindicatif/ quin98
    - Broertje van Louis: Steve James Tomlinson BADASSS
    - Broertje van Harry: Jim Edward Styles ZaynieBoy



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Vindicatif en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    De koppels voor de weddenschap:

    Blake Styles & Steve Tomlinson
    Harry Styles & Louis Tomlinson
    Zayn Malik & Liam Payne
    Jim Styles & Niall Horan



    Het begin;

    De jongens die hebben weer afgesproken op de vaste site. Iedereen heeft zijn 'partners' gevonden en is daar mee aan de praat geraakt en kennen elkaar door en door. Halverwege het gesprek zal de Stranger ( Blake) komen met het voorstel van de weddenschap. De een gaat erin mee en de andere gaat mee met iets meer moeite. Het was dus het begin voor ze elkaar echt leren kennen. De vriend(innen) van de jongens mogen zelf weten waar ze voor kiezen. De mogen naar de jongens gaan, maar ook iets anders doen.
    Het is eind van de ochtend/ begin van de middag



    Aangezien zowel Quinty als ik het idee hebben dat het toch niet gaat werken, hebben we iets anders bedacht. Iedereen begint opnieuw, zodat het voor iedereen te volgen valt.
    De jongens zitten allemaal op de chatsite in een groepsgesprek en halverwege dat gesprek zal Stranger aankomen met de weddenschap. Vanaf daar zullen ook de afgesproken tijd komen dat de jongen elkaar ontmoeten en hun 'partner/ vrienden' echt ontmoeten. Eenmaal de weddenschap gestart is, zal het weer vrij zijn voor iedereen. De meiden zullen zich tot die tijd even niet met de jongens bezig kunnen houden en zullen iets moeten verzinnen. Dit is om alles even alles goed te laten lopen. En het niet snel doodloopt.
    Wat nu is het om het netjes te houden gewoon een zooitje.

    [ bericht aangepast op 29 april 2013 - 23:38 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Blake Jayson Styles

    Rustig maak ik voor mezelf ontbijt omdat de rest niet reageerde en begin dat te eten. Als Jim ineens in de keuken verschijnt glimlach ik even naar hem. 'Heey Jim' zeg ik rustig en kijk hem aan. 'Hazz was te laat he?' vraag ik hem en kijk Jim even aan. Harry had al gezegd toen die van huis kwam dat die te laat zou zijn maar alsnog wou die erheen omdat Jim er misschien nog zou staan. Nou nu hij er staat is dat dus niet zo want dan was Hazz hier ook wel, best stom dat die daar nu voor niks heen gereden is. Ik kijk Jim aan en bedenk dan dat ik de jongens maar is een w'app ga sturen met dat ze online moeten komen, het is tijd voor actie.Kom over een half uur op de chat stuur ik naar alle jongens en stop dan mijn mobiel weg.

    [ bericht aangepast op 26 april 2013 - 21:51 ]

    Louis Tomlinson
    Wat maakte ik toch altijd weer een goede eerste indruk. Geen wonder dat mensen me gelijk al vervelend vonden en dan al helemaal met het staren erbij. Het grinnik van de jongen maakte het er niet beter op. 'Sorry, het suiker begint te werken en dat heeft geen goede effect. Al is het wel beter dan zonder, want dan ben ik niet te genieten.' zei ik en probeerde nu niet te ratelen. Wel brak een glimlach door op mijn gezicht. 'Dan word het een traktatie.' Toch durfde ik niet op te kijken. En al helemaal niet toen ik zijn blik op me voelde branden. 'Curly vind ik wel wat hebben, al kan je ook nog kiezen uit Hazz. Het maak me niet uit. Het is wat jij het fijnst vind.' antwoordde ik waarna ik toch langzaam opkeek. Heel kort keek ik naar de jongen en toen gewoon weer voor ons. Mijn telefoon klonk door de Starbucks en viste deze uit mijn broekzak. Snel las ik wat er in mijn scherm stond voor ik hem weer in mijn zak stopte. Nog een half uur en dan was het alweer tijd. Ik keek met een twijfelende glimlach terug naar Harry. 'Vind je mij nu al vervelend?' Het had mijn mond verlaten voor ik er erg in had waardoor mijn wangen nog roder kleurde. Meestal hadden mensen dat al snel, maar durfde niet te zeggen. 'Sorry, ik laat je na de traktatie wel met rust.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles

    Ik schiet in de lach, 'Het geeft niet, ik vindt het wel grappig en ik heb toch liever een vrolijke druk dan een chagrijnige dan' zeg ik met een glimlach. Erg druk was die wel maar ik vond het wel grappig. Als hij zegt dat het een traktatie wordt glimlach ik en knik daarna even. 'Je mag zelf gewoon kiezen ik vindt het allebei prima Lou' zeg ik daarna en glimlach even omdat ik toch nog iets heb nu. Een echte bijnaam had ik niet voor hem maar ja dat kwam misschien nog wel al zou stuiterbal misschien ook wel toepasselijk zijn nu. Ik schud mijn hoofd als Louis vraagt of ik hem irritant vindt en schud mijn hoofd, 'Nee hoor waarom zou ik? je bent juist wel gezellig' zeg ik met een glimlach en pak daarna mijn mobiel erbij waarna ik het smsje lees. Hmm een half uurtje moest wel lukken. 'Dat hoeft echt niet hoor' zeg ik met een glimlach

    Jim Edward Styles

    Tijdens het wachten besloot ik maar om een fles Wodka te openen . Ik had die heerlijke smaak echt gemist!
    Ik zette de fles tegen mij lippen en ik goot de drank naar binnen . Men wat voelde dit goed. Ik dronk maar niet alles leeg want anders gebeuren er straks nog rare dingen op die chat als ik dronken ben. En geloof me ik kan dan echt hele rare dingen doen . Ik pakte mijn mobiel en zette Beyoncé op om de tijd een beetje te doden.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis Tomlinson
    Toch ietwat opgelucht haalde ik adem. 'Maar alsnog. Een al te druk iemand kan soms nog net zo erg zijn, want dat kan je ook irriteren.' zei ik met een lichte glimlach. Ik had daar al genoeg ervaring mee en negen van de tien keer was ik nog niet zo druk. De glimlach op zijn gezicht liet me toch wat ontspannen en de bijnaam liet me toch echt glimlachen. 'Dan hou ik het gewoon beide. Of combineer het, dat het Curly Hazza word.' zei ik bedenkelijk. 'Daarbij bevalt de afkorting me ook wel. Alles beter dan Boobear.' Ik had echt een hekel aan die naam gekregen en had dan nog liever een stuiterbal, want dat was ik ook. Ik ontspande pas echt helemaal toen Harry zijn hoofd schudde. Iets liet me zien en geloven dat hij het echt meende. 'Omdat genoeg mensen dat vinden. Maar dat veranderd dan waarschijnlijk snel.' zei ik. Niet dat ik dat zou willen, want deze jongen leek me echt gezellig. Ik keek voor ons en zag dat we aan de beurt waren. Voorzichtig trok ik hem mee. 'Daar hebben we het straks nog over als je van gedachten verandert. Of je bent bijzonder en hoeft echt niet. Maar wat wil je hebben?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Blog schreef:
    Mika Isobel Payne
    De zin van Liam kwam weer naar boven, waardoor ik toch even moest gniffelen. Dat een jongen van negentien zich al moest scheren. Het klonk dan nu wel heel stom dat ik erom moest lachen, maar iedereen heeft zo zijn rare kanten, niet waar? En één van mij, is lachen om de normaalste dingen. 'Zal ik eieren met spek maken als ontbijt? Misschien wat baked beans erbij?' vroeg Liam. Het water liep me al in de mond als ik er aan dacht. Zelf had ik nooit zo'n zin om een ontbijt te maken, dus ontbeet ik gewoon niet of ik deed het met een kommetje muesli. Helemaal in mijn dagdroom, hoorde ik Liam's stem weer en kwam ik weer bij de echte wereld. 'Dus, een luxe ontbijtje voor mijn zusje de prinses?' Zijn vrolijke stem klonk zonder chagrijnige of humeurige ondertoon. Hoe deed hij dat toch? Zo vrolijk en positief blijven. Dat kon ik nog niet als ik uit zou slapen, op tijd naar bed zou gaan en goed nieuws te horen zou krijgen. Het deed me wel glimlachen. 'Graag' glimlachte ik. 'Li? Wilde jij vroeger altijd liever een broertje dan een zusje?' vroeg ik hem, gewoon uit nieuwsgierigheid. Vragen die in me op kwamen vroeg ik gewoon, ik was toch geen meisje-meisje dat gelijk depressief en zielig ging doen als ik een antwoord niet leuk vond. Het deed me niks.


    Caleo schreef:
    Aurrisea Dawnelle Garcia
    Zachtjes neuriënd doe ik een verdwaalde lok achter mijn oor. Vanochtend heb ik de moeite niet genomen om het te stijlen, maar heb er een simpele zijwaartse visgraatvlecht in gemaakt. Op mijn fiets trap ik op een rap tempo richting het huis van Liam. Weer belanden er plukken haar voor mijn ogen en weer prop ik de lokken achter mijn oren. Hoewel het helemaal niet ver fietsen is ben ik blij als ik er ben. Mijn fiets kan en hoeft niet op slot, het is laat ik maar zeggen nogal een rammelbak. Hoewel ik heel veel fiets heb ik gewoon geen nieuwere. Eigenlijk is het niet eens mijn fiets, maar die van mijn nicht, Maye. Het is dat zij bijna nooit fiets en ik dus beslag heb genomen op het oude ding. Ach, ik ben al lang blij dat ik überhaupt bij haar mag wonen. Een sombere gedachte overspoelt me, maar door met mijn hoofd te schudden hoop ik het te negeren. Met een glimlach bel ik aan en wacht tot er open word gedaan.


    Liam James Payne
    Ik glimlachte naar haar gegrinnik. Dat was zo mijn zusje. Die vond echt alle normaalste dingen van de wereld leuk. Ik maakte alles klaar om ontbijt te maken en keek toen naar haar om. Zo te horen wilde ze graag ontbijt. Ik begon rustig plakjes spek in de pan te doen, die sisten zodra ze het hete metaal raakten. Ik keek niet om toen ze wat vroeg, maar luisterde wel. "Ik weet het eigenlijk niet, Miek. Een broertje is natuurlijk altijd wel leuk om mee te kunnen voetballen enzo, maar de enigste jongen zijn heeft zijn voordelen, ik hoefde nooit mijn speelgoed te delen." Ik glimlachte en brak de eieren in de pan. "Het maakte mij volgens mij niks uit, zo lang ik maar een kleiner broertje of zusje had, zodat ik niet de jongste was." Ik keek naar haar op en zette het potje baked beans in de magnetron om warm te worden. Op dat moment ging de deurbel. "Ik kom eraan!" riep ik terwijl ik de eieren met spek over twee borden verdeelde en de warme bonen ook. Ik zette de twee borden, met messen en vorken op tafel en liep toen naar de deur. Ik deed open. Een glimlach verscheen op mijn gezicht door Aurrisea. "Hey. Kom binnen. Ik ontbijt nog even en dan trek ik fatsoenlijke kleren aan. Ben je nog iets van plan vandaag, of gaan we gewoon door de straten slenteren?" Ik keek haar aan en deed een stap naar achter om haar binnen te laten.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles

    'Het kan soms wel irritant zijn maar dat valt volgens mij wel heel erg mee als het aan mij ligt tenminste' zeg ik met een glimlach en de opgeluchte zucht van hem was wel schattig, dat hij er helemaal over in zat op ik hem irritant vond of niet. 'Curly hazza?' grinnik ik en haal mijn schouders op. 'Ik vindt het goed en volgens mij ben jij goed in bijnamen verzinnen of niet?' vraag ik hem met een glimlach, hazza was wel een nieuwe voor mij. Ik begin te lachen, 'Nouw, ik vond Boobear nou net een leuke naam maar dan blijf je gewoon Lou de stuiterbal' zeg ik met een grijns op mijn gezicht en kijk hem aan. Boobear ging ik toch onthouden. 'Die mensen zijn gewoon saai vindt ik' grinnik ik dan en haal mijn schouders een beetje op, nee ik kon wel begrijpen dat mensen hem irritant vonden maar alsnog ik vond het wel prima dat die zo druk was, ik kan er alleen maar om lachen. 'Dat gebeurt waarschijnlijk niet maar ja, dan denk ik dat ik toch bijzonder ben' lach ik en denk daarna even na. 'Doe maar gewoon wat' zeg ik en kijk hem aan. Is kijken wat die gaat kiezen.

    Mika Isobel Payne

    'Eten!' gilde ik en vrolijk pakte ik gelijk de mes en vork die bij mij lachen. Als eerst keek ik geconcentreerd naar de eieren op mijn bord. 'Vulkaanuitbarsting in drie, twee, één' zei ik en ik prikte met mijn vork in het eigeel, zodat er een soort van eigeel-overstroming kwam. Grijnzend sneed ik het spiegelei in stukjes, en at hem op. Zo deed ik dat ook met het andere ei en genoot van de heerlijke smaak in mijn mond. Normaal zou ik niet bepaald kiezen voor ontbijt met koffie, maar nu had ik het gewoon nodig. Snel nam ik een grote slok van mijn koffie en sneed het spek, die ik vervolgens ook in mijn mond stopte. Liam kon echt geweldig koken. 'Li, je bent fantastisch' mompelde ik met mijn mond vol. De baked beans begon ik ook op te eten en ik hoorde de bel. Al wetend wie het was, veranderde mijn stemming van vrolijk naar nors en chagrijnig. Het lege bord met het mes en de vork erop zette ik op het aanrecht, en ik liep met de beker koffie naar de gang. 'Kom je weer m'n huis vervuilen door je hier te vertonen? Wil je dat op zijn minst buiten doen?' gromde ik naar Aurrisea. 'Bitch' mompelde ik in mezelf. Zuchtend stormde ik naar boven en liep mijn kamer in. De kamerdeur gooide ik met een klap dicht. Mompelend trok ik van alles uit mijn kast, en koos een outfit uit. Dat werd de stad in. Na mijn haren in een slordige vlecht te hebben gedaan, en de wallen te hebben weggewerkt liep ik de trap weer af en keek even naar Liam. 'Ik ben de stad in. Weet niet wanneer ik terug kom, maar vanavond blijf ik thuis voor school. Tot dadelijk' zei ik, waarna ik de deur uitliep en strak vooruit bleef kijken.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis Tomlinson
    'Je weet niet wat je zegt, Hazza, je weet niet wat je zegt. Het is heel erg en valt zeker niet mee, maar dat zie je vanzelf wel in.' zei ik met een onschuldige grijns. Langzaam begon ik me wel op mijn gemak te voelen. Die jongen had iets om zich heen hangen wat vertrouwd voelde, maar toch bleef ik nog iets angstig. 'Ja, Curly Hazza.' Lachte ik vrolijk en stak mijn tong naar hem uit. 'Yay, dan houden we het zo en dat valt tegen. Heel soms komt er iets in me op.' Curly lag bij hem wel voor de hand, dus zou geen nieuwe zijn. Voorzichtig stak ik mijn hand uit naar zijn krullen en haalde mijn hand er doorheen. 'I like your curls, Curly. Maar hou het maar op de tweede naam. De eerste vind ik verschrikkelijk.' De onschuldige glimlach was nog niet van mijn gezicht verdwenen, maar werd juist breder. Waarschijnlijk zou die naam zijn mond toch nog wel een paar keer verlaten. 'Maar hebben ook wel een punt.' zei ik zacht. Ik lachte altijd wel overal om, maar toch deed het me altijd wel iets. Maar gelukkig leek deze jongen anders te zijn, alleen zou dat nog lang duren? Ik grinnikte zacht en knikte daarna. 'Eens zal de eerste keer moeten zijn. En we komen daar snel genoeg achter.' Met een vragende blik keek ik Harry aan toen hij nadacht. 'Hmm, tweemaal iets met veel suiker en twee muffins.' bestelde ik na zijn woorden. Dit ging nog eens leuk worden.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jim Edward Styles

    Nadat mijn mobiel stopte met liedjes afspelen besloot ik maar om even naar beneden te gaan .
    Ik ging de trap af en liep naar de keuken. Ik pakte een glas en ik haalde de fles cola uit de koelkast.
    Met die 2 dingen liep ik weer terug naar boven .. Ik keek op mijn laptop maar en stonden nog steeds geen antwoorden van de anderen.
    Alleen ik stond er weer met mijn dom gelul
    JimmBoy : Uhhh Hallo ?
    Tuurlijk dat is typisch weer zo'n actie van mij ... Ik kan gewoon niet normaal typen er moet altijd weer een Uhh voor staan.
    Ik werd gek van het wachten en deed de televisie maar aan. Ik drukte op een paar cijfers en toen kwam MTV in beeld. ''HA HIER MTV EINDELIJK!!''
    Ik zette de tv loei hard en ik dansde en zong mee!! Toen kwam Justin Bieber opeens in beeld ... Wat een lekker ding is dat toch dacht ik bij mezelf. Daar zou ik wel een trucje op kunnen Ach ik moet niet zoveel denken . Ik ging weer verder op mijn laptop


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Elizabeth 'Lizz' Amy michels

    Ik zat nog altijd op de bank met mijn boeken op schoot in Harry zijn huis. A en toe hoorde ik Jim iets schreeuwen of zeggen en liet dat me grinniken. Verdwr gebeurde er niet veel. Ik moest leren, maar ik had er exht geen zin in. Het was vechten tegen het feit dat ik gewoo mijn boeken op tafel wilde gooien en de tv aan te zetten. Met een zucht stond ik op en liep naar de keuken. Ik pakte wat dribken voor mezelf en liep daarna weer terug. Vermoeidheid overviel me en eigenlijk had ik wel behoefte aan Harry zijn gezelschap, maar hij was er nog steeds niet.
    Harry, waar blijf je? Je moet me afleiden van mijn huiswerk, ik ben sterfende
    Met een zucht druk ik op verzenden en laat me languit op de bank vallen. 'Jim,' roep ik. 'Kom anders gezellig beneden?' Ik sluit mijn ogen en luister naar de geluiden. Het valt me op dat er meer gelyiden klinken in het huis dan die alleen Jim kan veroorzaken. 'Blake,' roep ik, maar blijf liggen. Waarom had ik die jongen nog niet gezien? Ik grinnik even zachtjes en wacjt tot een van de twee bij me komt.

    [Klopt de reactie zo nog?]

    [ bericht aangepast op 27 april 2013 - 10:09 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    ( Ja, het klopt nog wel volgens mij. Maar je weet dat Blake ook in de keuken en in het huis rondzwerft?)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [O wist ik niet. Pas wel even aan (:]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Harry Edward Styles

    'Ik weet heel goed wat je zegt en ben het daar niet mee eens tenminste niet als je mij bent' zeg ik met een knipoog, hij was wel veel bezig met of ik hem irritant vond al had ik al paar keer gezegd van niet. Ik grinnik even als hij zijn tong uitsteekt en schud expres een beetje mijn hoofd zodat mijn krullen wat bewegen. 'Hmm nou je hebt net al twee dingen bedacht, al is curly iets wat iedereen snel bedenkt maar toch, dus voor mij ben je der goed in' zeg ik met een glimlach. Ik begin te lachen als hij voorzichtig een hand door mijn krullen heen gaat. Ik glimlach even als die zegt dat die mijn krullen leuk vindt, ' Hmm oké ik denk dat het op de tweede naam hou maar de eerste naam ga ik toch echt wel onthouden' ik steek even plagend mijn tong uit en kijk hem daarna grijnzend aan. Als hij zacht begint te praten kijk ik hem aan en haal mijn schouders een beetje op, 'Dat valt echt mee, je kan juist heel erg met je lachen dus die mensen stellen zich gewoon aan' zeg ik en kijk Louis aan, volgens mij vond die het niet leuk dat mensen hem irritant vonden en dat kan ik goed begrijpen. Ik grinnik even door zijn bestelling, 'Nog meer suiker hé' zeg ik lachend en kijk hem aan, dat werd straks nog echt een stuiterbal. Ik krijg weer een sms van Lizz en stuur er gauw een terug, Zoals ik al zei ben ik in starbucks, maar iemand trakteert me op starbucks wat ik nu niet kan afslaan, vermaak je je no een beetje met mijn broertjes?

    [ bericht aangepast op 27 april 2013 - 10:18 ]

    [ ik had een berichtje met Hazz gestuurd]