• Deze RPG is gebaseerd op het originele verhaal Live While We're Young || Zianourry (16+)

    Naar het idee van quin98 en Vindicatif



    I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    Vijf onbekende jongens leren elkaar online kennen. Niemand wist ooit iets van elkaars bestaan tot dit bijzondere voorval. De jongens groeien steeds meer naar elkaar toe zonder elkaar persoonlijk te kennen. De raarste dingen durven ze ineens, ondanks het vijf verschillende personen zijn. Van de populairste naar het doelwit van de school. Echt heel hun leven veranderd als een onbekende de jongens nog dichter naar elkaar laat groeien. Dit is door middel van een weddenschap waar de jongens niet onderuit komen. Een spel zonder regels, maar met een gemeen eind. Het spel genaamd liefde. De beste vriendinnen van de jongens proberen hun te helpen om eronderuit te komen. Stiekem proberen ze zo ook de jongens voor hun zelf te winnen. Maar is het wel de goede manier? En willen de jongens dat wel? Wie sluit met wie een weddenschap af? Wie gaat dit winnen?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:
    -Niall James Horan: SunnySpring
    -Louis William Tomlinson: Vindicatif
    -Liam James Payne: Sylvesti
    -Harry Edward Styles: quin98
    -Zayn Javadd Malik: Danosaur
    -Blake Jayson Styles: Vindicatif/ quin98


    De vriendinnen van de jongens

    - Vriend Louis: Blake Jayson Styles Vindicatif/ quin98
    - Vriendin Harry: Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels Lootus
    - Vriendin Zayn: Yasmin Amelia Jones Depay
    - Vriendin Liam: Aurrisea Dawnelle Garcia Caleo
    - Vriendin Niall: Amber Woods Sempra


    Andere mensen: ( Denk hierbij aan broers/ zussen en beste vrienden)
    - Zusje van Liam: Mika Isobel PayneBlog
    - Broertje van Harry/ Stranger: Blake Jayson StylesVindicatif/ quin98
    - Broertje van Louis: Steve James Tomlinson BADASSS
    - Broertje van Harry: Jim Edward Styles ZaynieBoy



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Vindicatif en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    De koppels voor de weddenschap:

    Blake Styles & Steve Tomlinson
    Harry Styles & Louis Tomlinson
    Zayn Malik & Liam Payne
    Jim Styles & Niall Horan



    Het begin;

    De jongens die hebben weer afgesproken op de vaste site. Iedereen heeft zijn 'partners' gevonden en is daar mee aan de praat geraakt en kennen elkaar door en door. Halverwege het gesprek zal de Stranger ( Blake) komen met het voorstel van de weddenschap. De een gaat erin mee en de andere gaat mee met iets meer moeite. Het was dus het begin voor ze elkaar echt leren kennen. De vriend(innen) van de jongens mogen zelf weten waar ze voor kiezen. De mogen naar de jongens gaan, maar ook iets anders doen.
    Het is eind van de ochtend/ begin van de middag



    Aangezien zowel Quinty als ik het idee hebben dat het toch niet gaat werken, hebben we iets anders bedacht. Iedereen begint opnieuw, zodat het voor iedereen te volgen valt.
    De jongens zitten allemaal op de chatsite in een groepsgesprek en halverwege dat gesprek zal Stranger aankomen met de weddenschap. Vanaf daar zullen ook de afgesproken tijd komen dat de jongen elkaar ontmoeten en hun 'partner/ vrienden' echt ontmoeten. Eenmaal de weddenschap gestart is, zal het weer vrij zijn voor iedereen. De meiden zullen zich tot die tijd even niet met de jongens bezig kunnen houden en zullen iets moeten verzinnen. Dit is om alles even alles goed te laten lopen. En het niet snel doodloopt.
    Wat nu is het om het netjes te houden gewoon een zooitje.

    [ bericht aangepast op 29 april 2013 - 23:38 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Weet niet of je het weet. Maar Harry heeft smsje gekrgen (: just so ypu know (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [heb het aangepast maar wist ze ook dat hazz der al een berichtje had gestuurd?]

    Jim Edward Styles

    Ik hoorde Lizz wel roepen maar ik had geen zin om er op te reageren.
    Ik kreeg steeds meer hoofdpijn . Ik pakte een paracetamol uit mijn nachtkastje en dronk het met Cola weg.
    Opeens viel mijn tv uit zomaar uit het niets.. En hij begon van alle kanten te roken.
    Ik pakte snel water uit de badkamer en goot het zo snel mogelijk over de tv heen .. Maar eerst trok ik wel de steker eruit . BOEM!! dat is wat je hoorde . Ik liep zo snel mogelijk naar beneden met die tv in mijn handen en gooide dat ding in de grote container. Tuurlijk heb ik weer mijn TV is stuk : ( Ach ik heb mijn 2 flessen drank nog . Alles mag mij gestolen worden behalve mijn 2 flessen en mijn broers


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Zayn Malik
    Mijn gympen slenterde over de tegels van de overvolle winkelstraat heen. Mijn voeten waren moe en de tientallen tassen waren zwaar in mijn handen. 'Ik stap hier op de metro. Ik zie je morgen.' Mabel drukte een vlinderachtig kusje op mijn wang en ik knikte loom, voordat ze de trap afsnelde die naar de ondergrondse metro lijden. Meteen versnelde ik mijn pas iets, om zo sneller thuis te zijn. Mijn gloednieuwe mini appartement lag gelukkig niet ver buiten de binnenstad dus als ik doorliep kosten het me nog geen vijf minuten voordat ik er was. Het had me veel moeite en geld gekost voor het tweekamerflatje waar ik nu in zat, maar dan had je ook wat. Ik stak de sleutel in het slot van de benedendeur en keek nu al op tegen de welgeteld 2 verdiepingen die ik met de trap moest. De tassen glipte bijna uit mijn handen toen ik de trap op stampen en ik was blij toen ik ze neer kon zetten toen ik heelhuids in de hal van mijn woning stond. De tassen kwamen later wel en ik trapte mijn schoenen uit. Ik gooide mijn vest op de bank en zette de stereo aan, waardoor de muziek meteen door de woonkamer knalden. Ik griste mijn iMac van de tafel en ging in kleermakerszit op de bank zitten om het ding op mijn schoot te planten. Ik was benieuwt wat mijn vier nieuwe vrienden nu weer in petto hadden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jongens, hier en daar zie ik verwarring ontstaan en dan spreek ik ook al vanuit mezelf.
    Willen jullie er alsjeblieft voor zorgen dat iedereen op een tijd zit en iedereen hun eigen personage bestuurt? Dat zou al helpen, maar de posts iedere keer tussendoor en iedereen die op elkaar wacht, maakt het ook dat het niet te volgen is.
    Net als bijvoorbeeld iedereen die op Harry wacht terwijl hij in de Starbucks met Lou staat.

    Daarbij is het eind de ochtend/begin van de middag op Zaterdag.

    [ bericht aangepast op 27 april 2013 - 10:39 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Blake Jayson Styles

    Nadat ik mijn ontbijt op heb loop ik rustig de keuken uit, ik ga wel even kijken op mijn laptop of een van de jongens er al is. Ik loop de woonkamer is en zie daar Lizz zitten. 'Heey Lizz, wacht je op Harry?' vraag ik der waarna ik naar mijn laptop pak en naast haar op de bank ga zitten. Ik kijk even naar de boeken op der schoot, ow yippie dat is huiswerk. Ik kijk naar mijn scherm en ga gauw naar de chat site, hey Jim is der al mooi in iedergeval één. Stranger: stranger: hello stuur ik gauw waarna ik daarna mijn laptop dicht doe en naar Lizz kijk. Ik had mijn laptop expres zo gehad dat zij het niet kon doen en ook gauw weer dicht gedaan omdat ze het gewoon niet mag zien. Ik had het niet zo opvallend gedaan dat ze gelijk achterdochtig werd want dan zou ze alsnog gaan kijken. Als ik een harde boem hoor schik ik even maar bedenk algauw wat er gebeurt kan zijn, Jim komt zijn tv weggooien en ik shcud mijn hoofd even. Heeft die weer goed voor mekaar.

    [ bericht aangepast op 27 april 2013 - 10:41 ]

    [wat is de tijd dan nu precies, ochtend?]

    [ bericht aangepast op 27 april 2013 - 10:35 ]

    Voor iedereen die het ook nog niet gelezen heeft ALLE jongens hebben een sms van de stranger gehad dat ze in een half uur online moesten komen op de chat site

    Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels

    Ik wacht op een reactie van één van de jongens, maar niemand reageert. Ik voel mijn mobiel trillen en veer overeind. Met een grijns kijk ik naar het sms'je van Harry. Ik wil net reageren als ik een harde knal hoor, duidelijk van boven.
    'Jim,' schreeuw ik. Ik spring overeind en ren de hal in, waar hij net langs me loopt met zijn tv in zijn handen. Ik trek mijn wenkbrauw op en bijt op mijn lip.
    'Wat heb jij nou weer gedaan,' vraag ik verbaasd. 'Blake,' schreeuw ik. Ik kijk naar buiten en zie hoe hij de container weggooit. Het lijkt Jim alleen niet veel te kunnen schelen. Als mijn tv kapot zou gaan, zou ik jankend op de vloer liggen. Oké, dat is misschien wat overdreven, maar toch. Ik zou het echt super klote vinden en Jim leek dat niet zo te zien. Het verbaasde me ergens toch wel. Ach, Blake en Jim gingen dit samen maar bespreken of ze deden beiden alsof er niks gebeurd was, wat ook goed zou kunnen. In iedergeval loop ik weer terug naar debank en ga er op liggen. Ik pak mijn mobiel en type een berichtje terug naar Harry.
    Ooeehw, starbucks. Lekker! Ik zie je vanzelf wel, ik ben voorlopig nog bij jouw thuis, denk ik. En ja, je broertjes... Jim kwam net met zijn kapotte tv naar beneden gelopen en is ngoal boven en Blake... Ik weet niet waar hij is. Maar ik heb altijd mijn huiswerk nog! X Lizzie

    Met een kleine grinnik, druk ik op verzenden en sluit dan weer mijn ogen. Me aan huiswerk toezetten, ging echt niet gebeuren.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jim Edward Styles

    Lizz vroeg mij wat er aan de hand was. Ik reageerde nogal bot. ''Je ziet toch wat er aan de hand is ? MIJN TV IS STUK!!''
    Opeens hoorde ik een raar geluidje ..
    Ik keek op mijn beeldscherm en ja hoor.
    Eindelijk iemand is er . Dit x was het Stranger . Niemand wist precies wie hij was. Maar 1 ding wist ik zeker hij gaf ons de opdrachten.
    stranger: hello
    JimmBoy : Eindelijk iemand die er wel is

    [ bericht aangepast op 27 april 2013 - 10:41 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    ( @Coockies Blake zit naast haar op de bank hé? (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels

    Ik zucht even en glimlach naar Blake. 'Ja, ik wacht op Harry en ontloop op deze manier mijn irritante, overbezorgde moeder,' grinnik ik zacht en kijk hem aan. Als hij zijn computer pakt, hoor ik geschreeuw van Jim.
    'Doe is relaxt man,' schreeuw ik terug. Jim was de... Met hem had ik gewoon de minst goede band van familie styles. Ik weet niet waar het aan lag, maar eht was zo. Ik leg mijn hoofd tegen Blake zijn schouder en staar naar mijn boeken. 'Enkel als ik die boeken zie, word ik al doodmoe,' mompel ik dramatisch en kijk hem even grijnzend aan. 'Hoe gaat het eigenlijk met jouw,' vraag ik Blake, maar blijf met mijn hoofd tegen zijn schouder zitten. 'Op school en alles,' zeg ik. Ik bijt op mijn lip en kijk even de woonkamer door.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jim Edward Styles

    Tuurlijk Lizz heeft altijd weer een weerwoord.
    'Doe een relaxt man' hoor ik haar schreeuwen naar mij.
    ''Ach waar bemoei jij je mee ? Arrogante trut !!!! Jij denkt echt dat je alles bent he ?!'' Schreeuw ik terug. Hmm misschien had ik dat anders moeten zeggen .
    Nou ja eigenlijk niet ze zeurt altijd tegen mij en ze denkt dat ze heel wat is .. Ik snap niet dat Harry iets in haar ziet. Voor mij is ze gewoon een stomme trut die de familie Styles probeert in te dringen. Ze zeurt altijd alsof ze niks beters te doen heeft.

    [ bericht aangepast op 27 april 2013 - 11:08 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Aangezien zowel Quinty als ik het idee hebben dat het toch niet gaat werken, hebben we iets anders bedacht. Iedereen begint opnieuw, zodat het voor iedereen te volgen valt.
    De jongens zitten allemaal op de chatsite in een groepsgesprek en halverwege dat gesprek zal Stranger aankomen met de weddenschap. Vanaf daar zullen ook de afgesproken tijd komen dat de jongen elkaar ontmoeten en hun 'partner/ vrienden' echt ontmoeten. Eenmaal de weddenschap gestart is, zal het weer vrij zijn voor iedereen. De meiden zullen zich tot die tijd even niet met de jongens bezig kunnen houden en zullen iets moeten verzinnen. Dit is om alles even alles goed te laten lopen. En het niet snel doodloopt.
    Wat nu is het om het netjes te houden gewoon een zooitje.

    [ bericht aangepast op 27 april 2013 - 11:09 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ( Nu begrijp ik het echt niet meer)


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik