• Deze RPG is gebaseerd op het originele verhaal Live While We're Young || Zianourry (16+)

    Naar het idee van quin98 en Vindicatif



    I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    Vijf onbekende jongens leren elkaar online kennen. Niemand wist ooit iets van elkaars bestaan tot dit bijzondere voorval. De jongens groeien steeds meer naar elkaar toe zonder elkaar persoonlijk te kennen. De raarste dingen durven ze ineens, ondanks het vijf verschillende personen zijn. Van de populairste naar het doelwit van de school. Echt heel hun leven veranderd als een onbekende de jongens nog dichter naar elkaar laat groeien. Dit is door middel van een weddenschap waar de jongens niet onderuit komen. Een spel zonder regels, maar met een gemeen eind. Het spel genaamd liefde. De beste vriendinnen van de jongens proberen hun te helpen om eronderuit te komen. Stiekem proberen ze zo ook de jongens voor hun zelf te winnen. Maar is het wel de goede manier? En willen de jongens dat wel? Wie sluit met wie een weddenschap af? Wie gaat dit winnen?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:
    -Niall James Horan: SunnySpring
    -Louis William Tomlinson: Vindicatif
    -Liam James Payne: Sylvesti
    -Harry Edward Styles: quin98
    -Zayn Javadd Malik: Danosaur
    -Blake Jayson Styles: Vindicatif/ quin98


    De vriendinnen van de jongens

    - Vriend Louis: Blake Jayson Styles Vindicatif/ quin98
    - Vriendin Harry: Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels Lootus
    - Vriendin Zayn: Yasmin Amelia Jones Depay
    - Vriendin Liam: Aurrisea Dawnelle Garcia Caleo
    - Vriendin Niall: Amber Woods Sempra


    Andere mensen: ( Denk hierbij aan broers/ zussen en beste vrienden)
    - Zusje van Liam: Mika Isobel PayneBlog
    - Broertje van Harry/ Stranger: Blake Jayson StylesVindicatif/ quin98
    - Broertje van Louis: Steve James Tomlinson BADASSS
    - Broertje van Harry: Jim Edward Styles ZaynieBoy



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Vindicatif en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    De koppels voor de weddenschap:

    Blake Styles & Steve Tomlinson
    Harry Styles & Louis Tomlinson
    Zayn Malik & Liam Payne
    Jim Styles & Niall Horan



    Het begin;

    De jongens die hebben weer afgesproken op de vaste site. Iedereen heeft zijn 'partners' gevonden en is daar mee aan de praat geraakt en kennen elkaar door en door. Halverwege het gesprek zal de Stranger ( Blake) komen met het voorstel van de weddenschap. De een gaat erin mee en de andere gaat mee met iets meer moeite. Het was dus het begin voor ze elkaar echt leren kennen. De vriend(innen) van de jongens mogen zelf weten waar ze voor kiezen. De mogen naar de jongens gaan, maar ook iets anders doen.
    Het is eind van de ochtend/ begin van de middag



    Aangezien zowel Quinty als ik het idee hebben dat het toch niet gaat werken, hebben we iets anders bedacht. Iedereen begint opnieuw, zodat het voor iedereen te volgen valt.
    De jongens zitten allemaal op de chatsite in een groepsgesprek en halverwege dat gesprek zal Stranger aankomen met de weddenschap. Vanaf daar zullen ook de afgesproken tijd komen dat de jongen elkaar ontmoeten en hun 'partner/ vrienden' echt ontmoeten. Eenmaal de weddenschap gestart is, zal het weer vrij zijn voor iedereen. De meiden zullen zich tot die tijd even niet met de jongens bezig kunnen houden en zullen iets moeten verzinnen. Dit is om alles even alles goed te laten lopen. En het niet snel doodloopt.
    Wat nu is het om het netjes te houden gewoon een zooitje.

    [ bericht aangepast op 29 april 2013 - 23:38 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels

    Ik glimlach even, terwijl ik in Jim zijn omhelzing blijf liggen als een klein kind. Ik zucht en sluit mijn ogen. 'Hopelijk stemt Harry er ook mee in,' zeg ik met een kleine glimlach. Ik ga recht op zitten. Zijn idee was heel fijn, maar mijn moeder zou dat nooit goedkeuren, zo'n grote fan was ze niet van Harry. 'Jim...' Ik kijk hem aan. 'Ik moet al mijn spullen nog pakken en mijn moeder laat me nooit bij Harry slapen voor een paar dagne. Vraag me niet waarom, maar zo'n grote fan is ze niet van hem.' Ik kijk hem aan en grinnik evne. 'Nee, we waren zeker niet aardig tegen elkaar. Zullen we dat vanaf vandaag veranderen? Het is namelijk vreselijk irritant om tegen je te moeten schreeuwen en ook voor Blake en Harry is het niet heel fijn.' Ik luister naar Jim met een kleine glimlach, maar als hij jongen zegt trek ik mijn wenkbrauw op en ga recht op zitten. 'Sinds wanneer val jij op jongens? Dat heb je nooit gezegd. Weet Harry dat al en je moeder? En Blake?' Ik kijk hem verbaasd aan. 'Maar waarom kwam hij dan niet opdagen! Dat is echt een rotstreek!'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jim Edward Styles

    '' Geloof me Harry vind het wel goed '' zei ik '' Jim ..''' vroeg ze ? '' Ja '' zei ik 'Ik moet al mijn spullen nog pakken en mijn moeder laat me nooit bij Harry slapen voor een paar dagen. Vraag me niet waarom, maar zo'n grote fan is ze niet van hem.' zei ze '' Ik weet wel iets. Ik zeg gewoon dat ik je vriendins broer ben en dat je bij haar logeert en dat ik ff je spullen kom halen hhaah. En omg hoe kan ze nou geen Fan zijn van Hazza !?'' Ik moest zelf lachen om mijn reactie 'Nee, we waren zeker niet aardig tegen elkaar. Zullen we dat vanaf vandaag veranderen? Het is namelijk vreselijk irritant om tegen je te moeten schreeuwen en ook voor Blake en Harry is het niet heel fijn.' zei ze .. Daar had ze een punt telkens als wij tegen elkaar schreeuwden begonnen Harry en Blake ook tegen mij te schreeuwen .. '' Haha idd het is ook wel irritand'' giechelde ik .. 'Sinds wanneer val jij op jongens? Dat heb je nooit gezegd. Weet Harry dat al en je moeder? En Blake?' zei ze verbaasd '' Uhmm iets stiller graag ik wil niet dat iemand het weet... Ik wou ook niet dat jij het wist .. Maar ja.. Uhm nee niemand weet het en dat blijft ook zo! Straks verlaten ze me en dat wil ik niet . Ik kan mijn moeder en broers echt niet missen. En nee ik heb het nooit gezegt omdat ik bang ben Lizz . Ik weet niet meer wat ik moet doen .. En ach dat hij niet kwam opdagen maakt niet uit. Ik heb me wel vermaakt. En we spreken wel een andere keer af ofzo '' zei ik .. Tijd om is een keer de waarheid tegen iemand te vertellen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels

    Ik glimlach even. 'Ik hoop het, en anders kom ik vanavond jouw bed in kruipen,' lach ik en kijk naar het bed. Daar paste ik wel bij... Hoop ik. 'Of ik ga op de bank.' Ik kijk hem aan. 'O ja, doe jij dat even. Ik denk dat ze het je makkelijk meegeeft,' zeg ik sarcastisch. 'Ik haal het morgen wel als ze naar haar werk is, alleen moet ik één nacht volhouden zonder spullen. ik leen wel gewoon een tandenborstel en douche spullen. Mannen douchegel ruikt best lekker, dat wordt dan slapen in mijn lingerie, maar ook dat heeft Harry wel vaker gezien. Dus ik overleef het wel,' grinnik ik en kijk Jim aan. 'En dat vraag ik me ook af, maar waarschijnlijk omdat hij een jongen is en mijn moeder bang is dat hij mijn hart breekt en ik uiteindelijk verliefd wordt op hem.' Ik haal mijn schouders op en glimlach even. Ik grinnik om zijn giechel. Het was echt schattig. Ik haalde zijn haar door de war. 'Je bent schattig als je giechelt,' grijns ik en kijk hem aan. 'O sorry, maar er is toch niemand. Ze verlaten je heus niet om die keuze, je kan er niks aandoen en je kan het ook niet veranderen. Je moeder is zo niet en Harry ook niet. Blake vast ook niet. Je hebt een geweldige familie die alles accepteerd en vooral je moeder. Ze accepteert het heus wel, maak je geen zorgen.' Ik trek deze keer Jim in een knuffel. 'Zeker? Ik bedoel ik kan hem ook boos opbellen,''zeg ik met een lachje en kijk hem aan. Dan kijk ik naar butien. Zou ik het ook opbiechten of zou dat ongelofelijk raar zijn? 'Heb jij nu het recht om de waarheid over mij te weten,' mompel ik en kijk Jim langzaam aan. 'Het is namelijk ontzettend raar als ik het jou eerder vertel dan mijn eigen beste vriend.' Ik kijk Jim aan en bijt op mijn lip.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jim Edward Styles

    '' Heey dat hoeft helemaal niet ik heb altijd wel wat meisjes kleren hoor .. Ik koop dat altijd voor als een meisje geen kleren heeft '' Ik pakte het uit de kast en gaf het aan haar '' Hier mag je houden ik krijg toch geen vriendinnetje meer hahah ''zei ik .' Je bent schattig als je giechelt,' zei ze opeens en ik begon te blozen. '' Heey niemand komt zomaar aan Jim's haar '' zei ik toen ze met mijn haar zat te spelen.
    'Heb jij nu het recht om de waarheid over mij te weten,' mompelt ze en ze kijkt mij langzaam aan. 'Het is namelijk ontzettend raar als ik het jou eerder vertel dan mijn eigen beste vriend.' zei ze '' Waar heb je het over Lizz ?'' vroeg ik .. Terwijl ze haar verhaal vertelde pakte ik weer een blikje cola en gaf er een aan haar.. ''Lizz vertel het me maar. En ik ben je beste vriend's broertje dus ik ben een soort van een Kleine Harry xd'' zei ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    ( Waar moet ik nog op reageren?)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (hazz vorige pagina)

    Llamarmy schreef:
    (...)

    Liam Payne
    Ik keek naar hem en knikte begrijpend. "Het is ook niet altijd makkelijk, maar zo vaak zijn we ook niet samen thuis, hoe erg ik me er soms ook zorgen over maak. Ik kan haar nergens toe dwingen." Ik haalde een hand door mijn haren en keek naar hem om te vragen of hij nog iets speciaals wilde horen vanavond. Ik glimlachte. "Ik zal het proberen." Ik beet even op mijn lip en dacht na. Opeens popte er wat van de wedstrijd in me op. Om te winnen moesten neit wij allebij neit velieft worden, maar maar een van ons tweeen. Misschien was dit wel de kans om het toch wat charmen te tonen, hoe slecht ik daar in was. Vorige vriendinnetjes waren altijd gevallen door de muziek, misschien werkte het met hem ook wel. Ik likte mijn lippen even en keek hem aan. "Misschien weet ik wel wat." Ik grijnsde wat mysterieus.


    Zayn Malik
    Ik liet mijn ring uiteindelijk voor wat het was en pakte Lism zijn hand vast om met zijn vingers te spelen. Het ging automatisch, want dit deed ik veel bij mensen als ik ergens zat te praten. En misschien hielp het Liam iets ontspannen. Of ik ging alweer over de streep, maar dan wist ik het ook niet meer. Ik keek op van onze handen en grijnsde. 'Nu maak je me nieuwsgierig jiggley puff.' Ja, dit was een naam die er gewoon in bleef. Gelukkig voor mij kon hij mij moeilijk Bas happenin' noemen. Tenminste, dat klonk een beetje raar. 'Heb je trouwens wel al een vriend gehad?' Vroeg ik nu iets serieuzer. Ik vroeg het me gewoon af. Erg veel ervaring leek hij al niet te hebben en ik wist nu niet of hij überhaupt wel echt op jongens viel. Of was het grof om te vragen? Meteen sloeg ik mijn ogen weer neer en speelde ik rustig door met zijn vingers terwijl ik op het puntje van mijn tong beet.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Is alvast het nieuwe topic.

    (Lou komt er zo aan)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels

    Verbaasd kijk ik Jim aan. 'Meiden kleding? Verwachtte ze bij jouw eerder een vriendin dan bij Harry,' grinnik ik. Het was gewoon een kort broekje en een hemdje. 'Thanks Jim.' Ik grijns en leg het op zijn bureau neer. Ik lach even. 'Je lijkt Harry wel, althans... Als hij zijn haar net heeft gedaan moet je er niet aanzitten, maar stiekem vindt hij het wel lekker,' grinnik ik en bijt op mijn lip. Ik wuif het weg. 'Niks, laat maar. Ik heb niks gezegd. Vergeet het. Het gaat helemaal goed met me.' Ik zeg een grote glimlach op en rol met mijn ogen. 'Ja, maar broertje van i sniet hetzelfde als beste vriend. Het is juis raarder. Als ik bij jouw heel mijn hart lucht, terwijl... Tja, nee. Dat kan niet.' Ik laat me weer op het bed vallen en leg mijn hoofd op Jim zijn schoot. Ik kijk omhoog en zwijg. Ik sluit mijn ogen en denk even na. 'Die ruzie kwam daar ook door. Ik bedoel... Met Mika, mijn beste vriendin. De ruzie kwam, omdat ik de waarheid zei. Ik vertelde haar dat ik twee jaar geleden in een kliniek heb gezeten.' Ik kijk Jim langzaam aan. 'Ik was geen alcohol verslaafde hoor of drugs...' Ik kijk Jim aan en bijt op mijn lip. 'Ik heb een eetprobleem gehad. Anorexia. Ik zit nog steeds elke week een keertje bij een psycholoog, omdat ze bang zijn dat ik een terug val krijg. Mijn ouders zijn uit elkaar dankzij mij, mijn vader zie ik haast nooit meer en mijn moeder kan alleen maar bezorgd doen of me vol proppen met eten.' Ik kijk naar het plafond en zucht diep. 'Dus dat is het. Dat is mijn geheim,' zeg ik zacht en kijk weer weg


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jim Edward Styles

    '' Ja meiden Kleding xd'' zei ik lacherig '' Thanx Jim'' zei ze '' Graag gedaan .. Ik doe het graag '' zei ik 'Je lijkt Harry wel, althans... Als hij zijn haar net heeft gedaan moet je er niet aanzitten, maar stiekem vindt hij het wel lekker,' grinnikt ze en bijt op haar lip. Wat best sexy is. . 'Niks, laat maar. Ik heb niks gezegd. Vergeet het. Het gaat helemaal goed met me.' Zegt ze met een een grote glimlach op en rol met haar ogen. 'Ja, maar broertje van i sniet hetzelfde als beste vriend. Het is juis raarder. Als ik bij jouw heel mijn hart lucht, terwijl... Tja, nee. Dat kan niet.' Ze laat zich weer op het bed vallen en legt haar hoofd op mijn schoot. Ik begin haar te aaien .. '' Wat kan Niet Elizabeth ?'' vroeg ik haar. 'Die ruzie kwam daar ook door. Ik bedoel... Met Mika, mijn beste vriendin. De ruzie kwam, omdat ik de waarheid zei. Ik vertelde haar dat ik twee jaar geleden in een kliniek heb gezeten.' Ik kijk Jim langzaam aan. 'Ik was geen alcohol verslaafde hoor of drugs...' zei ze .. '' Wat is er dan ?'' vroeg ik . 'Ik heb een eetprobleem gehad. Anorexia. Ik zit nog steeds elke week een keertje bij een psycholoog, omdat ze bang zijn dat ik een terug val krijg. Mijn ouders zijn uit elkaar dankzij mij, mijn vader zie ik haast nooit meer en mijn moeder kan alleen maar bezorgd doen of me vol proppen met eten.' zei ze. ''Maar Lizz dat kun je gwn vertellen tegen Harry hoor.. Ik bedoel als ik met dit soort problemen zat dan kon ik gwn naar hem toe komen en het hem zeggen..'' Zei ik om haar gerust te stellen 'Dus dat is het dat is mijn geheim' zei ze.. Het was even stil '' Okay. uhm ach ja nu weten we elkaars geheimen ..'' zei ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Liam Payne
    Onder het nadenken voelde ik hoe hij mijn hand pakte. Het voelde vreemd, vooral omdat zijn handen groter waren dan de meeste mensen waarmee ik handjes had vastgehouden, maar het kalmeerde me opzich wel. Ik keek even naar onze handen en toen weer naar hem voor ik zei dat ik misschien wel wat wist. Ik glimlachte bij zijn woorden. "Mooi" Dat Jiggly Puff gebeuren had ik moeten zien aankomen toen ik mijn gebruikersnaam koos. Die zou er nog wel in blijven. Het probleem was dat ik zijn gebruikersnaam niet kon gebruiken. Dus nu had hij geen bijnaam. Zijn vraag kwam wat onverwacht. Ik keek hem even aan. Daarna sloeg ik mijn ogen neer en schudde mijn hoofd. Ik keek weer naar onze handen. Ik wist niet zo goed wat te doen. We moesten een stel spelen, toch? Alleen hoe ik dat voor elkaar ging krijgen wist ik niet zo goed. Hij was hier goed in, dat zeker, maar ik een stuk minder. Ik beet zacht op mijn onderlip en probeerde ondertussen zo nongelant mogelijk te doen, wat nou niet heel erg goed lukte.


    Bowties were never Cooler

    Elizabeth 'Lizz' Amy Michels

    Ik wil even protesteren als hij mijn hele naam gebruikt, maar daar heb ik de kracjt echt niet voor. Ik zicht diep als hij zegt dat ik het Harry kan vertellen, maar de angst is gewoon te groot. De angst dat ik ook mijn beste vriend kwijt raak. Ik heb sinds afgelopen twee jaar alles met Harry gedeeld. Alles. Mijn eerste keer dronken, ga zo maar door. Maar ik heb ook gelogen. Als ik niet at bijvoorneeld en hij daar iets over zij of als hij vroeg waarom ik verhuis was. Ik had gelogen al die tijd. Hoe kan hij mij daarvoor zomaar vergeven? Ik had gedacht dat Mika ke eerder zou vergeven als Harry, maar Mika is nu weg en ik wil Harry echt niet kwijt. Echt niet! Ik bijt hard op mijn lip en ga weer recht op zitten.
    'Ik weet het niet Jim. Ik wil harry echt niet kwijt en als broertje kan hij daarover ook gewoon niet boos worden en ik heb twee jaren tegen hem gelogen.' Ik loop naar het raam wn kijk naar buiten. Dan kijk ik weer naar Jim en zucht.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Zayn Malik
    Ik had Lism zijn antwoord zien aankomen. Zijn reactie was ook best voorspelbaar. Ik glimlachte lief. Ik wilde hem vragen of hij wel eens verliefd was geweest op een jongen, maar misschien ging me dat niets aan. 'Ik ook niet hoor.' Stelde ik hem gerust. Het was niet gelogen. Ik had wel veel met jongens gedaan, maar een relatie was onmogelijk in mijn opzicht. Ik werd werd afgemaakt en uit de Familie gegooid als het boven water kwam dat ik op jongens viel. Ik liet Liam zijn hand los om mijn haar goed te doen, dat werd door elkaar gegooid door de zachte wint die er waaide en zuchten.

    [sorry voor de kortheid, moet verder met werken.]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jim Edward Styles

    'Ik weet het niet Jim. Ik wil harry echt niet kwijt en als broertje kan hij daarover ook gewoon niet boos worden en ik heb twee jaren tegen hem gelogen.' Zegt Lizz na een tijdje.. ' Maar Lizz Harry word niet boos. En als hij dat wordd.. Wat waarschijnlijk toch niet gebeurt dan ga ik wel met hem praten.. Ik beloof het je het komt allemaal wel weer goed.'en ik gaf haar een kus op d'r kruin. Toen we allebei een tijdje stil waren zat ik te denken over wie mijn date eigenlijk toch zou zijn..Hmm misschien is het VasHapennin , of uhm JigglyPuff, of misschien is het Stranger zelf wel ..hahah. Ik drukte de tv aan en zette MTV erop. Justin Bieber was er weer op. En toen maakte ik de grootste fout in mijn hele leven '' Pfff wat een lekker ding is dat toch '' .. KUT dacht ik bij mezelf ..


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [Ik nu ook]

    Liam Payne
    Ik keek hem aan. Naar aanlijding van zijn gedrag leken zijn woorden gelogen, maar zijn ogen stonden eerlijk. Ik zag zijn hand de mijne verlaten en door zijn haar gan. "Laat anders gewoon. Het zit prima." Ik legde mijn handen bijden op mijn schoot en vouwde ze samen. Ik was nog nooit voor een jongen gevallen en wist ook niet of ik dat wel zou doen. Toch zou ik dat denk ik met dit spel wel uitvinden. Flikflooien zou me vast wel lukken, dat was als ik hem wat beter leerde kennen niet zo moeilijk, maar echt verliefd worden... ik wist het zo net nog niet. Daarbij wist ik ook totaal niet hoe mijn ouders erop zouden reageren als ik met een vriendje thuis zou komen inplaats van een vriendinnetje.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Bowties were never Cooler