• Knowing that you're gone, isn't as painful as wondering if you'll ever come back.


    'Als die vissersjongen niet zo verdomd goed geweest was met zijn drietand, was mijn broer nu nog in leven geweest. Dan was hij thuisgekomen. Ik denk aan alles wat we samen meegemaakt hebben, aan de geheimen die we elkaar vertelden, aan de lol die we samen hadden als mensen ons weer eens door elkaar haalden. Ik denk aan alles wat nu weg is. Mijn broer, mijn beste vriend, is verdwenen. Ik heb enkel de memories nog over.'



    The Hunger Games Fanfiction
    Volledig Nederlands gesproken
    Made by CANOODLE

    [ bericht aangepast op 26 april 2013 - 18:37 ]


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Misschien is een link handig? En een beschrijving? Want anders ga je niet meteen mensen aantrekken.


    comfort in c h a o s

    Je kan ook op haar profiel gaan kijken? :'D

    Beschrijving zou inderdaad wel handig zijn.

    [ bericht aangepast op 26 april 2013 - 16:55 ]


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    Je kan ook op haar profiel gaan kijken? :'D


    Dat is een optie, maar als je een verhaal promoot moet je het ook goed doen. :')
    Als ik een verslag moet inleveren lever ik toch ook geen lege vellen in en zeg ik dat hij zelf het verslag maar moet maken?


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    (...)

    Dat is een optie, maar als je een verhaal promoot moet je het ook goed doen. :')
    Als ik een verslag moet inleveren lever ik toch ook geen lege vellen in en zeg ik dat hij zelf het verslag maar moet maken?


    Bedankt voor de tip. Had er zelf niet echt bij nagedacht dat ik er een beschrijving in zou kunnen doen :')


    Han såg ut så som drömmar känns som.