• Mystic Falls… hier krioelde het van de bovennatuurlijke wezens. Je moest goed uitkijken of je werd in een keer leeggezogen door een vampier. Maar nu lijkt het alsof de rust in Mystic Falls eindelijk is terug gekeerd. De Founding Family’s hebben alle vampiers, weerwolven en hybrids uitgeroeid. Tenminste… dat denken ze. Het is vijf jaar na de “Grote Slag” waar vele bovennatuurlijke wezens om het leven kwamen. De stad is weer teruggegaan naar zijn normale doen van zaken en op de counsel van founding family’s na weet niemand over deze gevaarlijke wezens. Maar dan begint het weer, de eerste “dieren” aanval is gebeurt… hoe lang gaat het deze keer duren voordat bovennatuurlijke wezens de stad beheersen?

    Vampiers
    Wat moet je weten over vampiers? Vampiers verbranden in het zonlicht {een original heeft hier geen last van en je kan ook een zonlicht ring/armband/ketting laten maken door een heks}. Een kruid genaamd Vervain zorgt ervoor dat je de dwang van een vampier {vampiers kunnen mensen dwingen om dingen te doen door ze diep in de ogen te kijken} kunt weerstaan en dit kruid is giftig voor een vampier. Vampiers hebben scherpe hoektanden, een zwak voor menselijk bloed {ze kunnen ook op dierenbloed leven, maar dan zijn ze zwakker}, ze zijn enorm sterk, snel en ze zijn haast onschendbaar{ze genezen heel snel en hun bloed geneest ook}. De enige manieren waarop je een vampier kan doden is: houten staak in het hart, hart eruit rukken, hoofd er af slaan of verbranden in het zonlicht. Vampiers zijn onsterfelijk, ze gaan dus nooit dood vanwege ouderdom en blijven dezelfde leeftijd vanaf dat ze veranderd zijn. Hoe ouder een vampier is, hoe sterker. Als vampier kan je een soort switch uitzetten, dit betekend dat je je gevoelens uitschakelt, dus dan is er geen deeltje menselijkheid meer over.
    Hoe wordt je een vampier? Je moet het bloed van een vampier in je hebben en dan dood gaan. Als je weer “wakker” wordt moet je mensenbloed drinken om de transformatie te voltooien.

    ~ Brady Emanuel Salvatore ~ Lizor
    ~ Jeanine Catharina Aberdeen ~ Obliviate777
    ~ Lillith Victoria Katherina Stark ~ ShatterMe
    ~ Daniël Dreven Collins ~ WillNotLearn
    ~ Brian Heith Salvatore ~ Mitovi
    ~ Rosalie -Rose- Anna Winter ~ Roww
    ~

    Weerwolven
    Wat moet je weten over weerwolven? Weerwolven veranderen een keer per maand bij volle maan, ze breken dan al hun botten in hun lijf en veranderen in een wolf. De beet van een weerwolf is fataal voor een vampier {het enige geneesmiddel is het bloed van de original hybrid}. Weerwolven kunnen gedood worden als je hun hart eruit rukt bijvoorbeeld, net zoals vampiers genezen ze heel snel. Ze zijn alleen maar sterker en sneller dan vampiers met volle maan, als het geen volle maan is, is een weerwolf geen partij voor een vampier.
    Hoe wordt je een weerwolf? Je kan geen weerwolf worden als het niet in je genen zit, weerwolf is een familie kwaal, maar als het in je familie zit betekend het niet gelijk dat je er een bent. Het weerwolf gen wordt geactiveerd als iemand dood gaat door jou doen. Het kan dus ook zo zijn dat je nog geen weerwolf bent, maar dat gen later geactiveerd wordt.

    ~ Ricardo Adams ~ Harington
    ~ Kyan Jeremy Yassin Yasildir ~ Lynn1D
    ~ Niamh Arya Adams{toekomstig weerwolf} ~ Harington
    ~ Lucas Booth ~ LostMagic
    ~

    Mensen
    Wat moet je weten over mensen? Mensen weten niks van de bovennatuurlijke wezens, behalve de mensen die in de raad zitten {dit is een raad om de stad te beschermen tegen vampiers, weerwolven enz.} deze raad bestaat uit de founding family’s{oftewel de families die deze stad gesticht hebben: de Fell, Lockwood, Forbs, Salvatore, Gilbert families} Een mens kan later nog veranderen in een vampier. Als mens kan je ook een vampierenjager zijn.

    Jongens
    ~ Gale Torn ~ VladiFerr
    ~ Alexander Night ~ WillNotLearn
    ~ Tobias Fell ~ TicTac
    ~
    Meisjes
    ~ Alexis Ariana Elise Forbs ~ Lizor
    ~ Avalon Lockwood ~ Jaimes
    ~ Destiney L Jones ~ Roww
    ~
    Dubbelganger
    ~ Emma Abigail Gilbert ~ Host

    Hybrids
    Wat moet je weten over Hybrids? Hybrids zijn een mengeling van vampiers en weerwolven{dus met dezelfde kenmerken}, maar Hybrids kunnen in tegenstelling tot vampiers tegen daglicht en in tegenstelling tot weerwolven kunnen ze veranderen wanneer ze willen. Ook zijn ze gemiddeld sterker dan vampiers en weerwolven omdat ze beide kenmerken hebben.
    Hoe wordt je een Hybrid? Om een Hybrid te worden moet je al een weerwolf zijn, dan vampier bloed dringen en daarmee sterven. Als je weer "wakker" wordt moet je het bloed van de dubbelganger drinken en dan is de transformatie voltooid.

    ~ GLily Anna Dern ~ Rybak
    ~ JJ Roxana Ross ~ MBAV4ever
    ~ Ethan James ~ TicTac
    ~ Teamin J. Sangue ~ Roww

    Heksen
    Wat moet je weten over Heksen? Heksen zijn mensen die magie bezitten {doorgegeven via familie genen}. Zij zijn meestal degene die alle vloeken op vampiers en weerwolven moeten breken.

    ~ Angela “Angel” Lana Eastwood ~ Mitovi
    ~ Cayden Adrian Jared Ziegler ~ Vegangirl
    ~ Lauren Gaia Daphne Middleton ~ amy66
    Original heks {moeder van familie Mikaelson} {zij heeft de originals {eerste vampiers} gemaakt}
    ~ Rosemary Noorah Mikaelson ~ Macabre

    Originals
    Wat moet je weten over Originals? Dit waren de eerste vampiers, ze zijn gemaakt door de original heks en zijn maar op een manier te doden: je moet ze steken met een staak gemaakt van het hout van de witte eik. Verder heb je een dolk die je in een potje met as van de witte eik stopt en daarmee kun je een original uitschakelen, zolang de dolk in de original blijft.

    ~ Maia Laurene Mikaelson ~ Macabre
    ~ Eleonora Gracelynn Mikaelson ~ Faction
    ~ Isabel Elizabeth Mary Mikaelson ~ Host
    ~ Ashton Dyon Mikaelson ~ MBAV4ever
    Hybrid original {De sterkste van alle}
    ~ Lucy Willow Mikaelson ~ VladiFerr

    Regels
    ~ Ik verwacht posts van minimaal 8 regels.
    ~ 16+ is toegestaan.
    ~ Sluit niemand buiten.
    ~ Voor deze RPG wordt {nog} een praattopic geopend.
    ~ OCC tussen haakjes
    ~ Houdt ruzies buiten de RPG.
    ~ Nieuwe topics worden alleen geopend door Lizor.
    ~ Max. 2 rollen per persoon {behalve als er rollen over zijn}
    ~ Als je iets niet snapt kan je altijd vragen stellen.
    ~ Naamsverandering doorgeven please.

    TOPIC'S


    Previously on Mystic Falls…
    Brady Salvatore – een vampier - is na een lange tijd terug gekeerd naar het stadje Mystic Falls. Hij is aan het drinken als er een Hybrid bij komt, genaamd Ethan James. Ze veranderden een vrouw in een vampier als afleiding voor de Counsil. Ook Lucas Booth – een werewolf - is nieuw in Mystic Falls, Tobias Fell helpt hem door zijn eerste dag heen op school. Maia – een original - is gestrand in Mystic Falls, waar ze voor het eerst sinds duizenden jaren haar zus Isabel tegen kwam. Beiden weten ze niet echt wat ze er van moeten vinden en zijn nog een beetje wantrouwend.
    Rosemary is al een langere tijd in Mystic Falls en besloot die dag naar de Mystic Grill te gaan, waar ze Daniël ontmoette. Ze raakten aan de praat en spelen nu pool. Als zij wint, krijgt ze zijn naam en neemt hij haar mee uit eten en als hij weet krijgt hij haar naam en nog een drankje.
    Avalon ging op weg naar de Mystic grill en kwam Brady dus tegen in de steeg. Samen gingen ze wat drinken en hij dwong Avalon met zijn vampieren dwang, daarna nam hij Avalon mee, dronk haar bloed, bracht haar naar huis en liet haar alles vergeten.
    Emma kreeg ruzie met Lauren omdat ze de bovennatuurlijke wezens in Mystic Falls verzwegen had. Emma ging naar de begraafplaats om haar moeder op te zoeken en ontmoette daar Ethan James.
    Nu heeft Emma het weer goedgemaakt met Lauren en zijn zij en Gale opzoek naar Tobias.
    Cayden Ziegler woont alleen en al zijn hele leven in Mystic Falls. Wanneer hij aan gebrek aan inspiratie even gaat rondwandelen, komt hij aan bij de begraafplaats. Daar slaat hij enige tijd Ethan en Emma gaande en loopt naar ze toe als Gale, Lauren en Lucy erbij komen. Nu staat hij bij Ethan, om als heks indirect zijn diensten aan te bieden.
    Alexis Forbs heeft besloten om binnenkort een feest te organiseren samen met haar goede vriendin Emma Gilbert.
    Destiney Jones-Mens- ontmoet Ashton Mikaelson -Original Vampier-, waarna Destiney hem verteld dat ze geen vrienden heeft en zich dus best wel rottig voelt. Ashton stelt voor om te gaan spijbelen, of nouja dat wilde Destiney uiteindelijk ook wel, en hij helpt haar van de nare gedachtes over zichzelf te komen. Als hij haar dan verteld wat hij werkelijk is reageert Destiney er luchtig op, ookal is ze wel teleurgesteld dat ze hem niet aan haar familie kan voorstellen doordat het vampierjagers zijn. Destiney laat Ashton een enorme blauwe plek op haar arm zien, waarna ze verteld dat ze door haar vader word mishandeld sinds haar moeder is overleden. Destiney heeft nooit iemand verteld wat er gaande is bij haar thuis omdat ze bang is dat haar vader haar alleen maar meer pijn gaat doen.
    Hoe gaan we verder?
    Het Halloween feest komt eraan, na de aanval op Elise Fell is er niks bijzonders meer gebeurt in Mystic Falls. De bovennatuurlijke wezens zijn meer op hun hoede, maar wat zal er gebeuren tijdens Halloween als toch niemand oplet of iemand onder het echt of het nep bloed zit…?

    [ bericht aangepast op 3 mei 2013 - 15:44 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ashton ''Ash'' Dyon Mikaelson ~Original Vampier
    ''Ik snap dat je dat niet wil doen, zou ik ook niet willen.'' Zegt ze schouder ophalend.
    ''Het is eigenlijk best ziek als je zo bent.. Gewoon omdat ze het volgens mij verafschuwen dat ze zo zijn geworden.. Ieder verwerkt datsoort dingen op zijn eigen manier"
    "Het ziet er anders niet uit als of ze het verafschuwen.'' Zucht ik. ''Ze ziener juist hartstikke van te genieten.''
    ''En ik ga nog steeds naar school,omdat ik dat volgens de wet verplicht ben en anders bemoeit de leerplicht zich er weer mee en ik denk niet dat het handig is om te gaan zeggen hoe oud ik echt ben.''
    Ja dat is pas een goed idee. Gooi me dan gelijk maar voor een jager.
    ''Kunnen we misschien ergens anders over praten. Straks hoort iemand ons en ik vind dit onderwerp zowie zo geen leuk onderwerp.''


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Alexis Ariana Elise Forbs
    'Ik ben vanochtend wakker geworden met hoofdpijn, daarom ben ik thuis gebleven en ben weer gaan slapen,' geeft Avalon als antwoord op mijn eerste vraag. Er verschijnt een lichte frons op mijn voorhoofd, die nog dieper wordt als ze zegt: 'de hoofdpijn is nu ondertussen weg, maar wat bedoel je met die gast in de Mystic Grill? Hoe moet ik nou weten wie daar allemaal komen, als ik zelf in bed lig?'
    'Huh? maar ik zag jou, ik weet het zeker. Met zo'n gast... hij had donkerbruin haar, zijn oogkleur heb ik niet kunnen zien, maar hij was in ieder geval groot en best knap. Hoe kan je dat nou weer vergeten zijn? Uiteindelijk ging je met hem naar buiten? Weet je dat dan echt niet meer? Had je te veel op, misschien heb je daarom zo'n hoofdpijn.... niet dat dat kan aangezien het zo'n twee uur geleden was dat ik je daar zag zitten,' opnieuw begin ik te ratelen. Dat doe ik altijd als ik nieuwsgierig en/of ongerust ben. Het irriteert veel mensen ook behoorlijk, maar ik kan er niet veel aan doen. Dat ben ik gewoon.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Destiney Lily Jones||Human Being
    ''Kunnen we misschien ergens anders over praten. Straks hoort iemand ons en ik vind dit onderwerp zowie zo geen leuk onderwerp.'' Zegt Ashton dan. "Oh, ja, is goed. Sorry" Zeg ik verontschuldigend.
    "Waar wil je dan over praten? We kunnen anders ook wel ergens heengaan of zo" Stel ik voor "Alleen het 'waarheen' is voor mij dan weer een vraag" Zeg ik grinnikend. Ik ken niet echt alle plekken hier in het dorp. Dat komt omdat ik eigenlijk niet vaak buiten kom, en als ik buiten ben dan ben ik in de bossen. Het feit dat ik vaak het bos in ga vinden mijn broers vreselijk, ze geloven namenlijk heilig in weerwolven en vampiers die mij op zullen eten of leeg zullen drinken. Iets wat mij niet zo bang maakt. Toevallig ben ik niet bang voor de bovennatuurlijke.
    "Weet jij misschien iets om te doen?" Vraag ik dan maar aan Ashton, hij kent het dorp vast beter als ik?

    Rosalie -Rose- Anne Winter||Vampire
    Verveeld staar ik via mijn keuken raam naar buiten. Het is een 'prachtige' dag. Ik kijk toe hoe er een paar kinderen vrolijk langshuppelen.
    "Ik haat kinderen" Mompel ik chagrijnig. Was ik maar een heks, dan had ik al die vreselijke kinderen vervloekt. We hebben geen kinderen nodig, er zijn genoeg onsterfelijken op de wereld.
    Na een tijdje besluit ik om toch maar even naar buiten te gaan. Ik trek mijn sneakers aan en stap de deur uit, het vervloekte zonlicht in. Gelukkig heb ik een ring, en verbrand ik dus niet. Ik draai mijn ring zo dat ie goed zit en je de graveringen mooi ziet zitten. Met een zuchtje stap ik van de stoep af en steek de weg over.
    Na een tijdje lopen zie ik dat er een eindje verderop een jongen van rond de zeventien, achtien lopen. "Interessant" Fluister ik tegen niemand in het bijzonder. Ik bekijk hem kort, als ik te lang ga zitten 'staren' dan merkt hij dat zeker op. Ik begin wat langzamer te lopen zodat ik niet voor of naast hem ga lopen, altijd eerst observeren Rose, denk ik in mezelf.

    Hehe, Me is Kinda Inspiratieloos :')
    Lol..

    [ bericht aangepast op 4 mei 2013 - 16:49 ]


    Little do you know

    Cayden Adrian Jared Ziegler || Heks

    Ik rolde met mijn ogen. Lucy en Ethan speelden beiden een spel en waren er goed in ook, maar ze wisten het wel van elkaar. Toen eenmaal Lucy uit het zicht was, wendde Ethan zich tot mij.
    'Cayden dus, wat zou ik van jou nodig kunnen hebben?' vroeg Ethan.
    Ik grijnsde en haalde mijn schouders op.
    'Weet ik veel. Ik ken je niet eens. Maar één ding weet ik wel: Jij bent een hybrid. Nu weet ik niets af van de algemene behoeften van een hybrid, maar ja, een heks kan niet alles weten, toch?' zei ik terwijl mijn grijns geleidelijk aan afnam.
    Jouw schuld... Als je alles nou beter bestudeerd had, hadden ze nog geleefd
    Fijn, weer die gedachte. Shut up, brain. Ik probeer een gesprek te hebben met meneer de Hybrid hier. Even verscheen er een pijnlijke trek rondom mijn lippen, maar ik verdrong deze gelijk. Mijn brein was een gigantische klootzak, mijn schuldgevoel des te meer. Ze hielden maar niet op. Geen enkele spreuk kon de gedachte weg krijgen. Ik aarde, waardoor ik alles om me heen kon voelen en alles los kon laten. Het duurde niet lang, maar het hielp. Ik bedankte de goden in mijn gedachten. Toen concentreerde ik me weer op Ethan.
    'Ik weet niet alles, maar wel veel. Take it or leave it'


    I will keep watch.

    Ashton ''Ash'' Dyon Mikaelson ~ Original Vampier
    "Waar wil je dan over praten? We kunnen anders ook wel ergens heengaan of zo. Alleen het 'waarheen' is voor mij dan weer een vraag" Zegt ze grinnikend.
    "Weet jij misschien iets om te doen?" Vraagt ze me dan.
    ''Naar de Mystic Grill of het bos? Ik weet niet. Ik ben nog niet zolang terug hier en veel dingen zijn hier anders geworden.'' Zeg ik schouder ophalend.
    Veel dingen? Zo beetje alles, maar dat doet er niet toe.
    ''Wat doe jij normaal dan altijd. Ik weet namelijk niks te doen.'' Zeg ik.
    Waarom moet mijn hoofd vandaag zo leeg zijn. Normaal weet ik altijd wel wat te doen, maar vandaag blijkbaar niet.
    ''Ik verveel me dood. En dat is best knap aangezien ik onsterfelijk ben.'' Zeg ik met een zucht.
    Ik weet het,het zijn 7 regels ,maar ik vandaag echt een leeg hoofd.


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Emma Abigail Gilbert
    Lauren was het met me eens geweest dat we eerst Tobias moesten zoeken, aangezien hij nu echt het belangrijkst was. Ik wilde niet weten wat er onderhand al allemaal gebeurd zou kunnen zijn. Onbewust gleed er een rilling over mijn ruggenwervel heen.
    Geritsel klonk achter ons, wat me meteen versteende en me voorzichtig een blik over mijn schouder deed werpen. Opgelucht liet ik een zachte zucht over mijn lippen rollen toen ik zag dat het Tobias was, die voor zover ik kon zien ongedeerd leek. "Tobias! Gelukkig." Mijn mondhoeken veerden omhoog.
    Tobias kwam naast me tot stilstand en ik ontspande mijn houding langzaam weer door mijn schouders even kort te rollen. "Kan jij dit alles uitleggen?" hij keek Lauren vragend aan, wat me mijn ogen ook langzaam in de richting van Lauren liet glijden. Ik was benieuwd hoe ze zou reageren, mijn vriendin kennende zou het eerlijk vertellen. "We kunnen naar mijn huis gaan?" stelde ik voor, een zwakke glimlach vormend. "Er is de hele dag niemand thuis, we kunnen dus niet gestoord worden. En het is absoluut niet ver weg van hier." Ik kende het bos ongelofelijk goed, misschien omdat ik hier vroeger met mijn moeder wandelde, urenlang van de zon genoot als hij eindelijk zijn stralen over Mystic Falls had laten glijden. Ik vroeg me af waar Lucy en Ethan waren, ik kon me niet voorstellen dat Lucy iemand pijn zou doen. Maar goed, schijn bedriegt. Ik moest niet meer te snel conclusies trekken. Onbewust maakte ik me toch zorgen om ze, alhoewel ze prima voor zichzelf konden zorgen aangezien ze beide vampiers waren of iets in die richting. In elk geval waren ze bovennatuurlijk.


    To love is to destroy.

    Lauren Gaia Daphne Middleton

    Gale moet gewoon echt begrijpen dat we niet de hele tijd in het bos moeten zijn, aangezien er een grote kans is dat we een bovennatuurlijk wezen tegenkomen. En ik ben blij dat Emma het met me eens is.
    Plots hoor ik wat geritsel in de bosjes. Vliegensvlug draai ik me om, aangezien het van alles kan zijn. Maar dan komt Tobias uit de bosjes gerend. Voordat ik ook maar een vin zou kunnen verroeren roept Emma al: 'Tobias! Gelukkig.' 'We waren naar je op zoek,' voeg ik er bij toe.
    'Kan jij dit alles uitleggen?' zegt hij dan, kennelik tegen mij omdat hij mij aankijkt en ik net had gezegd dat ik dat kon. 'Thuis leg ik alles uit. Mar dan ook alles,' antwoord ik.
    'We kunnen naar mijn huis gaan?' stelt Emma dan voor, 'er is de hele dag niemand thuis, we kunnen dus niet gestoord worden. En het is absoluut niet ver weg van hier.' Ik knik. 'Ja, ik vind het goed.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Mijn topics


    Don't be like the rest of them, darling

    Angela "Angel" Lana Eastwood ~ Heks

    Hij grijnst lichtjes. 'Wolf.' zegt hij.
    'Wat haat je?' vraagt hij dan. Hij kijkt terug naar de man die hen zit aan te staren en werpt Jay een geïrriteerde blik toe wat hem enkel doet grijnzen. 'Wie de fuck is dat?' mompelt hij en staat recht. 'Ik hou niet zo van staarders.' Even ben ik bang dat hij naar Jay toe gaat, maar dan gaat hij weer zitten. Opgelucht haal ik adem.
    'Dus wat haat je aan een jongen?' past hij zijn vraag met een glimlach aan. Ik kijk hem even nadenkend aan en neem hem in me op. Hij heeft bruin haar dat nogal warrig zit, en groen bruine ogen. Zijn kleding past goed bij hem. Al met al is hij redelijk knap.
    'Ehm, als een jongen stoer gaat doen bij zijn vrienden en zich bij hun anders gaat gedragen tegenover zijn vriendin. En als hij opschept,' ik glimlach even en zeg dan:
    'En als je wilt weten wat ik in een jongen zie; hij moet zijn gevoelens kunnen uiten en geen eikel zijn,' even versombert mijn humeur even. 'En hij moet mijn hart niet breken.' Mompel ik zachtjes. Dan haal ik diep adem en glimlach weer, terwijl ik de gedachten aan Jay uit mijn hoofd verban. Al lukt dat niet super goed omdat hij al de hele tijd naar ons kijkt.
    'Wat zie jij in meisjes?' Vraag ik aan hem.

    Brian Heith Salvatore ~ Vampier

    Als reactie lacht ze heel erg hard terwijl ze rond me haar kijk, alsof ze wil checken of ze niet gevolgd wordt.
    "Je moest eens weten," zegt ze terwijl ze een stuk haar pak en die rond haar vinger draait.
    "Even voor de duidelijkheid: nee, ik ben vrijgezel. Je hoeft je dus niet bang te zijn voor een man die je gaat proberen te vermoorden." Ik lach even en knik geamuseerd.
    "Oké, dat is fijn om te weten." Zeg ik een beetje droogjes.
    We gaan nog een stukje naar voor in de rij. "Heb je een loft of een huis hier gekocht of gehuurd?" Vraag ze terwijl ze er snel bijvoegde: "Ik ben gewoon nieuwsgierig of je al iets hebt om te rusten of tot jezelf te komen."
    Ik glimlach een beetje en zeg dan:
    "Ja, ik heb al een huis. Maar ik heb er bijzonder weinig voor hoeven te betalen terwijl het toch een mooi huis is." Zeg ik glimlachend tegen haar. Tja, dat is weer een voordeel van vampier zijn. Je kan mensen dingen laten doen door het alleen maar te zeggen.
    "Heb jij al iets?" Vraag ik dan aan haar.


    Fantasy is in you.

    Lucas Booth
    Hij kijkt even nadenkend naar de shotjes op tafel. Wat zoekt hij in een meisje? Eerlijk gezegd valt hij nooit op het uiterlijk maar op de persoon zelf. Hoe hij is. Maar soms helpt het uiterlijk wel om de eerste stap te zetten. 'Hm... wel... ik heb hier nog nooit echt goed overna gedacht. Ik val meestal gewoon op een persoon, of ze nu blond, een brunette of een zwartharig typ is. Of dik of dun. Het karakter telt zoiezo het meeste. Dus... ze moet lief zijn, ze moet kunnen luisteren en serieus kunnen praten maar ook weten hoe ze lol moet maken of gewoon graag lachen.' Hij observeert haar even en glimlacht dan in zichzelf. Ze lijkt totaal niet van uiterlijk op Amy maar zoals hij het daarnet zei, zou hij nog gemakkelijk op haar verliefd worden, het hangt enkel van een paar dingen af. 'Ze mag haar niet anders voordoen, me niet bedriegen, en geen bitch zijn tegen andere mensen ookal kan ze ze niet luchten. En ja als haar iets dwarszit, heb ik graag dat ze zegt wat haar dwarszit zodat ik haar kan helpen.' Eindigt hij en kijkt haar met een glimlachje aan. Waarom praat hij hier eigenlijk over? Hij mag geen vriendin meer hebben die geen weerwolf is, anders loopt het nog slecht met haar af. Hij schud even lichtjes zijn hoofd en kijkt haar dan terug aan. 'Ok andere vraag... Hm... Wat is je grootste angst?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Destiney Lily Jones||Human Being
    ''Naar de Mystic Grill of het bos? Ik weet niet. Ik ben nog niet zolang terug hier en veel dingen zijn hier anders geworden.'' Zegt Ashton, hij haalt zijn schouders op. "Kan, Kan" Zeg ik met een glimlachje,
    ''Wat doe jij normaal dan altijd. Ik weet namelijk niks te doen.'' Vervolgt hij dan. Ik grinnik zachtjes.
    "De dingen die ik normaal vaak doe vind jij toch niet leuk want jij houdt niet van paarden" Zeg ik met een glimlach. Achja, wat moet je anders doen als je enige vriend een paard is?
    "Maar ja, we kunnen best naar het bos.. Dat is wel zo'n beetje mijn favo plekje om te zijn" Meld ik met een glimlach.
    ''Ik verveel me dood. En dat is best knap aangezien ik onsterfelijk ben.'' Zegt Ashton dan zuchtend, ik moet mijn best doen om niet in de lach te schieten om deze opmerking. Want ik weet niet of het een grap was, of dat hij het serieus bedoeld. Als hij het serieus bedoeld en ik ga lachen dan word ie waarschijnlijk chagrijnig, en als het een grap was en ik lach niet dan denkt hij dat het niet grappig was..


    Little do you know

    Angela "Angel" Lana Eastwood ~ Heks

    Hij kijkt even nadenkend naar de shotjes op tafel.
    'Hm... wel... ik heb hier nog nooit echt goed overna gedacht. Ik val meestal gewoon op een persoon, of ze nu blond, een brunette of een zwartharig typ is. Of dik of dun. Het karakter telt zoiezo het meeste. Dus... ze moet lief zijn, ze moet kunnen luisteren en serieus kunnen praten maar ook weten hoe ze lol moet maken of gewoon graag lachen.' Ik knik een beetje. Hij observeert me even en glimlacht dan in zichzelf. Ik vraag me af waar hij aan denkt. Aan zijn vriendin misschien.
    'Ze mag haar niet anders voordoen, me niet bedriegen, en geen bitch zijn tegen andere mensen ookal kan ze ze niet luchten. En ja als haar iets dwarszit, heb ik graag dat ze zegt wat haar dwarszit zodat ik haar kan helpen.' Eindigt hij en kijkt me met een glimlachje aan. Ik glimlach en knik.
    Hij schud even lichtjes zijn hoofd en kijkt me dan terug aan.
    'Ok andere vraag... Hm... Wat is je grootste angst?' Ik bijt op mijn lip en kijk naar mijn handen, dan zeg ik:
    'Dat ga ik niet beantwoorden, ik neem wel een shot.' Voordat hij iets kan zeggen pak ik een glaasje op en drink het in een slok op. Meteen voel ik me nog iets lichter dan ik me al voelden, en ik glimlach breed.
    'Door wat zou jij je weer helemaal jong voelen? Nou ja, je begrijpt wat ik bedoel. Want je bent volgens mij nog niet zo oud. Hoe oud ben je eigenlijk?' Vraag ik glimlachend aan hem.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2013 - 18:59 ]


    Fantasy is in you.

    Ashton ''Ash'' Dyon Mikaelson~Original Vampier
    ''Ik weet het flauwe grap.'''zeg ik schouder ophalend.
    ''Ik heb trouwens nooit gezegt dat ik niet van paarden hield. Ik heb gewoon niet veel met ze En zij volgens mij ook niet met mij.'' Zeg ik met een lachje.
    ''Ik kwam een keer een paard tegen, toen hij mij zag had hij zijn oren in zijn nek. Dat was trouwens niet het enige paard dat dat deed.''
    Ik en paarden hadden duidelijk niks met elkaar. Zo erg is dat ook niet het is niet ddat ik er een echt gesprek mee kan voeren.
    ''Zo reageren best veel dieren op me. HEt lijkt wel of ze weten wat ik ben, maar het is niet dat ze het door kunnen vertellen.''
    Dat hoop je dan maar. Je weet het maar nooit in deze wereld.
    ''Waarom is het bos eigenlijk jouw favo plekje?'' Vraag ik haar.
    Die van mij was het, omdat een van de weinige plekken was waar ik tot rust kon komen.


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    @Mitovi vind je het erg om haar nog een vraag te laten stellen xd weet anders niet wat ik moet schrijven xd


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    @Mitovi vind je het erg om haar nog een vraag te laten stellen xd weet anders niet wat ik moet schrijven xd


    [O, sh!t, sorry. Ik had het zelf nog niet eens gemerkt.:$ Ik zal het ff veranderen. Thanks, dat je het even zegt.(flower)]


    Fantasy is in you.