• Mystic Falls… hier krioelde het van de bovennatuurlijke wezens. Je moest goed uitkijken of je werd in een keer leeggezogen door een vampier. Maar nu lijkt het alsof de rust in Mystic Falls eindelijk is terug gekeerd. De Founding Family’s hebben alle vampiers, weerwolven en hybrids uitgeroeid. Tenminste… dat denken ze. Het is vijf jaar na de “Grote Slag” waar vele bovennatuurlijke wezens om het leven kwamen. De stad is weer teruggegaan naar zijn normale doen van zaken en op de counsel van founding family’s na weet niemand over deze gevaarlijke wezens. Maar dan begint het weer, de eerste “dieren” aanval is gebeurt… hoe lang gaat het deze keer duren voordat bovennatuurlijke wezens de stad beheersen?

    Vampiers
    Wat moet je weten over vampiers? Vampiers verbranden in het zonlicht {een original heeft hier geen last van en je kan ook een zonlicht ring/armband/ketting laten maken door een heks}. Een kruid genaamd Vervain zorgt ervoor dat je de dwang van een vampier {vampiers kunnen mensen dwingen om dingen te doen door ze diep in de ogen te kijken} kunt weerstaan en dit kruid is giftig voor een vampier. Vampiers hebben scherpe hoektanden, een zwak voor menselijk bloed {ze kunnen ook op dierenbloed leven, maar dan zijn ze zwakker}, ze zijn enorm sterk, snel en ze zijn haast onschendbaar{ze genezen heel snel en hun bloed geneest ook}. De enige manieren waarop je een vampier kan doden is: houten staak in het hart, hart eruit rukken, hoofd er af slaan of verbranden in het zonlicht. Vampiers zijn onsterfelijk, ze gaan dus nooit dood vanwege ouderdom en blijven dezelfde leeftijd vanaf dat ze veranderd zijn. Hoe ouder een vampier is, hoe sterker. Als vampier kan je een soort switch uitzetten, dit betekend dat je je gevoelens uitschakelt, dus dan is er geen deeltje menselijkheid meer over.
    Hoe wordt je een vampier? Je moet het bloed van een vampier in je hebben en dan dood gaan. Als je weer “wakker” wordt moet je mensenbloed drinken om de transformatie te voltooien.

    ~ Brady Emanuel Salvatore ~ Lizor
    ~ Jeanine Catharina Aberdeen ~ Obliviate777
    ~ Lillith Victoria Katherina Stark ~ ShatterMe
    ~ Daniël Dreven Collins ~ WillNotLearn
    ~ Brian Heith Salvatore ~ Mitovi
    ~ Rosalie -Rose- Anna Winter ~ Roww
    ~

    Weerwolven
    Wat moet je weten over weerwolven? Weerwolven veranderen een keer per maand bij volle maan, ze breken dan al hun botten in hun lijf en veranderen in een wolf. De beet van een weerwolf is fataal voor een vampier {het enige geneesmiddel is het bloed van de original hybrid}. Weerwolven kunnen gedood worden als je hun hart eruit rukt bijvoorbeeld, net zoals vampiers genezen ze heel snel. Ze zijn alleen maar sterker en sneller dan vampiers met volle maan, als het geen volle maan is, is een weerwolf geen partij voor een vampier.
    Hoe wordt je een weerwolf? Je kan geen weerwolf worden als het niet in je genen zit, weerwolf is een familie kwaal, maar als het in je familie zit betekend het niet gelijk dat je er een bent. Het weerwolf gen wordt geactiveerd als iemand dood gaat door jou doen. Het kan dus ook zo zijn dat je nog geen weerwolf bent, maar dat gen later geactiveerd wordt.

    ~ Ricardo Adams ~ Harington
    ~ Kyan Jeremy Yassin Yasildir ~ Lynn1D
    ~ Niamh Arya Adams{toekomstig weerwolf} ~ Harington
    ~ Lucas Booth ~ LostMagic
    ~

    Mensen
    Wat moet je weten over mensen? Mensen weten niks van de bovennatuurlijke wezens, behalve de mensen die in de raad zitten {dit is een raad om de stad te beschermen tegen vampiers, weerwolven enz.} deze raad bestaat uit de founding family’s{oftewel de families die deze stad gesticht hebben: de Fell, Lockwood, Forbs, Salvatore, Gilbert families} Een mens kan later nog veranderen in een vampier. Als mens kan je ook een vampierenjager zijn.

    Jongens
    ~ Gale Torn ~ VladiFerr
    ~ Alexander Night ~ WillNotLearn
    ~ Tobias Fell ~ TicTac
    ~
    Meisjes
    ~ Alexis Ariana Elise Forbs ~ Lizor
    ~ Avalon Lockwood ~ Jaimes
    ~ Destiney L Jones ~ Roww
    ~
    Dubbelganger
    ~ Emma Abigail Gilbert ~ Host

    Hybrids
    Wat moet je weten over Hybrids? Hybrids zijn een mengeling van vampiers en weerwolven{dus met dezelfde kenmerken}, maar Hybrids kunnen in tegenstelling tot vampiers tegen daglicht en in tegenstelling tot weerwolven kunnen ze veranderen wanneer ze willen. Ook zijn ze gemiddeld sterker dan vampiers en weerwolven omdat ze beide kenmerken hebben.
    Hoe wordt je een Hybrid? Om een Hybrid te worden moet je al een weerwolf zijn, dan vampier bloed dringen en daarmee sterven. Als je weer "wakker" wordt moet je het bloed van de dubbelganger drinken en dan is de transformatie voltooid.

    ~ GLily Anna Dern ~ Rybak
    ~ JJ Roxana Ross ~ MBAV4ever
    ~ Ethan James ~ TicTac
    ~ Teamin J. Sangue ~ Roww

    Heksen
    Wat moet je weten over Heksen? Heksen zijn mensen die magie bezitten {doorgegeven via familie genen}. Zij zijn meestal degene die alle vloeken op vampiers en weerwolven moeten breken.

    ~ Angela “Angel” Lana Eastwood ~ Mitovi
    ~ Cayden Adrian Jared Ziegler ~ Vegangirl
    ~ Lauren Gaia Daphne Middleton ~ amy66
    Original heks {moeder van familie Mikaelson} {zij heeft de originals {eerste vampiers} gemaakt}
    ~ Rosemary Noorah Mikaelson ~ Macabre

    Originals
    Wat moet je weten over Originals? Dit waren de eerste vampiers, ze zijn gemaakt door de original heks en zijn maar op een manier te doden: je moet ze steken met een staak gemaakt van het hout van de witte eik. Verder heb je een dolk die je in een potje met as van de witte eik stopt en daarmee kun je een original uitschakelen, zolang de dolk in de original blijft.

    ~ Maia Laurene Mikaelson ~ Macabre
    ~ Eleonora Gracelynn Mikaelson ~ Faction
    ~ Isabel Elizabeth Mary Mikaelson ~ Host
    ~ Ashton Dyon Mikaelson ~ MBAV4ever
    Hybrid original {De sterkste van alle}
    ~ Lucy Willow Mikaelson ~ VladiFerr

    Regels
    ~ Ik verwacht posts van minimaal 8 regels.
    ~ 16+ is toegestaan.
    ~ Sluit niemand buiten.
    ~ Voor deze RPG wordt {nog} een praattopic geopend.
    ~ OCC tussen haakjes
    ~ Houdt ruzies buiten de RPG.
    ~ Nieuwe topics worden alleen geopend door Lizor.
    ~ Max. 2 rollen per persoon {behalve als er rollen over zijn}
    ~ Als je iets niet snapt kan je altijd vragen stellen.
    ~ Naamsverandering doorgeven please.

    TOPIC'S


    Previously on Mystic Falls…
    Brady Salvatore – een vampier - is na een lange tijd terug gekeerd naar het stadje Mystic Falls. Hij is aan het drinken als er een Hybrid bij komt, genaamd Ethan James. Ze veranderden een vrouw in een vampier als afleiding voor de Counsil. Ook Lucas Booth – een werewolf - is nieuw in Mystic Falls, Tobias Fell helpt hem door zijn eerste dag heen op school. Maia – een original - is gestrand in Mystic Falls, waar ze voor het eerst sinds duizenden jaren haar zus Isabel tegen kwam. Beiden weten ze niet echt wat ze er van moeten vinden en zijn nog een beetje wantrouwend.
    Rosemary is al een langere tijd in Mystic Falls en besloot die dag naar de Mystic Grill te gaan, waar ze Daniël ontmoette. Ze raakten aan de praat en spelen nu pool. Als zij wint, krijgt ze zijn naam en neemt hij haar mee uit eten en als hij weet krijgt hij haar naam en nog een drankje.
    Avalon ging op weg naar de Mystic grill en kwam Brady dus tegen in de steeg. Samen gingen ze wat drinken en hij dwong Avalon met zijn vampieren dwang, daarna nam hij Avalon mee, dronk haar bloed, bracht haar naar huis en liet haar alles vergeten.
    Emma kreeg ruzie met Lauren omdat ze de bovennatuurlijke wezens in Mystic Falls verzwegen had. Emma ging naar de begraafplaats om haar moeder op te zoeken en ontmoette daar Ethan James.
    Nu heeft Emma het weer goedgemaakt met Lauren en zijn zij en Gale opzoek naar Tobias.
    Cayden Ziegler woont alleen en al zijn hele leven in Mystic Falls. Wanneer hij aan gebrek aan inspiratie even gaat rondwandelen, komt hij aan bij de begraafplaats. Daar slaat hij enige tijd Ethan en Emma gaande en loopt naar ze toe als Gale, Lauren en Lucy erbij komen. Nu staat hij bij Ethan, om als heks indirect zijn diensten aan te bieden.
    Alexis Forbs heeft besloten om binnenkort een feest te organiseren samen met haar goede vriendin Emma Gilbert.
    Destiney Jones-Mens- ontmoet Ashton Mikaelson -Original Vampier-, waarna Destiney hem verteld dat ze geen vrienden heeft en zich dus best wel rottig voelt. Ashton stelt voor om te gaan spijbelen, of nouja dat wilde Destiney uiteindelijk ook wel, en hij helpt haar van de nare gedachtes over zichzelf te komen. Als hij haar dan verteld wat hij werkelijk is reageert Destiney er luchtig op, ookal is ze wel teleurgesteld dat ze hem niet aan haar familie kan voorstellen doordat het vampierjagers zijn. Destiney laat Ashton een enorme blauwe plek op haar arm zien, waarna ze verteld dat ze door haar vader word mishandeld sinds haar moeder is overleden. Destiney heeft nooit iemand verteld wat er gaande is bij haar thuis omdat ze bang is dat haar vader haar alleen maar meer pijn gaat doen.
    Hoe gaan we verder?
    Het Halloween feest komt eraan, na de aanval op Elise Fell is er niks bijzonders meer gebeurt in Mystic Falls. De bovennatuurlijke wezens zijn meer op hun hoede, maar wat zal er gebeuren tijdens Halloween als toch niemand oplet of iemand onder het echt of het nep bloed zit…?

    [ bericht aangepast op 3 mei 2013 - 15:44 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ethan James

    Ja, het was een slechte zet om al direct uit de boom te komen, maar ik moest wel om te zien hoe groot Caydens reactie snelheid ongeveer was. Die vraag werd al snel beantwoord toen de jongen zijn arm in een soepele zwaai naar boven bracht en ik voelde hoe ik gewoon weggeblazen werd. Een zachte kreun verliet mijn lippen toen ik met een harde smak tegen een boom aanvloog en ik kon er nog net voor zorgen dat ik niet tegen de grond zakte door de boom even vast te houden. "Dit is nog maar het begin, wicky witch." Een grijnsje vormde zich om mijn lippen bij de net bedachte bijnaam en met fonkelende ogen keek ik Cayden aan. "Als je me zo erg kan toetakelen zodat ik er genoeg van heb." Mijn gezicht stond serieus vanaf het moment dat de woorden over mijn lippen heen rolden en voor de tweede keer verdween ik tussen de bladeren van een boom. "Natuurlijk zul je je best er wel voor moeten doen om me neer te halen." Klonk het voordat hij naar een andere boom sprong en juist boven Caydens hoofd bleef staan. "Dus ik hoop dat je ook andere trucjes in huis hebt dan een schokgolf." Ik was er wel door verrast geweest, maar dat verrassingselement werkte ook maar een keertje.

    [Ik post morgen met Tobias x)]


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Cayden Adrian Jared Ziegler || Heks

    Ik grijnsde. Ik kon meer, veel meer dan een schokgolfje. Maar dat nam niet weg dat ik dit niet leuk vond. Ik had er wel plezier in om eens mijn magie te gebruiken in een gevecht. Nou ja, krachtmeting. Hoe lang was het wel niet geleden?
    Negen jaar. Ik was gestopt toen het ongeluk met mijn moeder en zusje gebeurt was. Nu was mijn magie niet slechter geworden, maar ik moest oppassen. Zometeen deed ik iets fout, en wat dan? Wat nou als Ethan's onsterfelijkheid hem niet zou helpen? Ik liet de twijfel niet in mijn gezichtsuitdrukking verschijnen, al was mijn grijns natuurlijk allang verdwenen.
    'Die hoofdpijntrucjes zijn te makkelijk' zei ik monotoon, toen ik opeens terugdacht aan wat hij daarover gezegd had.
    Ik vroeg in mijn gedachten aan de boom of ik het even mocht besturen. Als het niet zo was, zou het tegenwerken en viel het mij aan. Niet handig dus. Tot mijn grote opluchting was de boom bereid om assistentie te verlenen. De tak waar Ethan op zat schoot als een strak gespannen elastiekje omhoog als je het net losliet. Ethan schoot de lucht in. Ik plukte hem uit de lucht door hem vroeg te laten stoppen, waardoor eerst alle energie die vrijkwam door de tak gelijk naar zijn hoofd stroomde en ik gaf hem even de kans om bij te komen.
    'Het is geen hoofdpijntrucje' zei ik geacteerd onschuldig met een kleine grijns.
    Ik had Ethan al echt vroeg laten stoppen, aangezien het feit dat als hij te hoog kwam, iemand hem kon zien en natuurlijk af zou vragen: Hoe komt die gast daar boven de bomen? Hij had twintig meter, zelfs meer, de lucht in kunnen gaan, maar nu zweefde hij in de lucht. De hoofdpijn die je hierdoor kon krijgen was overweldigend, maar dat was niet waar ik op uit was. Ik bestuurde de takken van de boom richting Ethan. De takken wikkelden door mijn magie rond Ethan heen. Mijn rechterarm bewoog ik één keer van links naar rechts. De takken waar Ethan zich in bevond trokken zich terug, Ethan met zich mee nemend. Hij zat nu plat tegen de boom gedrukt. Ik ging weer rustig in de rustpositie staan. Ik sloeg mijn armen over elkaar heen en keek Ethan met een kleine grijns aan. Ik kon het dus nog wel.


    I will keep watch.

    MBAV4ever schreef:
    Ashton "Ash" Dyon Mikaelson ~ Original Vampier
    "Dankje.. Denk ik" Mompelt ze.
    Wacht eens even, bloost ze nou?
    "Ik heb vandaag zo'n beetje de hele dag gespijbelt.. Yup, mijn vader vermoord me" Zegt ze zuchtend
    "Misschien.. Ik denk dat ik beter naar huis kan gaan.." Zegt ze plotsling.
    "Hoe langer ik wegblijf.. Hoe bozer mijn vader zal zijn"
    Ze staat op en is van plan weg te gaan.
    "Wacht." Zeg ik terwijl ik zo snel mogelijk voor haar probeer te staan.
    "Hier is mijn nummer. Bel me als je ergens mee zit." Waarna ik dit heb gezegt geef ik haar een papiertje met mijn nummer erop.
    "Het spijt me als je straks problemen krijgt. Ik had spijbelen niet moeten voorstellen."


    Destiney Lily Jones||Human Being
    "Wacht." Zegt Ashton plots waarna hij voor me komt staan, "Hier is mijn nummer. Bel me als je ergens mee zit." Hij geeft me een papiertje met zijn nummer erop. Dankbaar glimlach ik naar hem en voor ik iets kan zeggen verontschuldigt hij zich: "Het spijt me als je straks problemen krijgt. Ik had spijbelen niet moeten voorstellen." Met een glimlachje schud ik mijn hoofd "Het geeft niet, Ash. Je kon het niet weten" Zeg ik schouderophalend.
    Ik pak de sleutel van mijn fiets uit mijn broekzak en geef Ashton nog een knuffel voor ik richting mijn fiets loop. Als ik eenmaal bij mijn fiets sta doe ik de sleutels in het slot en stap op de fiets om vervolgens richting Hel te gaan..
    Een kwartier later fiets ik onze oprit op en ik zie mijn vader al door de ramen boos kijken, hij weet duidelijk wat er gaande is.. Als ik mijn fiets tegen de muur van de schuur zet komt mijn vader naar buiten "Waarom spijbel jij?!" Roept hij boos. Automatisch krimp ik ineen, maar voor hij zijn handen kan optillen hoor ik een auto de oprit op komen. God zij dank, ik ben gered.. Denk ik opgelucht bij mezelf.. Maar ik weet dat ik, als mijn broers weer weg gaan, dat ik die pak slaag wel weer krijg.. Ik loop snel naar binnen en ren de trap op richting mijn kamer, die grenst met de hooizolder. Als ik op mijn kamer ben zet ik Ash' nummer in mijn mobiel waarna ik hem meteen een sms stuur: 'Hey, nu heb je mijn nummer ook. Xx Destaney'

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 23:06 ]


    Little do you know

    Angela "Angel" Lana Eastwood ~ Heks

    Hij glimlacht kleintjes, en wat echter dit keer.
    'Ik weet het ook nog niet, het is te zien of ik iemand heb om mee te gaan anders zou het redelijk zielig zijn, denk ik.' Hij nipt nog eens van zijn glas en kijkt vanuit zijn ooghoeken naar Jay.
    Ik glimlach een beetje en zeg:
    'Dat zou toch niet zo zielig zijn. Ik bedoel, er zijn op het feest waarschijnlijk genoeg meiden die niemand hebben. Je kan het altijd nog met een van die meiden gezellig maken. Je hoeft niet per sé zielig te zijn als je niemand hebt om mee te nemen.'
    'Ik moet even naar het toilet.' Zucht hij en staat op. Hij glimlacht even lichtjes naar me en loopt richting de toiletten.
    Ik zucht ook en pak een shotglaasje, die sla ik achterover en zet het glaasje dan weer neer.
    ‘Wie is hij?’ Vraagt een stem achter me. Meteen verstijf ik. Langzaam draai ik me om en kijk naar Jay, die me gemeen grijnzend aankijkt.
    'Gaat je niets aan.' Zeg ik stijfjes tegen hem. Hij maakt een tut tut geluidje en brengt zijn hand naar mijn wang die hij langzaam streelt. Meteen wijk ik achteruit en ik kijk hem met vuurspuwende ogen aan.
    'We hadden het altijd zo leuk, jij en ik. Weet je nog? En nu vervang je me door die gast.' Zegt hij tegen me. Ik knijp mijn ogen samen.
    'Rot op.' Zeg ik als enige en draai me demonstratief of. Hij komt voor me staan en slaat me in mijn gezicht. Ik krimp ineen en krijg tranen in mijn ogen. Snel kijk ik om me heen of iemand het gezien heeft, maar niemand heeft het gezien.
    Mijn wang brand van de pijn en de tranen staan me in de ogen. Voor het eerst sinds een tijdje moet ik bijna huilen.
    Opeens kijkt Jay op, werpt me nog een blik toe, en gaat weer op de plek zitten waar hij eerst zat.


    Fantasy is in you.

    JJ Roxana Ross ~ Hybrid
    Hier ben ik dan. In een nieuwe stad, op een nieuwe school met nieuwe mensen.
    De oude ik had dit dood eng gevonden. Bang om weer gepest te worden. Bang om weer de zelfde pijn te voelen.
    Dat meisje is er niet meer. Dat meisje heeft plaats gemaakt voor een nieuw iemand. Iemand met zelfvertrouwen, iemand die niet bang is voor nieuwe dingen, iemand die niet over zich heen laat lopen.
    Iemand die ik altijd al had willen zijn, maar ergens ook weer niet.
    Ik loop het school gebouw binnen wetend dat ik al te laat ben. De oude JJ zou nooit te laat, komen. Maar dat doet er nu niet toe.
    Ik loop door het gebouw tot dat ik tegen een jongen aan loop.
    "Kijk uit waar je loopt, joh!"Zeg ik tegen de bleke jongen terwijl ik hem een boze blik geef.
    "Heb je nog wat te zeggen?!" Zeg ik met de zelfde toon



    Ashton "Ash" Dyon Mikaelson ~ Original Vampier
    "Het geeft niet, Ash. Je kon het niet weten" Zegt ze schouderophalend. 
    "Daar heb je gelijk."zeg ik.
    Ik zie dat ze uit haar broekzak haalt een fiets haalt. Voordat ze naar haar fiets toe gaat krijg ik nog een knuffel.
    Ik heb vandaag al meer knuffels gekregen dan in twee jaar.
    Ik kijk haar na als ze weg fietst.
    Ik kan er alleen niet tegen dat ze door mijn schuld straks misschien in de problemen komt. Maar ja, wat kan ik er aan doen.
    Ik begin naar het bos te rennen. Misschien dat ik daar even mijn hoofd leeg kan maken.
    Waarneer ik in het bos kom begint mijn mobiel te trillen. Wacht even. Heb ik hier bereik?!
    Ach, wat boeit dat. Ik pak mijn mobiel en zie dat ik een sms heb gekregen van een onbekend nummer.
    ''Hey, nu heb je mijn nummer ook. Xx Destaney' Staat er.
    Lachend schud ik mijn hoofd, maar dan komt het schuldgevoel weer terug.
    'Gaat het goed? ' Ash' Sms ik terug.
    Ik loop naar een boomstronk en ga erop zitten. Liever dit dan alleen in mijn appartement.


    srry dat deze stukjes niet zo lang Zijn. Deed het via mobiel en kon dus niet zien hoeveel regels het waren.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2013 - 11:21 ]


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Teamin Jace Sangue||Hybrid
    Ik loop door de school, opweg naar buiten. Mijn laatste uur was eindelijk voorbij.
    Met een glimlachje loop ik naar buiten tot ineens een meisje tegen me opbotst,
    "Kijk uit waar je loopt, joh!" Snauwt ze naar me waarna ze me boos aankijkt, "Heb je nog wat te zeggen?!" Met een lachje schud ik mijn hoofd.
    "Sorry, maar jij loopt toch echt tegen mij aan, dus ik denk dat jij degene bent die had moeten opletten" Zeg ik met een glimlachje. Als ik haar even beter bekijk merk ik op dat ze nieuw is, ik ken bijna iedereen wel van uiterlijk. Fotografisch geheugen. Ik heb haar niet eerder gezien hier.
    Ik vind het altijd best grappig dat mensen altijd zo snel opgefokt zijn, ookal is het maar door een heel klein dingetje. Netzoals deze dame maken vele mensen van een mug een olifant. Maar gelukkig ben ik het rustige type dat niet zo heel snel boos word, nee ik blijf altijd wel kalmpjes. Iets wat mensen vaak nog bozer maakt..

    Destiney Lily Jones||Human Being
    Ik besluit om de paarden maar wat hooi te geven dus loop ik richting de stallen. Als ik daar ben voel ik mijn mobiel al weer trillen, maar ik negeer het even. De paarden zijn eerst aan de beur. Ik word begroet door een hoop vrolijk gehinnik, de paarden weten natuurlijk dat als ik kom dat ze altijd wel wat krijgen. Of ze krijgen eten of ze mogen naar buiten.
    Ik pak een kruiwagen en vul deze met hooi waarna ik langs alle boxen ga en ieder paardje even veel hooi geef. Als ik hier klaar mee ben zet ik de kruiwagen weer weg en loop naar de box van mijn eigen paard, ze begroet me nogmaals met een vrolijk gehinnik. Ineens schiet het me te binnen dat ik mijn mobiel nog even moet checken gezien hij net trilde, oeps. Ik pak snel mijn mobiel uit mijn broekzak en zie dat ik een berichtje van Ashton heb, 'Gaat het goed? Ash' staat er op mijn scherm. Meteen typ ik een berichtje terug 'het gaat redelijk, mijn vader was erg boos.. Maar mijn broers kwamen langs en hij heeft me gelukkig niks kunnen doen.. Maar ik ben bang dat ik daardoor vanavond de dubbele dosis krijg.. x' sms ik terug. Het was wel vaker zo dat mijn vader de kans niet kreeg me te slaan, dan kreeg ik 's avonds altijd extra veel klappen omdat ik hem heb laten 'wachten'.. Klootzak. Als ik neit een beetje van hem hield had ik hem zonder pardon bij Diablo in de box geduwd. Dat beest houdt niet zo van mensen, hij schopt naar je als je in zijn buurt komt.. Diablo is mishandeld geweest, dus eigenlijk snap ik hem wel.. Maar het is jammer dat ik zijn vertrouwen nooit zal kunnen winnen..


    Little do you know

    JJ Roxana Ross~ hybrid
    " Sorry, maar jij loopt toch echt tegen mij aan, dus ik denk dat jij degene bent die had moeten opletten" Zegt hij met een glimlachje. 
    Ik weet dat hij gelijk heeft. Misschien kan ik ook wat vriendelijker reageren.
    "Luister, ik ben net in een nieuwe stad, heb school gemist en ik had vandaag al een slecht humeur. Ik heb dus helemaal geen zin in een betweter." Zeg ik.
    Ja JJ , dat is echt een stuk aardiger.
    Maar niet heus.
    Waarom is aardig zijn de laatste tijd zo moeilijk. Het is niet dat ik gemeen wil zijn, wie wil dat nou wel, ik kan alleen niet anders.
    Ik wil gewoon niet dat alles weer als vroeger word.
    "Ik zou hier graag willen blijven, maar ik heb de directeur nog wat uit te leggen."zeg ik.



    Ashton "Ash" Dyon Mikaelson ~ Original Vampier
    Ik weet niet hoelang ik het naar de bomen staren nog kan vol houden. Zo te zien nog best lang.
    Het maakt te minste mijn hoofd leeg. Wat eigenlijk best makkelijk bij mij is. Maar ik word er tenminste rustiger van.
    Paar minuten later krijg ik een sms van Destiny binnen.
    "het gaat redelijk, mijn vader was erg boos.. Maar mijn broers kwamen langs en hij heeft me gelukkig niks kunnen doen.. Maar ik ben bang dat ik daardoor vanavond de dubbele dosis krijg.. x'" Staat er.
    Wat voor vader slaat zijn eigen kind nou? Dat is toch niet normaal?
    "kan ik iets doen?" sms ik terug.
    Veel kan ik natuurlijk niet doen, maar ik kan altijd iets proberen.


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Teamin Jace Sangue||Hybrid
    "Luister, ik ben net in een nieuwe stad, heb school gemist en ik had vandaag al een slecht humeur. Ik heb dus helemaal geen zin in een betweter." Zegt ze dan, nogsteeds redelijk chagrijnig.
    "Jij bent duidelijk heel blij dat je in een nieuwe stat bent" Zeg ik met een sarcastische ondertoon. Waarom zijn mensen altijd zo chagrijnig? Ik kan er echt niet tegen.. Waarschijnlijk kunnen zij ook niet tegen mijn vrolijkheid.. Maar dat terzijde, chagrijnige mensen worden vaak óf nog chagrijniger, óf juist vrolijker in mijn buurt. Ik denk dat zij alleen maar chagrijniger word.. Gezellig.
    "Ik zou hier graag willen blijven, maar ik heb de directeur nog wat uit te leggen." Zegt ze dan. Ik grinnik zacht.
    "Laat me raden, het eerste was sarcastisch?" vraag ik met een glimlach "En hoezo heb je de directeur wat uit te leggen? Je bent nieuw" Ik haal mijn schouders op "Zeg gewoon dat je de weg kwijt was" Ja, mensen die chagrijnig en boos tegen me doen krijgen vaak een aardige Teamin terug. Ik weet niet waarom, maar ik kan gewoon niet zomaar boos zijn.

    Destiney Lily Jones||Human Being
    Na een tijdje geknuffeld te hebben met Moon voel ik mijn mobiel opnieuw trillen.
    'Kan ik iets doen?' Staat er in mijn beeldscherm. Ik haal mijn schouders op en denk na..
    'Ik weet het niet, ik ben bang dat er weinig aan te doen is..' sms ik dan zuchtend terug. Moon voelt mijn droevigheid waarschijnlijk want ze duwt met haar hoofd tegen mijn buik aan, proberend mij te troosten. Even kijk ik snel naar buiten, het is best mooi weer.. Ik stap de box uit en loop richting de zadelkamer, moon huppelt vrolijk achter me aan aangezien ik de boxdeur niet dichtdeed. Ik ken mijn paard goed genoeg om te weten dat ze niet wegloopt. Ik pak haar zadel en leg deze op haar rug, de singel maak ik een beetje vast zodat het zadel niet afglijden kan en daarna pak ik haar hoofdstel. Het hoofdstel omdoen is niet lastig aangezien deze geen bit heeft. Als ik haar helemaal op gezadeld heb doe ik de singel goed vast en stap ik op.
    "Laten we maar richting het meer gaan, lekker fris" Fluister ik met een glimlach tegen Moon. Meteen begint ze richting het bos te lopen om vanaf daar naar het meer te draven, ze weet precies waar ze heenmoet..


    Little do you know

    JJ Roxana Ross~ Hybrid
    "Laat me raden, het eerste was sarcastisch?" vraagt hij met een glimlach.
    Wow, goed opgemerkt zeg.
    "En hoezo heb je de directeur wat uit te leggen? Je bent nieuw. Zeg gewoon dat je de weg kwijt was" Hij haalt zijn schouders op terwijl hij dit zegt.
    ''Wie zegt dat ik dat moet uitleggen? Jij bepaald niet wat ik doe!'' Snauw ik.
    Eerlijk gezegt wil ik helemaal niet zo reageren. Een stem in mijn hoofd zegt ook dat ik dit aardiger moet doen. Hij lijkt niet vijandig.
    Maar als nog, wie weet hoe hij echt is. Ik heb vroeger ook genoeg mensen vertrouwd die er op het eerste gezicht niet als een bedreiging uit zagen. Zij zijn juist de reden dat ik zo ben.
    ''Sorry.....van net.'' zeg ik. Sorry zeggen is niet echt mijn sterkste kant''.


    Ashton ''Ash'' Dyon Mikaelson~ Original Vampier
    Nu beginnen die bomen eerlijk gezegt wel te vervelen.
    De kleuren zijn wel mooi enzo, maar om er nou heel de dag naar te gaan kijken is ook te veel van het goede.
    Weer krijg ik een smsje.
    'Ik weet het niet, ik ben bang dat er weinig aan te doen is..' Staat er.
    Ik wist wel dat ik dit antwoord kreeg, maar je kan het altijd proberen ookal weet je het antwoord al. Stel dat ik iets kon doen.
    Ik laat een zucht en steun met mijn hoofd op mijn handen.
    Ik sta op en ga in een boom zitten. Geen idee waarom ik werd die plek daar gewoon zat.
    ''Ash, Wat ben je weer doelloos bezig.''Mompel ik tegen mezelf.


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Teamin Jace Sangue||Hybrid
    ''Wie zegt dat ik dat moet uitleggen? Jij bepaald niet wat ik doe!'' Snauwt ze boos naar me. Dit keer doe ik mijn handen omhoog alsof ze net heeft gezegd 'handen omhoog of ik schiet' en kijk haar beledigd aan "Sorry hoor, ik wilde alleen maar helpen" Zeg ik zuchtend. Opzich begin ik nu wel een beetje geïrriteerd te raken door haar gedrag, waaróm doet ze inhemelsnaam zo vijandig!? Wat heb ik haar aangedaan?!
    ''Sorry.. van net.. Sorry zeggen is niet echt mijn sterkste kant'' Vragend trek ik mijn wenkbrauw op. Oh, en nu ineens sorry zeggen? Zij heeft echt iets waar ze mee zit ofzo.. nogsteeds met opgetrokken wenkbrauw kijk ik haar aan.
    "Okey.. Ik denk dat je maar beter naar de directeur kan gaan. Voor je je eerste uur hier mist" Zeg ik neutraal, zonder enige emotie. Eens kijken hoe ze hier op reageert. "Ik ben Teamin trouwens" Zeg ik nog tegen haar. Ik stap opzij en loop langs haar, verder richting de uitgang van deze rotschool. Hoe zou ze zich nu voelen? het boeit me niet zoveel, maar eerlijk gezegd hoop ik dat ze achter me aan komt. Want als ze achter me aankomt dan spijt het haar echt voor haar vervelende gedrag. Teamin, wat ben je toch een mindblower.. denk ik hoofdschuddend bij mezelf.

    Destiney Lily Jones||Human Being
    Als ik na een tijdje geen sms meer terugkrijg van Ash doe ik mijn mobiel goed in mijn broekzak en rits deze dicht. Ik spoor Moon nog even aan zodat ze niet inslaap valt en zo galopeer ik onder de bomen door. Als ik dan ineens iemand denk te horen spreken houd ik Moon wat in waardoor ze langzamer gaat lopen, vragend kijk ik om me heen. Al snel besluit ik dat ik het me verbeeld heb en laat ik Moon weer lekker galoperen.
    Na een tijdje laat ik de teugels los en vertrouw ik er volledig op dat Moon niet ineens de bocht omgaat. Mijn armen sprijd ik uit en zo galopeer ik verder.
    Als Moon vaart mindert zie ik dat we al bij het meer zijn. Voor het water staat ze stil en ik stap af. Ik doe het zadel af, leer kan niet goed met water, en leg deze in het gras. Dan rol ik mijn broer zo ver deze kan omhoog en spring weer zonder moeite op Moon. Op mijn comando stapt ze zo het water in.


    Little do you know

    JJ Roxana Ross
    "Okey.. Ik denk dat je maar beter naar de directeur kan gaan. Voor je je eerste uur hier mist" Zegt hij neutraal, zonder enige emotie.
    "Ik ben Teamin trouwens" Zegt de jongen, die dus blijkbaar Teamin heet, voordat hij de school uitloopt.
    Ik haal mijn schouders op en loop veder het school gebouw in opweg naar de directeur.
    Opeens blijf ik stil staan en haal ik een hand door mijn haar. Dat ik dit serieus ga doen.
    "Nog geen eens 1 dag hier en ik doe dit al."Mompel ik tegen mezelf hoofdschuddend.
    Ik loop het gebouw uit opzoek naar Teamin. Waarneer ik hem zie pak ik hem stevig beet bij zijn arm.
    "Het spijt me echt, oke?"zeg ik tegen hem. "Ik meen het."Voeg ik eraan toe.
    "Mijn naam is trouwens JJ."


    Ashton "Ash" Dyon Mikaelson ~ Original Vampier
    Ik verveel me hier dus echt. Ik sluit me ogen en probeer alles om me heen af te sluiten. Het gaat best goed, maar helaas moet een duif me weer storen.
    "Serieus?!" Roep ik terwijl ik me omdraai naar het beest.
    "Je hield heel de tijd je snavel en precies nu vond je het nodig om hem eens open te trekken!"
    De duif houd zijn kopje schuin en kijkt me met zijn kraal oogjes aan.
    Weer slaak ik een zucht, alleen deze keer krijg ik een geur naar binnen. Snel schud ik de gedachten van me af. Hier had ik geen zin in.
    Ik pak mijn mobiel en verstuur een bericht naar Destiney.
    " weet jij miss iets voor me om te doen. Het enigen wat ik nu doe is in een boom zitten en praten met een
    duif.

    Staat erin.
    "Wacht eens even. Heb ik nou net een gesprek gevoerd met een duif?" Denk ik hard op.
    Ik draai me weer om naar de duif.
    "Weet jij misschien iets om te doen?" Vraag ik hem.


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Teamin Jace Sangue||Human Being
    Als ik na een tijdje voetstappen achter me hoor krijg ik langzaam een scheve grijns op mijn gezicht, als ik dan bij mijn arm word gegrepen word die grijns alleen maar breder. Maar wanneer ik me omdraai naar het meisje is de grijns compleet verdwenen.
    "Het spijt me echt, oke?" Verontschuldigd ze zichzelf, "Ik meen het." Voegt ze er dan nog aan toe.
    Met een glimlach kijk ik haar aan "Dat is wat ik wilde horen" Zeg ik grinnikend. Het duurde misschien even, maar ze kwam sorry zeggen. Daar gaat het mij om.
    "Mijn naam is trouwens JJ." Stelt ze zichzelf voor. Ik vind het eigenlijk best apart dat ze net zo vijandig tegen me deed, en nu stelt ze zichzelf ineens aan me voor.. Achja, je hebt er aparte mensen bij zitten.
    "JJ, is dat een afkorting van iets of zo?" Vraag ik met oprechte interesse.


    Destiney Lily Jones||Human Being
    Met een drafje ga ik weer terug naar huis. Mijn broer Daniël heeft me zojuist gesmst dat we over een uurtje gaan eten, en aangezien ik Moon nog helemaal moet poetsen en droogmaken moet ik dus alvast richting huis.
    Als ik halverwege ben hoor ik mijn mobiel een fluitend geluidje maken, ik heb hem op geluid gezet, dus ik laat Moon stappen en pak mijn mobiel uit mijn broekzak. 'Weet jij misschien iets voor me om te doen? Het enige wat ik nu doe is in een boom zitten en praten met een duif' Ik grinnik zacht als ik het lees, hij praat met een duif, gezellig. Even denk ik na, of ik iets te doen weet..? Ik schud mijn hoofd.
    'Ik zou het echt niet weten, Ash, sorry' stuur ik dan maar terug.
    Ik stop mijn mobiel weer in mijn broekzak en spoor aan waardoor Moon weer begint te draven. Na een kwartiertje kom ik aan bij onze boerderij en ik stap af als ik in de grote schuur ben waar al onze paarden gestald staan. Snel zadel ik Moon af en borstel ik haar haren weer mooi recht. Als laatste droog ik haar een beetje af en daarn doe ik haar zweetdeken af, mijn paardje mag natuurlijk niet ziek worden..


    Little do you know

    Lucas Booth
    Ik kom net terug uit de toiletten als ik die creep net terug zie neerzitten. Ik loop naar Angela. 'Wat is er met je wang gebeurt?' vraag ik met gefronste wenkbrauwen en dan zie ik de tranen in haar ogen. Ik tel alles samen. 'bastard.' vloek ik. 'Heeft die gast je geslagen?!' ik moet moeite doen om mijn stem stil te houden en loop naar de bar om een zak ijs voor haar wang te halen. Eerst haar verzorgen, dan een klootzak in elkaar timmeren, denk ik en loop terug naar de tafel waar ze zit. Ik druk zachtjes de ijszak tegen haar wang en veeg de tranen weg. 'Hij is je tranen niet waard hoor. ' zeg ik zachtjes en werp even een vernietigende blik naar de jongen aan de bar. Meisjes slaan, hoe haalt die ass dat in zijn hoofd?! Ik druk zachtjes de ijszak tegen haar wang aan. 'Wil je dat ik je naar huis breng?' vraag ik haar dan. Die jongen loopt heus niet weg, en anders vind ik hem wel. Ik adem even goed in en uit door mijn neus voor mijn kokende bloed tot bedaren te brengen want het laatste wat we nu willen is dat mijn ogen geel kleuren en ik een tafel door het raam gooi. Anders zou het bye bye rustig leventje zijn en hallo fakels en hooivorken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Angela "Angel" Lana Eastwood ~ Heks

    Ik zie Lucas terugkomen, en wend mijn gezicht af. Maar hij ziet het al en vraagt met gefronste wenkbrauwen:
    'Wat is er met je wang gebeurt?' Hij ziet de tranen in mijn ogen. 'bastard.' vloekt hij, als hij door heeft wat er is gebeurd.
    'Heeft die gast je geslagen?!' Ik antwoord ontwijkend en hij loopt naar de bar om een zak ijs voor mijn wang te halen. Dan loopt hij terug naar de tafel waar ik aan zit.
    Hij drukt zachtjes de ijszak tegen mijn wang en veegt de tranen weg.
    'Hij is je tranen niet waard hoor. ' Zegt hij zachtjes en werpt even een vernietigende blik naar Jay.
    'Wil je dat ik je naar huis breng?' Vraagt hij dan. Ik zie zowat wat hij denkt.
    Ik schud mijn hoofd.
    'Ik wil hier gewoon weg.' Zeg ik zachtjes. Ik kijk snel even naar Jay die gemeen grijnst. 'En ga alsjeblieft niet vechten met hem. Ik wil niet dat je gewond raakt.' De laatste zin zeg ik zachtjes.
    Ik kan aan Lucas zien dat hij Jay iets aan wil doen. Maar ik wil niet dat Lucas gewond raakt.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 16:53 ]


    Fantasy is in you.

    JJ Roxana Ross~Hybrid
    ''JJ, is dat een afkorting van iets of zo?" Vraagt hij.
    Eerlijk gezegd wel, van mijn oude naam, maar dat hoeft hij niet te weten.
    ''Zo ver ik het weet niet. Het is me nooit verteld. Me ouders wisten vast geen naam te bedenken.'' Zeg ik terwijl ik mijn schouders ophaal.
    Ik weet hoe ik mijn leugens als de waarheid kan laten klinken.
    Ik moest gewoon mijn naam veranderen, anders gingen mensen me misschien herkennen.
    ''Teamin is ook best een bijzondere naam, tenminste ik heb er nooit van gehoord. Stamt het ergens vanaf?'' Vraag ik hem.
    Zolang dit niet over mijn naam ging vind ik het best.
    Al gaat het over voetbal. Ik vind alles goed.


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!