• Mystic Falls… hier krioelde het van de bovennatuurlijke wezens. Je moest goed uitkijken of je werd in een keer leeggezogen door een vampier. Maar nu lijkt het alsof de rust in Mystic Falls eindelijk is terug gekeerd. De Founding Family’s hebben alle vampiers, weerwolven en hybrids uitgeroeid. Tenminste… dat denken ze. Het is vijf jaar na de “Grote Slag” waar vele bovennatuurlijke wezens om het leven kwamen. De stad is weer teruggegaan naar zijn normale doen van zaken en op de counsel van founding family’s na weet niemand over deze gevaarlijke wezens. Maar dan begint het weer, de eerste “dieren” aanval is gebeurt… hoe lang gaat het deze keer duren voordat bovennatuurlijke wezens de stad beheersen?

    Vampiers
    Wat moet je weten over vampiers? Vampiers verbranden in het zonlicht {een original heeft hier geen last van en je kan ook een zonlicht ring/armband/ketting laten maken door een heks}. Een kruid genaamd Vervain zorgt ervoor dat je de dwang van een vampier {vampiers kunnen mensen dwingen om dingen te doen door ze diep in de ogen te kijken} kunt weerstaan en dit kruid is giftig voor een vampier. Vampiers hebben scherpe hoektanden, een zwak voor menselijk bloed {ze kunnen ook op dierenbloed leven, maar dan zijn ze zwakker}, ze zijn enorm sterk, snel en ze zijn haast onschendbaar{ze genezen heel snel en hun bloed geneest ook}. De enige manieren waarop je een vampier kan doden is: houten staak in het hart, hart eruit rukken, hoofd er af slaan of verbranden in het zonlicht. Vampiers zijn onsterfelijk, ze gaan dus nooit dood vanwege ouderdom en blijven dezelfde leeftijd vanaf dat ze veranderd zijn. Hoe ouder een vampier is, hoe sterker. Als vampier kan je een soort switch uitzetten, dit betekend dat je je gevoelens uitschakelt, dus dan is er geen deeltje menselijkheid meer over.
    Hoe wordt je een vampier? Je moet het bloed van een vampier in je hebben en dan dood gaan. Als je weer “wakker” wordt moet je mensenbloed drinken om de transformatie te voltooien.

    ~ Brady Emanuel Salvatore ~ Lizor
    ~ Jeanine Catharina Aberdeen ~ Obliviate777
    ~ Lillith Victoria Katherina Stark ~ ShatterMe
    ~ Daniël Dreven Collins ~ WillNotLearn
    ~ Brian Heith Salvatore ~ Mitovi
    ~ Rosalie -Rose- Anna Winter ~ Roww
    ~

    Weerwolven
    Wat moet je weten over weerwolven? Weerwolven veranderen een keer per maand bij volle maan, ze breken dan al hun botten in hun lijf en veranderen in een wolf. De beet van een weerwolf is fataal voor een vampier {het enige geneesmiddel is het bloed van de original hybrid}. Weerwolven kunnen gedood worden als je hun hart eruit rukt bijvoorbeeld, net zoals vampiers genezen ze heel snel. Ze zijn alleen maar sterker en sneller dan vampiers met volle maan, als het geen volle maan is, is een weerwolf geen partij voor een vampier.
    Hoe wordt je een weerwolf? Je kan geen weerwolf worden als het niet in je genen zit, weerwolf is een familie kwaal, maar als het in je familie zit betekend het niet gelijk dat je er een bent. Het weerwolf gen wordt geactiveerd als iemand dood gaat door jou doen. Het kan dus ook zo zijn dat je nog geen weerwolf bent, maar dat gen later geactiveerd wordt.

    ~ Ricardo Adams ~ Harington
    ~ Kyan Jeremy Yassin Yasildir ~ Lynn1D
    ~ Niamh Arya Adams{toekomstig weerwolf} ~ Harington
    ~ Lucas Booth ~ LostMagic
    ~

    Mensen
    Wat moet je weten over mensen? Mensen weten niks van de bovennatuurlijke wezens, behalve de mensen die in de raad zitten {dit is een raad om de stad te beschermen tegen vampiers, weerwolven enz.} deze raad bestaat uit de founding family’s{oftewel de families die deze stad gesticht hebben: de Fell, Lockwood, Forbs, Salvatore, Gilbert families} Een mens kan later nog veranderen in een vampier. Als mens kan je ook een vampierenjager zijn.

    Jongens
    ~ Gale Torn ~ VladiFerr
    ~ Alexander Night ~ WillNotLearn
    ~ Tobias Fell ~ TicTac
    ~
    Meisjes
    ~ Alexis Ariana Elise Forbs ~ Lizor
    ~ Avalon Lockwood ~ Jaimes
    ~ Destiney L Jones ~ Roww
    ~
    Dubbelganger
    ~ Emma Abigail Gilbert ~ Host

    Hybrids
    Wat moet je weten over Hybrids? Hybrids zijn een mengeling van vampiers en weerwolven{dus met dezelfde kenmerken}, maar Hybrids kunnen in tegenstelling tot vampiers tegen daglicht en in tegenstelling tot weerwolven kunnen ze veranderen wanneer ze willen. Ook zijn ze gemiddeld sterker dan vampiers en weerwolven omdat ze beide kenmerken hebben.
    Hoe wordt je een Hybrid? Om een Hybrid te worden moet je al een weerwolf zijn, dan vampier bloed dringen en daarmee sterven. Als je weer "wakker" wordt moet je het bloed van de dubbelganger drinken en dan is de transformatie voltooid.

    ~ GLily Anna Dern ~ Rybak
    ~ JJ Roxana Ross ~ MBAV4ever
    ~ Ethan James ~ TicTac
    ~ Teamin J. Sangue ~ Roww

    Heksen
    Wat moet je weten over Heksen? Heksen zijn mensen die magie bezitten {doorgegeven via familie genen}. Zij zijn meestal degene die alle vloeken op vampiers en weerwolven moeten breken.

    ~ Angela “Angel” Lana Eastwood ~ Mitovi
    ~ Cayden Adrian Jared Ziegler ~ Vegangirl
    ~ Lauren Gaia Daphne Middleton ~ amy66
    Original heks {moeder van familie Mikaelson} {zij heeft de originals {eerste vampiers} gemaakt}
    ~ Rosemary Noorah Mikaelson ~ Macabre

    Originals
    Wat moet je weten over Originals? Dit waren de eerste vampiers, ze zijn gemaakt door de original heks en zijn maar op een manier te doden: je moet ze steken met een staak gemaakt van het hout van de witte eik. Verder heb je een dolk die je in een potje met as van de witte eik stopt en daarmee kun je een original uitschakelen, zolang de dolk in de original blijft.

    ~ Maia Laurene Mikaelson ~ Macabre
    ~ Eleonora Gracelynn Mikaelson ~ Faction
    ~ Isabel Elizabeth Mary Mikaelson ~ Host
    ~ Ashton Dyon Mikaelson ~ MBAV4ever
    Hybrid original {De sterkste van alle}
    ~ Lucy Willow Mikaelson ~ VladiFerr

    Regels
    ~ Ik verwacht posts van minimaal 8 regels.
    ~ 16+ is toegestaan.
    ~ Sluit niemand buiten.
    ~ Voor deze RPG wordt {nog} een praattopic geopend.
    ~ OCC tussen haakjes
    ~ Houdt ruzies buiten de RPG.
    ~ Nieuwe topics worden alleen geopend door Lizor.
    ~ Max. 2 rollen per persoon {behalve als er rollen over zijn}
    ~ Als je iets niet snapt kan je altijd vragen stellen.
    ~ Naamsverandering doorgeven please.

    TOPIC'S


    Previously on Mystic Falls…
    Brady Salvatore – een vampier - is na een lange tijd terug gekeerd naar het stadje Mystic Falls. Hij is aan het drinken als er een Hybrid bij komt, genaamd Ethan James. Ze veranderden een vrouw in een vampier als afleiding voor de Counsil. Ook Lucas Booth – een werewolf - is nieuw in Mystic Falls, Tobias Fell helpt hem door zijn eerste dag heen op school. Maia – een original - is gestrand in Mystic Falls, waar ze voor het eerst sinds duizenden jaren haar zus Isabel tegen kwam. Beiden weten ze niet echt wat ze er van moeten vinden en zijn nog een beetje wantrouwend.
    Rosemary is al een langere tijd in Mystic Falls en besloot die dag naar de Mystic Grill te gaan, waar ze Daniël ontmoette. Ze raakten aan de praat en spelen nu pool. Als zij wint, krijgt ze zijn naam en neemt hij haar mee uit eten en als hij weet krijgt hij haar naam en nog een drankje.
    Avalon ging op weg naar de Mystic grill en kwam Brady dus tegen in de steeg. Samen gingen ze wat drinken en hij dwong Avalon met zijn vampieren dwang, daarna nam hij Avalon mee, dronk haar bloed, bracht haar naar huis en liet haar alles vergeten.
    Emma kreeg ruzie met Lauren omdat ze de bovennatuurlijke wezens in Mystic Falls verzwegen had. Emma ging naar de begraafplaats om haar moeder op te zoeken en ontmoette daar Ethan James.
    Nu heeft Emma het weer goedgemaakt met Lauren en zijn zij en Gale opzoek naar Tobias.
    Cayden Ziegler woont alleen en al zijn hele leven in Mystic Falls. Wanneer hij aan gebrek aan inspiratie even gaat rondwandelen, komt hij aan bij de begraafplaats. Daar slaat hij enige tijd Ethan en Emma gaande en loopt naar ze toe als Gale, Lauren en Lucy erbij komen. Nu staat hij bij Ethan, om als heks indirect zijn diensten aan te bieden.
    Alexis Forbs heeft besloten om binnenkort een feest te organiseren samen met haar goede vriendin Emma Gilbert.
    Destiney Jones-Mens- ontmoet Ashton Mikaelson -Original Vampier-, waarna Destiney hem verteld dat ze geen vrienden heeft en zich dus best wel rottig voelt. Ashton stelt voor om te gaan spijbelen, of nouja dat wilde Destiney uiteindelijk ook wel, en hij helpt haar van de nare gedachtes over zichzelf te komen. Als hij haar dan verteld wat hij werkelijk is reageert Destiney er luchtig op, ookal is ze wel teleurgesteld dat ze hem niet aan haar familie kan voorstellen doordat het vampierjagers zijn. Destiney laat Ashton een enorme blauwe plek op haar arm zien, waarna ze verteld dat ze door haar vader word mishandeld sinds haar moeder is overleden. Destiney heeft nooit iemand verteld wat er gaande is bij haar thuis omdat ze bang is dat haar vader haar alleen maar meer pijn gaat doen.
    Hoe gaan we verder?
    Het Halloween feest komt eraan, na de aanval op Elise Fell is er niks bijzonders meer gebeurt in Mystic Falls. De bovennatuurlijke wezens zijn meer op hun hoede, maar wat zal er gebeuren tijdens Halloween als toch niemand oplet of iemand onder het echt of het nep bloed zit…?

    [ bericht aangepast op 3 mei 2013 - 15:44 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ashton ''Ash'' Dyon Mikaelson ~ Original Vampier
    "Ik begrijp zowieso niet waarom men vaak denkt dat de dood de oplossing is.. Kijk naar mij, als ik mezelf van kant had gemaakt had ik nu geen geweldige vriend gehad" Zegt ze.
    Eventjes lach ik, maar dan luister ik weer veder.
    "Ik heb de hoop nooit verloren.. Iets wat mensen gewoon veel te snel doen als ook maar iets fout gaat" Zegt ze zachtjes.
    ''Ik vind het goed van je dat je de hoop nooit bent verloren. Het laat zien dat je een sterk karakter hebt.'' Zeg ik.
    ''Soms als je iets vaak probeert en het lukt je dan niet denk je al snel dat het je niet lukt en stop je er mee. Dat is iets waar ik last van heb.'' Zeg ik met een zwak lachje.
    ''Niemand is perfect en dat is maar goed ook.''
    Sorry dat ik misschien laat reageerde had training en trainster had verassing: We gingen Beach Volleyballen!


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Cayden Adrian Jared Ziegler || Heks

    Ik grijnsde. Uitdagingen waren nooit groot genoeg voor mij. Dit was wel wat anders.
    'Groter mag ook, maar ik vind dit prima' zei ik nonchalant.
    Ik keek om me heen. Ja, dit was een vrij goede omgeving voor een gevecht. Ik keek weer naar Ethan.
    'Ik hou nooit vampieren tegen. Ze vallen me simpelweg nooit aan. Of heksenbloed heeft een andere, vieze smaak, dat kan ook. Maar dat betekend niet dat ik niet tegen ze op kan' zei ik grijnzend terwijl ik mijn handen naast mijn zij liet zakken.
    Was dit eigenlijk wel zo'n goed idee? Ach wat, dit was een krachtmeting. Hij dronk alleen maar vampierbloed, dat had hij zelf gezegd.
    'Maar we houden het wel fair. Geen wapens, behalve degene die we van nature al hebben' zei ik beslist.
    Ik liep een beetje naar achter en toverde snel even een tas tevoorschijn. Ik moest wat spullen dumpen, aangezien een macht der gewoonte nu niet zo handig was. Zichtbaar voor Ethan stopte ik mijn spullen erin. Kauwgom, sigaretten, een aansteker, een mes, een zakmes en een pistool. Ik deed de tas dicht en vermomde het als boomstronk. Voor de zekerheid. Ik wreef even in mijn handen terwijl ik weer naar Ethan toe liep. Een paar kleine vonkjes ontsnapten. Ik had eigenlijk geen aansteker nodig, maar ik wilde niet dat mensen me zouden zien terwijl ik met een vlam in mijn hand een sigaret opstak.
    'Vragen over mijn spullen of kunnen we beginnen?' vroeg ik geamuseerd en ik keek hem vragend aan.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2013 - 21:38 ]


    I will keep watch.

    Kyan Jeremy Yassin Yasildir
    Weerwolf


    Ik zet mijn tas op de grond en kijk om me heen. Ik ben in een nieuwe stad, een nieuwe plek om mezelf te ontwikkelen.
    Ik haal mijn hand door m'n haar en gaap. De reis was zo lang en vermoeiend, vreselijk. Ik zucht diep en pak mijn tas weer op om door te lopen naar het bos, kijkend of ik daar onderdak kan vinden.
    Vast wel, de mensen in Mystic Falls zijn bekend als goede mensen heb ik gehoord. En mocht het niet zo zijn dat ik onderdak krijg, kan ik ook wel gewoon in het bos verblijven. Dat is de ramp nog niet. Zovaak al gedaan.
    Soms wordt ik best wek moe van mezelf en wil ik gewoon slapen, uren slapen, dagen niks doen. Zodat ik nergens aan denk en mijn fantasie de vrije loop gaat in mijn dromen. Dat is alleen nog nooit gebeurd tot nu toe. Ik hoop dat het hier kan. Ik hoop het echt. Zouden er trouwens ook meer van mijn soort zijn? Of was ik de enige?
    Ik gaap en wandel nog een stukje verder. Een paar lichten komen vanuit het bos. Tussen de bomen door, ik zie kleine huisjes, hutten. Ik loop er voorzichtig heen, je weet maar nooit.
    Rustig blijf ik staan, met mijn tas in mijn linkerhand, mijn ademhaling beheerst. Ik kijk of ik mensen zie.
    Nog geen spoor gevonden. Ik loop verder het "dorpje" in. Ik ga zitten op een steen.
    Ik ben kapot.
    Zo moe. Zo warm.
    Ik trek mijn T-shirt uit en blijf kijken tot ik mensen zie.....


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Ethan James

    "Dan zijn de meeste vampieren toch slimmer dan ik dacht. Heksenbloed heeft dezelfde smaak als gewoon mensenbloed hoor, alleen is het een slecht idee om een heks aan te vallen aangezien de meesten dat hoofdpijntrucje wel kennen." Even tikte ik met mijn vinger tegen zijn hoofd. Er was wel meer dan dat voor nodig om me tegen te houden, tenzij Cayden het echt erg onverdraagzaam kon maken en like honderden aders in een seconden kon laten knappen. Als een heks zoiets bij een mens zou doen, zou die waarschijnlijk binnen te tien seconden dood op de grond liggen aangezien ze niet zo snel genazen als vampieren, weerwolven en hybrids. Ik wist niet juist welke heks op het idee gekomen was om de anders in iemand hoofd te laten knappen, ineens konden heksen dat gewoon en dat had hij mogen voelen ook. "That's fair enough." Zonder een spier te vertrekken, keek ik toe hoe Cayden verschillende spullen uit zijn zakken haalde en in een tas deed. Vanaf het moment dat het pistool voorbij kwam, schoot mijn wenkbrauw de hoogte in. Zelf had ik niets in mijn zakken zitten aangezien ik mijn mobiel thuis had gelaten daar ik vandaag even niet gestoord wilde worden. "Een vraagje, houten kogels in dat pistool of gewone?" Met gewone zou hij alleen dingen kunnen uitrichten tegen mensen en eventueel weerwolven, maar meer zou hij waarschijnlijk ook niet echt nodig hebben aangezien hij normaal al genoeg aan zijn krachten zou moeten hebben. Ik knakte mijn knokkels even voordat ik mijn groene kijkers terug op Cayden richtte. "May the odds be ever in your favor," zei ik nog voordat ik me optrok aan een laaghangende tak en op vampiersnelheid de boom in klom. Het was een slecht idee om Cayden meteen aan te vallen daar hij dat waarschijnlijk zou verwachten, dus koos ik voor een andere tactiek. Zo geruisloos mogelijk sprong ik naar de volgende boom en liet me langzaam terug naar beneden zakken totdat ik achter Cayden stond, klaar om mijn tanden in diens nek te laten wegzinken terwijl mijn ogen langzaam van groen naar lichtbruin kleurden.


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Cayden Adrian Jared Ziegler || Heks

    'Beide' zei ik grijnzend op zijn vraag over de kogels.
    Ik grinnikte even kort om de hunger games referentie. Ethan verdween de hoogte in.
    'Nice move, compadre' zei ik haast onhoorbaar.
    Ik aarde, wat betekende dat je een wordt met de natuur. Erg handig, vooral nu. Het was een vorm van meditatie. Ik zou tot het laatste moment wachten. Ik wilde even goed alles inschatten. Ik sloot mijn ogen en concentreerde me volledig aan het aarden. Ik voelde hem op een gegeven moment pal achter me staan, klaar om toe te slaan. Ach kom, hij had toch zelf wel doordat dit te gemakkelijk was, toch? Ik schoot uit de meditatie en tilde in een soepele beweging mijn rechterhand in een boog omhoog. Een enorme schokgolf ontstond, waardoor Ethan tegen een boom aanknalde. Ik grijnsde.
    'Is dat alles wat je hebt, meneer de Hybrid?' vroeg ik uitdagend.
    Ik liet mijn rechterhand weer in de basispositie zakken. Ik keek naar Ethan, klaar om weer te verdedigen.
    'Zeg, wanneer ben ik geslaagd in jouw test?' vroeg ik met een minder grote grijns.

    (Sorry TicTac als ik jouw personage even bestuurde :$)

    [ bericht aangepast op 6 mei 2013 - 22:12 ]


    I will keep watch.

    Emma Abigail Gilbert
    Zijn mondhoeken krulden ver omhoog toen ik hem vertelde dat we ongerust waren geweest, wat we ook echt waren. Ik kende Tobias al sinds de eerste dag op de kleuterschool. Hij richtte zich tot Lauren, de brede lach verdween toen hij vroeg of ze alles wat er gebeurd was kon uitleggen. Iedereen wilde weten wat er aan de hand was, wat ook erg logisch was. We hadden zoveel vragen maar zo weinig antwoorden. Ik had een grote hekel aan onduidelijkheid. Ik wilde alles zo precies mogelijk weten en was ontzettend ongeduldig. Slechte eigenschappen.
    "We kunnen naar mijn huis gaan?" stelde ik voor, een zwakke glimlach vormend. "Er is de hele dag niemand thuis, we kunnen dus niet gestoord worden. En het is absoluut niet ver weg van hier." Lauren knikte bevestigend waardoor ook ik nogmaals knikte. "Laten we gaan dan." Ik wilde aanstalten maken om weg te lopen. "Gaat alles wel goed?" ik wendde mijn hoofd richting Tobias waardoor onze blikken elkaar kruisten. Ik haalde mijn schouders op en dwong mijn mondhoeken omhoog. "Ja, alleen wat misselijk. Dat is alles." Loog ik, terwijl ik mijn handen in mijn broekzakken stak en probeerde zo geruststellend mogelijk te glimlachen.


    To love is to destroy.

    [Host = Witches]


    To love is to destroy.

    Angela "Angel" Lana Eastwood ~ Heks

    Hij grijnst lichtjes en geeft me een onheilspellende blik om daarna gewoon terug te lachen.
    'Hm misschien moet ik maar een shotje nemen.' Zegt hij pesterig en kijkt me met pretlichtjes in zijn ogen aan. Ik lach even.
    'Je weet het antwoord al. We gaan naar het strand, we maken zandkastelen en houden een watergevecht.' Hij glimlacht.
    'Tenzij je een beter idee hebt? Ik sta open voor voorstellen.' Hij drinkt nog wat van zijn glas.
    'Wat is iets wat je echt nog wil doen?' Ik frons een beetje. Wat wil ik nou echt doen?
    'Een wens dus.' Hij buigt zich samenzweerderig naar voren. Ik kijk hem fronsend aan. 'Want weet je... ik ben niet wat je denkt dat ik ben....' Hij zwijgt even en kijkt serieus. 'Ik ben iets heel bijzonders. Uit een wereld waarvan je dacht dat die niet bestond.... Ik ben...' Weer gezwijg. Ik kijk hem afwachtend aan.
    'Angela, ik ben.... een wensenfee!.' Hij grinnikt en laat zich weer achterover op zijn stoel vallen. Ik lach.
    'Vervul je dan echt elke wens?' Vraag ik glimlachend aan hem. Maar dan begin ik na te denken. Wat ik nou echt zou willen.... Tja, Jay weghebben, nooit meer gepest worden. Maar dat zal nog niet gebeuren als de wereld ten ondergaat.
    Ik zucht en pak een shotje en drink het in een slok leeg. Ik voel me een beetje duizelig, maar ik laat niets merken.
    'Hoe heten je zu.... zusjes?' Vraag ik. Ik moest het woord zusjes twee keer zeggen, omdat ik het niet over mijn lippen kreeg.


    Fantasy is in you.

    Lucas Booth
    'Hoe heten je zu...zusjes?' vraagt ze. Het lijkt wel ofdat ze moeite heeft met het woord zusjes. Ik glimlach even trots en haal mijn portefeuille boven. 'Abbi en Yasmin, Yasmin is 15 en Abbi 11.' Ik toon haar de foto van ons drie, die ik altijd bij me heb zitten. 'Die kleine is Abbi dus.' glimlach ik en geef haar de foto dan. Ik voel de blik van die gast nog steeds op ons branden en pak een shotje. Ik gooi die achterover en zet die dan terug op tafel. 'Volgende vraag. Heb je er iets op tegen als ik die gast laat stoppen met ons aangapen?' zeg ik en blik vanuit mijn ooghoeken naar de jongen die ons nu met een arrogante glimlach aanstaart. Ik heb last van stemmingswisselingen en probeer mijn woede aanvallen zo goed mogelijk onder controle te houden maar die jongen maakt het me ferm lastig. Ik bal mijn vuisten en verstop ze onder tafel zodat Angela ze niet ziet. Ik wil niet uit mijn vel schieten als ze erbij zit. Gelukkig is volle maan nog 5 dagen en kan ik tegen die tijd zorgen dat ik geen woede meer koester tegen over hem, anders zou er een dode meer zijn hier. 'En ga jij naar het halloweenfeest? Ik hoorde mensen erover praten in de gang.' zeg ik en glimlach iets geforceerd.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Angela "Angel" Lana Eastwood ~ Heks

    Hij glimlacht even trots en haalt zijn portefeuille tevoorschijn.
    'Abbi en Yasmin, Yasmin is 15 en Abbi 11.' Hij toont me een foto van hem en nog twee meiden die waarschijnlijk zijn zusjes zijn.
    'Die kleine is Abbi dus.' Glimlacht hij en geeft me de foto. Ik glimlach ook en bestudeer zijn zusjes. Ze lijken een beetje op haar broer. Ze zijn allebei knap, en hebben beide bruin haar. Ik glimlach weer en bestudeer ze nog even, dan geef ik de foto terug.
    Hij pakt een shotje en gooit die achterover en zet die dan terug op tafel.
    'Volgende vraag. Heb je er iets op tegen als ik die gast laat stoppen met ons aangapen?' Zegt hij en hij blikt vanuit zijn ooghoeken naar de jongen die ons met een arrogante glimlach aanstaart, net als ik iets wil zeggen zegt Lucas:
    'En ga jij naar het halloweenfeest? Ik hoorde mensen erover praten in de gang.' Zegt hij, en hij glimlacht. Maar het ziet er nogal geforceerd uit.
    'Dat zijn twee vragen.' Zeg ik met een glimlach.
    'Maar, ik zou er niet iets aan doen, straks krijg je problemen.' Beantwoord ik zijn eerste vraag. Ja, Jay kan heel goed voor problemen zorgen, maar zorgt ervoor dat een ander er voor moet opdraaien, en hijzelf niet.
    'En, ik weet niet of ik ga, ik moet er nog even over nadenken. Ga jij?' Vraag ik, terwijl ik hem afwachtend aankijk.


    Fantasy is in you.

    Lucas Booth
    'Maar ik zou er niet iets aan doen, straks krijg je problemen.' zegt ze 'En, ik weet niet of ik ga, ik moet er nog even over nadenken. Ga jij?' Ze kijkt me afwachtend aan en ik glimlach kleintjes iets echter dit keer. 'Ik weet het ook nog niet, het is te zien of ik iemand heb om mee te gaan anders zou het redelijk zielig zijn, denk ik.' Ik nip nog eens van m'n glas en kijk vanuit mijn ooghoeken naar de jongen. Echt hij doet ook geen moeite om subtiel te doen. Eigenlijk zou ik nu willen dat Angela naar het toilet moet om hem eens goed duidelijk te maken dat hij zich met zijn eigen zaken moet bemoeien en niet met de onze. Maar dat zal niet gebeuren, denk ik, dan maar proberen af te koelen zodat ik weer sociaal kan zijn. 'Ik moet even naar het toilet.' zucht ik en sta recht. Ik glimlach even lichtjes naar Angela en loop dan richting de toiletten. Daarbinnen loop ik naar de lavabo's en gooi een beetje water in mijn gezicht om terug af te koelen en daarna ga ik naar de urinoirs. Ik hoop gewoon dat ik niets doms gedaan heb door haar daar alleen achter te laten. Je weet nooit met die rare types en misschien is die irriterende jongen ook zo'n type.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Destiney Lily Jones||Human Being
    ''Soms als je iets vaak probeert en het lukt je dan niet denk je al snel dat het je niet lukt en stop je er mee. Dat is iets waar ik last van heb.'' Zegt Ash met een zwak lachje, ''Niemand is perfect en dat is maar goed ook.'' Voegt hij er dan nog aan toe.
    "Ja, perfectie is gewoon.. lelijk, als je het mij vraagt. Ik vind het wel leuk om een paar 'mismakingen' te hebben, het maakt je wie je bent" Zeg ik met een glimlach
    "Mijn moeder zei altijd 'wat jou anders maakt, maakt jou mooi'" Zeg ik zacht "Dat was altijd de reden waarom ik toen nog vrolijk was, ik voelde me mooi omdat ik anders ben.. ik kleed me anders, gewoon omdat ik geen goedkope kopie wil zijn.. Maar nu is dat anders, ik voel me minder op mijn gemak bij mensen die er totaal anders uitzien als ik. Maar dan bedoel ik mensen die er uitzien als 'de rest'" Ik zucht diep. Waarom ik mijn zelfverzekerde ik ben kwijtgeraakt weet ik niet.
    Misschien komt het door de dood van mijn moeder, misschien komt het door de woorden van mijn vader.. Ik weet het niet.

    Sorry voor de twee dagen niet online zijn,
    ik heb het op dinsdag en woensdag nogal druk op de manege, dusja d:
    Maar nu ben ik er weer (:


    Little do you know

    Ashton "Ash" Dyon Mikaelson ~ Original Vampier
    "Mijn moeder zei altijd 'wat jou anders maakt, maakt jou mooi'" Zegt ze zacht.
    "Dat was altijd de reden waarom ik toen nog vrolijk was, ik voelde me mooi omdat ik anders ben.. ik kleed me anders, gewoon omdat ik geen goedkope kopie wil zijn.. Maar nu is dat anders, ik voel me minder op mijn gemak bij mensen die er totaal anders uit zien als ik. Maar dan bedoel ik mensen di er uitzien als 'de rest'" ze zucht diep.
    "Nou en dat jij anders uit ziet dan de rest. Jij draagt gewoon wat je wilt. Dat de rest hun leven nou verspeel door te kijken in tijdschriften wat nu "in" is is hun probleem."zeg ik.
    Ik snapte eerlijk gezegt niet waarom mensen dit altijd deden en andere erop beoordeelde.
    "Wil je mijn mening? Ik vind dat je er mooi uitziet."

    [ bericht aangepast op 9 mei 2013 - 20:18 ]


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Destiney Lily Jones||Human Being
    "Nou en dat jij anders uit ziet dan de rest. Jij draagt gewoon wat je wilt. Dat de rest hun leven nou verspeel door te kijken in tijdschriften wat nu "in" is is hun probleem." Zegt Ash waarna hij verder gaat met: "Wil je mijn mening? Ik vind dat je er mooi uitziet." Iets wat me doet blozen.. Gewoon omdat het al jaren niet meer tegen me gezegd is. "Dankje.. Denk ik" Mompel ik blozend. Het enige wat ik de laatste jaren over mijn uiterlijk heb gehoord is dat deze lelijk is, zelfs mijn vader heeft me dat vaak genoeg verteld.. Ik zucht diep en probeer het warme gevoel in mijn wangen te verdrijven, wat niet heel goed lukt.
    "Ik heb vandaag zo'n beetje de hele dag gespijbelt.. Yup, mijn vader vermoord me" Zeg ik zuchtend, ik had nooit moeten kiezen voor spijbelen.. Maar ja, Destiney denkt nooit na voor ze iets doet, hé des? Denk ik bij mezelf. Automatisch schud ik mijn hoofd als antwoord op mijn gedachtes.
    "Misschien.. Ik denk dat ik beter naar huis kan gaan.." Zeg ik plotsling "Hoe langer ik wegblijf.. Hoe bozer mijn vader zal zijn" Vervolg ik zacht waarna ik opsta en aanstalten maak om weg te gaan.


    Little do you know

    Ashton "Ash" Dyon Mikaelson ~ Original Vampier
    "Dankje.. Denk ik" Mompelt ze.
    Wacht eens even, bloost ze nou?
    "Ik heb vandaag zo'n beetje de hele dag gespijbelt.. Yup, mijn vader vermoord me" Zegt ze zuchtend
    "Misschien.. Ik denk dat ik beter naar huis kan gaan.." Zegt ze plotsling.
    "Hoe langer ik wegblijf.. Hoe bozer mijn vader zal zijn"
    Ze staat op en is van plan weg te gaan.
    "Wacht." Zeg ik terwijl ik zo snel mogelijk voor haar probeer te staan.
    "Hier is mijn nummer. Bel me als je ergens mee zit." Waarna ik dit heb gezegt geef ik haar een papiertje met mijn nummer erop.
    "Het spijt me als je straks problemen krijgt. Ik had spijbelen niet moeten voorstellen."


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!