• Mystic Falls… hier krioelde het van de bovennatuurlijke wezens. Je moest goed uitkijken of je werd in een keer leeggezogen door een vampier. Maar nu lijkt het alsof de rust in Mystic Falls eindelijk is terug gekeerd. De Founding Family’s hebben alle vampiers, weerwolven en hybrids uitgeroeid. Tenminste… dat denken ze. Het is vijf jaar na de “Grote Slag” waar vele bovennatuurlijke wezens om het leven kwamen. De stad is weer teruggegaan naar zijn normale doen van zaken en op de counsel van founding family’s na weet niemand over deze gevaarlijke wezens. Maar dan begint het weer, de eerste “dieren” aanval is gebeurt… hoe lang gaat het deze keer duren voordat bovennatuurlijke wezens de stad beheersen?

    Vampiers
    Wat moet je weten over vampiers? Vampiers verbranden in het zonlicht {een original heeft hier geen last van en je kan ook een zonlicht ring/armband/ketting laten maken door een heks}. Een kruid genaamd Vervain zorgt ervoor dat je de dwang van een vampier {vampiers kunnen mensen dwingen om dingen te doen door ze diep in de ogen te kijken} kunt weerstaan en dit kruid is giftig voor een vampier. Vampiers hebben scherpe hoektanden, een zwak voor menselijk bloed {ze kunnen ook op dierenbloed leven, maar dan zijn ze zwakker}, ze zijn enorm sterk, snel en ze zijn haast onschendbaar{ze genezen heel snel en hun bloed geneest ook}. De enige manieren waarop je een vampier kan doden is: houten staak in het hart, hart eruit rukken, hoofd er af slaan of verbranden in het zonlicht. Vampiers zijn onsterfelijk, ze gaan dus nooit dood vanwege ouderdom en blijven dezelfde leeftijd vanaf dat ze veranderd zijn. Hoe ouder een vampier is, hoe sterker. Als vampier kan je een soort switch uitzetten, dit betekend dat je je gevoelens uitschakelt, dus dan is er geen deeltje menselijkheid meer over.
    Hoe wordt je een vampier? Je moet het bloed van een vampier in je hebben en dan dood gaan. Als je weer “wakker” wordt moet je mensenbloed drinken om de transformatie te voltooien.

    ~ Brady Emanuel Salvatore ~ Lizor
    ~ Jeanine Catharina Aberdeen ~ Obliviate777
    ~ Lillith Victoria Katherina Stark ~ ShatterMe
    ~ Daniël Dreven Collins ~ WillNotLearn
    ~ Brian Heith Salvatore ~ Mitovi
    ~ Rosalie -Rose- Anna Winter ~ Roww
    ~

    Weerwolven
    Wat moet je weten over weerwolven? Weerwolven veranderen een keer per maand bij volle maan, ze breken dan al hun botten in hun lijf en veranderen in een wolf. De beet van een weerwolf is fataal voor een vampier {het enige geneesmiddel is het bloed van de original hybrid}. Weerwolven kunnen gedood worden als je hun hart eruit rukt bijvoorbeeld, net zoals vampiers genezen ze heel snel. Ze zijn alleen maar sterker en sneller dan vampiers met volle maan, als het geen volle maan is, is een weerwolf geen partij voor een vampier.
    Hoe wordt je een weerwolf? Je kan geen weerwolf worden als het niet in je genen zit, weerwolf is een familie kwaal, maar als het in je familie zit betekend het niet gelijk dat je er een bent. Het weerwolf gen wordt geactiveerd als iemand dood gaat door jou doen. Het kan dus ook zo zijn dat je nog geen weerwolf bent, maar dat gen later geactiveerd wordt.

    ~ Ricardo Adams ~ Harington
    ~ Kyan Jeremy Yassin Yasildir ~ Lynn1D
    ~ Niamh Arya Adams{toekomstig weerwolf} ~ Harington
    ~ Lucas Booth ~ LostMagic
    ~

    Mensen
    Wat moet je weten over mensen? Mensen weten niks van de bovennatuurlijke wezens, behalve de mensen die in de raad zitten {dit is een raad om de stad te beschermen tegen vampiers, weerwolven enz.} deze raad bestaat uit de founding family’s{oftewel de families die deze stad gesticht hebben: de Fell, Lockwood, Forbs, Salvatore, Gilbert families} Een mens kan later nog veranderen in een vampier. Als mens kan je ook een vampierenjager zijn.

    Jongens
    ~ Gale Torn ~ VladiFerr
    ~ Alexander Night ~ WillNotLearn
    ~ Tobias Fell ~ TicTac
    ~
    Meisjes
    ~ Alexis Ariana Elise Forbs ~ Lizor
    ~ Avalon Lockwood ~ Jaimes
    ~ Destiney L Jones ~ Roww
    ~
    Dubbelganger
    ~ Emma Abigail Gilbert ~ Host

    Hybrids
    Wat moet je weten over Hybrids? Hybrids zijn een mengeling van vampiers en weerwolven{dus met dezelfde kenmerken}, maar Hybrids kunnen in tegenstelling tot vampiers tegen daglicht en in tegenstelling tot weerwolven kunnen ze veranderen wanneer ze willen. Ook zijn ze gemiddeld sterker dan vampiers en weerwolven omdat ze beide kenmerken hebben.
    Hoe wordt je een Hybrid? Om een Hybrid te worden moet je al een weerwolf zijn, dan vampier bloed dringen en daarmee sterven. Als je weer "wakker" wordt moet je het bloed van de dubbelganger drinken en dan is de transformatie voltooid.

    ~ GLily Anna Dern ~ Rybak
    ~ JJ Roxana Ross ~ MBAV4ever
    ~ Ethan James ~ TicTac
    ~ Teamin J. Sangue ~ Roww

    Heksen
    Wat moet je weten over Heksen? Heksen zijn mensen die magie bezitten {doorgegeven via familie genen}. Zij zijn meestal degene die alle vloeken op vampiers en weerwolven moeten breken.

    ~ Angela “Angel” Lana Eastwood ~ Mitovi
    ~ Cayden Adrian Jared Ziegler ~ Vegangirl
    ~ Lauren Gaia Daphne Middleton ~ amy66
    Original heks {moeder van familie Mikaelson} {zij heeft de originals {eerste vampiers} gemaakt}
    ~ Rosemary Noorah Mikaelson ~ Macabre

    Originals
    Wat moet je weten over Originals? Dit waren de eerste vampiers, ze zijn gemaakt door de original heks en zijn maar op een manier te doden: je moet ze steken met een staak gemaakt van het hout van de witte eik. Verder heb je een dolk die je in een potje met as van de witte eik stopt en daarmee kun je een original uitschakelen, zolang de dolk in de original blijft.

    ~ Maia Laurene Mikaelson ~ Macabre
    ~ Eleonora Gracelynn Mikaelson ~ Faction
    ~ Isabel Elizabeth Mary Mikaelson ~ Host
    ~ Ashton Dyon Mikaelson ~ MBAV4ever
    Hybrid original {De sterkste van alle}
    ~ Lucy Willow Mikaelson ~ VladiFerr

    Regels
    ~ Ik verwacht posts van minimaal 8 regels.
    ~ 16+ is toegestaan.
    ~ Sluit niemand buiten.
    ~ Voor deze RPG wordt {nog} een praattopic geopend.
    ~ OCC tussen haakjes
    ~ Houdt ruzies buiten de RPG.
    ~ Nieuwe topics worden alleen geopend door Lizor.
    ~ Max. 2 rollen per persoon {behalve als er rollen over zijn}
    ~ Als je iets niet snapt kan je altijd vragen stellen.
    ~ Naamsverandering doorgeven please.

    TOPIC'S


    Previously on Mystic Falls…
    Brady Salvatore – een vampier - is na een lange tijd terug gekeerd naar het stadje Mystic Falls. Hij is aan het drinken als er een Hybrid bij komt, genaamd Ethan James. Ze veranderden een vrouw in een vampier als afleiding voor de Counsil. Ook Lucas Booth – een werewolf - is nieuw in Mystic Falls, Tobias Fell helpt hem door zijn eerste dag heen op school. Maia – een original - is gestrand in Mystic Falls, waar ze voor het eerst sinds duizenden jaren haar zus Isabel tegen kwam. Beiden weten ze niet echt wat ze er van moeten vinden en zijn nog een beetje wantrouwend.
    Rosemary is al een langere tijd in Mystic Falls en besloot die dag naar de Mystic Grill te gaan, waar ze Daniël ontmoette. Ze raakten aan de praat en spelen nu pool. Als zij wint, krijgt ze zijn naam en neemt hij haar mee uit eten en als hij weet krijgt hij haar naam en nog een drankje.
    Avalon ging op weg naar de Mystic grill en kwam Brady dus tegen in de steeg. Samen gingen ze wat drinken en hij dwong Avalon met zijn vampieren dwang, daarna nam hij Avalon mee, dronk haar bloed, bracht haar naar huis en liet haar alles vergeten.
    Emma kreeg ruzie met Lauren omdat ze de bovennatuurlijke wezens in Mystic Falls verzwegen had. Emma ging naar de begraafplaats om haar moeder op te zoeken en ontmoette daar Ethan James.
    Nu heeft Emma het weer goedgemaakt met Lauren en zijn zij en Gale opzoek naar Tobias.
    Cayden Ziegler woont alleen en al zijn hele leven in Mystic Falls. Wanneer hij aan gebrek aan inspiratie even gaat rondwandelen, komt hij aan bij de begraafplaats. Daar slaat hij enige tijd Ethan en Emma gaande en loopt naar ze toe als Gale, Lauren en Lucy erbij komen. Nu staat hij bij Ethan, om als heks indirect zijn diensten aan te bieden.
    Alexis Forbs heeft besloten om binnenkort een feest te organiseren samen met haar goede vriendin Emma Gilbert.
    Destiney Jones-Mens- ontmoet Ashton Mikaelson -Original Vampier-, waarna Destiney hem verteld dat ze geen vrienden heeft en zich dus best wel rottig voelt. Ashton stelt voor om te gaan spijbelen, of nouja dat wilde Destiney uiteindelijk ook wel, en hij helpt haar van de nare gedachtes over zichzelf te komen. Als hij haar dan verteld wat hij werkelijk is reageert Destiney er luchtig op, ookal is ze wel teleurgesteld dat ze hem niet aan haar familie kan voorstellen doordat het vampierjagers zijn. Destiney laat Ashton een enorme blauwe plek op haar arm zien, waarna ze verteld dat ze door haar vader word mishandeld sinds haar moeder is overleden. Destiney heeft nooit iemand verteld wat er gaande is bij haar thuis omdat ze bang is dat haar vader haar alleen maar meer pijn gaat doen.
    Hoe gaan we verder?
    Het Halloween feest komt eraan, na de aanval op Elise Fell is er niks bijzonders meer gebeurt in Mystic Falls. De bovennatuurlijke wezens zijn meer op hun hoede, maar wat zal er gebeuren tijdens Halloween als toch niemand oplet of iemand onder het echt of het nep bloed zit…?

    [ bericht aangepast op 3 mei 2013 - 15:44 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lucas Booth
    Ik kijk haar aan en knik dan lichtjes. 'Ik raak heus niet gewond, maar ik kan niets verzekeren over hem.' zeg ik zachtjes en pak dan haar jas om haar te helpen die aan te doen terwijl ze de ijszak tegen haar wang drukt.
    Ik kijk uitdagend naar de creep. Ik wil vechten en als hij begint kan ze niet kwaad op mij worden daardoor.
    Blijf van haar af sein ik naar hem zonder dat ze het door kan hebben.
    'Je wilt vast niet naar school en aangezien ik hier niets weet zijn... ik kan je tonen waar ik woon?' zeg ik dan maar.
    Ik probeer mijn stem normaal te houden zodat ze denkt dat ik alweer ben afgekoeld.
    Ze is een aardig meisje en ze verdient het niet om zo behandelt te worden zoals die jongen dat gedaan heeft.
    'Doet het heel veel pijn?' vraag ik haar dan ook nog zachtjes.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 18:47 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MBAV4ever schreef:
    JJ Roxana Ross~Hybrid
    ''JJ, is dat een afkorting van iets of zo?" Vraagt hij.
    Eerlijk gezegd wel, van mijn oude naam, maar dat hoeft hij niet te weten.
    ''Zo ver ik het weet niet. Het is me nooit verteld. Me ouders wisten vast geen naam te bedenken.'' Zeg ik terwijl ik mijn schouders ophaal.
    Ik weet hoe ik mijn leugens als de waarheid kan laten klinken.
    Ik moest gewoon mijn naam veranderen, anders gingen mensen me misschien herkennen.
    ''Teamin is ook best een bijzondere naam, tenminste ik heb er nooit van gehoord. Stamt het ergens vanaf?'' Vraag ik hem.
    Zolang dit niet over mijn naam ging vind ik het best.
    Al gaat het over voetbal. Ik vind alles goed.


    Teamin Jace Sangue||Hybrid
    ''Zo ver ik het weet niet. Het is me nooit verteld. Me ouders wisten vast geen naam te bedenken.'' Zegt JJ terwijl ze haar schouders ophaalt.
    "Oke, Creatieve ouders heb je dan" Zeg ik droog. Of had.. voeg ik er in mijn hoofd nog aan toe, je weet maar nooit wie hier in deze wereld nog meer onsterfelijk is..
    ''Teamin is ook best een bijzondere naam, tenminste ik heb er nooit van gehoord. Stamt het ergens vanaf?'' Vraagt ze me dan.
    "Teamin is argentijns, ik weet niet wat het betekent maarja. Ik kom uit een argentijnse familie, ookal zal mijn uiterlijk dat niet zeggen" Zeg ik schouderophalend "Mijn achternaam is Sangue, das nog aparter dan Teamin" Zeg ik grinnikend.
    "Mijn broer heette Jae,(Jay) alleen schrijf je het een beetje anders als hier gedaan word.." Voeg ik er zacht aantoe "We waren een tweeling, maar hij was totaal het tegenovergestelde van mij.." Ja, ik praat in verleden tijd. Jae is dood.. Begraven in Argentinië, dus bezoeken kan ik hem niet bepaald..
    Eigenlijk weet ik niet waarom ik erover begin, misschien omdat we het nu over namen hebben.. Maar het feit dat we niet op elkaar leken kwam er gewoon uit floepen. Ik weet niet waarom, misschien praat ik gewoon graag over hem.. Al was hij niet zo'n aardige gozer tegen andere, hij was letterlijk een vrouwen-verslinder.. Dat was dan ook de reden waarom hij toen die tijd vermoord is..

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 19:18 ]


    Little do you know

    JJ Roxana Ross ~ Hybrid
    "Mijn broer heette Jae,(Jay) alleen schrijf je het een beetje anders als hier gedaan word.." Het laatste voegt hij er nog zacht aantoe.
    "We waren een tweeling, maar hij was

    totaal het tegenovergestelde van mij.."
    "Sorry hoor, maar jullie waren een tweeling? Het lijkt me sterk dat jullie dat nu niet meer zijn." Ik kijk hem niet begrijpend aan.
    Ik begreep niet goed wat hij bedoelde met waren.
    "Heeft dit met familie eer ofzo iets te maken?" Vraag ik hem.
    Je weet maar nooit. Hij zei dat hij uit een Argentijnse familie kwam. Ieder land heeft zijn eigen, cultuur.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 22:52 ]


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    {Yo I'm back from Berlin (en One Direction concert ASDFGHJKL) what did I missed? :')}


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Teamin Jace Sangue||Hybrid
    "Sorry hoor, maar jullie waren een tweeling? Het lijkt me sterk dat jullie dat nu niet meer zijn. Heeft dit met familie eer ofzo iets te maken?" Vraagt ze dan niet-begrijpend. Ik schud treurig mijn hoofd "Jae is overleden, een aantal jaar terug.." Zeg ik zacht. Oke, zeg maar gerust een aantal honderd jaren terug..
    "Lag het maar aan familie eer, dan had ik tenminste mijn wederhelft nog.. Hij was mijn tegenpool, we vulden elkaar zo enorm aan.." Zeg ik zuchtend "En ik moet hem nu gewoon al zolang missen, en ondanks alle zonden die hij begaan is hou ik nog altijd van hem" Ik zucht diep.
    Ik begin me nu echt af te vragen waarom ik dit allemaal vertel aan een wild vreemde..
    "Ook had ik een zusje.. Maar zij is voor de liefde van haar leven gesprongen toen zijn vrouw hem wilde vermoorden.." Ja, ik ben mijn familie zo goed als kwijt. Mijn moeder was de grootste dorpsslet in die tijd, en mijn vader was gewoon één van haar klanten. Dat is dan ook waarom Jae, ik en hyomin' zoveel van elkaar verschillen.. Andere vaders. Maarja, in die tijd was dat nog allemaal normaal. Opnieuw laat ik een zucht uit mijn longen ontsnappen.


    Little do you know

    Lizor schreef:
    {Yo I'm back from Berlin (en One Direction concert ASDFGHJKL) what did I missed? :')}


    [Volgens mij niet zoveel.(:]


    Fantasy is in you.

    Mitovi schreef:

    Brian Heith Salvatore ~ Vampier

    Als reactie lacht ze heel erg hard terwijl ze rond me haar kijk, alsof ze wil checken of ze niet gevolgd wordt.
    "Je moest eens weten," zegt ze terwijl ze een stuk haar pak en die rond haar vinger draait.
    "Even voor de duidelijkheid: nee, ik ben vrijgezel. Je hoeft je dus niet bang te zijn voor een man die je gaat proberen te vermoorden." Ik lach even en knik geamuseerd.
    "Oké, dat is fijn om te weten." Zeg ik een beetje droogjes.
    We gaan nog een stukje naar voor in de rij. "Heb je een loft of een huis hier gekocht of gehuurd?" Vraag ze terwijl ze er snel bijvoegde: "Ik ben gewoon nieuwsgierig of je al iets hebt om te rusten of tot jezelf te komen."
    Ik glimlach een beetje en zeg dan:
    "Ja, ik heb al een huis. Maar ik heb er bijzonder weinig voor hoeven te betalen terwijl het toch een mooi huis is." Zeg ik glimlachend tegen haar. Tja, dat is weer een voordeel van vampier zijn. Je kan mensen dingen laten doen door het alleen maar te zeggen.
    "Heb jij al iets?" Vraag ik dan aan haar.


    Fantasy is in you.

    Angela "Angel" Lana Eastwood ~ Heks

    Hij kijkt naar me en knikt dan lichtjes.
    'Ik raak heus niet gewond, maar ik kan niets verzekeren over hem.' Zegt hij zachtjes en pakt dan mijn jas om me te helpen die aan te doen.
    Ik glimlach een beetje naar hem als ik mijn jas aan heb.
    Ik zie dat hij uitdagend kijkt naar Jay. Veel aandacht besteed ik er niet aan.
    'Je wilt vast niet naar school en aangezien ik hier niets weet zijn... ik kan je tonen waar ik woon?' Zegt hij dan maar. Ik merk dat zijn stem weer normaal is en haal opgelucht adem.
    'Graag.' Zeg ik tegen hem.
    'Doet het heel veel pijn?' Vraagt hij me dan zachtjes. Ik schud mijn hoofd en glimlach breed naar hem. Maar dat doet pijn aan mijn wang, en mijn gezicht betrekt meteen weer.
    'Kom we gaan.' Zeg ik tegen hem met een kleine glimlach, zodat het geen pijn doet.


    Fantasy is in you.

    Lucas Booth
    Ik glimlach en loop slenterend naast haar naar buiten. Even moet ik me oriënteren aangezien ik niet direct de weg naar huis weet maar na een tijdje weet ik het terug. Ik loop met mijn handen in mijn zakken naast haar. Zwijgend zodat al mijn woede af kan koelen. Nog maar een geluk dat het enkel mijn ogen zijn die veranderen als ik echt woedend ben, het zou een ramp zijn als ik ook gewoon zou kunnen veranderen. Elke keer zou veranderen als ik kwaad zou worden. Dan zou ik nergens kunnen blijven denk ik. 'Je kent die jongen.' stel ik vast aangezien ik niet denk dat wildvreemde jongens meisjes beginnen te slaan voor niets... alhoewel. Als die jongens geschift zijn kan dat wel nog. Ik kijk haar even aan en wend mijn blik dan terug af. 'Je hoeft geen antwoord te geven ik probeer het gewoon te verstaan.' Ik glimlach even lichtjes. Ik herken de straat. Het is niet zo heel ver meer naar mijn huis. Ik stap nog steeds op mijn gemak. We komen er wel en waarom zouden we ons moeten haasten? Er zit niemand achter ons gaan en als ik thuis ben zou ik nog een tirade kunnen krijgen van mijn tante Eve over het feit dat ik weggegaan ben uit school maar als ze Angela ziet zal ze wel wachten daarmee.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Tobias Fell

    Ik was een hele tijd op mijn plaats blijven zitten toen Lucy weg was, maar de angst die de kop op kwam steken, was gewoon veel te groot geweest, dus was ik gaan ronddwalen in het bos om zo misschien iemand bekend te vinden. Ik had de richting genomen die Lucy ook was uit gegaan en daarom was ik waarschijnlijk bij Lauren, Emma en Gale terecht gekomen. Het feit dat Lucy er niet was, viel me wel op maar ik zei er niets over. Ze zou als vampier wel voor zichzelf kunnen zorgen, toch? Voordat ik me goed en wel had aangesloten bij het kleine groepje, had ik al een vraag op Lauren afgevuurd die ze positief beantwoordde. Dus ze kon ons echt uitleggen wat er allemaal aan de hand was, goed om nu te horen. Ik knikte even op Emma's voorstel om naar haar huis toe te gaan, maar hield haar al snel terug staande met de vraag of alles wel goed met haar ging. Heel even trok ik een wenkbrauw op toen ze antwoordde, maar zei er verder niets van. Emma was altijd al slecht geweest in liegen, toch al een heel stuk slechter dan ikzelf. Ik wilde net zeggen dat we nu misschien wel door konden gaan toen Lucy uit de bosjes gelopen kwam. "I'm fine." Mijn blik stond emotieloos toen ik me voor een moment naar het roodharige meisje toedraaide. Eigenlijk was alles helemaal niet ok en stond ik op het randje van instorten, maar dat ging ik nu niet aan iemands neus hangen. "Kom laten we gaan. Ik krijg momenteel echt de kriebels van het bos."

    Ethan James

    Het was best lang geleden eer ik nog eens een goede uitdaging in mijn schoot geworpen had gekregen. Meestal moest ik zelf interessante mensen gaan opzoeken om me te amuseren, maar deze keer was er iemand naar hem toegekomen zonder dat ik het gevraagd had. Een grijns verscheen op mijn gezicht toen ik Caydens woorden opving en bleef op mijn gelaat hangen terwijl ik op een tak ging staan en mijn groene kijkers op de jongen richtte. Bijna iedere heks kende dat trucje wel waardoor het misschien inderdaad iets te gemakkelijk was. Een geschrokken kreetje verliet mijn mond van zodra ik de lucht in gegooid werd en verrast keek ik even naar beneden toen ik merkte dat ik bijna midden in de lucht stil hing. Bijzonder, dat moest ik wel toegeven. Meteen toen de pijn hoofd begon, klemde ik mijn kaken op elkaar om niet al teveel geluid te maken. Het was een heel ander gevoel dan bloedvaten die begonnen te knappen, maar vet was minstens zo onaangenaam. Hoe hard ik ook mijn best deed, toch kwam er na een tijdje toch een lichte schreeuw van pijn uit mijn mond. God, dit was gewoon veel erger dan wat andere heksen al op me toegepast hadden. Ik was bijna opgelucht dat een paar takken zich om mijn lichaam heen vouwden en me naar beneden trokken. Met mijn handen nog steeds tegen mijn hoofd gedrukt, voelde ik de ruwe schors van de boom in mijn rug prikken en hijgend sloot ik even mijn ogen voordat ik mijn armen liet zakken en Cayden aankeek. "A...als dat geen hoofdpijntrucje was, wat was het dan wel?" Mijn stem klonk schor en even liet ik mijn handen langs te takken die om me heen gewikkeld zaten glijden in een poging om ze af te breken, maar ik had er de kracht op dat moment gewoon niet voor. Met moeite toverde ik een kleine grijns op mijn gezicht terwijl ik mijn groene kijkers terug naar de jongen liet glijden. "Goed, je bent geslaagd. Kan je die takken dan nu van me af halen? Het is nogal onaangenaam om zo tegen een boom gedrukt te worden."


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Cayden Adrian Jared Ziegler || Heks

    'A... Als dat geen hoofdpijntrucje was, wat was het dan wel?' vroeg Ethan een beetje schor.
    Ik kon het niet helpen dat ik even grijnsde. De grijns bleef op mijn gezicht zitten. Arrogantie? Nee, dat was het niet.
    'Het was eigenlijk de bedoeling dat je de lucht in zou schieten en pas rond de honderd meter in de hoogte zou stoppen, als het goed zou gaan, en dat je dan pas hoofdpijn kreeg. Maar er zijn ook nog anderen in het bos die waarschijnlijk vreemd zouden opkijken als ze iemand omhoog zouden zien vliegen' zei ik schouderophalend.
    Een zelfvoldane grijns sierde rond mijn lippen toen hij zei dat ik geslaagd was. Aan de andere kant voelde ik me klote, maar die kant zette ik even opzij. Ik maakte een strakke, rustige beweging met mijn rechterhand. De takken verdwenen langzaam maar zeker weer in de boom. In mijn gedachten sprak ik mijn woord van dank uit. Als je dat niet deed kon je verdere samenwerking wel vergeten. Vrijwel meteen daarna concentreerde ik me weer op Ethan. Ik liet hem zacht afremmen, zodat hij geen pijn kreeg als hij op de grond belandde. Die hoofdpijn ging zo wel weg, en anders zou ik die pijn wel weghalen. Eigenlijk was het wel beter als hij geen hoofdpijn had. No shit, Sherlock. Ik maakte weer de strakke, rustige horizontale beweging met mijn hand. Tada, weg hoofdpijn. Ik kon wel aardig zijn, maar meestal was ik dat gewoon niet. Niet dat ik mensen gelijk aanviel, maar ik was nou niet de meest sympathieke jongen in Mystic Falls.


    I will keep watch.

    JJ Roxana Ross~ Hybrid
    ''Lag het maar aan familie eer, dan had ik tenminste mijn wederhelft nog.. Hij was mijn tegenpool, we vulden elkaar zo enorm aan..En ik moet hem nu gewoon al zolang missen, en ondanks alle zonden die hij begaan is hou ik nog altijd van hem" Zegt hij zuchtend.
    "Ook had ik een zusje.. Maar zij is voor de liefde van haar leven gesprongen toen zijn vrouw hem wilde vermoorden.."
    ''Wow....jouw familie is of was ook niet een normale familie,he.'' Zeg ik.
    Mijn ouders waren alleen dokters. Nou ja, wat je in die tijd dokters noemde dan. Ik ben weggelopen toen ik een hybrid werd en sindsdien heb ik ze niet meer gezien. Dat is alles.
    ''Waarom vertel je me dit eigenlijk allemaal als je me niet eens kent en als je kijkt naar hoe mijn gedrag net was?'' Vraag ik hem.
    ''Het is niet dat ik er een probleem aan heb ofzo, maar ik vroeg me gewoon af waarom je dit verteld.'' Voeg ik er nog aan toe.

    Srry voor late reactie. Had het een beetje druk. Ik wou ook een stukje met Ash doen maar daar liep ik een beetje bij vast.


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Angela "Angel" Lana Eastwood ~ Heks

    Hij glimlacht en loopt slenterend naast me naar buiten. Hij loopt met zijn hand in zijn zakken naast me. Zwijgend lopen we even.
    'Je kent die jongen.' Stelt hij dan vast. Tja, ik had kunnen verwachten dat hij daarachter zou komen. Ik bedoel, welke jongen slaat er nou een meisje die hij niet kent?
    Hij kijkt me even aan en wendt dan zijn blik weer af.
    'Je hoeft geen antwoord te geven ik probeer het gewoon te verstaan.' Hij glimlacht even lichtjes. Maar ik ben hem een uitleg verschuldigd, nou ja een deel van de uitleg.
    'Ja, ik ken hem,' zeg ik tegen hem. Terwijl ik hem snel even aankijkt, maar dan kijk ik snel weer weg.
    Net als ik nog iets wil zeggen staan we voor een deur. Vragend kijk ik hem aan.


    Fantasy is in you.

    Lucas Booth
    Ik glimlach lichtjes en open de deur. 'Welkom in mijn huis.' grinnik ik en maak een klein buigingje. 'Lucas?! Ben jij dat?' ik zucht even en mijn tante komt de gang in gelopen. 'Je bent me een uitleg verschuldigd.' zegt ze streng. 'Spijbelen op je eerste da-' en dan stopt ze als ze Angela ziet staan. Ze glimlacht dan vriendelijk naar haar. 'Ben je een vriendin van Lucas? Kom maar binnen hoor.' Ze kijkt me aan met een blik die zegt Dit gesprek zetten we later wel verder 'Ehm wij gaan wel naar mijn kamer.' zeg ik dan en loop Angela al voor naar de trap. Ik heb niet zo veel in een gesprek met mijn tante nu aangezien die nu zeker met teleurgestelde blikken zullen gepaard gaan. Ik kijk even naar de horloge aan de wand boven de trap en zie dat het bijna middag is wat betekend dat we de eerste paar lesuren gemist hebben. Ah wat, het kan me toch niet zoveel schelen, ik hoop gewoon dat Angela me een klein beetje uitleg heeft over wat er nu eigenlijk gebeurt is en zeker nu hij haar geslagen heeft en ik hem niet in elkaar mocht slaan of zo. Ik leun wat tegen de muur terwijl ik op haar wacht en hoop dat mijn tante haar niet te veel ophoud.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Teamin Jace Sangue||Hubrid
    ''Wow....jouw familie is of was ook niet een normale familie,he.'' Zegt ze.
    "In..-" Ik wilde bijna zeggen dat het in die tijd normaal was, maar ik houd op tijd mijn mond dicht. Niemand hoeft te weten wie en hoe oud ik werkelijk ben!
    ''Waarom vertel je me dit eigenlijk allemaal als je me niet eens kent en als je kijkt naar hoe mijn gedrag net was?'' Vraagt ze me dan,
    ''Het is niet dat ik er een probleem aan heb ofzo, maar ik vroeg me gewoon af waarom je dit verteld.'' Voegt ze er achteraf nog aan toe.
    Zuchtend haal ik mijn schouders op "Het is gewoon fijn om het even kwijt te kunnen.. ik heb er al zolang niet meer over gepraat.." En dat terwijl hij op zijn tweehonderdste jaar ongeveer is vermoord.. Het is echt al zo'n lange tijd geleden gewoon.. Ik mis hem nog elke dag,
    "Het is gewoon fijn om erover te praten" Herhaal ik zuchtend. Ik kijk naar de grond. Als ik de tijd terug kon draaien dan had ik er voor gezorgd dat ik mijn broer, degene die me altijd beschermde, terug gehaald.. maar dat kan niet. Vanaf het moment dat hij is overleden moest ik voor mezelf gaan zorgen, en met mijn karakter is dat lastig. Ik raakte vaak in problemen, en altijd als ik in de problemen raak vlucht ik.. Dat is waarom Jae me altijd moest beschermen, hij wilde niet dat ik ging vluchten.. Maar het verhelpen van mijn problemen, en zijn afschuwelijke daden werden zijn dood. Als ik gewoon voor mezelf kon opkomen zonder meteen mensen aan stukken te scheuren dan had hij nu misschien nog wel geleefd.. Maar nee, Teamin jace Sangue is veel te bang om mensen pijn te doen..

    [Ik had vernomen om even te stoppen met Q tot het einde van het weekend.. Maar ik faalde.. -.-
    Ik ben een vreselijke planner, en een enorme uitsteller. Zucht]


    Little do you know