• Deze RPG is gebaseerd op het originele verhaal When did you last let your heart decide? || Zianourry (16+)

    Naar het idee van quin98 en OhMyZiall



    I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    Vijf onbekende jongens leren elkaar online kennen. Niemand wist ooit iets van elkaars bestaan tot dit bijzondere voorval. De jongens groeien steeds meer naar elkaar toe zonder elkaar persoonlijk te kennen. De raarste dingen durven ze ineens, ondanks het vijf verschillende personen zijn. Van de populairste naar het doelwit van de school. Echt heel hun leven veranderd als een onbekende de jongens nog dichter naar elkaar laat groeien. Dit is door middel van een weddenschap waar de jongens niet onderuit komen. Een spel zonder regels, maar met een gemeen eind. Het spel genaamd liefde. De beste vriendinnen van de jongens proberen hun te helpen om eronderuit te komen. Stiekem proberen ze zo ook de jongens voor hun zelf te winnen. Maar is het wel de goede manier? En willen de jongens dat wel? Wie sluit met wie een weddenschap af? Wie gaat dit winnen?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:
    -Niall James Horan: FRANCISC0
    -Louis William Tomlinson: OhMyZiall
    -Liam James Payne: Sylvesti
    -Harry Edward Styles: quin98
    -Zayn Javadd Malik: Danosaur
    -Blake Jayson Styles: Vindicatif/ quin98


    De vriendinnen van de jongens

    - Vriend Louis: Blake Jayson Styles OhMyZiall/ quin98
    - Vriendin Harry: Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels Lootus
    - Vriendin Zayn: Yasmin Amelia Jones Depay
    - Vriendin Liam: Aurrisea Dawnelle Garcia Caleo
    - Vriendin Niall: Amber Woods Sempra


    Andere mensen: ( Denk hierbij aan broers/ zussen en beste vrienden)
    - Zusje van Liam: Mika Isobel PayneBlog
    - Broertje van Harry/ Stranger: Blake Jayson StylesOhMyZiall/ quin98
    - Broertje van Louis: Steve James Tomlinson FRANCISC0
    - Broertje van Harry: Jim Edward Styles ZaynieBoy



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Vindicatif en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    De koppels voor de weddenschap:

    Blake Styles & Steve Tomlinson
    Harry Styles & Louis Tomlinson
    Zayn Malik & Liam Payne
    Jim Styles & Niall Horan



    Het begin;

    De jongens die hebben weer afgesproken op de vaste site. Iedereen heeft zijn 'partners' gevonden en is daar mee aan de praat geraakt en kennen elkaar door en door. Halverwege het gesprek zal de Stranger ( Blake) komen met het voorstel van de weddenschap. De een gaat erin mee en de andere gaat mee met iets meer moeite. Het was dus het begin voor ze elkaar echt leren kennen. De vriend(innen) van de jongens mogen zelf weten waar ze voor kiezen. De mogen naar de jongens gaan, maar ook iets anders doen.
    Het is eind van de ochtend/ begin van de middag



    Aangezien zowel Quinty als ik het idee hebben dat het toch niet gaat werken, hebben we iets anders bedacht. Iedereen begint opnieuw, zodat het voor iedereen te volgen valt.
    De jongens zitten allemaal op de chatsite in een groepsgesprek en halverwege dat gesprek zal Stranger aankomen met de weddenschap. Vanaf daar zullen ook de afgesproken tijd komen dat de jongen elkaar ontmoeten en hun 'partner/ vrienden' echt ontmoeten. Eenmaal de weddenschap gestart is, zal het weer vrij zijn voor iedereen. De meiden zullen zich tot die tijd even niet met de jongens bezig kunnen houden en zullen iets moeten verzinnen. Dit is om alles even alles goed te laten lopen. En het niet snel doodloopt.
    Wat nu is het om het netjes te houden gewoon een zooitje.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2013 - 14:01 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [aangepast]


    Bowties were never Cooler

    Jim Edward Styles

    'Jim de hele tijd vechten helpt ook niet hé' zucht harry en kijkt mij aan. '' Dus hij moet gewoon is kappen met die onzin wat maakt het nou uit als je homo bent ? En ik kan er gewoon niet tegen als ze mijn vrienden en mijn broer uit schelden voor Flikker want dan heb je bij mij echt de poppen aan het dansen '' zei ik
    Ja ik weet dat ik zelf ook die nare opmerkingen heb gemaakt maar ik kan er nou eenmaal niks aan doen . Ik zat toen ik een periode waar alles tegen me was. Ik keek naar Niall in zijn mooie blauwe ogen .. Hij kwam steeds dichter bij en 1 seconde later zaten onze lippen tegen elkaar aan geplakt . Nou ja geplakt niet maar ze pasten wel , het waren net de laatste puzzel stukjes die bij elkaar pasten . Niall bloosde en ik ook . We gingen allebei achterover liggen . '' Niall ik hou van je '' zei ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis Tomlinson
    'Dat is goed om te horen. darling.' grinnikte ik en knikte. 'Ik wil er niet meer aan denken, want ik heb je nu en de weddenschap is geweest met een goede afloop.' zei ik en drukte een kusje op zijn pruillipje. 'Hazz weet wat hem dan te doen staat en niet alleen voor zichzelf.' zei ik onschuldig. Harry hield ook zijn mond erover en knikte alleen maar. 'Ik zou het je niet durven zeggen met zekerheid, maar denk het ook wel.' zei ik lachend en een brede glimlach verscheen op mijn gezicht. 'Ik ben vele malen gekker op jou, Hazza Styles.' zei ik met een lieve glimlach. Toen Harry begon te lachen en zijn lach gewoon aanstekelijk was, duurde het bij mij ook niet lang voor ik begon te lachen. 'Ík vind jou ook leuk en dat is maar goed ook, aangezien er heel vaak suiker door mijn eten zit.' zei ik lachend. 'Nee, jou naam is darling Hazz.' grinnikte ik zacht en mijn pruillipje werd alleen maar groter. 'Niet? Waarom niet?' zei ik. Ik knikte vrolijk. 'Als je dat nog niet doorhad dan leer je me nooit kennen.' zei ik en zag de glimlach toen ik met mijn hoofd op zijn schoot ging liggen. 'Oh dus eten is belangrijker dan dat ik ben? Lekker aardig van je.' zei ik, maar lachte toch nog steeds. Ik keek even opzij toen Harry iemand begroette. Ik zwaaide vrolijk naar de twee jongen die aankwamen lopen aangezien ik een stuk pizza in mijn mond had.

    ( Kort, maar moet even snel iets regelen.)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Aurrisea Dawnelle Garcia

    Ik glimlach als ik het trillen van mijn mobiel in mijn zak voel en het geluidje dat ik een sms ontvang mijn oren berijkt. Liam, het moet haast wel. En inderdaad, het is mijn beste vriend.
    Gaat prima. Met jou? Ben nu op een date, dus zal niet snwl meer reageren. X L
    Ik glimlach omdat ik het leuk voor hem vind dat hij op een date is.
    Fine. Verveel me de pletter :-( Hoe is je date? Tell me everything! X A Verzend ik, waarna ik de telefoon weer in mijn zak stop.
    Ik kijk om me heen en tik verveeld op de bar, jemig, wat duurt deze dag toch lang. Mijn blik valt weer op Lizz. Ik haal mijn schouders op, waarom zou ik haar niet aanspreken?
    "Hey Elizabeth!" zeg ik. "Hoe gaat het?" vraag ik haar op een aardige en geïntereseerde toon.
    Met Mika is het dan niet echt dikke mik - kuch - maar goed, dan betekend niet dat ik ook haar beste vriendin hoef te haten. Ook al ken ik haar niet zo goed, ze lijkt me wel aardig. En op dit moment heb ik toch niks beters te doen.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2013 - 13:36 ]


    Reality's overrated.

    | guyss, wat heb ik allemaal gemist ;o |

    [@Sempra geen idee, ik ben er ook weer pas zinds gisteren en heb toen maar wat gepost :s]

    [ bericht aangepast op 8 mei 2013 - 13:35 ]


    Reality's overrated.

    Niall Horan

    Toen ik me voorgesteld had aan Harry en Louis ging ik naast hun zitten op het gras. Jim keek mij heel verliefd aan , dat moest ook wel want mensen moeten denken dat we echt wat hebben , Jim vroeg aan mij een paar vragen :'' Niall wat nou als iemand verliefd word en verliest ? Zien we elkaar dan nooit meer ? of wel en dat misschien een relatie beginnen ?'' vroeg hij . '' Uhm . Ik weet zeker dat we elkaar dan nog wel zien .'' zei ik . Jim is knap dat moet ik eerlijk toegeven . Toen we net 5 minuten op het gras zaten kwam er een andere jongen aan gelopen . Hij schold ons uit voor Flikkers . Ik vond het echt stoer van Jim dat hij hem sloeg maar het had ook wel wat rustiger gekund. Ik keek hem diep in zijn ogen en voor dat ik het wist waren zijn lippen op de mijne geplant, het leek wel alsof er een Bom ontplofte . Ik ben niet verliefd op Jim dat is zeker maar ik had nog nooit met een jongen gezoend en Jim ook niet , we bloosde allebei en gingen daarna achter over liggen in het gras '' Ik hou van je Niall '' zei Jim . '' Ik ook van jou Jim'' zei ik. Hmm ik ben echt bang voor die Stranger wat nou als een van ons verliest ?

    ( De originele speler is er niet dus ik neem het even van hem over )

    [ bericht aangepast op 8 mei 2013 - 13:09 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    ZaynieBoy schreef:
    Niall Horan

    Toen ik me voorgesteld had aan Harry en Louis ging ik naast hun zitten op het gras. Jim keek mij heel verliefd aan , dat moest ook wel want mensen moeten denken dat we echt wat hebben , Jim vroeg aan mij een paar vragen :'' Niall wat nou als iemand verliefd word en verliest ? Zien we elkaar dan nooit meer ? of wel en dat misschien een relatie beginnen ?'' vroeg hij . '' Uhm . Ik weet zeker dat we elkaar dan nog wel zien .'' zei ik . Jim is knap dat moet ik eerlijk toegeven . Toen we net 5 minuten op het gras zaten kwam er een andere jongen aan gelopen . Hij schold ons uit voor Flikkers . Ik vond het echt stoer van Jim dat hij hem sloeg maar het had ook wel wat rustiger gekund. Ik keek hem diep in zijn ogen en voor dat ik het wist waren zijn lippen op de mijne geplant, het leek wel alsof er een Bom ontplofte . Ik ben niet verliefd op Jim dat is zeker maar ik had nog nooit met een jongen gezoend en Jim ook niet , we bloosde allebei en gingen daarna achter over liggen in het gras '' Ik hou van je Niall '' zei Jim . '' Ik ook van jou Jim'' zei ik. Hmm ik ben echt bang voor die Stranger wat nou als een van ons verliest ?

    ( De originele speler is er niet dus ik neem het even van hem over )


    | heb je dat wel met diegene overlegd? |

    [ Ja hij heeft zelf gezegt om voor een invaller te zorgen , maar die kon ik niet vinden dus nu deed ik het even]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Harry Styles

    Ik glimlach even bij het woord Darling, volgens mij blijft hij me altijd zo noemen maar echt erg vindt ik het niet. ' Een hele goede afloop en laten we er nu maar niet meer over hebben dan' lach ik en grinnik door de kus op mijn pruillip. 'Nee, jij moet ook maar een beetje opschieten hé' zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Ach er zal vast nog wel iets komen' lach ik en haal mijn schouders een beetje op. 'Nou Louis Tomlinson, dat vindt ik toch moeilijk te geloven hoor want volgens mij ben ik toch echt gekker op jou' grijns ik en kijk hem aan. 'Dat is mooi, en misschien toch maar iets minder suiker bij jou eten' zeg ik lachend en kijk hem aan, biet dat ik het erg vond. 'Ooh is dat zo? nou dat is ook wel een heel verschil hoor, allerliefste boobear' grijns ik en kijk hem aan. Ik druk gauw een kusje op zijn lippen als ik merk dat er een pruillipje komt. 'Omdat ik wil eten en niet nog meer pizza tegen mijn gezicht aan wil' lach ik en kijk hem aan. 'Maar als jij het wel wilt' zeg ik en duw gauw het stuk pizza wat ik net pak in zijn gezicht. Daarna eet ik onschuldig veder. 'Maar volgens mij ken ik jou ondertussen al best goed' zeg ik lachend. 'Jaaa! veeeel belangrijker' zeg ik en schud dan lachend mijn hoofd. 'Tuurlijk niet, niks is belangrijker als jou' zeg ik met een glimlach. Daarna kijk ik Jim aan, 'Ik snap je reactie ook wel maar de hele tijd vechten lost het ook niet op' zeg ik en kijk even naar Niall. Ik glimlach als ze kussen en daarna tegen elkaar zeggen dat ze van elkaar houden, schattig

    Jim Edward Styles

    Harry keek me aan 'Ik snap je reactie ook wel maar de hele tijd vechten lost het ook niet op' zei hij.
    '' Hazz die jongen begon al in het park toen ik jullie 2 alleen liet daarna stond hij ook nog eens achter de toonbank bij de Pizza tent en nu weer hier, ik ben er gewoon klaar mee dat hij me telkens lastig valt op momenten dat ik het net leuk begin te vinden . En als ik hem vanavond weer tegen kom dan praat ik niet met hem maar als hij weer met zo'n opmerking begint dat moet hij echt uitkijken'' zei ik '' Maar ja laten we onze pret nou niet verpesten en laten we gewoon gelukkig zijn met onze vriendjes'' zei ik om er toch nog wat positief's in te brengen . Toen Niall en ik zoenden voelde ik Harry's blik op mijn rug branden . '' Harry is er iets ?'' vroeg ik '' Je kijkt mij de hele tijd aan ..'' zei ik . Misschien heeft hij het wel door dat dit allemaal nep is ?! Maar dat mag en kan niet! Ik wil die weddenschap niet verliezen en als ik het voor mij al verpest dan verpest ik het ook voor Niall en dat wil ik niet . Niall doet zo erg zijn best dat kan ik zien aan zijn blik . Ik voelde iets in mijn broek zak trillen .... Ik pakte mijn mobiel en ik kreeg een brok in mijn keel toen ik las van wie het was en wat er in stond..

    [ bericht aangepast op 8 mei 2013 - 13:43 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Zayn malik
    ik beet op het puntje van mijn tong en staarde naar het reuzenrad, dat nog een heel eind verderop stond en rustig draaide. Als de bant tussen Liam en mij wat sterker was, nam ik hem ermee naartoe. maar een attractie die vooral voor verliefde stelletjes was, was nu nog geen goed plan. Ik keek terug naar Liam toen hij mijn mening deelde en glimlachte. 'We gaan er iets leuks van maken.' Beloofde ik hem en tikte met mijn vrije hand, met mijn wijsvinger, op zijn neus. Ik zuchten zachtjes toen de Big Ben vier uur sloeg. ik was even verbaast toen Liam zijn lippen op mijn wang drukte en ik kneep even goedkeurend in zijn hand. mijn kaken kleurde iets rood en snel staarde ik weer naar het water 'Waar is het eigenlijk, dat café? en hoe laat moet ik er zijn?' Vroeg ik, maar toen ik terug naar Liam keek was hij met zijn mobiel bezig. Ik beet even op mijn lip, maar al snel stopte hij zijn mobiel weg en keek ik glimlachend terug toen hij me weer aankeek.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2013 - 15:04 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    'Zolang je maar weet dat ik de enige bent die je zo gaat noemen, want anders ben ik ook niet origineel.' voegde ik er lachend aan toe. 'Jij zorgde daarvoor en ik zal mijn mond er ook over houden.' zei ik en vond het grinniken toch beter dan de pruillip. ''Superman schiet altijd op, dus dat komt goed.' zei ik zo serieus mogelijk. 'Daar kijk ik niet vreemd van op.' grinnikte ik en keek op naar Harry. 'Hazza Styles moet het gewoon geloven en niet zo moeilijk doen, want Lou blijft veel gekker op jou.' grijnsde ik en de vrolijke twinkeling in mijn ogen was ook in mijn ogen te vinden. 'Als je dat ik chagrijnig word, dan moet je dat vooral doen, want ik heb een bepaalde hoeveelheid suiker nodig.' zei ik serieus, maar wist toch dat hij dat niet zou doen. 'Is dat een heel verschil? En noem me niet zo.' zei ik lachend. Het kusje op zijn lippen zorgde ervoor dat het pruillipje ver te zoeken was. 'Eet dan door en doe niet zo vreemd. Maar zorg er ook voor dat pizza je niet zo goed staat.' lachte ik en wilde mijn hoofd nog schudden, maar dat de pizza al in mijn gezicht geduwd gekregen. Mijn vinger ging over mijn wang, om deze daarna in mijn mond te stoppen. 'En toch smaakt het niet verkeerd.' zei ik lachend en at ook rustig verder. 'We leren elkaar inderdaad aardig kennen.' Mijn heldere blauwe ogen keken de jongen boven me aan. 'Niet aardig, Hazz.' zei ik met een verdrietige ondertoon, ook al wist ik dat hij het niet meende. 'Ja, jij blijft belangrijker.' zei ik met een vrolijke glimlach. Ik keek om naar Niall en Jim en glimlachte. Het was een schattige gezicht die twee. 'Toch snap ik beide reacties wel.' zei ik en keek op naar Harry. 'Als tomatensaus Hazz nu ook dooreet.' zei ik doelend op de lege pizza doos naast me en stopte hem laatste stuk pizza in ijn mond.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles

    'Ik denk niet da iemand anders me snel zo gaat noemen maar als iemand dat doet zou ik zeggen dat het niet mag oké' zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Supermen?' vraag ik lachend en kijk hem aan. ' Waar kijk jij nog wel vreemd van op?' vraag ik hem lachend. 'Nou Tomlinson ik denk dat we iets gevonden hebben waar we het niet over eens zijn, het is ons dus gelukt want ik vben dus echt wel gekker op jou' grijns ik en kijk hem aan. 'Ohh! laten we dat maar niet doen dan want ik heb liever een vrolijke Lou' zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Nee eigenlijk niet, en dat doe ik lekker wel boobear' zeg ik waarna ik mijn tong uitsteek. 'Ik ben gewoon vreemd daar kan ik niks aandoen maar ik zal dooreten en aan dat laatste kan ik ook niks doen hé' zeg ik lachend waarna ik veder eet. 'Ja hé, pizza is gewoon lekker' zeg ik met een glimlach. ' Ik ben ook niet aardig' zeg ik maar zijn verdrietige ondertoon was toch niet leuk om te horen. ' Allerbelangrijkste ben jij toch echt' glimlach ik en grinnik even. Mijn aandacht was van de twee jongens eigenlijk al heel snel weer naar Lou gegaan maar gaan naar Jim als hij een vraag stelt, ' Er is niks en ik kijk je niet de hele tijd aan' zeg ik lachend en kijk hem aan. Ik begin te lachen door de bijnaam die Louis nu weer noemt. 'Jij eet snel zeg' zeg ik lachend als mijn blik valt op de lege doos. In de mijne lag nog een stukje en inmiddels eet ik de laatste paar happen van de andere punt. Gauw eet ik de andere ook op en veeg daarna mijn mond schoon, 'Tijd voor je goedmaker' grijns ik en kijk hem aan.

    Jim Edward Styles

    Toen ik naar mijn smsje keek wist ik het meteen het was die Homo Hater maar hoe komt hij in vredesnaam aan mijn nummer ? En die tekst ook : Ha jij dacht dus van mij af te zijn he ? Nou mooi niet! Niemand slaat mij zomaar ! EN IK MAG JULLIE VUILE NICHTEN NIET JA! ALS IK JOU NOG EEN KEER TEGEN KOM DAN VERBOUW IK JE GEZICHT EN DIE VAN DE REST! Dus als ik jou was zou ik maar slim zijn en jezelf vermoorden dat is een stuk beter voor de wereld en voor mij natuurlijk! Jwz .. ''Hazz? Louis ? Niall ? Dat kind waar ik net mee gevochten heb he ? Nou die stuurt mij net dus een smsje. Hier lees maar'' zei ik en ik liet mijn mobiel rond gaan .. '' Is het echt beter voor de wereld als ik dood ben ?'' vroeg ik .. Godverdomme nu maakt dat kind mij onzeker ook nog .. '' Ach weet je ik moet jullie hier ook niet mee lastig vallen .. '' en ik keek hun aan . Opeens slaat Niall een arm om me heen en hij zorgt met zijn vingers ervoor dat ik hem recht in zijn ogen aan kijk . '' Jim maak je nou maar geen zorgen '' zei hij. Ik plante mijn lippen weer op de zijne en ging weer verder.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik