• Deze RPG is gebaseerd op het originele verhaal When did you last let your heart decide? || Zianourry (16+)

    Naar het idee van quin98 en OhMyZiall



    I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    Vijf onbekende jongens leren elkaar online kennen. Niemand wist ooit iets van elkaars bestaan tot dit bijzondere voorval. De jongens groeien steeds meer naar elkaar toe zonder elkaar persoonlijk te kennen. De raarste dingen durven ze ineens, ondanks het vijf verschillende personen zijn. Van de populairste naar het doelwit van de school. Echt heel hun leven veranderd als een onbekende de jongens nog dichter naar elkaar laat groeien. Dit is door middel van een weddenschap waar de jongens niet onderuit komen. Een spel zonder regels, maar met een gemeen eind. Het spel genaamd liefde. De beste vriendinnen van de jongens proberen hun te helpen om eronderuit te komen. Stiekem proberen ze zo ook de jongens voor hun zelf te winnen. Maar is het wel de goede manier? En willen de jongens dat wel? Wie sluit met wie een weddenschap af? Wie gaat dit winnen?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:
    -Niall James Horan: FRANCISC0
    -Louis William Tomlinson: OhMyZiall
    -Liam James Payne: Sylvesti
    -Harry Edward Styles: quin98
    -Zayn Javadd Malik: Danosaur
    -Blake Jayson Styles: Vindicatif/ quin98


    De vriendinnen van de jongens

    - Vriend Louis: Blake Jayson Styles OhMyZiall/ quin98
    - Vriendin Harry: Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels Lootus
    - Vriendin Zayn: Yasmin Amelia Jones Depay
    - Vriendin Liam: Aurrisea Dawnelle Garcia Caleo
    - Vriendin Niall: Amber Woods Sempra


    Andere mensen: ( Denk hierbij aan broers/ zussen en beste vrienden)
    - Zusje van Liam: Mika Isobel PayneBlog
    - Broertje van Harry/ Stranger: Blake Jayson StylesOhMyZiall/ quin98
    - Broertje van Louis: Steve James Tomlinson FRANCISC0
    - Broertje van Harry: Jim Edward Styles ZaynieBoy



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Vindicatif en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    De koppels voor de weddenschap:

    Blake Styles & Steve Tomlinson
    Harry Styles & Louis Tomlinson
    Zayn Malik & Liam Payne
    Jim Styles & Niall Horan



    Het begin;

    De jongens die hebben weer afgesproken op de vaste site. Iedereen heeft zijn 'partners' gevonden en is daar mee aan de praat geraakt en kennen elkaar door en door. Halverwege het gesprek zal de Stranger ( Blake) komen met het voorstel van de weddenschap. De een gaat erin mee en de andere gaat mee met iets meer moeite. Het was dus het begin voor ze elkaar echt leren kennen. De vriend(innen) van de jongens mogen zelf weten waar ze voor kiezen. De mogen naar de jongens gaan, maar ook iets anders doen.
    Het is eind van de ochtend/ begin van de middag



    Aangezien zowel Quinty als ik het idee hebben dat het toch niet gaat werken, hebben we iets anders bedacht. Iedereen begint opnieuw, zodat het voor iedereen te volgen valt.
    De jongens zitten allemaal op de chatsite in een groepsgesprek en halverwege dat gesprek zal Stranger aankomen met de weddenschap. Vanaf daar zullen ook de afgesproken tijd komen dat de jongen elkaar ontmoeten en hun 'partner/ vrienden' echt ontmoeten. Eenmaal de weddenschap gestart is, zal het weer vrij zijn voor iedereen. De meiden zullen zich tot die tijd even niet met de jongens bezig kunnen houden en zullen iets moeten verzinnen. Dit is om alles even alles goed te laten lopen. En het niet snel doodloopt.
    Wat nu is het om het netjes te houden gewoon een zooitje.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2013 - 14:01 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam Payne
    Ik glimlachte. "Mooi zo. Ik wil er wel goed uitzien." Ik wist heus hoe belachelijk ik eruit zag. Maar dat maakte niet uit, zo lang we maar lol hebben. Ik hoorde hem wat protesteren, maar duwde toch zacht het ijsje tegen zijn neus. Hij nam nog een lik van mijn ijsje voor ik er weer aan begon te likken. "Lekker?" Ik voelde hoe hij zijn hand los trok en keek scheel toen hij het ijs van mijn neus veegde. "Dank je." Ik ging met mijn vrije hand langs zijn neus. Ook ik likte het ijs van mijn vingers en veegde die weer af aan mijn broek. "Jij bent ook weer helemaal prachtig." zei ik grijnzend voor ik nog even aan mijn ijsje likte. Die was nu al bijna op. Dat was wel jammer, maar goed. "Vanavond kan ik je alleen niet bedienen, want ik moet spelen." Ook wilde mijn baas me nooit meer soep of ijs laten serveren door een incident van een jaar geleden, maar gelukkig had ik wel mijn baan gehouden. Ik haalde even een hand door mijn haar voor ik de zijne weer pakte. We moesten toch een stel lijken... toch?

    [ bericht aangepast op 7 mei 2013 - 9:41 ]


    Bowties were never Cooler

    [Heb ik nog iets gemist?]


    Bowties were never Cooler

    Louis Tomlinson
    'Hmm, misschien moeten we het daar maar bij laten.' zei ik lachend en sloeg zijn handen weg toen hij zachtjes door mijn haar woelde. Ik kroop dicht tegen Hazza aan en sloeg mijn armen steviger om hem heen. 'Hazz, wat zou je doen als ik echt verliefd op je zou worden?' vroeg ik nieuwsgierig, maar nog steeds zacht. Niet dat het zo was. Het was alleen de nieuwsgierigheid. 'Ja, doe dat maar.' lachte ik en keek toch kort op. De glimlach op zijn gezicht hoefde ik nog geeneens opnieuw voor op te kijken. 'Maar dat kan ik ook zijn.' zei ik zo serieus mogelijk. Ik vond het ook wel leuk, behalve alleen toepasselijk, en dat zonder streepjes. 'Neh, vind dit wel goed. Een keer iets anders.' zei ik lachend en knikte toen langzaam. 'Natuurlijk weet je dat, Syles.' lachte ik nog steeds. 'We zijn allebei vreemd en dat vind ik ook zo leuk aan je.' zei ik en ging toch zo zitten dat ik hem weer aan kon kijken. 'Aww lieve Hazz, maar het maak mij niet uit.' zei ik. 'Je weet dat je die terug kunt verwachten? Dat is een van de weinige dingen die je niet kunt maken.' zei ik serieus en keek hem aan. 'Zoek een nieuw iets.' zei ik met een grijns. 'Hazz is niet origineel meer.' voegde ik er nog aan toe waarna ik mijn schouders ophaalde. 'Suprise me Hazza.' antwoordde ik en mijn maag begon ook te protesteren.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Llamarmy schreef:
    [Heb ik nog iets gemist?]


    ( Niet veel bijzonders volgens mij.)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jim Edward Styles

    '' Uhum! Ik wil jullie moment niet verstoren hoor maar uhmm Ik zit hier ook nog he ?'' zei ik tegen Louis en Harry . Ik weet wel dat ze verliefd zijn opelkaar maar dan hoef je niet zo klef te doen waar anderen bij zijn . Pff ik kreeg dorst '' Ms? Posso avere una Coca-Cola?'' vroeg ik aan het meisje achter de toonbank. ''Sì è in arrivo!'' zei ze. Niet veel later kwam ze mijn Cola brengen . '' La ringrazio molto!'' zei ik en ik knip oogde naar haar. Ik zag dat ze bloosde en moest lachen. '' Jongens als jullie het niet erg vinden ga ik even naar buiten . Er valt hier in deze zaak helemaal geen lekker ding te zien. '' zei ik en ik liep naar buiten terug naar het park. Toen ik bij het park aangekomen was besloot ik maar om te gaan twitteren en Facebooken . In het park had je gelukkig altijd Wifi . Ik keek voor me uit en zag een groepje jongens lopen.. Wow wat waren ze LELIJK! Maar achter dat groepje stond een super knappe jongen '' Wow '' zei ik zachtjes


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Harry Styles

    Ik knik en grinnik even als hij mijn handen wegslaat, ik weet wel dat hij het niet leuk vindt als ik aan zijn haar zit. Als hij die vraagt stelt bijt ik op mijn lip en denk even na, moeilijke vraag. 'Ook verliefd worden op jou' zeg ik uiteindelijk en glimlach even. 'Doe ik ook' lach ik maar eigenlijk slaat mijn antwoord alweer nergens op maar dat geeft niet. 'Ja ik weet dat je dat kan zijn' zeg ik lachend. Bij het volgende wat hij zegt knik ik even en haal mijn schouders een beetje op, ik vindt het wel prima. Ik glimlach als hij zegt dat die dat zo leuk aan me vindt, 'Dat vindt ik ook leuk aan jou' zeg ik met een glimlach en kijk hem kort aan. 'Dat kan ik soms zijn, en dan moet het je maar is wat gaan uitmaken want jij mag echt zeggen wanneer' zeg ik met een glimlach. 'Aah dus ik kan een klap op mijn kont terug kan verwachten, prima hoor' grijns ik en kijk hem aan. Ik vond het wel grappig. 'Waarvoor moet ik wat nieuws verzinnen?' vraag ik lachend en kijk hem aan. Ik haal mijn schouders op als hij zegt dat ik hem moet verassen, ' Wat lus je in iedergeval niet want dan weet ik dat ik dat niet moet nemen' zeg ik lachend

    Louis Tomlinson

    'Ik ga bijten als je weer een keer aan mijn haar zit of gaat lachen.' zei ik zo serieus mogelijk, maar kon een kleine grijns niet onderdrukken. Toch was ik lichtelijk bang voor zijn reactie op mijn vraag, maar mijn grijns werd al snel breder. 'Echt waar? Zelfs als je de weddenschap verliest?' vroeg ik met een schuin hoofd. 'Mooi zo, Hazz.' zei ik lachend en ging gewoon weer tegen hem aanzitten terwijl ik voor me uit staarde. Wat als ik echt verliefd zou worden op deze jongen? 'Als je dat nu nog niet weet, wist ik het ook niet meer.' zei ik lachend. Ik keek hem af en toe aan, om zijn reactie te peilen en hem een glimlach toe te werpen. 'Dat is leuk om te horen.' zei ik grijnzend. 'Soms? Dan zal dat heel snel zijn, want kan het echt niet wachten om samen uit eten te gaan en naar de kermis.' zei ik met een glimlach. Met zulke dingen had ik helemaal geen geduld. 'Nee, ik zei dat je iets terug kon verwachten, maar prima hoor als je dat wilt.' grijnsde ik nu ook. 'Met je woorden, want zulke dingen hoor ik te vaak.' antwoordde ik en keek hem aan. Ik grinnikte zacht en trok ene bedenkelijk gezicht. 'Ik ben niet moeilijk, dus je kan met een hoop aankomen.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jim Edward Styles

    Nou ja zeg hoe durft hij.. Ik kijk hem alleen maar aan en hij noemt me gay ? Ow nu moet hij echt uit kijken . Ik stond op en liep naar hem toe '' Heb je wat ?'' zei ik '' Ja ik kan er niet tegen als vuile flikkers naar me kijken!'' zei hij '' Ow nee en wat als die flikkers je aanraken ?'' Vroeg ik . '' Dan sla ik ze helemaal naar de maan!'' zei hij '' Hmm is een klein testje ?'' Ik trapte super hard in zijn maag waar door hij naar achteren vloog '' Heb je nou nog wat te zeggen ?'' vroeg ik . Hij stond op en Sloeg me op mijn neus. Mijn neus begon te bloeden maar dat maakt me niks uit niemand scheld me zomaar uit voor Flikker Ik gaf hem nog een trap maar deze keer in zijn noten! '' Nou ik ga weer . Ik moet namelijk nog even naar m'n vriendje toe! Ik deel namelijk het bed met hem ! En hij wil dat ik ga strippen voor hem ! Bye Bye'' zei ik en ik liep weg. Ik ging weer terug naar de Pizza tent en zag die 2 nog steeds in dezelfde pose zitten. '' Heey jongens '' zei ik maar ik had niet door dat mijn neus nog aan het bloeden was.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Harry Styles

    Jim was even naar buiten gegaan, waarschijnlijk door de opmerking die hij al maakte, iets te klef en dat snap ik ook wel. Daarom heb ik bij deze ook besloten toch ietsie minder te doen. Als hij zegt dat die anders gaat bijten schiet ik in de lach, 'Ik zal het niet meer doen' zeg ik daarna waarna ik mijn handen in de lucht steek. Ik knik even, 'Ja, want die weddenschap is dan niet interessant meer' zeg ik met een glimlach en kijk hem aan. 'Als ik dat niet zou weten zou het een beetje raar zijn hé' grinnik ik. ' Daar kan ik ook niet opwachten dus zal het vast zo snel mogelijk zijn' zeg ik met een glimlach. Ik kijk hem aan ook met een grijns, ' Nou ik vindt het prima' grinnik ik. Het maakte me echt niet uit als hij zoiets bij mij ging doen hoor. ' Aha, dus ik moet nieuwe dingen verzinnen' mompel ik denkend en haal dan mijn schouders op, zal vast ooit wel wat nieuws komen. 'Aha' zeg ik en loop ondertussen naar de kassa om te bestellen. Al snel krijg ik een Hawaï pizza en een peperoni pizza in mijn hand gedrukt. Ik loop naar het tafeltje toe en ze de hawaï pizza voor hem neer. 'Als je die niet lust ruilen we wel' glimlach ik en kijk verbaast op als Jim weer naar binnenkomt maar dit keer met allemaal bloed over zijn gezicht. 'Jim! wat heb je gedaan? je neus bloed helemaal' zeg ik en pak ene paar servetjes van de tafel die ik in zijn hand duw.

    Jim Edward Styles

    'Jim! wat heb je gedaan? je neus bloed helemaal' zegt Harry en pakt een paar servetjes van de tafel die hij in mijn hand duwt.
    '' Ow wat ik heb gedaan ? Ik heb gevochten in het park .. Dankje Harry '' zei ik en ik veegde het bloed van mijn gezicht.
    Ik zag dat mijn drinken er nog stond dus ik ging verder met waar ik gebleven was. Ik dronk het glas leeg, en liep naar de wc. Toen ik in die spiegel keek zag ik dat ik nog steeds aan het bloeden was. Ik liep naar de Bar en vroeg om een paar servetten . Toen ik ze kreeg liep ik weer naar de wc en veegde het eraf. Ik gooide ze weg en liep met 2 servetten onder mijn neus terug naar het tafeltje '' Nou ik hoop dat mijn neus zo stopt met bloeden en anders ram ik dat kind nog een keertje in elkaar voor het zorgen van mijn neus'' zei ik. '' Hazz waarom is Louis weg ? Ik heb toch niks verkeerds gezegt he ? '' vroeg ik.. Want ik wil niet weer zo'n conflict met Harry en Louis.. Ow ja en dan hebben we Blake ook nog. Ik denk dat ik als ik thuis ben beter een schuilkelder kan maken . Want dan breekt pas echt de 3e wereld oorlog uit.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2013 - 10:47 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis Tomlinson
    Ik draaide me weer om na de opmerking van Jim en bleef gewoon tegen Harry aanleunen. Ik snapte net als hem de reactie wel, want zou het zelf ook niet op prijs stellen. 'Mooi, want ik bijt anders echt, want van mijn mislukte kapsel blijf je af.' zei ik serieus en knikte toen hij zijn handen in de lucht stak. Een glimlach speelde rond mijn lippen. 'Je bent lief, Hazz.' zei ik zacht en draaide me kort om, om een kusje op zijn wang te drukken. 'Het zou wel wel bij ons passen, want we zijn toch al raar.' grinnikte ik. 'Dat komt wel goed, want het is iets leuks.' zei ik met een glimlach. Dat Harry me met een grijns aankeek, zorgde er alleen maar voor dat de mijne breder werd.'Dan is dat geregeld.' lachte ik. Natuurlijk had ik dat antwoord wel verwacht van onze Harry. 'Ja, je moet nieuwe dingen gaan verzinnen.' grinnikte ik. 'Alleen mag je het er ook nog wel tijdelijk bij deze houden.' Het moment dat Harry naar de kassa liep om te bestellen ging mijn telefoon af. De glimlach die op mijn gezicht te vinden was, was na het lezen al snel verdwenen en mijn blik ging kort naar Harry. 'Sorry Hazz. Ik heb echt geen trek en moet nu echt gaan.' verontschuldigde ik me en stond op. 'Je hoort nog van me en nogmaals mijn excuus.' Ik liep de pizzeria uit en keek verbaasd naar Jim, maar negeerde het. Eenmaal buiten zette ik het pas op een rennen zonder te weten waar naartoe. Uiteindelijk kwam ik ergens aan het eind van het park terecht en op een onopvallende plek in het gras zitten. Mijn benen trok ik op terwijl de tranen langzaam over mijn wangen liepen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [SunnySpring --> LittleBirdie

    Ik heb het idee dat ik veel gemist heb... Kan iemand helpen? Hoe kan ik inspringen?]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [ Uhmm Litlle Birdie ? om een lang verhaal kort te houden .. Je ligt eruit!]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Harry Styles

    'Mooi zo, want ik ben niet zo goed in verzinnen dus blij dat ik het nu bij deze kan houden' zeg ik lachend. Ik trek mijn wenkbrauw op als die geen trek meer heeft en zegt dat die moet gaan. 'Maar lou-' zeg ik en hou al op met praten. Wat was er aan de hand? Ik zie hem weg rennen, had ik wat verkeerd gedaan? Wat was er gebeurt. Ik kijk naar Jim en haal mijn schouders op, 'Ik heb echt geen idee maar dit heeft niks met jou te maken hoor' zeg ik en kijk hem aan. 'Ik ga achter hem aan, zorg dat je wat met je neus doet want het blijft bloeden' zeg ik en begin te rennen. Daarna merk ik pas dat ik nog mijn pizza in mijn hand heb. Ach maakt ook niet uit, gelukkig zat die in een doos. Ik kom bij het park, waarom weet ik niet maar gewoon omdat dit dichtbij was en Louis hier denk ik wel heen zou gaan. 'Lou!' roep ik een keer omdat ik hem niet zien en begin ondertussen te lopen. Rennen heeft geen zin als ik niet weet waar die is, ik kan beter goed kijken. Ik loop zo'n beetje langs elk bankje in het park. Ik zucht als ik hem niet vindt, ik loop nog naar de ijscokraam gewoon voor de zekerheid maar daar zit die ook al niet. Ik heb echt geen idee waar die nu is, ik ben nu van het begin van het park naar het einde gelopen waar kan die zijn. Ik loop langzaam maar terug maar kijk nog steeds om me heen, Opeens zie ik iets in het gras en langzaam loop ik erheen. Ik herken het inmiddels als Louis en kniel naast hem neer. Ik sla een arm om hem heen, ' Wat is er Lou?'

    [Anders ga je met Niall het restaurant in, sad omdat hij zijn date is misgelopen, en laat je hem bij Jim gan zitten?]


    Bowties were never Cooler