• Deze RPG is gebaseerd op het originele verhaal When did you last let your heart decide? || Zianourry (16+)

    Naar het idee van quin98 en OhMyZiall



    I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    Vijf onbekende jongens leren elkaar online kennen. Niemand wist ooit iets van elkaars bestaan tot dit bijzondere voorval. De jongens groeien steeds meer naar elkaar toe zonder elkaar persoonlijk te kennen. De raarste dingen durven ze ineens, ondanks het vijf verschillende personen zijn. Van de populairste naar het doelwit van de school. Echt heel hun leven veranderd als een onbekende de jongens nog dichter naar elkaar laat groeien. Dit is door middel van een weddenschap waar de jongens niet onderuit komen. Een spel zonder regels, maar met een gemeen eind. Het spel genaamd liefde. De beste vriendinnen van de jongens proberen hun te helpen om eronderuit te komen. Stiekem proberen ze zo ook de jongens voor hun zelf te winnen. Maar is het wel de goede manier? En willen de jongens dat wel? Wie sluit met wie een weddenschap af? Wie gaat dit winnen?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:
    -Niall James Horan: FRANCISC0
    -Louis William Tomlinson: OhMyZiall
    -Liam James Payne: Sylvesti
    -Harry Edward Styles: quin98
    -Zayn Javadd Malik: Danosaur
    -Blake Jayson Styles: Vindicatif/ quin98


    De vriendinnen van de jongens

    - Vriend Louis: Blake Jayson Styles OhMyZiall/ quin98
    - Vriendin Harry: Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels Lootus
    - Vriendin Zayn: Yasmin Amelia Jones Depay
    - Vriendin Liam: Aurrisea Dawnelle Garcia Caleo
    - Vriendin Niall: Amber Woods Sempra


    Andere mensen: ( Denk hierbij aan broers/ zussen en beste vrienden)
    - Zusje van Liam: Mika Isobel PayneBlog
    - Broertje van Harry/ Stranger: Blake Jayson StylesOhMyZiall/ quin98
    - Broertje van Louis: Steve James Tomlinson FRANCISC0
    - Broertje van Harry: Jim Edward Styles ZaynieBoy



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Vindicatif en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    De koppels voor de weddenschap:

    Blake Styles & Steve Tomlinson
    Harry Styles & Louis Tomlinson
    Zayn Malik & Liam Payne
    Jim Styles & Niall Horan



    Het begin;

    De jongens die hebben weer afgesproken op de vaste site. Iedereen heeft zijn 'partners' gevonden en is daar mee aan de praat geraakt en kennen elkaar door en door. Halverwege het gesprek zal de Stranger ( Blake) komen met het voorstel van de weddenschap. De een gaat erin mee en de andere gaat mee met iets meer moeite. Het was dus het begin voor ze elkaar echt leren kennen. De vriend(innen) van de jongens mogen zelf weten waar ze voor kiezen. De mogen naar de jongens gaan, maar ook iets anders doen.
    Het is eind van de ochtend/ begin van de middag



    Aangezien zowel Quinty als ik het idee hebben dat het toch niet gaat werken, hebben we iets anders bedacht. Iedereen begint opnieuw, zodat het voor iedereen te volgen valt.
    De jongens zitten allemaal op de chatsite in een groepsgesprek en halverwege dat gesprek zal Stranger aankomen met de weddenschap. Vanaf daar zullen ook de afgesproken tijd komen dat de jongen elkaar ontmoeten en hun 'partner/ vrienden' echt ontmoeten. Eenmaal de weddenschap gestart is, zal het weer vrij zijn voor iedereen. De meiden zullen zich tot die tijd even niet met de jongens bezig kunnen houden en zullen iets moeten verzinnen. Dit is om alles even alles goed te laten lopen. En het niet snel doodloopt.
    Wat nu is het om het netjes te houden gewoon een zooitje.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2013 - 14:01 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles

    Ik kijk hem aan en glimlach, 'Je weet niet hoe blij je mij maakt als je bij mij bent' zeg ik met een glimlach en druk een kusje op zijn lippen. 'Het geeft niet, die woorden ben ik allang weer vergeten' zeg ik met een glimlach. Ik begin te lachen en glimlach dan, ' Dat is mooi want dat kan mijn maag niet aan denk ik, wat wil je eten want jouwne stond nog in het restaurant en de mijne ligt daar' zeg ik lachend en wijs naar de doos van de pizza. 'Mooi, want ik heb wel zin om uit te gaan' glimlach ik. Ik glimlach als hij over de tekst begin, 'Mooizo' zeg ik lachend. 'Ik heb geen idee, maar et zal vast wel iets zijn' mompel ik en haal mijn schouders op. 'We kunnen het wel aan' grijns ik en pak daarna zijn hand vast. 'Kom' zeg ik en begin rustig te lopen. Ik begin te lachen, 'Had je het moeten zeggen want nu ben ik lekker eerder' grijns ik. ' Weg van jou? nooit meer!'

    Lootus schreef:
    (...)

    [Het zusje van Liam was Lizz haar beste vriendin. Dus ze kunnen elkaar wel gezien hebben? Lizz zit in een kroeg (: ]


    [Haha, ja dat zal wel (Behalve dat Mika en Aurrisea elkaar haten ;p) Oké, Aurrisea komt er aan! (Mogen zij en Lizz elkaar wel een beetje?)]


    Reality's overrated.

    [We will see (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Louis Tomlinson
    'Je bent veel te lief, Hazz. echt veel te lief. Al helemaal na hoe ik net tegen je heb gedaan.' zei ik zacht en een brede glimlach verscheen op mijn gezicht. 'Jij misschien wel, maar ik zeker niet.' zei ik zacht. Ik zou het ook niet snel vergeten. Een zachte grinnik verliet mijn mond. 'Dan moeten we maar opschieten, want Hazza moet dan echt eten, aangezien ik Hazza niet kwijt wil. En geef me tien seconde.' Ik wurmde me uit de greep, om weer weg te rennen. Niet veel later stond ik met mijn pizzadoos voor Harry zijn neus. 'We zijn hier nog toch, dus laten we het hier opeten.' zei ik onschuldig en keek toen waar hij naartoe wees. 'Ik ook, dus dat word niet verpest door wat er is gebeurd.' zei ik met een glimlach. 'Misschien hierom toch het shirt.' lachte ik. 'We zien het wel, maar we kunnen het zeker aan.' zei ik toch nog steeds vrolijk. Ik verstrengelde onze vingers toen hij mijn hand pakte. Ik trok Harry grijnzend de andere kant op naar de richting waar zijn pizza lag. 'Ik gun het je deze keer, zolang je weet dat ik er ook zo overdenk.' Ik ging dichter tegen hem aanlopen. 'Mooi, want je komt ook niet meer van me af. Daar ben je te leuk voor.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Aurrisea Dawnelle Garcia

    Ik zwaai met mijn handen voor de ogen van Maye, die weer eens geen kik geeft. Als ze me eindelijk opmerkt - of ze deed gewoon de hele tijd alsof, wat mij sterker lijkt - zegt ze iets in het rap Spaans. Maye is een paar jaar geleden vanuit Spanje hier heen verhuist vanwegen haar vriend, waarom ze niet samen wonen is voor mij een raadsel. Maar goed, Maye spreekt amper Engels. Nou kan ik Spaans, Italiaans - Duhh, mijn moedertaal - en Engels, maar als ze bijvoorbeeld boodschappen doet is het niet erg handig. Ik weet niet waarom ze alleen Spaans spreekt, ik heb het Engels al vrij snel geleerd, ook al spreek is met een erg duidelijk accent en regelmatig meerdere talen door elkaar. Maar dat is ten minste duidelijk.
    Uit verveling spring ik uiteindelijk maar op de fiets. Ik haal mijn telefoon even tevoorschijn en sms Liam: How are you doin' Waarna ik op een rap tempo doorfiets. Uiteindelijk valt mijn blik op de kroeg en ik haal mijn schouders op. Beter iets dan niets toch?
    Terwijl ik naar binnen loop valt mijn blik op Elizabeth, de vriendin van Mika. Weer haal ik mijn schouders op en ga op een kruk zitten, vlak bij Lizz.
    "Water graag," bestel ik.
    Misschien raar, maar ik ben hier niet om te zuipen. Gewoon simpelweg omdat ik me de pleuris verveel.


    Reality's overrated.

    Harry Styles

    Ik glimlach een en haal mijn schouders op, 'Ik neem gewoon voorbeeld aan jou en dat wat net gebeurt is moet je het niet zoveel over hebben dat vergeten we gewoon' glimlach ik en kijk hem aan. 'Nou ga ze dan maar gauw vergeten' zeg ik lachend en kijk hem aan. ' Ja we moeten inderdaad opschieten en ik wacht' zeg ik en merk hoe hij weggaat. Ik begin te tellen en bij tin stop ik weer. Als hij terug is met zijn pizza begin ik te lachen, ' Dat was geen tien seconde meneertje' zeg ik met een streng vingertje maar lach erbij. 'Dat is een goed idee' zeg ik met een glimlach. ' Tuurlijk wordt dat iet verpest' glimlach ik en kijk hem aan. Ik begin te lachen en knik, 'De tekst is nu heer toepasselijk' zeg ik lachend en glimlach daarna even. 'Dat is mooi' zeg ik met een glimlach en pak de doos van de grond. Dan gewoon dit eten. 'Ik wil ook niet van je af'

    Louis Tomlinson
    Ik grinnikte zachtjes en schudde mijn hoofd. 'Ik neem met de liefheid een voorbeeld aan jou en dat allerlaatste wil ik dan niet vergeten. Dit wil ik gewoon doen zonder te denken dat het een weddenschap is.' zei ik en om duidelijk te maken wat ik bedoelde, drukte ik mijn lippen kort op de zijne. 'Ik ga het proberen.' Ik knikte als antwoord en rende naar de pizzeria om mijn pizza op te halen en weer net zo snel terug te rennen naar Harry, Ik keek hem met een schuin hoofd toen hij begon te lachen. 'Sorry, ik maak het dan wel goed, want laat je ook te lang wachten.' grijnsde ik. 'Dan doen we dat.' zei ik met een vrolijke lach en knikte nogmaals. 'Mooi, want er mag niet nog meer niet doorgaan.' zei ik en keek hem aan. ''Natuurlijk is de tekst toepasselijk. ik doe niet zomaar iets aan en zeker niet zonder streepjes. Dat moet een goede reden hebben. zei ik serieus, maar glimlachte al snel. Ik maakte een instemmend op zijn woorden, maar toen hij de doos van de grond pakte, duwde ik Harry gewoon in het gras. Ik ging zelf schuin zitten, om dicht tegen hem aan te kruipen. 'Ik ook niet van jou.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

             Niall Horan         


    Nog steeds kijk ik met twikkelnde ogen naar de mooie bloemen. Ik schrok toen ook toen hij wat zei "Uhm Niall, heb je zin om vanavond met mijn broer en zijn vriendje mee uit te gaan?'' vroeg hij met hoop aan mij "ja, lijkt me wel gezellig" zeg ik vrolijk maar toch verlegen. "Zullen we een ijsje halen? Op mijn kosten? Het is tenslotte mijn schuld dat we zo laat afspreken" vraag ik waarna ik merkte dat ik weer ging ratelen. "Ja hoor" zei hij vrolijk terwijl hij opstond en mij een knipoog gaf.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2013 - 20:34 ]

    Jim Edward Styles

    '' Zullen we een ijsje halen ? Op mijn kosten ?'' vroeg hij . '' Ja lijkt me wel lekker'' zei ik.
    Toen we daar aankwamen bestelden we ons ijsje. Toen we weer gingen zitten op de bank had Niall allemaal ijs op zijn gezicht. '' Niall je hebt alle maal ijs op je gezicht '' zei ik en ik veegde het weg met mijn vinger. Een smeerde het aan m'n broek af. Ik pakte mijn mobiel en smste een bericht naar Hazz : Jim : Waar zijn jullie ? Ik wil jullie namelijk voorstellen aan mn Boyfriend. En ik heb mijn auto meegenomen dus ik rij ons straks wel weer naar huis x Your Little Brother
    En ik drukte op verzenden . Ik zag hoe Niall verlekkerd naar mijn ijsje zat te kijken . '' Ook een likje ?'' vroeg ik en ik hield het ijsje voor zijn mond.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Harry Styles

    ' Nou dan nemen we dus voorbeeld aan elkaar' zeg ik lachend en glimlach even. ' Dat wil ik natuurlijk ook, want ik wil niks liever' glimlach ik en die wordt breder door de kus op mijn lippen. 'Is goed' zeg ik als hij zegt dat die gaat proberen. ' Ja veel te lang!' overdrijf ik en begin te lacehn, hij was hartstikke snel maar ja. ' Ik denk dat ik een zoen wel goed vindt om het goed te maken' zeg ik me een knipoog. ' Doen we ook' zeg ik lachend. ' Daar ben ik het mee eens, al is bijna alles nog doorgegaan of verplaatst' zeg ik lachend en haal mijn schouders een beetje op. ' Aha, nou dan is het heel goed uitgekozen' zeg ik lachend. 'Heey!' zeg ik lachend als hij me het gras induwt maar sla mijn arm gewoon om hem heen als die tegen me aankruipt. Ik druk een kus op zijn wang en open dan de doos. Ik eet een stukje maar pak daarna mijn mobiel waar ik zie dat ik twee smsjes van Jim heb. Ik begin te lachen, 'Nou Jim heeft een jongen gevonden.LeukA! goed dat die meegaat want wil hem wel zien. Ik ben in het park pizza eten samen met Lou, zie je zo wel maar je weet dat we nog niet nu gaan he? nog veel te vroeg

    Jim Edward Styles

    Een paar minuten later kreeg ik een smsje van Harry terug . LeukA! goed dat die meegaat want wil hem wel zien. Ik ben in het park pizza eten samen met Lou, zie je zo wel maar je weet dat we nog niet nu gaan he? nog veel te vroeg las ik en ik typte iets terug '' Haha vind ik dus ook maar ik weet het hij moet eerst gecheckt worden door De Keurings Dienst van Larry. Ja ik weet wel dat het nog veelste vroeg is maar ik wil gwn dat Jullie kennis met hem maken. X jim'' en ik drukte op verzenden . '' Niall ? Wat nou als een van ons toch verliefd op elkaar word ? Moet die andere het dan ook opgeven en dan elkaar nooit meer terug zien .. Of blijven we elkaar zien en misschien een relatie er aan over houden ?'' Vroeg ik aan hem.. Weet je Louis en Harry.. Het lijkt wel alsof die 2 ook in het spel zaten .. Opeens komt Louis in Harry's leven.. Ik had Louis daarvoor nog nooit gezien.. Hmm ik denk als ik die weddenschap heb verloren dat ik ze dan ga onder vragen . '' Kom Niall we gaan naar mijn Broer en zijn vriendje hij wil je eerst keuren haha .. Hij moest eens weten dat je niet m'n echte vriendje bent. Helaas haah'' zei ik

    [ bericht aangepast op 7 mei 2013 - 22:18 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis Tomlinson
    'Dat nemen we zeker, maar de stommiteiten van ons komen toch echt bij mij vandaan.' lachte ik aangezien ik nog steeds niet een van de slimste was. 'Wat zijn we het toch snel met elkaar eens.' zei ik vrolijk en werd alleen maar vrolijker toen zijn glimlach breder werd. Ik knikte langzaam op beide woorden die volgde. 'Ja, zeker te lang.' lachte ik, maar vond dat ik het nog wel snel had opgelost. 'Eerst eten en dan krijg je -je goedmakertje, want daar ben ik ook tevreden mee. Want jij kon niet langer wachten,' zei ik en drukte al een klein kusje kort zijn lippen. 'Het is creepy dat we het te vaak eens zijn, want nog even en er valt niets te zeggen/' zei ik lachend en hield dus ook mijn mond over zijn volgende woorden. 'Hé, in de kast van iemand met style kan je wel iets vinden, Styles.' lachte ik en zwaaide vrolijk toen hij heey riep. Ik kroop nog iets dichter tegen hem aan toen ik zijn armen om me heen voelde. En mijn glimlach werd breder door de kus op mijn wang. Ik zette de pizzadoos naast me neer en opende deze, om een punt te pakken. Zo onschuldig als ik was belandde de helft van de punt in het gezicht van de krullenbol in de vorm van een hart en mijn vingers, in plaats van mijn mond. 'Dan is onze taak zonder iets te doen al volbracht. Daarbij hebben wij ook gelijk iemand gevonden.' zei ik en stopte nu wel een stukje van de pizza in mijn mond terwijl ik af en toe naar Harry keek.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2013 - 22:03 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles

    Ik begin te lachen en haal mijn schouders op, 'Misschien maar een deel komt ook wel van mij hoor' zeg ik grijnzend en haal mijn schouders op. 'Ja wel heel snel hé' zeg ik lachend en kijk hem vrolijk aan. Ik begin te lachen en knik. ' Is goed, dan wacht ik wel op dat goedmakertje' zeg ik met een glimlach. 'Hmm krijg ik toch al een klein voorproefje' zeg ik lachend na het kusje. ' Oww er valt nog za te zeggen hoor, anders ga ik toch gewoon vertellen over hoe leuk je bent want dan heb ik zat te vertellen' grijns ik. Ik begin te lachen, ' Of het komt gewoon omdat ik heel veel kleding heb' zeg ik lachend. Ik schud lachend mijn hoofd als die gewoon vrolijk zwaait als ik heey roep. Als er pizza in mijn gezicht beland kijk ik even verbaast, 'Louis!' roep ik en geef hem een tik op zijn schouder. Toch begin ik te lachen en pak mijn mobiel erbij, omdat ik wil weten wat die met zijn vingers gedaan heeft en omdat ik een smsje heb. Ik kijk en glimlach als ik een hartje zie. Daarna lees ik het smsje.Ja dat moet die inderdaad, nou we zien hem zo wel dan stuur ik gauw naar Jim. Ik eet rustig veder en kijk daarna naar de pizza van Lou. Als die hem hap neemt duw ik hem heel gauw omhoog zodat het recht op zijn neus komt en ik kijk hem onschuldig aan. 'Ja dat is die inderdaad, dus hoeven wij daar vanavond niet meer bezig te gaan.' zeg ik met een glimlach.

    [Wow, heel dit topic vergeten, ben sowieso heel lang niet op Q geweest door plotselinge privé-omstandigheden.. Heeft het nog nut voor mij (beste vriendin Zayn) om ergens in te vallen?]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Zayn en Liam lopen hand in had langs South Bank...]


    Bowties were never Cooler