• Deze RPG is gebaseerd op het originele verhaal When did you last let your heart decide? || Zianourry (16+)

    Naar het idee van quin98 en OhMyZiall



    I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    Vijf onbekende jongens leren elkaar online kennen. Niemand wist ooit iets van elkaars bestaan tot dit bijzondere voorval. De jongens groeien steeds meer naar elkaar toe zonder elkaar persoonlijk te kennen. De raarste dingen durven ze ineens, ondanks het vijf verschillende personen zijn. Van de populairste naar het doelwit van de school. Echt heel hun leven veranderd als een onbekende de jongens nog dichter naar elkaar laat groeien. Dit is door middel van een weddenschap waar de jongens niet onderuit komen. Een spel zonder regels, maar met een gemeen eind. Het spel genaamd liefde. De beste vriendinnen van de jongens proberen hun te helpen om eronderuit te komen. Stiekem proberen ze zo ook de jongens voor hun zelf te winnen. Maar is het wel de goede manier? En willen de jongens dat wel? Wie sluit met wie een weddenschap af? Wie gaat dit winnen?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:
    -Niall James Horan: FRANCISC0
    -Louis William Tomlinson: OhMyZiall
    -Liam James Payne: Sylvesti
    -Harry Edward Styles: quin98
    -Zayn Javadd Malik: Danosaur
    -Blake Jayson Styles: Vindicatif/ quin98


    De vriendinnen van de jongens

    - Vriend Louis: Blake Jayson Styles OhMyZiall/ quin98
    - Vriendin Harry: Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels Lootus
    - Vriendin Zayn: Yasmin Amelia Jones Depay
    - Vriendin Liam: Aurrisea Dawnelle Garcia Caleo
    - Vriendin Niall: Amber Woods Sempra


    Andere mensen: ( Denk hierbij aan broers/ zussen en beste vrienden)
    - Zusje van Liam: Mika Isobel PayneBlog
    - Broertje van Harry/ Stranger: Blake Jayson StylesOhMyZiall/ quin98
    - Broertje van Louis: Steve James Tomlinson FRANCISC0
    - Broertje van Harry: Jim Edward Styles ZaynieBoy



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Vindicatif en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    De koppels voor de weddenschap:

    Blake Styles & Steve Tomlinson
    Harry Styles & Louis Tomlinson
    Zayn Malik & Liam Payne
    Jim Styles & Niall Horan



    Het begin;

    De jongens die hebben weer afgesproken op de vaste site. Iedereen heeft zijn 'partners' gevonden en is daar mee aan de praat geraakt en kennen elkaar door en door. Halverwege het gesprek zal de Stranger ( Blake) komen met het voorstel van de weddenschap. De een gaat erin mee en de andere gaat mee met iets meer moeite. Het was dus het begin voor ze elkaar echt leren kennen. De vriend(innen) van de jongens mogen zelf weten waar ze voor kiezen. De mogen naar de jongens gaan, maar ook iets anders doen.
    Het is eind van de ochtend/ begin van de middag



    Aangezien zowel Quinty als ik het idee hebben dat het toch niet gaat werken, hebben we iets anders bedacht. Iedereen begint opnieuw, zodat het voor iedereen te volgen valt.
    De jongens zitten allemaal op de chatsite in een groepsgesprek en halverwege dat gesprek zal Stranger aankomen met de weddenschap. Vanaf daar zullen ook de afgesproken tijd komen dat de jongen elkaar ontmoeten en hun 'partner/ vrienden' echt ontmoeten. Eenmaal de weddenschap gestart is, zal het weer vrij zijn voor iedereen. De meiden zullen zich tot die tijd even niet met de jongens bezig kunnen houden en zullen iets moeten verzinnen. Dit is om alles even alles goed te laten lopen. En het niet snel doodloopt.
    Wat nu is het om het netjes te houden gewoon een zooitje.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2013 - 14:01 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jim Edward Styles

    '' Haha ik zou nooit op een Gay hater vallen xd Ik ram ze eerder voor de bek xd'' zei ik . Toen ik vroeg als ze verliefd was op Harry .. Toen viel ze opeens stil. Haha ik wist het . 'Ik bedoel, ik kan niet ontkennen dat ik je broer niet knap vindt, maar we zijn gewoon vrienden en als ik op hem verliefd zou worden, dan zou ik onze vriendschap verpesten, want hij valt niet op mij. Dus tja...'zei ze '' Heey zo moet je niet over je zelf denken. Ik weet zeker dat als ik geen Homo was dat ik zeker op jou verliefd was geworden . Ik ben immers wel Kleine Hazza en Kleine Blakie '' zei ik . 'Zullen we anders naar beneden een film kijken? Waar blijft Harry eigenlijk,' zucht ze en kijkt mij aan. '' Ja is goed , tja ik weet ook niet waar hij blijft . Toen ik hem belde kwam er opeens een of andere Louis aan die lijn die zogenaamd zij secretaresse was. Tja Harry heeft alle maal van die raare vriendjes .Ik bemoei me er ook niet mee. Want als ik dat doe dan zuipt hij zich helemaal vol en dan kan ik hem weer ophalen en dat is precies het zelfde als bij Blake.Maar hij komt denk ik wel rond half 5 thuis ofzo'' zei ik. Ze zet de tv van mij uit en kijkt mij aan. '' Lizz joehoee Aarde aan Lizzy Bizzy '' zei ik . Ik keek haar wachtend aan '' Zeg uhm gaan we nog film kijken of hoe zit dat . Jij mag de film uitzoeken . Maar geen Horror please Ty '' zei ik Ik was als de doods voor Horror

    [ bericht aangepast op 4 mei 2013 - 18:07 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Harry Edward Styles

    Ik kijk Louis aan en wring me uit zijn greep waarna ik nog een kusje op zijn neus druk en hem aankijk. 'Vindt je het erg om even mee te gaan naar mijn huis? Ik wil er natuurlijk wel goed uitzien op onze date' zeg ik met een knipoog en kijk hem aan. Geen zin om op antwoord te wachten en ik anders hem toch wel zou overhalen pak ik zijn arm en trek hem mee. 'Ik woon hier vlakbij' geef ik eigenlijk overbodige informatie maar dat maakt niet uit. Ik laat zijn arm los en loop rustig veder, we waren nu alweer bijna bij mijn huis dus dat schiet op. Ik woon nogal dicht bij het strand, een groot voordeel. Ik wist niet waar we gingen eten vanavond maar het maakte me ook niet uit, of we nou in het chicste restaurant zouden gaan zitten of gewoon zo iets als de mac donalds ik vindt het allemaal prima, maar ik wil tenminste wel normaal gekleed zijn en mijn haar moet natuurlijk goed zitten, ik wil me krullen nu wel weer terug. Inmiddels zijn we bij mijn huis aangekomen en draai ik de deur open waarna ik hem open hou voor Louis

    [ bericht aangepast op 4 mei 2013 - 18:12 ]

    Elizabeth '''Lizz'' Amy Michels

    Ik kijk hem aan en zucht. 'Ja, je bent dan wel broertje van ze. Smaken verschillen. Anders zouden Harry en Blake ook homo zijn, right? Maar bedankt voor het compliment,' zeg ik en glimlach vaagjes. 'Louis? Nog nooit van gehoord,''zeg ik verbaasd en kijk Jim met opgetrokken wenkbrauw aan. 'Ach, het zal wel.' Ik loop achter Jim aan naar beneden en loop gelijk door naar de DVD's. 'Horror wordt het niet, tenzij je wilt dat ik op je schoot zit,' grinnik ik, maar dan ga jij waarschijnlijk achter de bank zitten.' Ik glimlach even en kijk Jim aan. Ik pak love actually uit de kast en stop hem in de DVD speler. Met een grote glimlach ga ik zitten en kijk Jim aan. 'Je mag niet zeuren, ik mocht de film uitzoeken.' Ik heb de film al een stuk of vijftig keer gekeken, maar ik blijf hem geweldig vinden. Ik zak onderuit en kijk naar de film. Ineens hoor ik geluiden bij de deur vandaan komen.
    'Harry,' roep ik vragend. 'Of ben jij dat Blake,' vervolg ik en kijk afwachtend naar de deur. Ineens is de fim niet interessant meer.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2013 - 18:17 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jim Edward Styles

    '' En wat nou als ik jou vertel dat hun ook homo zijn ?'' en ik schoot in de lach '' Grapjuuh'' en ik ging op de bank zitten.
    'Horror wordt het niet, tenzij je wilt dat ik op je schoot zit,' grinnikt ze, maar dan ga jij waarschijnlijk achter de bank zitten.' Ze glimlacht even en kijkt mij aan.'' Nou je mag wel op mijn schoot zitten hoor maar dan achter de bank ahah'' grinnik ik . Ze pakt love actually uit de kast.. '' Vooruit ik wist niet eens dat we die film hadden ''. zei ik ach heeft Harry m'n ma of Blake wel eens gekocht.. En ze stopt hem in de DVD speler. Net dat de film begint horen wij gesleutel aan de deur.. '' EEN INBREKER !!'' Gil ik.. Ik pak een geweer die we hadden staan en ik loop naar de deur 'Harry 'roept Lizz vragend 'Of ben jij dat Blake ?' zegt ze . Ik laat mijn geweer en kijk wie er binnen komt '' ALS JIJ EEN INBREKER BENT DAN MAAK JE MAAR DAT JE WEG KOMT OF IK VERMOORD JE'' schreeuwde ik

    [ bericht aangepast op 4 mei 2013 - 18:26 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis Tomlinson
    Ik trok een klein pruillipje toen Harry zich uit mijn greep wrong, maar het kusje maakte het alweer goed. Ik schudde mijn hoofd bij zijn vraag, waardoor kleine druppeltjes in het rond vlogen. 'Natuurlijk niet, want dan weet ik gelijk waar ik je moet stalken. Hazza, volgens mij zie je echt in alles er goed uit en maakt het dus niet uit wat je aanhebt.' zei ik toen hij me al al meetrok in de richting van zijn huis. Waarschijnlijk wist hij toch wel dat ik zou instemmen en daarbij was hij ook nog steeds zo ongeduldig. 'Je gaat niet zeggen dat je heel toevallig ook bij mij in de buurt woont hé?' vroeg ik lachend en keek even rond. De weg was niet moeilijk om te onthouden, want liep die best vaak. In de tussentijd verzon ik nog steeds waar ik straks naartoe wilde vanavond. 'Trouwens met een date moet jij me toch juist ergens mee naartoe nemen?' vroeg ik lachend toen ik niet tot een beslissing kon komen. Nee, dat kwam straks vanzelf wel als Hazza niet wist. Verbaasd keek ik op toen we bij zijn huis aankwamen en hij de deur al openhield voor me. Ik was blijkbaar weer een keer te ver in gedachten verzonken. 'Een echte gentleman en daarbij ook onze charmeur.' grinnikte ik zacht en drukte een kus op zijn neus. 'Nee, je bent lief Hazz.' Deze keer trok ik hem mee naar binnen en trok mijn wenkbrauw op bij geschreeuw. 'Maak ik bij deze ook kennis met je familie of wie dan ook?' vroeg ik met een schuin hoofd. Dat ging leuk worden.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles

    Ik kijk hem aan als die wat zegt over de date en ik haal mijn schouders op, 'Maar ik laat jou kiezen omdat ik dan zeker weet dat jij ergens eet waar je het lekker vindt' zeg ik met een glimlach en kijk hem aan. Ook had ik geen idee waar ik hem dan mee naartoe zou moeten nemen maar daar kwamen we dan nog wel uit. Toch wil ik hem eerst laten kiezen, hij komt vast wel op iets. Ik grinnik door wat hij zegt, ' Dat ben ik' grijns ik en kijk hem aan. Door de kus op mijn neus glimlach ik en woel met mijn hand even door zijn haar. 'Jij bent liever' glimlach ik en laat me meetrekken naar binnen waar gelijk geschreeuw hoor en als ik kijk zie ik Jim staan met een pistool. 'Jim doe normaal! doe dat ding weg ben je helemaal gek geworden?!' schreeuw ik naar hem en kijk hem aan. Wat is dit? ik kom gewoon mijn huis binnen en hij staat daar als een of andere magool en pistool op me te richten. Ik kijk Louis aan, ' Ik denk dat dat ontmoeten niet echt leuk wordt, en misschien beter niet kan' zucht ik maar glimlach daarna even zwakjes naar hem

    Jim Edward Styles

    '' EN DAT ZEG JIJ ?'' bulder ik '' JIJ BENT DEGENE DIE NIET OPNEEMT EN DAN KRIJG IK OPEENS EEN OF ANDERE HALFE MALLOOT AAN DE LIJN!! Terwijl Lizz hier huilend over de vloer komt! Ik heb er voor gezorgt dat ze hier kan blijven over nachten dus hou jij je mond maar even meneertje : Goh het is Jim maar ik heb geen zin om op hem te reageren dus ik laat iemand anders het wel weer doen!'' Schreeuw ik. '' Ik dacht dat jij een of andere inbreker was maar nee het was jij! Kun je gewoon niet kloppen ofzo ?" vroeg ik kwaad ' Ik denk dat dat ontmoeten niet echt leuk wordt, en misschien beter niet kan' zegt hij op een gegeven moment. '' Nou nee het word inderdaad niet leuk Hazz ! Jij gaat mij nu eens uit leggen waarom jij Godverdomme niet reageert op je smsjes en telefoontjes ben je doof ofzo ?'' schreeuwde ik .. Ik rende zo snel als ik kon naar boven en ging naar mijn kamer ik draaide de deur opslot en begon heel hard te huilen * Zie je wel Jim niemand mag jou ze verlaten je .. Nu Harry ook al. Jim je bent niks waard* dacht ik ..

    [ bericht aangepast op 4 mei 2013 - 19:16 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels

    Ik loop met een zachte grinnik achter Jim aan. Wat was het toch ook een idioot. Ik kijk verbaasd naar de jongen achter Harry, maar glimlacht dan. Mijn glimlach verdwijnt bij Harry zijn woorden. Ik wil er wat van zeggen, maar Jim begint al te schreeuwen. Ik sla mijn ogen neer als hij over mij begint en kijk naar mijn schoenen die ineens wel heel interessant zijn. Ik wil Jim tegen houden, maar hij rent al weg. 'Jim,' schreeuw ik naar boven. Ik kijk even naar Harry en glimlach zwakjes. Ik loop naar Harry toe en omhels hem. 'Ik praat zo wel met hem,' mompel ik. Ik laat Harry los en kijk naar de jongen. 'Hé, ik ben Elizabeth, maar noem me maar Lizz,' zeg ik met een glimlach. 'Harry, hoe kon je dat nou zeggen? Ik weet niet of je het door hebt, maar je bent echt zijn voorbeeld en als jij dan zegt dat die ontmoeting niet leuk gaat worden..' Ik kijk Harry even aan en zucht diep. 'Welkom thuis. Willen jullie wat drinken?' Ik kijk ze aan. 'Pak het anders zelf maar, ik ga even met Jim pratne. Goed?' Ik kijk naar Harry, ik wilde zo graag met hem praten, maar nu was die jongen, waarschijnlijk Louis, erbij. Dus kan het niet.' Ik kijk naar de trap en dan terug naar de jongens.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Louis Tomlinson
    Mijn blauwe twinkelde ogen bleven op de jongen naast me gericht en knikte bij zijn woorden. 'Maar toch wil ik weten wat je dan niet eet. Dan kan ik daar tenminste rekening mee houden, want dat is natuurlijk niet de bedoeling.' zei ik met een lichte grijns. Sowieso hadden we straks wel iets gevonden. Of ik kwam met een idee of Harry kwam er straks zelf mee. Nu eerst omkleding, want een zwembroek was niet echt voor een date. 'Zie je dat ik je wel leer kennen.' grinnikte ik en keek nog een keer opzij. Ik schudde mijn hoofd toen hij een hand door mijn haar haalde. 'We zijn allebei lief, allerliefste Hazza.' zei ik en pakte daarna zijn hand om hem mee naar binnen te trekken. Een vreemde uitdrukking was op mijn gezicht te vinden toen, waarschijnlijk een van Harry zijn broers, met een pistool stond. Ik luisterde naar zijn en Harry zijn woorden. 'Die halve malloot staat wel hier, oké. En volgens mij ben jij niet degene die over Harry zijn leven beslist. Daarbij had Harry het iets te druk om te ruiken wat er hier aan de hand was.' Ik keek naar Harry en haalde mijn schouders op. 'Met jou in de buurt moet het wel lukken en vind ik alles best. En misschien is het daar al iets te laat voor.' Ik trok de jongen naar me toe en drukte een kusje op zijn lippen. 'Maak je dus niet druk, darling.' Ik liet Harry los, tenminste mijn arm bleef nog altijd om zijn middel geslagen, terwijl ik op mijn blik op het meisje richtte. 'Louis Tomlinson, het vriendje van Hazza.' Ik keek met een onschuldige blik naar Harry en weer terug. Ik hield me maar weer buiten, want had echt het idee dat ik alweer genoeg gezegd had. Een goede binnenkomst in ieder geval.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2013 - 19:39 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ( Oeps even aanpassen ^^)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jim Edward Styles

    Ik dacht terug aan die woorden die Louis zei : *'Die halve malloot staat wel hier, oké. En volgens mij ben jij niet degene die over Harry zijn leven beslist. Daarbij had Harry het iets te druk om te ruiken wat er hier aan de hand was.* Hij had gelijk.. Misschien ben ik iets te bazig maar dat geeft hem geen reden omdat tegen mij te zeggen .. En die kut Louis mocht van mij de boom in . En ze mochten hem van mijn part neer schieten. Hoe durft die kneus zo over mij te praten hij kent mij niet eens en nu zegt hij alle maal rare dingen.. Ik hoor hoe Lizz boos word op Harry. Ze heeft gelijk .. Ik zie hem ook als mijn grote voorbeeld. Maar nu niet meer ! Ik haat hem! Ik haat mijn leven ik haat alles en iedereen!!! ik schreeuwde zo luid als ik kon '' JIJ VUILE KUT HOMO!!!'' Schreeuwde ik tegen mezelf. Ik hoorde wat gestommel op de trap .. Het kan mij een worst wezen wie het was maar ik wilde nu niet praten!


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Llamarmy schreef:
    Liam Payne
    Ik keek hem aan. Naar aanlijding van zijn gedrag leken zijn woorden gelogen, maar zijn ogen stonden eerlijk. Ik zag zijn hand de mijne verlaten en door zijn haar gan. "Laat anders gewoon. Het zit prima." Ik legde mijn handen bijden op mijn schoot en vouwde ze samen. Ik was nog nooit voor een jongen gevallen en wist ook niet of ik dat wel zou doen. Toch zou ik dat denk ik met dit spel wel uitvinden. Flikflooien zou me vast wel lukken, dat was als ik hem wat beter leerde kennen niet zo moeilijk, maar echt verliefd worden... ik wist het zo net nog niet. Daarbij wist ik ook totaal niet hoe mijn ouders erop zouden reageren als ik met een vriendje thuis zou komen inplaats van een vriendinnetje. Ik keek naar hem. "Zullen we nog een ijsje gaan halen?" Ik krapte wat ongemakkelijk in mijn nek.Ik had opzich wel zin in ijs. Het was warm en verderop zat een ijskraam met echt lekker ijs.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles

    Ik luister naar de woorden van Jim en voel me boos worden, wat denkt hij wel niet?! Ik luister daarna naar de woorden van Louis en glimlach zwakjes. ' Ik kan er toch niks aandoen dat ik aan het zwemmen was en uiteindelijk iemand anders mijn telefoon opneemt en hem uitzet!' roep ik naar hem. 'Kloppen? voor me eigen huis? Als ik gewoon binnen kan komen met de sleutel waar zou dat op slaan?' vraag ik en kijk hem aan. Hij moet gewoon niet zo para doen. 'Nee niet als jij zo doe nee! en omdat ik aan het zwemmen was en mijn mobiel daarna uitstond dat zij ik toch al!' roep ik boos terug en haal en zucht even als hij naar boven rent. Als Louis een kusje op mijn lippen drukt wordt ik daar toch op een of andere manier een klein beetje rustiger van maar schik bij de stem van Lizz, wacht ik had er nog niet opgemerkt? Nu heeft ze alles dus gezien. Ik kijk Lizz aan die zich voorstelt en daarna tegen mij praat, 'Ja sorry hoor dat ik zeg dat de ontmoeting niet leuk gaat worden als ik boos op hem ben en als hij met een pistool staat' zeg ik en kijk haar aan. 'Ja is goed, ik hoor het wel' mompel ik en kijk naar Louis die zich voorstelt als mijn vriendje. Ik kijk hem even met grote ogen aan maar laat het dan maar, ze had ons toch al zien kussen. Ik kruip wat dicht tegen Louis aan en kijk afwachtend naar Lizz. Als ik Jim hard hoor schreeuwen bijt ik op mijn lip, hij heeft het dus ook gehoord. Het kwets me dat hij dat zo roept. Ik zucht even en bijt hard op mijn lip.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2013 - 19:50 ]

    Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels

    Ik staar beduusd naar alles om me heen. Ik knipper wilt met mijn ogen. Ik staar van Louis naar Harry en van Harry naar Louis. Sinds wanneer viel Harry op mannen? Ook? Het is toch alsof een stukje in me breekt, maar ik probeer het niet te laten merken. De woorden van Jim galmt door het huis. Ik staar Harry nog steeds doodstil aan. 'Hij meent het niet,' fluister ik schor. 'Hij eh.... Is zelf ook homo,' mompel ik zachtjes, zodat Jim het niet hoort. 'En ik moet gaan,' zeg ik snel. Ik zet de film uit en loop dan vlug lans harry en Louis heen. Ik pak mijn jas van de kapstok en trek mijn hakken aan. 'O het was leuk je te ontmoeten Louis,' zeg ik vlug en glimlach vaagjes. Dan trek ik de voordeur open en stap als verdoofd de deur uit. De deur laat ik met een klap dichtvallen. Ik loop langzaam door de straten, niet wetend waar ik heen moet. Mijn hoofd bonst. Wat was er allemaal aan de hand? Wat was er met mij aan de hand? Hoezo liet het me koud als Jim homo is, maar doet het mezoveel als Harry zegt dat hij homo is en ineens een vriendje schijnt te hebben. Was ik dan toch op Harry verliefd? Ben ik op harry verliefd? Misschien een beetje. Ik slik en de brok in mijn keel is duidelijk aanwezig. Nu verlang ik naar de armen van mijn beste vriendin, maar ook zij is boos op me. Al snel stromen de tranen weer over mijn wangen en laat ik me neervallen op de stoep. Wat moet ik? Alles wat ik had is weer weg. Het voelt alsof mijn hele leven weer op zijn kop staat...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jim Edward Styles

    Neej niet weer ik hoorde Lizz weg gaan.. Zo snel als ik kon rende ik naar beneden en schreeuwde '' VUILE FLIKKERS!'' tegen Louis en Harry.
    Ik stapte mijn auto in en ging op zoek naar Lizz. Eerst naar die bar. Nee daar zat ze niet. Haar huis! Nee daar zat ze ook niet. Maar toen zag ik haar huilend tegen de muur. Ik parkeerde mijn auto en ik ging naar Lizz toe '' Lizz?'' vroeg ik .. Ik liep naar haar toe zette haar recht op en begon haar te troosten '' Het gaat over Harry he ? Je bent verliefd op hem en nu .. En nu is hij ook Homo. Het spijt me zo. Lizz please talk to me'' zei ik . Ik wachte op haar antwoord. Terwijl ik daar op wachte realiseerde ik me dat ik Vuile Flikker tegen Harry en die Louis had gezegt.. ik had er geen spijt van maar. .. Ach het was immers zijn eigen schuld. '' Kom Lizz we gaan ff naar StarBucks ff wat drinken '' zei ik . Ik tilde haar op net zoals een getrouwd stel en ik zette haar in de bij rijders stoel ofzowiets xd'' Lizz we gaan naar een hotel alleen wij 2 dan kunnen we ff praten '' zei ik naar dat we onze koffie op hadden


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik