• Deze RPG is gebaseerd op het originele verhaal When did you last let your heart decide? || Zianourry (16+)

    Naar het idee van quin98 en OhMyZiall



    I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    Vijf onbekende jongens leren elkaar online kennen. Niemand wist ooit iets van elkaars bestaan tot dit bijzondere voorval. De jongens groeien steeds meer naar elkaar toe zonder elkaar persoonlijk te kennen. De raarste dingen durven ze ineens, ondanks het vijf verschillende personen zijn. Van de populairste naar het doelwit van de school. Echt heel hun leven veranderd als een onbekende de jongens nog dichter naar elkaar laat groeien. Dit is door middel van een weddenschap waar de jongens niet onderuit komen. Een spel zonder regels, maar met een gemeen eind. Het spel genaamd liefde. De beste vriendinnen van de jongens proberen hun te helpen om eronderuit te komen. Stiekem proberen ze zo ook de jongens voor hun zelf te winnen. Maar is het wel de goede manier? En willen de jongens dat wel? Wie sluit met wie een weddenschap af? Wie gaat dit winnen?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:
    -Niall James Horan: FRANCISC0
    -Louis William Tomlinson: OhMyZiall
    -Liam James Payne: Sylvesti
    -Harry Edward Styles: quin98
    -Zayn Javadd Malik: Danosaur
    -Blake Jayson Styles: Vindicatif/ quin98


    De vriendinnen van de jongens

    - Vriend Louis: Blake Jayson Styles OhMyZiall/ quin98
    - Vriendin Harry: Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels Lootus
    - Vriendin Zayn: Yasmin Amelia Jones Depay
    - Vriendin Liam: Aurrisea Dawnelle Garcia Caleo
    - Vriendin Niall: Amber Woods Sempra


    Andere mensen: ( Denk hierbij aan broers/ zussen en beste vrienden)
    - Zusje van Liam: Mika Isobel PayneBlog
    - Broertje van Harry/ Stranger: Blake Jayson StylesOhMyZiall/ quin98
    - Broertje van Louis: Steve James Tomlinson FRANCISC0
    - Broertje van Harry: Jim Edward Styles ZaynieBoy



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Vindicatif en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    De koppels voor de weddenschap:

    Blake Styles & Steve Tomlinson
    Harry Styles & Louis Tomlinson
    Zayn Malik & Liam Payne
    Jim Styles & Niall Horan



    Het begin;

    De jongens die hebben weer afgesproken op de vaste site. Iedereen heeft zijn 'partners' gevonden en is daar mee aan de praat geraakt en kennen elkaar door en door. Halverwege het gesprek zal de Stranger ( Blake) komen met het voorstel van de weddenschap. De een gaat erin mee en de andere gaat mee met iets meer moeite. Het was dus het begin voor ze elkaar echt leren kennen. De vriend(innen) van de jongens mogen zelf weten waar ze voor kiezen. De mogen naar de jongens gaan, maar ook iets anders doen.
    Het is eind van de ochtend/ begin van de middag



    Aangezien zowel Quinty als ik het idee hebben dat het toch niet gaat werken, hebben we iets anders bedacht. Iedereen begint opnieuw, zodat het voor iedereen te volgen valt.
    De jongens zitten allemaal op de chatsite in een groepsgesprek en halverwege dat gesprek zal Stranger aankomen met de weddenschap. Vanaf daar zullen ook de afgesproken tijd komen dat de jongen elkaar ontmoeten en hun 'partner/ vrienden' echt ontmoeten. Eenmaal de weddenschap gestart is, zal het weer vrij zijn voor iedereen. De meiden zullen zich tot die tijd even niet met de jongens bezig kunnen houden en zullen iets moeten verzinnen. Dit is om alles even alles goed te laten lopen. En het niet snel doodloopt.
    Wat nu is het om het netjes te houden gewoon een zooitje.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2013 - 14:01 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles

    Ik kijk hem aan waarna die dat zegt en ik grinnik zachtjes, 'Jij mist echt nog wat, ga binnenkort opzoek naar een leuke jongen' zeg ik hem waarna ik hem een tikje geef op zijn schouder ik had alles al gedaan met meiden dan. Me jongens heb ik alleen gezoend maar nooit in bed beland, zo heel lang weet ik dan ook nog niet dat ik bi ben. ' Ik snap wel dat je dat wilt Jim maar je kan er niks aandoen, je kan alleen maar blij zijn dat je homo bent en gewoon opzoek gaan naar een leuke jongen, een gezin stichten kan altijd via andere manieren' zeg ik met een glimlachje. 'Het is al goed Jim, we vergeten het gewoon goed' zeg ik tegen hem met een glimlachje en laat hem dan los. 'Hoe gaat het eigenlijk met je kaak?' vraag ik omdat ik hem daar echt heel hard geraakt had waar ik nu ook alweer spijt van heb

    Louis Tomlinson
    'Ik ga het verder ook niet proberen, dus misschien heb je toch wel gelijk. Het loopt gewoon allemaal fout waar ik binnenloop en ik weet het niet meer.' zei ik zacht en nam een slok van mijn koffie. Ik grinnikte zacht en schudde mijn hoofd. 'Dat is nergens voor nodig, maar alsnog bedankt dat je dat had gedaan.' zei ik met een kleine glimlach. Ik keek de jongen aan die zijn telefoon erbij pakte en nam even de tijd om hem in me op te nemen. Hier en daar had hij wel iets eg van Harry. Wacht eens, had Harry niet nog een broertje? Ik schudde mijn hoofd en haalde mijn telefoon uit mijn zak toen hij afging. Ik las het smsje, maar stopte hem al snel weer in mijn zak. Ik zou zo wel antwoorden. 'Louis is de naam.' stelde ik mezelf uiteindelijk ook voor en keek de jongen aan. 'Achternaam toevallig Styles?' vroeg ik zacht en met een twijfelende ondertoon.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jim Edward Styles

    'Jij mist echt nog wat, ga binnenkort opzoek naar een leuke jongen' zegt hij grinnikent. '' Haha daar was ik al mee bezig maar die lul kwam niet opdagen .'' zei ik .' Ik snap wel dat je dat wilt Jim maar je kan er niks aandoen, je kan alleen maar blij zijn dat je homo bent en gewoon opzoek gaan naar een leuke jongen, een gezin stichten kan altijd via andere manieren' zegt hij '' Ja ik weet het. Ik ben er ook wel een beetje blij mee maar het is niet zo dat ik er op stond te springen om Gay te zijn . Ja een gezin stichten kan via adoptie of een draagmoederschap.'' zei ik. 'Het is al goed Jim, we vergeten het gewoon goed' zei hij '' Ja vergeten het gewoon en Louis mag zo vaak langs komen als hij wilt. '' zei ik . 'Hoe gaat het eigenlijk met je kaak?' zei hij '' Nouw het doet nog wel auwie Bloer'' zei ik op een kleuter stem '' Ik wil een kusje en dan gaat auwie misschien weg '' zei ik weer en ik begon te grinniken


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Blake Styles

    ' Dat klinkt niet echt goed maar het zou vast wel meevallen toch?' vraag ik hem en kijk hem aan. Ik wou wel is weten wat er was gebeurt maar dat kan niet. ' Geen dank' zeg ik lachend en kijk hem aan. Ik zie hoe Louis wel zijn telefoon pakt maar niet reageert. Hij stelt zich voor als Louis maar dat weet ik natuurlijk allang, dit alles was eigenlijk gewoon allemaal een beetje spel, zogenaamd hem voor het eerst ontmoeten. 'Leuk je te ontmoeten' zeg ik met een glimlach. ik tek mijn wenkbrauw op als die mijn achternaam weet, 'Ja hoe weet je dat?' vraag ik lachend en kijk hem aan. Waarschijnlijk wist die het omdat ik op hazz leek en die dus dacht ik zijn broertje was wat dus ook klopt.

    Harry Styles

    ' Wat een zak' mompel ik maar haal dan mijn schouders op. ' Dan vinden we toch een andere leuke jongen voor je, misschien wat om vanavond uit te gaan, misschien zie je wel een leuke' zeg ik met een knipoog en kijk hem lachend aan. Ik zou niks doen, ik had Louis naja een soort van maar daar moest ik dan maar trouw aanblijven he nu we een soort relatie hebben. Misschien kon die zelfs wel mee al weet ik niet of die dat zou willen en of Jim dat zou willen. ' Dat snap ik ook wel weer, Gay zijn is best lastig' zeg ik met een knikje maar haal dan mijn schouders op. 'Dat komt allemaal wel goed' glimlach ik. Na zijn volgende woorden glimlach ik een beetje meer, 'Dat is mooi al weet ik niet of hij zo graag nog een keer wilt komen' zeg ik lachend en kijk daarna twijfelend. Hij begint als een kleuter te praten en ik schud lachend mijn hoofd, ' Zoek voor dat kusje maar een vriendje' lach ik en sta op.

    Louis Tomlinson
    'Het is ook niet goed, maar het valt niet mee. Ik had eindelijk iemand gevonden waar ik het meekon vinden en gezellig was. Dan eenmaal bij hem thuis staat een broer ons eerst op te wachten met een pistool, omdat die dacht dat we inbrekers waren. En dan ontstaat er nog ruzie ook. Ik wil niet dat mensen elkaar kwijtraken door mijn stomme gedrag' mompelde ik zacht. 'Alsnog.' grinnikte ik toch zacht. Mijn telefoon stopte ik weer in mijn broekzak en keer weer naar de jongen die zich voorstelde als Blake. 'Het is ook leuk om jou te ontmoeten en sorry voor mijn gezeur.' zei ik met een zwakke glimlach. Ik haalde mijn schouders op. 'Ik was met je broer op pad vandaag en je jongere broer ging door het lint.' antwoordde ik met een zacht lach. 'Daarbij heb je wat weg van Harry. Vooral je groene ogen. Net of ik in de zijne kijk.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jim Edward Styles

    ' Wat een zak' zei hij 'ja inderdaad'' zei ik . 'Dan vinden we toch een andere leuke jongen voor je, misschien wat om vanavond uit te gaan, misschien zie je wel een leuke' zei hij .. Uit gaan ? Ik was nog nooit uit geweest ik bleef altijd thuis want als ik gebeld werd om de jongens op te halen dan deed ik dat '' Ik weet het niet Hazz ik hou niet echt van uit gaan .. Maar vooruit ik ga wel mee '' zei ik .' Dat snap ik ook wel weer, Gay zijn is best lastig' zei hij . Ja idd Gay zijn is lastig '' Haha inderdaad Harry'' grinnikte ik '.Dat is mooi al weet ik niet of hij zo graag nog een keer wilt komen' zei hij '' Ik zorg er dan wel voor dat hij komt al moet ik hem persoonlijk ophalen .'' en ik stond weer op .. ' Zoek voor dat kusje maar een vriendje' zei hij '' Nouw stoute stoute Hazzy'' en ik trok een pruillipje '' Ik kijk vanavond wel als ik een kusje kan scoren bij een lekkerding want jij bent geen lekkerding hahaha '' en ik liep naar beneden ik pakte Harry's hand en we liepen samen naar beneden


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Blake Styles

    Ik kijk Louis ongeloofwaardig aan na zijn verhaal, ' Serieus?' zeg ik en knipper even met mijn ogen, Jim had daar met een pistool gestaan? wat een magool! 'Dat is aardig heftig en nogal raar, maar ik denk niet dat het jou schuld dan is' zeg ik na zijn opmerking over stomme gedrag. ' Het valt wel mee hoeveel je zeurt hoor en bovendien vroeg ik er zelf naar en vindt ik het helemaal niet erg' glimlach ik naar hem en kijk hem even aan. 'Ooh, dus je bent een vriend van mijn broer?' vraag ik met een glimlach en knik even 'Ik lijk inderdaad wel een beetje op hem ja maar ik heb niet echt zijn krullen' zeg ik lachend waarna ik even een hand door mijn haar haal.

    Harry Styles

    'Goedzo, geloof me het wordt leuk en je vindt vast een leuke jongen' zeg ik met een glimlach, er zitten wel een paar gay bars in de stad dus daar zouden we sowieso ook heen kunnen en in gewone clubs en barretjes zullen ook vast wel wat rondlopen. Ik begin te lachen, ' Nou als je dreigt met persoonlijk ophalen denk ik dat ie wel voor de deur staat' lach ik en kijk hem aan. Daarna schud ik mijn hoofd, 'Nee ik denk dat het nog wel goed komt, ik denk dat ik lou wel gewoon kan overhalen' zeg ik met een glimlach. Ik begin te lachen, 'Ik ben niet stout' zeg ik daarna met een pruillipje. 'Nou zeg? vindt je mij niet eens een lekkerding lekker aardig' zeg ik zogenaamd heel erg beledigd en grinnik daarna. Ik laat me aan mijn hand meetrekken naar beneden en als we daar zijn pak ik mijn mobiel uit mijn zak, jammer nog geen bericht terug van Lizz maar gauw ff Lou wat sturen. Heey Lou, het is weer goed tussen mij en Jim en hij zegt dat die niet meende wat die zei, je mag altijd langskomen van hem en van mij natuurlijk. Misschien vanavond toch nog dat etentje doen, al ga ik ook uit met Jim vanavond stuur ik gauw en stop mijn mobiel in mijn zak waarna ik Jim aankijk

    Jim Edward Styles

    'Goedzo, geloof me het wordt leuk en je vindt vast een leuke jongen' zei hij '' Haha ik moet denk ik wel eerst langs de keuringsdienst van Hazz ?'' zei ik ' Nou als je dreigt met persoonlijk ophalen denk ik dat ie wel voor de deur staat' zei hij '' Mooizo dan weten we zeker dat hij weer komt haha'' grinikkte ik . 'Nee ik denk dat het nog wel goed komt, ik denk dat ik lou wel gewoon kan overhalen' zei hij 'Mooi zo want ik wil niet dat jullie relatie kapot gaat door mij '' zei ik schuldig. 'Ik ben niet stout' zegt hij ' welles ben je wel '' grapte ik .'Nou zeg? vindt je mij niet eens een lekkerding lekker aardig' zegt hij zogenaamd heel erg beledigd en grinnikt daarna. '' Okay misschien ben je dan een klein beetje een lekkerding haha'' en ik moest lachen. Toen Harry mij aan keek vroeg ik me af waarom . '' Hazz waarom kijk je me zo aan ? Het lijkt wel als je ieder moment mij wilt bespringen '' zei ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis Tomlinson
    Zijn ongeloofwaardig blik en zijn vraag liet me knikken. 'Vreemd genoeg wel. Maar misschien snap je ook lijkt wat er aan de hand is.' Zijn reactie ik met zwak glimlachen, want het zag er toch wel grappig uit, ondanks dat het niet was. 'Misschien maar ik denk dat je ook wel snapt dat ik me niet echt welkom voel.' zei ik zacht. 'Maar dat is fijn om te horen, want het is toch wel fijn om het er met iemand even over te hebben.' Mijn glimlach werd langzaam iets breder en knikte langzaam terwijl mijn blik weer naar de jongen voor me ging. 'Ja, dat zou je wel kunnen zeggen.' antwoordde ik. 'Maar zonder krullen lijk je alsnog op hem. Die krullen zijn volgens mij ook echt iets wat bij hem hoort. En daarbij is jouw kapsel ook niet slecht.' grinnikte ik en haalde mijn telefoon weer uit mijn broekzak.Ik beet op mijn lip toen ik Harry zijn naam zag staan en het smsje doorlas. Deze beantwoordde ik wel, maar ook niet al te lang. Hellow Hazz, dat is goed om te horen en ben blij om dat allemaal te horen. Maar ik weet niet of ik daar eerlijk gezegd wel zoveel zin in heb. Maar sowieso moet je uitgaan met Jim. Dat is goed voor jullie beide.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jim Edward Styles

    Misschien moet ik mijn excuses ook nog aan Louis aan bieden ..Ik pakte stiekem Harry's mobiel en ik zocht naar het nummer van Louis ik typte het in op mijn mobiel. : Jim : Heey Louis .. Uhm het spijt me voor mijn rare gedrag. En je mag van mij altijd langskomen. En als je niet wilt dan heb je pech want ik kom je persoonlijk ophalen . Ga vanavond gezellig met ons mee uit .. ? Xx JimmBoy . En ik drukte op verzenden . Haha op chat boxen heette ik ook JimmBoy. Maar omdat hij mij niet kent doe ik ook JimmBoy .. Pff ik hoop echt dat hij meegaat want ik wil Harry niet alleen straks aan die bar dronken vinden.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2013 - 14:01 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis Tomlinson
    Net op het moment dat ik mijn telefoon in mijn broekzak wilde stoppen, kreeg ik nog een smsje binnen. Mijn wenkbrauw haalde ik op en een verbaasde blik was in mijn ogen te vinden toen ik de afzender zag. Hellow Jim, het maak niet uit. Ik had me er ook niet mee mogen bemoeien. Maar dat is fijn om te horen, maar ik weet het niet. Hoe graag ik ook zou willen. Veel succes met mij vinden zou ik dan zeggen, want ik vertrek zo. x Louis. Ik stopte de telefoon na het verzenden in mijn broekzak en nam nog een slok van mijn koffie. Ik wist het echt niet meer.Zo graag ik net niet weg wilde, wilde ik nu niet terug. Terwijl een ander deel van mijn gevoel dat juist wel wilde.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jim Edward Styles

    Ik kreeg een smsje van Louis : Hellow Jim, het maak niet uit. Ik had me er ook niet mee mogen bemoeien. Maar dat is fijn om te horen, maar ik weet het niet. Hoe graag ik ook zou willen. Veel succes met mij vinden zou ik dan zeggen, want ik vertrek zo. x Louis haha hij weet niet dat ik de FriendFinder app heb. Ik typte het nummer in en aha ik wist waar hij was StarBucks.. Hij zei zelf dat ik hem mocht komen zoeken. '' Hazz ik ga ff weg ik kom zo weer '' en ik gaf hem snel een kusje op de wang '' aha'' lachte ik . Ik stapte in mijn auto. Op naar starbucks! Godverdomme die klootzak voor mij wilt niet rijden. Ik toeterde en toen reed hij. Ik stopte bij StarBucks en parkeerde. Ik liep StarBucks binnen en bestelde snel een koffie . Nouja ik bestelde er 3 een voor Louis een voor Harry en een voor mij. Ik zag Louis al zitten .. Met Blake ? '' Heey Louis heey Blake'' zei ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis Tomlinson
    'Ik snap je wel, Lou, maar het is niets nieuws bij ons. Het is iets waar je aan moet wennen. Ik denk niet dat ze het erbij laten,als je niet meer opkomt dagen. Daarbij sta ik dat zelf ook niet toe, want je lijkt me heel erg aardig.' zei Blake waarna ik langzaam knikte. Dit werkte niet echt om mijn gedachten op een rijtje te krijgen, maar aan de andere kant wel weer een beetje. Hij trok me mee naar de tafel waar hij vandaan kwam en plantte me op een stoel. Hij ging ook weer zitten en toen viel mijn blik op mijn broer. 'Oh sorry. Ik wist niet dat jullie twee ook op pad waren. Ik ben zo weg.' zei ik en nam nog een slok van mijn koffie. Deze spuugde ik bijna uit toen Jim voor ons neus stond. 'Uh, hoi' zeiden we beide ik koor. 'Het was niet de bedoeling dat je me echt kwam zoeken en daarbij ga ik toch niet mee.' zei ik.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jim Edward Styles

    'Uh, hoi' zeiden ze beide in koor. 'Het was niet de bedoeling dat je me echt kwam zoeken en daarbij ga ik toch niet mee.' zei hij.
    'Ow ja wel je gaat wel mee. Harry mist je. En ik beloof dat ik dit keer niet met een geweer loop rond te zwaaien. Please ik heb geen zin om Harry straks dronken alleen achter de bar te zien. Harry mist je zoals ik al zei. '' zei ik . Hmm ik hoopte echt dat hij mee ging '' Ow en heey Blake wat doe jij eigenlijk hier als ik vragen mag ? Ben jij ook al op date ofzo'' grapte ik.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2013 - 14:57 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik