• Deze RPG is gebaseerd op het originele verhaal When did you last let your heart decide? || Zianourry (16+)

    Naar het idee van quin98 en OhMyZiall



    I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    Vijf onbekende jongens leren elkaar online kennen. Niemand wist ooit iets van elkaars bestaan tot dit bijzondere voorval. De jongens groeien steeds meer naar elkaar toe zonder elkaar persoonlijk te kennen. De raarste dingen durven ze ineens, ondanks het vijf verschillende personen zijn. Van de populairste naar het doelwit van de school. Echt heel hun leven veranderd als een onbekende de jongens nog dichter naar elkaar laat groeien. Dit is door middel van een weddenschap waar de jongens niet onderuit komen. Een spel zonder regels, maar met een gemeen eind. Het spel genaamd liefde. De beste vriendinnen van de jongens proberen hun te helpen om eronderuit te komen. Stiekem proberen ze zo ook de jongens voor hun zelf te winnen. Maar is het wel de goede manier? En willen de jongens dat wel? Wie sluit met wie een weddenschap af? Wie gaat dit winnen?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:
    -Niall James Horan: FRANCISC0
    -Louis William Tomlinson: OhMyZiall
    -Liam James Payne: Sylvesti
    -Harry Edward Styles: quin98
    -Zayn Javadd Malik: Danosaur
    -Blake Jayson Styles: Vindicatif/ quin98


    De vriendinnen van de jongens

    - Vriend Louis: Blake Jayson Styles OhMyZiall/ quin98
    - Vriendin Harry: Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels Lootus
    - Vriendin Zayn: Yasmin Amelia Jones Depay
    - Vriendin Liam: Aurrisea Dawnelle Garcia Caleo
    - Vriendin Niall: Amber Woods Sempra


    Andere mensen: ( Denk hierbij aan broers/ zussen en beste vrienden)
    - Zusje van Liam: Mika Isobel PayneBlog
    - Broertje van Harry/ Stranger: Blake Jayson StylesOhMyZiall/ quin98
    - Broertje van Louis: Steve James Tomlinson FRANCISC0
    - Broertje van Harry: Jim Edward Styles ZaynieBoy



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Vindicatif en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    De koppels voor de weddenschap:

    Blake Styles & Steve Tomlinson
    Harry Styles & Louis Tomlinson
    Zayn Malik & Liam Payne
    Jim Styles & Niall Horan



    Het begin;

    De jongens die hebben weer afgesproken op de vaste site. Iedereen heeft zijn 'partners' gevonden en is daar mee aan de praat geraakt en kennen elkaar door en door. Halverwege het gesprek zal de Stranger ( Blake) komen met het voorstel van de weddenschap. De een gaat erin mee en de andere gaat mee met iets meer moeite. Het was dus het begin voor ze elkaar echt leren kennen. De vriend(innen) van de jongens mogen zelf weten waar ze voor kiezen. De mogen naar de jongens gaan, maar ook iets anders doen.
    Het is eind van de ochtend/ begin van de middag



    Aangezien zowel Quinty als ik het idee hebben dat het toch niet gaat werken, hebben we iets anders bedacht. Iedereen begint opnieuw, zodat het voor iedereen te volgen valt.
    De jongens zitten allemaal op de chatsite in een groepsgesprek en halverwege dat gesprek zal Stranger aankomen met de weddenschap. Vanaf daar zullen ook de afgesproken tijd komen dat de jongen elkaar ontmoeten en hun 'partner/ vrienden' echt ontmoeten. Eenmaal de weddenschap gestart is, zal het weer vrij zijn voor iedereen. De meiden zullen zich tot die tijd even niet met de jongens bezig kunnen houden en zullen iets moeten verzinnen. Dit is om alles even alles goed te laten lopen. En het niet snel doodloopt.
    Wat nu is het om het netjes te houden gewoon een zooitje.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2013 - 14:01 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles

    ' Jij wilt niet weg en ik wil niet dat jou gaat, daarom bel ik zo snel mogelijk als het klaar is goed' zeg ik hem met een glimlach. ' En jij moet wel opnemen hé' zeg ik toch nog als een klein grapje waarna een zachte grinnik mijn mond toch verlaat. Ik moest toch wat. Ik kus hem even terug en laat hem dan de deur uit. Ik sluit de deur en loop naar boven. Ik twijfel even maar ga dan gelijk Jim zijn kamer binnen. Ik wil boos gaan roepen tot ik hem zie huilen en ik trek mijn wenkbrauw op. 'Jim? waarom doe je zo?' vraag ik hem en hoor toch boosheid in mijn stem zitten wat best logisch is. Ik was ook echt boos en het liefst zou ik nu tegen hem uitvallen en hem verrot schelden maar dat doe ik niet, al helemaal niet omdat die nu aan het huilen was en daar kan ik gewoon echt niet tegen.

    Jim Edward Styles

    Ik hoor dat iemand weg gaat.. En ik hoor ook dat iemand de trap op komt please laat het niet Harry zijn please!! 'Jim? waarom doe je zo?' zegt hij
    '' FLIKKER OP JIJ KUT HOMO GA LEKKER JE VRIENDJE ZOENEN!'' schreeuwde ik .. Ik wil helemaal niet tegen Harry schreeuwen maar.. Maar mijn gevoelens zitten helemaal in de knup . Ik sta op en loop naar hem toe .Ik veeg mijn tranen weg en begin weer tegen hem te schreeuwen. '' HARRY FLIKKER OP ZEG IK TOCH!'' En zonder dat ik iets doe geef ik hem een klap in zijn gezicht.. Ik loop een paar passen achteruit. O o Harry kan heel hard slaan dat heb ik wel eens gemerkt toen wij 2 aan het stoeien waren vroeger.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Harry Styles

    Ik luister naar zijn woorden terwijl ik op mijn lip bijt en in mijn vuisten knijp ik ben zo boos en verdrietig tegelijk. Het liefst wil ik hem slaan maar ik probeer me in te houden wat echt heel moeilijk is, Lizz zij dat die zelf homo was maar dat geloof ik dus echt niet. Dan zou die dit soort dingen niet zeggen. 'NEE IK GA NIET WEG, JIJ MOET IS NORMAAL DOEN, WAT DENK JE WEL NIET?!' roep ik boos terug en kijk hem woedend aan als hij me een klap in mijn gezicht heeft, nu kan ik hem ook niet meer inhouden. Woedend stap ik op hem af met gebalde vuist en voor die nog wat kan doen sla ik hem hard op zijn kaak en kijk hem boos aan. ' Waag het niet mij nog een keer te slaan!' roep ik boos en kijk hem aan. Ik had nooit gedacht dat ik zo een ruzie zou hebben met Jim en dat ik hem zo hard zou slaan maar hij vroeg er gewoon om als die zo deed.

    Blake Styles

    Ik kijk even door starbucks heen en zie Louis binnenkomen, wat is er met hem aan de hand? Ik slik even zou het misschien fout zijn gegaan op de date? want hij ziet er echt heel depri uit. Ik wil naar hem toe en vragen wat er aan de hand is, misschien heeft mijn broer hem wel gekwetst? of hebben ze gelijk ruzie gehad of zo, of misschien wel gewoon heel iets anders. Ik moet met hem praten. Ik kijk Steve aan, 'Ben zo terug' zeg ik waarna ik mijn beker pak waar nog een klein laagje in zit en ik richting Louis loop die gelukkig niet ver van een prullenbak staat. Ik doe net alsof ik struikel en laat een paar druppels van mijn koffie over hem heen vallen, echt niet veel want dat vindt ik zielig. 'Ooh sorry, gaat het?' vraag ik aan hem en kijk hem aan. Nu maar hopen dat ik een gesprek met hem krijg en kan weten wat er aan de hand is.

    Jim Edward Styles

    'NEE IK GA NIET WEG, JIJ MOET IS NORMAAL DOEN, WAT DENK JE WEL NIET?!' roept hij boos terug en kijkt mij woedend aan.
    '' DONDER OP !!! JIJ HEBT ALLES VERPEST ! JIJ EN DIE LOUIS MOGEN VAN MIJ BRANDEN IN DE HEL!'' Schreeuwde ik.
    En ja hoor hij slaat mij super hard op mijn kaak. Ow nu kan die het krijgen ook maar voor dat ik iets wil doen zegt hij . ' Waag het niet mij nog een keer te slaan!'
    Haha dat had je gedacht xd '' Ik sla Gay's wanneer ik dat wil' ik zet een paar stappen achter uit en ik trapt hem in zijn ballen. 'Ha dat krijg je ervan!'zei ik.
    En er rolde weer een traan over mijn wang. Ik ging maar op bed zitten. En ik begon weer kei hard te huilen . * Wat voor een baby ben jij Styles ? Verman je zelf!* zei een stem in mijn hoofd


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Harry Styles

    'JE MOET IS NORMAAL DOEN HET SLAAT HELEMAAL NERGENS OP WAT JE ZEGT' Schreeuw ik woedend naar hem en knijp nog harder in mijn vuisten. Ik kijk hem aan en voel de woede door mijn lijf heen gaan, 'Ik ben dan misschien gay, of eigenlijk bi maar so what?! JE MOET GEWOON IS NORMAAL DOEN, JE GEDRAG SLAAT HELEMAAL NERGENS OP kleuter' zeg ik boos en kijk hem aan. Als ik wat in mijn ballen voel krimp ik pijnlijk in elkaar en grijp naar mijn ballen. Ik kijk pijnlijk naar Jim en sta dan toch op alle pijn negerend. 'Ik had je nog gewaarschuwd' sis ik boos en kijk hem aan terwijl die op zijn bed zit. Hij begint te huilen maar dat kan me nu niks schelen hij moet is normaal doen. Ik sla hem in zijn buik en duw hem achterover op bed. Ik leg mijn arm net iets onder zijn keel en dat zo strak dat die niet weg kan. ' Ga je nu eindelijk is normaal doen?' vraag ik hem boos en kijk hem aan.

    Jim Edward Styles

    'JE MOET IS NORMAAL DOEN HET SLAAT HELEMAAL NERGENS OP WAT JE ZEGT' schreeuwt hij. '' HET SLAAT WEL ERGENS OP HET IS DE WAARHEID!'' schreeuw ik terug. 'Ik ben dan misschien gay, of eigenlijk bi maar so what?! JE MOET GEWOON IS NORMAAL DOEN, JE GEDRAG SLAAT HELEMAAL NERGENS OP kleuter' zegt hij KLEUTER?! noemde hij mij nou een Kleuter ? Ow nu kan die het krijgen ook ( alweer) 'Ik had je nog gewaarschuwd' sist hij boos. En dan geeft hij mij een stop in mijn maag ik schreeuw het uit van de pijn. Hij legt zijn arm iets onder mijn keel . ' Ga je nu eindelijk is normaal doen?' vraagt hij me boos '' Nee nooit!'' zeg ik . Ik kon mijn armen nog bewegen dus ik geef hem een stomp in zijn maag terug en ga dan op hem zitten! '' Jij moet nu eens heel goed naar mij luisteren Harry! Jij ....'' en verder kwam ik niet. Ik ging weer gwn op mijn bed zitten .. Ik pakte een vaas of een glas en smeet hem kei hard tegen de muur '' Harry ?! GA WEG!!!!'' Schreeuwde ik !

    [ bericht aangepast op 5 mei 2013 - 11:39 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis Tomlinson
    Ik wandelde de Starbucks in terwijl ik diep in gedachten was. Ik probeerde me te bedenken wat er net nu echt was gebeurd en daarbij maakte ik me nog steeds zorgen om Harry. Die jongen leek net al zo gebroken, maar boos en een gesprek erbij kon toch nooit goed aflopen? Zijn laatste woorden hadden toch nog wel gezorgd voor een kleine glimlach op mijn gezicht. Deze was nog steeds wel te vinden op mijn gezicht, maar ondertussen was deze niet meer gemeend. Ik liep naar de toonbank en bestelde een koffie. Niet veel later had ik deze in mijn handen en betaalde. Daarna keek ik rond, maar voor ik ergens kon zitten of heen lopen, zei iemand wat. Verward keek ik op en zag toen pas dat hij wat koffie over me heen had laten vallen. 'Uh, ja het gaat prima. Maar het maak niet uit, want het kan iedereen gebeuren.' antwoordde ik en keek hem aan. Mijn hoofd hield ik iets schuin. Zijn groene ogen herkende ik, want had deze eerder gezien. Ik schudde mijn hoofd. 'Dus maak je geen zorgen.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles

    ' ALS JIJ DAT DE WAARHEID NOEMT MAG JE ECHT OPROTTEN EN DAT WIL IK JE ECHT NOOIT MEER ZIEN!' zeg ik boos en kijk hem strak aan. Ik wou het niet maar ik meen het dus echt wel, als hij echt zo doet en is hoef ik hem echt niet meer te zien, dan verhuis ik desnoods wel. Hij schreeuwt het uit van de pijn maar ik negeer het, het is zijn verdiende loon. 'Foute keus van je' sis ik boos en voel de stomp in mijn maag. Ik verschiet iets waardoor hij los kan komen maar super veel pijn deed het nog niet, ik kon veel harder slaan dan Jim. Hij probeert wat te zeggen maar het lukt hem niet, niet veel later klinkt er een harde knal, gerinkel van glazen en vlieger schreven de kamer rond. 'BEN JE NOU HELEMAAL GEK GEWORDEN?!' roep ik naar hem, hij zegt dat ik weg moet maar dat wil ik niet ik blijf gewoon en kijk hem strak aan. Echt niet dat ik bang of iets voor hemm was.

    Jim Edward Styles

    '' ALS JIJ DAT DE WAARHEID NOEMT MAG JE ECHT OPROTTEN EN DAT WIL IK JE ECHT NOOIT MEER ZIEN!' zei hij boos
    'MOOI WEET JE MISSCHIEN GA IK WEL WEG NAAR DE HEMEL DAN BEN IK VAN AL DIE ELLENDE HIER AF! '' zei ik.
    'Foute keus van je' sist hij . '' Niks van mij is een foute keus'sis ik terug. Ik probeerde van alles om weg te komen maar het lukte me niet.
    'BEN JE NOU HELEMAAL GEK GEWORDEN?!' schreeuwde hij toen ik het glas brak . '' JA IK BEN HELEMAAL GEK GEWORDEN ZIE JE DAT DAN NIET ?!'' schreeuwde ik terug. En ik begon weer met huilen . Ik stond met mijn rug tegen de muur aan en ik zakte steeds verder naar beneden . '' Ik wil dit niet meer. Ik wil niet meer. Ik wil mijn gevoelens niet meer opkroppen '' snikte ik . '' Hazz het spijt me '' zei ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Blake Styles

    ' Nou dat het prima gaat hoef je me niet wijs te maken want iedereen kan zien dat dat niet zo is, maar dat wil je waarschijnlijk niet zomaar vertellen' zeg ik en kijk hem aan. ' Toch voel ik me een beetje lullig, als je geen koffie had gehad had ik je daar nu op getrakteerd' zeg ik lachend en kijk hem aan. Opeens krijg ik een idee, waarom had ik het niet gewoon veel eerder gedaan?! Ik pak mijn mobiel erbij en tik gauw een smsje, wel zo dat Louis het niet kon zien. en hoe gaat het? stuur ik uit naam van stranger naar Louis maar doe net alsof ik het naar iedereen stuurde. Ze vertelde altijd alles, ik wist eigenlijk alles over hun dus misschien dat Lou dat nu ook deed. Ik blijf nog even met mijn mobiel in mijn handen en kijk Louis daarna aan. 'Ik ben trouwens Blake' stel ik mzelf maar voor en bedenk me dat ik zo wel terug moet naar Steve, beetje lullig als hij moet wachten.

    Harry Styles

    Ik luister wel naar zijn woorden maar iets terug schreeuwen wil ik niet eens meer, ik was hier echt helemaal klaar mee. 'Nou dit was dus echt wel je foute keus' zeg ik tegen hem en kijk hem aan. 'Als niks een foute keus van je was, dan was dat aan de drugs van je gaan ook geen foute keus van je zeker' zeg ik boos en slik even, dit had ik misschien niet moeten zeggen. ' Nou ik heb het wel door ja' zeg ik en kijk hem aan. Als hij op de grond zak zucht ik, ik kon der niet tegen hem zo te zien. 'Vertel dan een keer wat er aan de hand is als je dat niet meer wilt' mompel ik en loop langzaam naar hem toe, 'Het is wel oké' zeg ik zacht en kniel naast hem neer. Mijn armen sla ik even om hem heen en kijk hem aan. 'Vertel me alsjeblieft wat er allemaal aan de hand is' mompel ik dan.

    Jim Edward Styles

    Sure hij moest weer over mijn eerdere drugs verslaving beginnen. 'Vertel dan een keer wat er aan de hand is als je dat niet meer wilt' zei hij ..
    'Ik kan het niet Harry het is te moeilijk voor mij..'' zei ik na een tijdje. 'Het is wel oké' zei hij en knielde naast mij neer. Ik voel opeens 2 armen om me heen . Ik had dit gemist een echt Broertje Broer moment. 'Vertel me alsjeblieft wat er allemaal aan de hand is' Mompelt hij. 'Ik.... Ik .... Ik ben .. ach laat ook maar .'' Maar ik kan zien dat Harry niet zomaar op geeft dat is altijd al zo geweest. Als je iets aan Harry zei dan wou hij ook direct alles weten. We konden ook nooit vroeger voor hem een verassing hebben '' Hazz . Al die dingen die ik zei over vuile kut homo en al die shit. Ik had het niet alleen tegen jou maar ook tegen me zelf.. Snap je ?'' vroeg ik .. Ik hoop dat hij me begreep want ik wil niet alles gaan uitleggen dat is nu het laatste waar ik zin aan heb


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Harry Styles

    Hij verteld dat het t moeilijk is en ik knik zachtjes, 'Je weet toch dat je alles kan vertellen' mompel ik en kijk hem aan. Ik trek hem wat dichter naar mij toe terwijl ik toch hoop dat die het me gaat vertellen. Hij probeert het maar uiteindelijk stopt die weer waarna ik zachtjes zucht, ik wou dat die het vertelde, misschien kon ik wel gewoon helpen. Als hij het volgende zegt kijk ik hem verbaast aan en knik dan. ' Dus je bent ook homo' zeg ik met een klein glimlachje. 'Alleen maar leuk toch maar waarom scheld je jezelf dan zo uit?' mompel ik en kijk hem aan. Ik snap dat die het misschien moeilijk vond maar toen die wist dat ik bi was had die het toch gewoon gelijk kunnen vertellen, een rare reactie had die dan tenminste niet van mij gekregen.

    Jim Edward Styles

    'Je weet toch dat je alles kan vertellen' zei hij '' Ja Harry dat weet ik'' zei ik.
    ' Dus je bent ook homo' zegt hij na een tijdje '' Ja Harry Ik ben ook homo .. Zoals je misschien wel hebt gemerkt . Ik heb nog nooit een vriendinnetje gehad en ik heb ook nog nooit gezoend . En al die shit.'' zei ik 'Alleen maar leuk toch maar waarom scheld je jezelf dan zo uit?' vroeg hij '' Omdat ik geen homo wil zijn Hazz. Ik wil gewoon een gezin kunnen stichten . En ik wil gewoon verliefd zijn zoals het hoort. Maar meneertje daar boven heeft er voor gezorgt dat -dat niet zo was '' en ik stak mijn middelvinger de lucht in. Ik had het Harry ook kunnen vertellen toen Louis zich zelf voor stelde maar . Ik wou het niet ik werd zo overspoeld met emoties '' Het spijt me Harry voor alle dingen die ik tegen je heb gezegd die je gekwetst hebben ik wilde helemaal niet jou kwetsen .'' zei ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik