• Deze RPG is gebaseerd op het originele verhaal When did you last let your heart decide? || Zianourry (16+)

    Naar het idee van quin98 en OhMyZiall



    I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    Vijf onbekende jongens leren elkaar online kennen. Niemand wist ooit iets van elkaars bestaan tot dit bijzondere voorval. De jongens groeien steeds meer naar elkaar toe zonder elkaar persoonlijk te kennen. De raarste dingen durven ze ineens, ondanks het vijf verschillende personen zijn. Van de populairste naar het doelwit van de school. Echt heel hun leven veranderd als een onbekende de jongens nog dichter naar elkaar laat groeien. Dit is door middel van een weddenschap waar de jongens niet onderuit komen. Een spel zonder regels, maar met een gemeen eind. Het spel genaamd liefde. De beste vriendinnen van de jongens proberen hun te helpen om eronderuit te komen. Stiekem proberen ze zo ook de jongens voor hun zelf te winnen. Maar is het wel de goede manier? En willen de jongens dat wel? Wie sluit met wie een weddenschap af? Wie gaat dit winnen?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:
    -Niall James Horan: FRANCISC0
    -Louis William Tomlinson: OhMyZiall
    -Liam James Payne: Sylvesti
    -Harry Edward Styles: quin98
    -Zayn Javadd Malik: Danosaur
    -Blake Jayson Styles: Vindicatif/ quin98


    De vriendinnen van de jongens

    - Vriend Louis: Blake Jayson Styles OhMyZiall/ quin98
    - Vriendin Harry: Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels Lootus
    - Vriendin Zayn: Yasmin Amelia Jones Depay
    - Vriendin Liam: Aurrisea Dawnelle Garcia Caleo
    - Vriendin Niall: Amber Woods Sempra


    Andere mensen: ( Denk hierbij aan broers/ zussen en beste vrienden)
    - Zusje van Liam: Mika Isobel PayneBlog
    - Broertje van Harry/ Stranger: Blake Jayson StylesOhMyZiall/ quin98
    - Broertje van Louis: Steve James Tomlinson FRANCISC0
    - Broertje van Harry: Jim Edward Styles ZaynieBoy



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Vindicatif en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    De koppels voor de weddenschap:

    Blake Styles & Steve Tomlinson
    Harry Styles & Louis Tomlinson
    Zayn Malik & Liam Payne
    Jim Styles & Niall Horan



    Het begin;

    De jongens die hebben weer afgesproken op de vaste site. Iedereen heeft zijn 'partners' gevonden en is daar mee aan de praat geraakt en kennen elkaar door en door. Halverwege het gesprek zal de Stranger ( Blake) komen met het voorstel van de weddenschap. De een gaat erin mee en de andere gaat mee met iets meer moeite. Het was dus het begin voor ze elkaar echt leren kennen. De vriend(innen) van de jongens mogen zelf weten waar ze voor kiezen. De mogen naar de jongens gaan, maar ook iets anders doen.
    Het is eind van de ochtend/ begin van de middag



    Aangezien zowel Quinty als ik het idee hebben dat het toch niet gaat werken, hebben we iets anders bedacht. Iedereen begint opnieuw, zodat het voor iedereen te volgen valt.
    De jongens zitten allemaal op de chatsite in een groepsgesprek en halverwege dat gesprek zal Stranger aankomen met de weddenschap. Vanaf daar zullen ook de afgesproken tijd komen dat de jongen elkaar ontmoeten en hun 'partner/ vrienden' echt ontmoeten. Eenmaal de weddenschap gestart is, zal het weer vrij zijn voor iedereen. De meiden zullen zich tot die tijd even niet met de jongens bezig kunnen houden en zullen iets moeten verzinnen. Dit is om alles even alles goed te laten lopen. En het niet snel doodloopt.
    Wat nu is het om het netjes te houden gewoon een zooitje.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2013 - 14:01 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    'Ja, heel goed plan, want je bent mijn darling en die van niemand anders. Maar mensen kunnen het snel zeggen, want is zo.' zei ik lachend en knikte toen. 'Supermen, Boobear, Lou, Loubear en Carrot. De meeste voorkomende bijnamen' antwoordde ik lachend en haalde mijn schouders op. 'Bijna nergens van.' antwoordde ik toen nog lachend. 'Harry Styles, dat hebben we dan goed voor elkaar, maar hier zullen we het ook echt niet over eens worden.' grijnsde ik. 'Dat is dan geregeld, want ik ben ook liever vrolijk.' zei ik lachend. 'Dan ben je vanaf vandaag echt de uitzondering.' mompelde ik, wetende dat hij toch door zou gaan. 'Dan pas je bij mij, maar je moet inderdaad een beetje dooreten en jij kan overal iets aandoen.' zei ik lachend en keek hem aan. 'Ook als het in je gezicht zit.' zei ik lachend en haalde mijn vinger langs zijn wang. 'Haal dat 'niet' maar uit je zin.' zei ik en mijn verdrietige ondertoon was al snel verdwenen. 'Je bent lief, Hazza.' zei ik met een glimlach. Mijn aandacht die alweer op Hazza gericht was, ging toch weer kort naar Jim. Ik las het sms'je en een verbaasde blik verscheen in mijn ogen. 'Natuurlijk is dat niet beter. Het is juist--' Ik viel stil toen Niall het overnam en glimlachte. Mijn aandacht richtte ik weer op Harry daarna. 'Ik had gewoon honger en loop het niet steeds in iemand zijn gezicht te duwen. En als ik dat doe, eet ik ook gelijk.' zei ik lachend en keek even naar de doos van het waar nog een pizzapunt in lag. Maar bij mijn woorden duurde het niet heel lang voor deze ook op was. 'Weet je hoeveel moeite?' vroeg ik serieus. 'Ik ben te lui om weet te gaan zitten.' Ik bleef nog even rustig liggen, maar kwam toen toch overeind. 'Maar voor jou heb ik alles over en daarbij vind ik het ook niet erg.' zei ik grijns en drukte mijn lippen op de zijne. Nee, zo'n goedmakertje vond ik echt niet erg.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Danosaur schreef:
    Zayn malik
    ik beet op het puntje van mijn tong en staarde naar het reuzenrad, dat nog een heel eind verderop stond en rustig draaide. Als de bant tussen Liam en mij wat sterker was, nam ik hem ermee naartoe. maar een attractie die vooral voor verliefde stelletjes was, was nu nog geen goed plan. Ik keek terug naar Liam toen hij mijn mening deelde en glimlachte. 'We gaan er iets leuks van maken.' Beloofde ik hem en tikte met mijn vrije hand, met mijn wijsvinger, op zijn neus. Ik zuchten zachtjes toen de Big Ben vier uur sloeg. ik was even verbaast toen Liam zijn lippen op mijn wang drukte en ik kneep even goedkeurend in zijn hand. mijn kaken kleurde iets rood en snel staarde ik weer naar het water 'Waar is het eigenlijk, dat café? en hoe laat moet ik er zijn?' Vroeg ik, maar toen ik terug naar Liam keek was hij met zijn mobiel bezig. Ik beet even op mijn lip, maar al snel stopte hij zijn mobiel weg en keek ik glimlachend terug toen hij me weer aankeek.


    Liam Payne
    Ik stopte mijn mobiel weg toen ik op Aurrisea had gereageerd. Ik keek hem aan en glimlachte toen ik zag dat zijn kaken wat rood waren. "Over de tijd moet je zelf beslissen. Ik speel van 6 tot 10. Het meeste is gewoon alleen muziek, maar ik zal voor jou speciaal we ook wat liedjes tussen doen als je er bent. Het cafe zit in Covent Garden. Punch and Judy." Ik hoorde mijn mobiel weer, maar negeerde het. Het was ofwel Mika met het bericht dat ze er vanavond niet zou zijn ofwel Aurrisea, maar die kon ook wel wachten. Ik glimlachte naar hem. "Het is gewoon een pub, maar het eten is goed, net als het salaris, dus ik vind het wel best." Soms nam ik ook Mika of Aurrisea daar wel eens mee naar toe om uit eten te gaan, maar nooit tegelijk, want dat ging altijd compleet mis. Ik haalde een hand door mijn haren en keek weer even naar Zayn. "Mag ik al weten welke film je voor morgen in gedachte hebt? Of blijft het allemaal een verrassing?" Ik was wel benieuwt. Ik was al lang niet naar de film geweest, maar als hij een titel noemde kon ik al wel vast de trailer thuis kijken vanavond.


    Bowties were never Cooler

    Jim Edward Styles

    Ik keek Niall recht in zijn ogen .. '' Niall ik zie dat je honger hebt wacht ik haal wel wat voor je blijf hier Oké ?'' zei ik . Ik liep naar de Mc Donalds en bestelde wat . Ik bestelde voor Niall een Happy Meal en voor de rest ook '' Mevrouw kunt u misschien bij één happy meal van de Hamburger een hartje maken het is namelijk voor mijn vriendje'' zei ik '' Maar Natuurlijk! Alles voor de liefde.'' zei ze met een glimlach '' Bedankt mevrouw'' zei ze. Toen mijn bestelling klaar was rekende ik af en liep ik weer terug naar het park . Toen ik bijna bij het park aangekomen was zag ik de jongen die me uit scheld. Ik had nu echt geen zin om hem aandacht te geven en liep verder . '' HEEY FLIKKER BEN JE NOU NOG NIET DOOD ?!'' Schreeuwde hij naar mij. * Gewoon door lopen Jim gewoon door lopen* zei een stem in mijn hoofd. '' EEY TINKY WINKY IK VROEG JE WAT '' schreeuwde hij weer . Ik voelde dat iemand achter me liep . Ik wou niet weten wie het was. Mooi! Niall en de rest waren in zicht dus als er nu iets zou gebeuren zouden ze wel komen . Toen ik de Happy Meal's aan ze gegeven had gaf ik de speciale aan Niall '' Hier voor jou '' zei ik . '' Ik zag Niall verbaasd en raar naar iets kijken '' Wat is er Niall ?'' en hij wees met zijn vinger naar iets achter mij. Ik draaide me om en ja hoor . Daar had je hem weer . '' Kleuter ben je doof ofzo ?'' zei hij '' Nee voor de rest niet maar wel voor jou '' zei ik '' Jij gaat nu eens heel goed naar mij luisteren Jochie! Als jij er niet voor zorgt dat je dood gaat dan doe ik het ! '' zei hij. Niall stond op . '' Jij blijft met je poten van Jim af!'' zei Niall. '' Niall niet doen please'' zei ik . Ik wilde niet dat hij gewond raakte . '' Ow kijk nou .. Je GAY vriendje bemoeit zich ermee '' zei hij en hij schopte Niall tegen zijn scheen waar door Niall viel . '' EEY BLIJF VAN HEM AF!'' Schreeuwde ik . '' En waarom ? Roep je anders die 2 naast je erbij ofzo ? Ik ben niet bang voor eens stel nichten'' zei hij. '' Noem hun Godverdomme geen nichten ja ! De enigste nicht die hier loopt ben jij!'' zei ik .. Maar dat had ik beter niet kunnen zeggen want 2 seconden later voelde ik een harde stomp in mijn maag . En ik kroop in elkaar . '' En nou ben ik jou helemaal zat !'' zei ik . Ik ben echt blij dat ik een zelf verdedigings- cursus had gedaan . Dat moest van Blake Harry en mijn moeder . Ze vonden mij onzeker. Ik stond op en viel hem aan en begon op hem te beuken '' JE LAAT MIJ EN MIJN VRIENDEN NU MET RUST ! BEGREPEN ?!'' Schreeuwde ik .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Harry Styles

    'Jij ook Lou' zeg ik met een glimlach. Ik lees het smsje van Jim en wil reageren maar Lou en Niall doen het al, die gast moest echt is kappen dit sloeg nergens meer op. ' Ik had ook honger en jij hebt meer van je pizza in mijn gezicht geduwd hoor!' zeg ik lachend. Mijn hele gezicht zat onder, en dan moest ik vanavond nog uit, ach dat kwam wel goed. 'Heel weinig, en anders buig ik toch gewoon naar jou' grijns ik maar uiteindelijk komt hij al overeind 'Gelukkig maar, want het zou wel erg zijn als je dat al te erg vond om te doen' grinnik ik en voel zijn lippen op de mijne. Ik sla mijn armen om hem heen en kus hem terug. Ik lik over zijn lip tot ik ineens geschreeuw hoor en mijn lippen van de zijne afhaal. 'Wacht even' zeg ik tegen Lou en sta op. Ik loop naar de twee jongens die aan het vechten zijn. Ik geef Jim zachtjes een duwtje achteruit en kijk de jongen woedend aan. 'Kan je nou niet gewoon wegblijven?' zeg ik boos en kijk hem aan. 'Je moet mijn broertje is met rust laten' boos kijk ik hem aan en bal mijn vuist. 'Ow je komt voor je homo broertje op?' zegt hij en kijkt me aan. 'Gewoon omdat jezelf ook homo bent, vuile flikker' zegt hij maar zijn woorden raken me niet. 'Ja dat klopt ik ben homo, en ik ben er trots op' zeg ik en daarna sla ik hem hard in zijn maag. Woedend kijkt de jongen me aan en ik krijg een harde klap op mijn neus. Auw dat deed pijn. Ik bijt op me lip maar ik ben te boos me daarom zorgen te maken. ik geef een harde klap tegen zijn kaak en loop op hem af. Ik grijp hem bij zijn shirt en trek hem naar mijn toe. ´Laat ons met rust´ sis ik en geef hem een knietje in zijn ballen. ´Ik wil jou nooit meer zien, en als mijn broertje ook ooit nog maar last van je heeft, was dit nog maar wat kleins´ zeg ik boos en geef hem trap waarna ik hem loslaat en hij op de grond valt. Ik draai me om en loop terug naar Louis waarna ik hem aankijk, ´Kom ik in de buurt voor een hulpje van supermen?' vraag ik lachend en geef hem een knipoog.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2013 - 19:39 ]

    Jim Edward Styles

    Toen ik zag dat Harry kwaad werd . Voelde ik me echt als een broertje. Maar hij ligt nog steeds op de grond en wil niet weg gaan. '' Zei mijn broer niet iets tegen jou opgerot!'' zei ik . '' Ik weg? Geen denken aan! Ik blijf hier net zo lang tot dat jij daar bent'' en hij wees met zijn vinger naar de lucht . '' Owja ? Nou dan moet ik je teleur stellen ! Want daar ga ik nog langer niet heen '' zei ik . Hij gaf me een klap in mijn gezicht . En ik gaf hem een trap in zijn noten . '' Als jij nu niet weg gaat dan bel ik de Politie! '' zei ik . '' Je belt maar . Ik ben toch nog nooit opgepakt '' zei hij. '' Ow dus je doet dit vaker bij Homo's ? Wat een zielig zielig ventje ben jij!'' zei ik '' Hmm neeah jullie zijn zielig '' zei hij en hij liep weg '' Kijk vanavond maar uit jij!'' riep hij. '' Ja dat zal ik zeker doen ik let wel op hoor ik ben jou niet! '' riep ik hem na . '' Zoow waar waren we ?'' Vroeg ik aan Niall '' Uhh we waren bezig met het open maken van ons eten'' zei Niall . '' Juist ja !'' zei ik . Ik zag hoe Niall verbaasd naar zijn Hamburger keek . '' Jim heb jij dit gedaan ?'' vroeg hij en de glinsteringen waren in zijn ogen te zien . '' Ja dat heb ik gedaan'' zei ik . En ik gaf hem een zoen. '' Nou jongens ga maar snel eten want het is al niet meer warm '' zei ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis Tomlinson
    'Misschien, maar mijn woorden weet je toch al.' zei ik glimlachend. Ik keek op na het sms'je gelezen te hebben en keek naar Harry die zo te zien ook niet al te vrolijk was. 'Dat kan ook opgelost worden en dat valt wel mee.' Mijn vingers haalde ik door de tomatensaus wat op zijn wang, om deze daarna in mijn mond te stoppen. 'Je moet gewoon dubbelop.' grinnikte ik en schudde mijn hoofd. 'Lou is niet zo lui.' zei ik en zat al snel overeind. 'Voor jou vind ik niets te erg.' zei ik lachend voor ik mijn lippen op de zijne drukte. Alleen werd ons moment al snel weer verpest door geschreeuw. Verbaasd keek ik op naar Harry, maar drukte nog een klein kusje op zijn wang toen ik doorhad wat hij van plan was. 'Doe jij ook een beetje voorzichtig.' zei ik zachtjes. De woorden van de jongen zorgde ervoor dat ik ook langzaam boos werd, maar hield me er deze keer buiten. Zo te horen en te zien, want Hazz was echt woedend, konden ze het wel alleen af en daarbij was ik niet altijd even handig. Ik pakte mensen eerder terug met de woorden tot dat het echt nodig was. Kort blikte ik naar Niall en weer terug naar de andere drie. Een pijnlijk gezicht trok ik bij het zien van de handelingen van Harry, maar het zorgde er wel voor dat de jongen stopte. Ik grinnikte zacht en krabbelde overeind bij zijn woorden. 'In de buurt van het hulpje? Hazz, je bent supermen. Mijn supermen.' Een lieve glimlach was op mijn gezicht te vinden terwijl ik zijn kant opliep. Opnieuw trok ik een pijnlijk gezicht bij het zien van zijn neus. Een servet haalde ik uit mijn broekzak en haalde het bloed weg dat zich mengde met de andere smurrie op zijn gezicht. 'Doet het pijn?' vroeg ik zacht.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alvast topic 3


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jim Edward Styles

    Hmm en wat nou als ik vanavond bij het uitgaan echt verliefd word op iemand ? Wat dan ? Moet ik dan alles opbiechten of gewoon doen alsof er niks aan de hand is ? Toen ik mijn eten op had en Niall de zijne pakte ik zijn hand. En ging met mijn andere hand door zijn haar. Ik keek hem recht in zijn ogen . En ik plante mijn mond op de zijne . '' Niall ik hou echt super veel van jou. '' zei ik. '' Jongensss ik verveel me''

    [ bericht aangepast op 8 mei 2013 - 21:30 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Zayn malik
    Ik beet even op mijn lip. Ik was niet iemand die in zijn eentje naar een pub ging ok te eten of iets te drinken. Maar het was onmogelijk om iemand mee te nemen. Ik zou thuis wel gewoon wat eten en daar een paar drankjes doen. 'ow, dat valt nog mee, is niet zo ver.' Rustig trok ik Liam iets mee en begon ik te lopen. Ik had geen zin om nog stil te blijven staan. Langzaam schudden ik mijn hoofd. 'Ik weer niet zo goed wat er allemaal draait. Maar wil je horror, comedy en jankfilm?' Ja, straks was hij als de dood voor horror en nam ik hem mee naar the last exersism. Dat vond ik echt wat voor mij om te doen. Ik wiegde onze armen rustig heen en weer en tuiten mijn lippen iets terwijl ik voor me uitkeek.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles

    Ik glimlach als Louis zegt dat ik zijn supermen zegt en ik knik even, 'Jou zou ik altijd beschermen' zeg ik met een glimlach en stap wat dichter naar hem toe. Louis trekt een pijnlijk gezicht en ik kijk hem vragend aan. Ik voel even aan mijn gezicht omdat die daar naar kijkt. Ik merk dat ik nog een bloedneus heb en ik zucht, oké me neus voelde ik nog steeds wel de hele tijd pijn doen maar dat het zo erg aan het bloeden was had ik niet door. Ik glimlach even bij het zien van de servet, 'Dankje' zeg ik las hij het bloed weghaalt maar mijn gezicht vertrekt even omdat het best pijn doet als hij er tegenaan zit. 'Het valt wel mee' mompel ik als die vraagt of het pijn deed, het doet wel heel erg pijn maar dat maakt niet uit. Ik glimlach even naar Louis, 'Volgens mij moeten we zo nog een keer langs mijn huis' mompel ik omdat mijn gezicht nu gewoon onder van alles zit en het bloed mijn kleding ook al geraakt heeft, heel fijn dit. Ik kijk naar Jim die zegt dat die zich verveeld, 'Je kan toch samen met Niall wat leuks gaan doen? er zijn zat dingen hier stel ik aan hem voor, niet dat ik hem weg wil hebben maar hij vindt het vast leuk met ze wee wat te doen. Opeens krijg ik een berichtje en open hem, het is van onze stranger. Rustig lees ik het smsje, Jullie hebben verloren maar dat betekend nog niet dat het klaar is, jullie gaan nu een week als getrouwd stel om te kijken of jullie dat ook kunnen succes, en er is daar ook nog een leuke verassing op jullie aan het wachten Ik kijk naar Louis en laat hem het smsje lezen. Vervolgens krijg ik er nog een daar staat wat meer informatie in, zoals dat er een huisje voor ons is waar we een week in moeten blijven met ze twee.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2013 - 14:55 ]

    Louis Tomlinson
    Ik gaf Harry een knuffel en glimlach toen lief. 'Mijn eigen superman. En het hulpje beschermt jou altijd.' zei ik zachtjes en sloeg gewoon weer mijn armen om hem heen. Zijn vragende blik liet ik onbeantwoord, want al snel genoeg had hij door wat er aan de hand was. Zelfs met de andere rode smurrie, de resten van mijn pizza, was het bloed niet te missen. 'Geen dank, Hazz. Het is echt niets.' zei ik zacht bij zijn woorden en haalde zo voorzichtig mogelijk het bloed weg toen ik zijn gezicht zag. 'Sorry, ik doe het zo voorzichtig mogelijk.' zei ik en knik toen langzaam. 'Tuurlijk, Hazz. Je gezicht spreekt boekdelen.' Ondertussen haalde ik de rest van de smurrie ook van zijn gezicht terwijl ik nog een servet tevoorschijn haalde, om deze tegen zijn neus aan te houden en langzaam rood te zien kleuren. Een glimlach kreeg hij terug. 'We kunnen ook naar mijn huis? Dat is dichterbij als je dat liever wilt.' zei ik en keek hem vragend aan. Ik keek even om naar Jim, net als wat Harry deed. 'Ja, mee eens. Er is hier verderop bijvoorbeeld nog een kermis te vinden.' voegde ik aan de woorden van Harry toe. Ik keek kort naar de jongen als teken dat ik daar ook nog heen wilde binnenkort. Mijn blik veranderde al snel naar vragend bij het smsje, maar kreeg deze al snel te lezen. 'Hazza laat waaaaaaat lezen?' vroeg ik net zo verbaasd. 'En wanneer is dat dan?'

    [ bericht aangepast op 9 mei 2013 - 15:56 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles

    ' Maar jij bent ook supermen, mijn supermen en dus geen hulpje' zeg ik met een glimlach. 'Alsnog bedank ik je' zeg ik met een kleine glimlach. Als hij zich verontschuldig schut ik voorzichtig mijn hoofd, 'Kan je niks aandoen, en zo pijn deed het niet. Ik weet dat je voorzichtig doet' zeg ik en glimlach eventjes naar hem. Lekker was deze dag hey, het was aan de ene kant perfect omdat ik Louis kreeg maar aan de andere kant gebeuren er allemaal rot dingen. Als hij het volgende zegt bijt ik op mijn lip en haal mijn schouders op, 'Het gaat echt wel hoor' zeg ik tegen hem. Ik glimlach als hij nog een servet heeft, dat je die allemaal meegenomen heb' lach ik kort. Ik pak het servetje van hem over om hem zelf tegen mijn neus aan te houden, 'Dat kan wel, dan hebben we alleen elkaars kleding aan denk ik' zeg ik lachend en kijk hem aan. Louis verteld over de kermis en kijkt mij aan om duidelijk te maken dat die daar nog heen wilt. 'Daar gaan wij binnenkort heen' glimlach ik en wil een kus op wang drukken maar dat kan eigenlijk niet. ' Ja ik snap je reactie, aan het smje met meer informatie te zien, morgen in een huisje'

    Louis Tomlinson
    'Er kan maar een supermen zijn en de andere is automatisch een hulpje.' zei ik slim. 'Je hoeft me echt niet te bedanken.' zei ik toen met toch weer een glimlach en haalde toen mijn schouders op. 'Ik kan nog voorzichtiger doen en jij moet niet zoveel doen. Maar wel mooi om te horen.' Dat er toch een glimlach bij het afkon, zorgde dat de mijne iets breder werd. Toch hoopte ik dat er verder geen rot dingen meer zouden gebeuren en het gewoon rustig zou blijven. Voor zover het rustig kon blijven dan. Ik keek hem met een schuin hoofd aan en luisterde naar zijn woorden. De tomatensaus was ondertussen ook al voor de helft van zijn gezicht verdwenen. 'Daar vertrouw ik dan maar op.' zei ik. 'Hé, ik blijf onhandig en had al dit plan, dus extra is nooit erg' zei ik lachend en liet toen het servetje los. 'Dat zit er inderdaad wel in dan. Dan gaan we jou in streepjes kleden, tenzij we iets vinden dat nog beter bij je past.' zei ik lachend. Nee, waarschijnlijk zat er dan wel iets met streepjes in. 'Yay, Hazz is geweldig.' zei ik vrolijk toen hij mijn blik ook al snapte. Daarna stapte ik weer naar voren. 'Mwha, met jou moet dat zeker lukken. Het klinkt wel gezellig, maar iets zegt me dat het toch niet makkelijk word.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jim Edward Styles

    '' Het lijkt me geen goed idee om naar de kermis te gaan want telkens als ik in een attractie zit begin ik te kosten weet je nog Harry ?'' zei ik tegen hem . Het is mijn namelijk over komen dat ik en Hazz samen naar de Kermis waren gegaan en ik had toen net veel gegeten dus in elke attractie begon ik te kotsen ..
    Ik keek weer naar Niall en drukte mijn lippen weer op de zijne . Ik ging op hem zitten en ging verder met zoenen . Ik zag dat er een oud stel langs ons liep en ik hoorde ze een paar dingen zeggen . '' N'ahww wat schattig dat noem ik nou echte liefde ! He Kees?'' zei de vrouw . '' Nee een man hoort bij een vrouw punt!'' bromde de man . '' Kees doe eens normaal!'' zei de vrouw . En ik begon te lachen . '' Hahaha kijk Niall een oud stel maakt ruzie over ons haha'' lachte ik .
    '' Hazz ? Loueh? Naar welke clubs en bar's gaan we vanavond ? vroeg ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Liam Payne
    Ik liep rustig met hem mee met een glimlach op mijn gezicht. Een vriend had ik er in ieder geval bij, en dat voelde heel erg goed. Ik keek hem even aan. "Doe wat leuks, al heb ik het niet zo op tranentrekkers." Ik keek naar hoe onze handen tussen ons in wiegden en keek rond. Ik zag wat mensen kijken, maar gelukkig niet veel. Doordat het zo'n grote internationale en meestal tolerante stad was zou dit ook maar weinig problemen opleveren, in ieder geval hier. Thuis in Wolverhampton misschien wel, maar daar waren we nog lang niet. Langzamerhand kwamen we steeds dichter bij de Big Ben. "Heb je zin om samen het wisselen van de wacht te kijken bij het paleis voor ik naar huis moet?" vroeg ik aan hem. Het was nog zo'n kwartiertje lopen voor een plekje en dan nog zo'n 10 minuten wachten tot ze om half 5 zouden wisselen. het was er altijd super druk, maar best leuk om te zien.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Bowties were never Cooler