• Hierin kunnen alle off topic berichten van het RPG The Performing Arts Academy geplaatst worden.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Nyan schreef:
    Muhahah ik ben een ramp in uitdagingen verinnen xD -heb zo ooit eens een vriendin van me een in chocolade gedrenkte kippebout laten eten -


    Haha, same. Oh, getverdemme, ahahha.
    Ik heb dus een keer echt iemand moeten bellen en doen alsof ik seks had, haha.


    Be yourself, an original is always more worth than a copy.

    Carlisle schreef:
    Nog geen uur een jongen kennen en dan meteen dat, stoeipoes


    Tja, what can I say, I like them fast


    Be yourself, an original is always more worth than a copy.

    LEVEL schreef:
    (...)

    Haha, same. Oh, getverdemme, ahahha.
    Ik heb dus een keer echt iemand moeten bellen en doen alsof ik seks had, haha.

    haahha oh god xD ik heb ooit geil moeten doen tegen een stuk piza (my friends are perf >0< )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    (...)
    haahha oh god xD ik heb ooit geil moeten doen tegen een stuk piza (my friends are perf >0< )


    Hahaha, genious.
    En dan heb je ook nog de oude 'bel iemand en doe alsof je diegene kent' grap. Zo vaak moeten doen, één keer moest ik doen alsof ik dacht dat het de moeder van mijn vriendje was. Uiteindelijk zei die vrouw; meisje, het spijt me, maar ik ben niet je schoonmoeder. Ik zou het wel graag willen, dat wiijf dta mn zoon nu heeft... Maar oke, k kan wel helpen zoeken? Hoe heet je vriendje? Ik bel wel even rond.


    Be yourself, an original is always more worth than a copy.

    Ik moest een keet een sekstheater bellen en vragen of ze ook badeendjes verkochten..
    Demi, ik ga nu reageren


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    LEVEL schreef:
    (...)

    Hahaha, genious.
    En dan heb je ook nog de oude 'bel iemand en doe alsof je diegene kent' grap. Zo vaak moeten doen, één keer moest ik doen alsof ik dacht dat het de moeder van mijn vriendje was. Uiteindelijk zei die vrouw; meisje, het spijt me, maar ik ben niet je schoonmoeder. Ik zou het wel graag willen, dat wiijf dta mn zoon nu heeft... Maar oke, k kan wel helpen zoeken? Hoe heet je vriendje? Ik bel wel even rond.


    OMg als ik naar random mensen bel ,kom ik uit bij franstaligen :x

    Carlisle schreef:
    Ik moest een keet een sekstheater bellen en vragen of ze ook badeendjes verkochten..


    Lol xd lekker random hahah :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Carlisle schreef:
    Ik moest een keet een sekstheater bellen en vragen of ze ook badeendjes verkochten..
    Demi, ik ga nu reageren


    Hahahaha.


    Be yourself, an original is always more worth than a copy.

    Ik voel me.... Klote en chagrijnig ):


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Wat is er, pop?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Heb je net gegb't (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik ga zo even een (laatste) reactie plaatsen met de docent, daarna mag iedereen die gewoon spelen (wat nu ook al mocht, maar niet gebeurde)

    Ik heb nu namelijk, doordat die toetsen vandaag zo slecht gingen, echt even geen zin om aan toetsen te denken.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2013 - 16:28 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Ik heb de volgende les trouwens laten beginnen (+ het kwartiertje daarvoor waarin de mensen die dans hebben zich om kunnen kleden voor de volgende les). Zowel bij dans als model (toch?) is nu namelijk een punt aangebroken waarop het redelijk logisch zou zijn als de les is afgelopen, en tevens weet ik niet of ik zo nog ga reageren.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Nee is prima, Demi en ik hebben denk ik ook wel genoeg gedaan HAHA


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Iemand voor Daan? Of voor Josh?

    [ bericht aangepast op 16 mei 2013 - 20:55 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Gaat nu niemand reageren omdat ie anders vol zit? HAHHAA


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf