• Hierin kunnen alle off topic berichten van het RPG The Performing Arts Academy geplaatst worden.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    wie wil het tweede topic maken ? ;3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik niet, zit op mobiel dus gaat beetje kut haha


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Jongens ik maak om 12.00 een nieuwe aan, dat heb ik Jess ook al gepb't, dus als ze voor de tijd online is kan ze hem zlef aanmaken en anders doe ik het.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Goedzo Demi!
    Ik wilde hem gisteren al maken, maar toen zag ik dat ze online was, dus ik klikte het weg, terwijl ik hem bijna af had, en toen bleek dat ze offline was :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Hmm, het is al 13:52 HAHA
    Ik moet nu werken doei x


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik vind het een heel leuk RPG, maar ik heb echt geen tijd om te reageren :3 sorry Cica, maar over een paar weken zal ik weer vol op actief zijn op Q. Ik schrijf me dus bij deze uit xx Lizor


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Heej, natuurlijk vind ik het niet erg als jullie een nieuw topic aanmaken/dat jullie een nieuw topic aan hebben gemaakt. Daar heb ik nu zelf namelijk weinig tijd voor, door mijn examens enzo. Vanaf dinsdagavond/woensdag ben ik weer helemaal terug.
    Tevens vind ik het niet erg als jullie een les af zouden laten lopen, omdat anders niemand meer kan reageren. Jullie mogen nu eventjes alles zelf bepalen, maar wel in overleg met elkaar.

    Maar zou iemand de link van het nieuwe topic dat Deems gemaakt heeft kunnen sturen of hier kunnen plaatsen, ik kan hem namelijk helaas niet vinden...


    Keep your head up, keep your heart strong

    Aangezien Deems net verteld heeft dat ze hem nog niet heeft gemaakt, heb ik hem hierbij even zelf gemaakt:

    Topic twee


    Keep your head up, keep your heart strong

    Sorryyy ik vergeet de hele tijd om in dit topic te praten
    Don't blame me D:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Hellooww


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik mocht eerder naar huis, ga nu reageren *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Okeeej (: hahaha. Was het leuk?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nee, zooooo druk, pfff
    Allemaal zeurende mensen waar ik moord neigingen van kreeg..
    Het was zo druk, dat we om half vier al meer omzet gedraaid hadden dan heel Hemelvaartsdag, en dat is gemiddeld genomen de drukste dag van het jaar..


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Wooww hahahah.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    In de MCDrive stond een rij van +- 15 auto's en heel het parkeerterrein zat vol. En alle straten eromheen.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf