• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Requille schreef:
    (...)

    Ja, okay. Maar het is uiteindelijk wel de bedoeling. xd


    Agreed c:
    Ben echt blij voor je


    26 - 02 - '16

    Requille schreef:
    (...)

    Haha, ja. c:
    Het is zo'n rare gedachte omdat ik nog jong ben. xd Maar gelukkig kan alles gewoon slowly <3


    Haha, jah idd. Ik zag net op je profiel dat je pas 17 bent, das idd jong. Maar zoals Gehenna al zei, voor nu ben je eigenlijk gewoon verloofd, nog niet getrouwd. Dat trouwen kan over een paar jaartjes ook nog wel. (:
    Maar wel kei leuk dat ie je gevraagd heeft! ;D
    Hoe heeft ie je eigenlijk gevraagd? Ja, daar ben ik nieuwsgierig naar, hahah :') Sorry :x


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Renervatio schreef:
    (...)

    Haha, jah idd. Ik zag net op je profiel dat je pas 17 bent, das idd jong. Maar zoals Gehenna al zei, voor nu ben je eigenlijk gewoon verloofd, nog niet getrouwd. Dat trouwen kan over een paar jaartjes ook nog wel. (:
    Maar wel kei leuk dat ie je gevraagd heeft! ;D
    Hoe heeft ie je eigenlijk gevraagd? Ja, daar ben ik nieuwsgierig naar, hahah :') Sorry :x


    Ja, weet ik. Daarom zei ik ook dat het maar allemaal slowly moet gaan. (:
    Haha, maar het is heus niet zo spectaculair hoor. Want we hebben een lange afstands relatie, en hij kon niet wachten tot ik er ben in de zomervakantie.
    Dus in feite gewoon via Skype, want zo abnormaal zijn we. En hij herhaalt zich weer wanneer ik er ben over 36 dagen. ;D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Requille schreef:
    (...)

    Ja, weet ik. Daarom zei ik ook dat het maar allemaal slowly moet gaan. (:
    Haha, maar het is heus niet zo spectaculair hoor. Want we hebben een lange afstands relatie, en hij kon niet wachten tot ik er ben in de zomervakantie.
    Dus in feite gewoon via Skype, want zo abnormaal zijn we. En hij herhaalt zich weer wanneer ik er ben over 36 dagen. ;D


    Haha jah oke, haha (:

    Aah oke, gaat dat dan wel handig, zo'n langeafstandsrelatie? Het lijkt mij altijd zo moeilijk tot onmogelijk omdat je zo ver van elkaar weg bent namelijk. :p
    Hahhah oke dan, och skype is toch wel een supermiddel voor zo'n lange afstand, en wel schattig dat hij niet kon wachten. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Renervatio schreef:
    (...)

    Haha jah oke, haha (:

    Aah oke, gaat dat dan wel handig, zo'n langeafstandsrelatie? Het lijkt mij altijd zo moeilijk tot onmogelijk omdat je zo ver van elkaar weg bent namelijk. :p
    Hahhah oke dan, och skype is toch wel een supermiddel voor zo'n lange afstand, en wel schattig dat hij niet kon wachten. c:


    Ik woon in Almere en hij in Berlijn. Dus er zijn geen vliegtuigen ofzo nodig. xd Het is ook moeilijk, onbegrijpelijk moeilijk. Hij is nu ook bezig met zoeken van werk, zodat hij rond Oktober terug kan naar Den Haag.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ik krijg soms echt moordneigingen van deze samenleving.


    26 - 02 - '16

    Ugh, ik had nooit gedacht dat ik sporten nog eens echt leuk zou vinden en het nu jammer zou vinden dat ik niets kan doen.


    Your make-up is terrible

    Requille schreef:
    (...)

    Ik woon in Almere en hij in Berlijn. Dus er zijn geen vliegtuigen ofzo nodig. xd Het is ook moeilijk, onbegrijpelijk moeilijk. Hij is nu ook bezig met zoeken van werk, zodat hij rond Oktober terug kan naar Den Haag.


    Wauw, ik zou iemand aan de andere kant van Nederland al erg vinden! ;O
    Wel knap dat jullie het zo vol kunnen houden! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hmm.. verveling begint te heersen...Mjah, door de hoofdpijn heb ik ook niet echt zin om iets te gaan doen..


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Renervatio schreef:
    (...)

    Wauw, ik zou iemand aan de andere kant van Nederland al erg vinden! ;O
    Wel knap dat jullie het zo vol kunnen houden! (:


    Tja, als ie terug is in Den Haag, dan hoeft het zo ongeveer niet meer. ;D Aangezien ik volgend schooljaar naar Utrecht naar school ga. En de reis afstand van Almere naar Utrecht is even lang als van Utrecht naar Den Haag. Dus dan zit ik sowieso meer daar dan thuis. (:


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ik ben volgens mij echt geobserdeerd door wenkrbrauwen. Dafuck.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Requille schreef:
    (...)

    Tja, als ie terug is in Den Haag, dan hoeft het zo ongeveer niet meer. ;D Aangezien ik volgend schooljaar naar Utrecht naar school ga. En de reis afstand van Almere naar Utrecht is even lang als van Utrecht naar Den Haag. Dus dan zit ik sowieso meer daar dan thuis. (:


    Aah oke, das dan wel weer fijner jah. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Shit, Iron Man 3 was de tweede keer nog leuker :')


    Caution first, always.

    Het is zo erg geworden dat ik uit verveling ga leren. oO


    Take me to wonderland

    I'm crying like a baby ;-;


    But I still have this faith in the truth of my dreams.