• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lost the game. D:

    Ik heb echt zoveel inspiratie maar ik weet niet hoe ik het moet opschrijven...


    help

    Omygod. Ik ben helemaal in looooove.
    We stonden gewoon te kletsen, toen ik tegen een collega zei: "Nou, dat is echt super mooi!" Zei hij heel zachtjes: "Nee, jíj bent mooi."
    Vlindeeeeers. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Stomme regen...
    Ga niet in eens vanuit het niets hard lopen regenen als het avond is + donker en dat ik in mijn eentje alleen zit -.- Schrik me kapot.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    O nee, hij heeft gereageert en nou durf ik niet meer te antwoorden. Ik antwoord vanavond zodat ik nog rustig kan nadenken.

    Al gereageert, zenuwslopend, nu gelukkig hele dag weg.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2013 - 8:37 ]

    Gisteren twee taken afgemaakt, vandaag de laatste taak voor volgende week afmaken. Dit gaat lang duren.


    Take me to wonderland

    Moet ik dit doen? Is onze school nu helemaal gek geworden? Dit is toch onmogelijk in één half uurtje. ):


    Some people are art and do art at the same time

    Buikpijn ;c


    •*• Lululu •*•

    Yeah, twee dagen vrij.:3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Kom dan, hé. Kom dan. Je weet niet wie je bent, wat je wilt en hoe je voor jezelf moet zorgen, laat staan hoe je iemand uitdist. :')


    Some people are art and do art at the same time

    De winkel gaat pas om 12 uur open :C maar ik wil mijn thee nu!


    -

    *Zingt super vals*
    CAUSE YOU'RE THE APPLE TO MY PIE
    YOU'RE THE STRAW TO MY BERRY
    YOU'RE THE SMOKE TO MY HIGH
    AND YOU'RE THE ONE I WANNA MARRY!


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Je bent zo apart, je bent jezelf, je bent eigenwijs. Je wou toch de redenen horen waarom ik jou leuk vind? 8D


    Some people are art and do art at the same time

    Mensen zijn zo grappig.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Het is eindelijk donderdag, yay.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik kan niet geloven dat ik dit echt doe :'D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.