• Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel

    Amaury Aimeka Elf, badguy..
    Baily SuperEva studente (laatste jaar)
    Izuna Uchiha Hashirama Misdadiger
    Miko Aimeka Shinre Maiden
    Sasuke Uchiha Evilcupcake anbu agent
    Crystal Arianna Súrion Candira lerares/Shapeshifter
    Gian Floorens Aimeka Dragon

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka

    [ bericht aangepast op 29 juni 2013 - 8:53 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Neehh, beetje druk gehad... :s Sorry Sydd (L) en op mn tablet is typen wat moeilijk, dus volgende keer typ ik een langere reactie ;)

    Selienna;

    Een brede glimlach verschijnt op mijn gezicht en ik geef hem een kus. 'Ik ben echt benieuwd!!!' Zeg ik glimlachend en pak zijn hand rustig. 'Waar gaan we heeeeeeen?????' Vraag ik nieuwsgierig en kijk om me heen als Hue me mee neemt door het bos.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:29 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Miko;

    Een beetje verbaast kijk ik om en glimlach dan zacht. 'Ja, na heek veel gesmeekt en gezeurd te hebben lieten ze me gaan' zeg ik en gniffel. 'Geeft niet, maar ik denk dat je wel even een douche mag nemen ne?' Zeg ik met een glimlach.
    'Ik voel me prima' zeg ik en ga op de stoel zitten. Mijn ogen glijden onderzoekend over hem heen en ik kijk in zijn ogen. 'Wanneer gaan we weer es sparren? Wel als de wond op mijn buik volledig genezen is natuurlijk, maar de laatste keer was bij Itachi en Sasuke...' mompel ik zacht.
    Ik speel met een lok van mijn haar als ik langzaam n gedachten verdwijn. Zie het gevecht weer voor me, naja, gevecht? Een training.. ik hoop dat hij toe stemt, want het lijkt ,e echt leuk!


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Geeft niet hoor ^^ ik was vergeten te reageren ;x

    Hue;
    Ik kijk haar lief aan en streel zacht haar hand. 'Dat is de verrassing liefje.. Ik breng je er nu heen, dus lief zijn' grijns ik en druk een kus op haar wang.
    Ik loop het bos uit met haar en zodra we dicht bij het strand komen, stijgen de zenuwen. Wat nou als ik het verknal? Straks vind ze de verrassing helemaal niets en dan zet ik me zelf voor schut.
    Ik schud de gedachten van me af en loop door. Mijn handen beginnen te zweten waardoor ik snel loslaat en mijn handen in mijn zakken steek. Dat hoeft Selienna niet te voelen. Ik kijk even op mijn horloge en zie dat de zon bijna ondergaat. Ik versnel mijn loop tempo en trek haar zachtjes met me mee. Nu hopen dat alles goed komt.

    Maakt niet uit ne :)

    Selienna;
    Een kleine pruillip speelt op en ik loop zuchtend met hem mee. 'Je maakt me veel te nieuwsgierig' brom ik zacht. 'En je weet dat ik het haat om nieuwsgierig te zijn.....' mompel ik daarna.
    Ik glimlach als ik het strand zie. Mijn gevoel was toch goed..! Ik kijk verbaast opzij als Hue mijn hand los laat en hou mijn hoofd schuin. 'Is de verrassing zo erg dat ik je hand niet mag vast houden?' zeg ik zacht en iets teleurgesteld.
    Nog erger verbaast als hij sneller gaat lopen, bijna hardlopen, en me mee trekt volg ik hem. Wat is er toch zo zenuwslopend aan de verrassing? Het is niet zo dat ik hem ga afwijzen, wat het ook maar zijn mag? Zelfs met een simpele avond tegen elkaar zitten op het strand is toch geweldig?
    'Hue, rustig... Is het zo erg dan?' vraag ik zacht en bezorgt en pak zijn hand zachtjes vast. Klam en plakkerig, dus dat zal wel een ja zijn op mijn vraag....


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    ........ Is de topic niet meer leuk? Of waarom reageert men niet :s


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Omg ik dacht dat ik had gereageerd 0.0 dan heeft hij hem niet verstuurd ;x

    Hue;
    Als we dichter bij het strand komen, stop ik met lopen en draai me naar haar toe. 'Liefje.. Je moet hier even wachten.. Ik ben zo terug,' zeg ik nerveus en druk een kusje op haar mond. Ik loop snel weg voordat ze vragen gaat stellen en loop snel naar een klein gebouwtje verderop.
    Ik ga naar binnen en praat met de werknemer. Vervolgens krijg ik een paar teugels in mijn handen geduwd en aai over de snuit van een glanzend wit paard. Ik stijg snel op en spoor het dier aan. Ik laat het dier in draf naar Selienna ga en laat hem stappen als we dichter in de buurt komen. De zenuwen worden steeds erger en stop dan voor haar.
    'Lieve Selienna, wil je samen met mij de zonsondergang tegemoet rijden?' vraag ik zacht en reik me hand naar haar uit. Ze lijkt wat teleurgesteld, maar dat maak ik zometeen wel goed, als ze dan nog wilt..

    Geeft niet, maar k was bang dat ie niet meer leuk was gezien er gwn 11 dagen niet gereageerd werd :x

    Selienna;

    Ik kijk verbaast op als er een groot, wit paard voor mijn neus stopt. Ik kijk op en kijk in de ogen van Hue die vragend staan. 'Ehhh, ja...' zeg ik zacht en stap wat moeizaam op. Ik kijk verbaast als hij me zonder moeite voor zich neer zet en zijn armen naast mijn middel zet met de teugels. 'Hoe kom je aan dit paard?' vraag ik zacht en streel zacht door de manen van het pracht dier.
    'Geleend van iemand die ik gevonden heb' grinnikt hij ietwat nerveus in mijn oor en ik glimlach zacht. 'En het is een zij' voegt hij er droogjes bij. 'Ze is prachtig' zeg ik glimlachend. Ik schrik eventjes als hij het paard in draf zet tot we echt door het strand draven. Vanaf dat moment stapt het paard rustig en laat ik me een beetje tegen Hue aanleunen. Dit is prachtig!


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Jaweeeeel het is nog steeds leuk ^^

    Hue;
    Ik druk tijdens het rijden af en toe een kusje op haar wang en fluister wat liefs in haar oor. Ik leg mijn hoofd zacht op haar schouder en stuur het paard naar het water. Als de hoeven onderwater staan, stuur ik het paard weer recht en lopen we rustig door het water heen. Ik laat de teugels wat hangen als ik mijn armen om haar middel krul en kijk dan naar de zonsondergang. 'Kijk is liefje,' zeg ik zacht in haar oor en wijs naar de zonsondergang. 'Die hebben we al heel lang niet meer gezien samen,' gniffel ik zachtjes en houd haar handen vast. Terwijl Selienna naar de zon kijk, kijk ik naar haar. Het ondergaande zonlicht maakt haar nog mooier dan dat ze al is. Nog maar heel even en dan is het zo ver.

    Hashirama, ga je ooit nog reageren op deze rpg? Ik wilde wachten tot jij had gereageerd, maar als je het niet doet, stop ik deze rpg per direct...


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Bij deze stop ik de rpg, sorry Sydney, we rpg'en gwn verder via whatsapp xx


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin