• Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel

    Amaury Aimeka Elf, badguy..
    Baily SuperEva studente (laatste jaar)
    Izuna Uchiha Hashirama Misdadiger
    Miko Aimeka Shinre Maiden
    Sasuke Uchiha Evilcupcake anbu agent
    Crystal Arianna Súrion Candira lerares/Shapeshifter
    Gian Floorens Aimeka Dragon

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka

    [ bericht aangepast op 29 juni 2013 - 8:53 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Ik leg mijn armen strak om haar middel heen en kus haar vol liefde en passie. Ze heeft mijn hart opgewarmd. Het hart van een koude en kille moordenaar. Maar ik weet dat ik het hare ook heb opgewarmd. Aangezien ze me eerst alleen wou hebben om te drinken, maar ik ben blij dat het uiteindelijk zo is geworden.
    Mijn vriendin en samen hebben we twee prachtige kinderen. Dat is precies wat is wil, waar ik van kleins af aan over droomde maar het niet meer als de werkelijkheid zag toen ik als crimineel en moordenaar eindigde. Gelukkig is alles goed gekomen.
    Terwijl ik daar aan terug denk, stralen mijn ogen van geluk en kijk ik haar aan. 'Kom, dan gaan we,' zeg ik met een glimlach.

    Haru;
    Ik bijt op mijn lip zodra ze me door heeft en wend mijn blik van haar af.
    'Ja.. Omdat ze niets met jullie soort te maken wil hebben, laat staan dat ik nu een kind heb daarmee. Ik ben bang dat ze me niet meer als haar zoon ziet, ze me gaat haten en dat ik er uiteindelijk alleen voor sta. Maar dat wil ik niet,' zeg ik zacht.
    Ik bal mijn handen tot vuisten en bijt mijn lip kapot.
    Waarom moet het allemaal nou zo moeilijk zijn?

    yue:
    'Jochie toch. lukt het' zeg ik lachend en kus amaury zijn neus
    aprillyne:
    'ik weet het maar het voelt zo vertrouwt' zeg ik zachtjes en kus haar kruin
    michiko:
    een zachte zucht verlaat mijn mond.
    'Het komt wel goed. ze zullen wss boos zijn maar het kan niet teruggedraaid worden. maar ze zullen boos zijn omdat we nog jong zijn' zeg ik zachtjes en kijk hem aan.
    zachtjes wieg ik hillary heen en weer


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Naam: Uchiha Sasuke
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn): The hot voor een foto.
    Karakter: Snel depressief en kwaad te krijgen en nog al een perv.
    Magie: Vuur en bliksem chakra, mangekyou sharingan, goede medical ninja
    Familie: Alleen maar een broer (Itachi)
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.): anbu ninja
    Overige:
    Woon bij mijn oudere broer al sinds de dood van mijn ouders, hij is nog al erg overbezorgd -_-.
    Hoe dan ook ik ben nog al gevaarlijk ook al zou je dat niet denken als je me voor het eerst ziet. Als je aan mijn toekomstige bitch komt (NARUTO!) dan heb je letterlijk een enkele reis naar hel geboekt!
    HIS ASS IS MYN!

    [ bericht aangepast op 11 mei 2013 - 18:11 ]


    I give you three roses one is fake and i wil love you till the lost one dies <3

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:24 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Selienna;
    'Jahhhhhh, eindelijk!!' juih ik bijna en kus ons huldig zijn neus.
    Ik trek mijn shoenen aan en pak zijn hand.
    'Ik ben benieuwd' zeg ik glimlachend.

    Amaury;
    Ik glimlach en druk mijn lippen zachtmop die van Yue.
    Kagura;
    Ik kraai en kruip rustig en vrolijk verder.
    Cecile;
    Ik glimlach en voel mijn hart kloppen van liefde. 'Mijn gezin!' zeg ik warm.

    Hahahaha xD ik hen dan Naduto? Of een andere vrijwilliger? You may choose :3

    Miko;
    Izuna zijn tong glijd opnieuw over mijn sleutelbeen en nek en ik voel zijn lippen weer boven mijn borst. Mijn ademhaling blijft snel en ik kijk hem pruilend aan als hij van me af gaat. Een moment van verbazing trekt over minn gezicht als hij toestemt, en ik begin zaht te glimlachrn. 'Gewoon stop zeggen als het te veel word' zeg ik zacht en druk mijn lippen op die van hem. Ik ben ondertussen gaan zitten op mijn knieën en streel de rand van zijn boxer. Mijn vinger streelt weer over zijn geslacht, waardoor hij even verstijft. Ik merk dat het hem moeite kost om te ontspannen, maar als mijn hand stilligt, ontspant hij uiteindelijk wel weer. Ik begin weer heel zacht te strelen, gewoon met 1 vinger,


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:24 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Haha, wees vrij :3 bespreek het met elkaar ;) en idd, ik heb buiten deze topic al 3 rpg's met tig characters, ik weet niet wie de kinderen van wie zijn etc. :x


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Ik houd lief haar hand vast en streel met mijn duim over de rug van haar hand. Ik begeleid haar mee naar buiten en loop rustig naar het bos toe. Eerst een picknick bij het meer en daarna ga ik met haar naar het strand. Ik weet niet of ze het heel leuk vind op het straks maar van het meer weet ik het zeker.
    Vlak voordat we bij het meer zijn, leg ik mijn handen voor haar ogen en loopt rustig verder. Wanneer we er zijn, laat ik mijn handen zakken en heeft ze zich op een gezellige picknick.

    Haru;
    Ik laat een sarcastisch lachje over mijn lippen rollen en kijk Michiko aan.
    'Jou vader was er boos over omdat we te jong zijn en ik kreeg er de schuld van. Mijn moeder denkt daar heel anders over Michiko. Ze word niet boos omdat ik nog jong ben, maar omdat ik met een verboden soort in haar ogen, een kind heb gekregen. Het ging eindelijk weer een beetje goed tussen mijn moeder en ik en dat word nu allemaal weer verpest,' zucht ik en kijkt wat geïrriteerd voor me uit.
    Het is niet alleen mijn schuld maar als ik hierdoor weer ruzie krijg met mijn moeder, denk ik toch dat ik er meer spijt van heb dan dat het kind me lief is.

    yue:
    Lief kus ik mijn man terug.
    doormiddel van mijn gevoel hou ik kagura sterk in de gaten
    aprillyne:
    'Ons kleine meisje' prevel ik liefdevol
    michiko:
    schuldig kijk ik naar beneden.
    'H-het spijt me' prevel ik zachtjes en kijk naar hillary.
    misschien had ik gewoon naar me vader moeten luisteren om het weg te halen.
    ook al was ik dan samen met haar gestorven dan had haru dit niet gehad met zijn moeder


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:24 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Selienna;
    Ik kijk stralend voor me en druk mijn lippen stevig op die van hem.
    mHet is prachtig! Heb je dit geregeld?!' zeg ik verwonderd en kijk naar de picknick.
    Het ziet er allemaal zooooo lekker uit!!

    Amaury;
    Ik streel haar armen en rug lief en kus liefdevol en teder.
    Kagura;
    Ik kruip naar de rand en begin er weer wild en kraaiend aan te bewegen.
    Cecile;
    Ik glimlach en kus haar wang. Ik ben blij dat ze haar als haar do hter ziet.

    Miko;
    Ik trek mijn hand terug als zijn ogen open schieten en ik ben bang dat ik wat gedaan heb wat herinneringen opwekt. 'Z-Zou je dat ... Nog eens willen doen..?' vraagt hij zacht en ik kijk verbaast. Om te beginnen over dat ik verbaast ben dat hij het lekker vind, in plaats van dat zijn herinnringen komen, laat ik mijn vinger weer over het topje van zijn vriend gaan, wat weer voor een rilling zorgt. Ik bijt onzeker op mijn lip en twijfel of ik verder moet gaan.
    Na een hap adem te hebben genomen, streelt mijn hand zacht, alleen met mijn vingertoppen, knder de rand van zijn boxer, iets wat een geluid uit zijn mond opleverd. Het spoort me aan om verder te gaan, ik ben blij dat hij me vertrouwd. Mijn hand glijd verder zijn boxer in, ik rik even door de koele huid. Het is wennen zo ver te gaan bij een man, ik heb het altijd bij knuffelen en zoenen gehouden bij mijn vorige twee vriendjes, iets van 7 jaar terug. Ik hou Izuna in de gaten als mijn lippen en andere hand over zijn borst glijden. Mijn tong likt zacht over zijn tepel, mijn hand streelt zijn buik. De hand die ij zijn boxer zit, raakt heel zacht en aarzelend zijn erectie aan. Meer doe ik niet, alleen als Izuna laat merken dat het goed is, zal ik verder gaan.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Ik kijk lachend naar Selienna en kus haar wang.
    'Ik hoop dat je nog honger hebt liefje,' zeg ik lief en bijt zacht in haar oorlel. 'Tenzij je wil dat ik ervoor zorg dat je weer honger krijgt,' fluister ik zwoel in haar oor, druk mijn onderlichaam tegen haar aan en streel met een grijnsje over haar borsten..
    Ik glimlach onschuldig, verplaats mijn handen, streel zacht over haar armen en duw haar zachtjes op het kleedje. 'Ik hoop dat het je allemaal naar smaak is liefje,'

    Haru;
    Ik bijt hard op mijn lip en streel zacht over Michiko haar wang.
    'Liefje, zo bedoelde ik het niet. Het spijt me. Ik wilde je niet kwetsen..' zeg ik zacht en bijt harder op mijn lip.
    Kan het nog erger worden dan dit? Wat haal ik mezelf toch allemaal op de hals..??

    yue;
    langzaam laat ik zijn lippen los.
    'Zeg manneke van me wat ben jij aan het doen' zeg ik lachend naar kagura die bij de rand zit
    'Kom jij is heel snel naar mama anders gaan papa en ik je kietelen'
    aprillyne:
    'Ze lijkt echt op jou'prevel ik zachtjes waarna er een gaap uit mijn mond ontsnapt
    michiko:
    'N-nee je hebt gelijk. door mij heb je die ruzies met je moeder' zeg ik terwijl ik naar adem hap en kijk naar het meisje in mijn armen. vol spijt kijk ik haar aan dat ze iig niet gewenst is door haar vader.
    'Als je wilt mag je me gewoon laten gaan haru. ik red me wel met hillary' zeg ik terwijl mijn stem overslaat en er een traan over mijn wang rolt


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:24 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Selienna;:
    Een hees geluid verlaat mijn mond en ik kijk hem aan.
    'Hmmm, im heb wel honger, kn beide gevallen' zeg ik mer een grijnsje en ga comfortabel zitten.
    'Je hebt je echt uitgesloofd hiervoor, niet?' vraag ik met een lieve glimlach.

    Amaury;
    Ik grinnik zacht en kijk rusrig toe.
    Kagura;
    Ik hoor mama niet.
    Ik kraai vrolijk en ga lachend enzo door.

    Miko;
    Ik glimlach als zijn lichaam trilt, ik voel aan hem dat het van genot komt. Plots voel ik wat nats over mijn hand gleiden en mijn wanhen kleuren rood. Stamelent vlucht Izuna de badkamer in, terwijl ik met een beetje een droge blik naar mijn natte hand kojk. Zonder dst ik het kn de gate heb, is Izuna terug gekomen en maakt hij mijn hand al schoon. 'Het geeft niet..' zeg ik met een kleine glimlach.
    Hij kijkt nasr beneden tot hem iets te hinnen schiet. 'Miko je... Het isnweg' stamelt hij verbaast en een teleurgestelde glimlach glijd over mijn lippen. 'Mooi zo.. Daar ben ik blij on' zeg ik oprecht, en leg me neer op bed. Hij is ervanaf, ik nog niet... Ik heb alleen het lef niet om het te vragen, of aan te kaarten.. Als Izuna nog een stap verder wil of zo, dan laat hij het wel weten, denk ik...


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin