• Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel

    Amaury Aimeka Elf, badguy..
    Baily SuperEva studente (laatste jaar)
    Izuna Uchiha Hashirama Misdadiger
    Miko Aimeka Shinre Maiden
    Sasuke Uchiha Evilcupcake anbu agent
    Crystal Arianna Súrion Candira lerares/Shapeshifter
    Gian Floorens Aimeka Dragon

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka

    [ bericht aangepast op 29 juni 2013 - 8:53 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Ik kijk glimlachend naar Selienna die de salade heeft gepakt en knik.
    'Ik moet je ook wel verwennen. Dat verdien je en aangezien het op de ene manier niet mag,' zeg ik met een brede grijns. 'Dan maar op de andere,' maak ik mijn zin glimlachend af en eet verder van mijn broodje.

    Haru;
    Ik zucht zachtjes en glimlach licht.
    Haar enthousiasme is leuk, maar ze ziet de realiteit niet in. Sommige dingen kunnen gewoon niet en zoiets verwacht ik van Kenji. Net als bij mijn moeder.
    Ja, Hillary is schattig, maar dat wil niet zeggen dat meteen iedereen van haar houd. Amaury is er ook niet blij mee dus van hem zal ik verder ook niet verwachten da hij van haar zal houden.
    Maar dat maakt niet uit want Hillary heeft Michiko en mij en dat moet genoeg zijn vind ik.

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:27 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    yue:
    zachtjes wieg ik hem heen en weer
    'Dan slaap je lekker bij mama en papa' zeg ik glimlachend en kus zijn neusje
    april"
    'Slaap lekker'prevel ik voordat ik mijn ogen sluit
    michiko:
    'Love het komt goed. geloof. mijn vader heeft tijd nodig om er aan te wennen dat ik niet meer een klein meisje ben' prevel ik zachtjes.
    'Maar nu heeft ze vooral ons en dat is voorlopig genoeg. zodra ze 4 is dan pas zal ze meerdere mensen nodig hebben' zeg ik zachtjes


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Sorry ;o had dan wat gezegd, had ik der ook rekening mee kunnen houden :$ -feeling guilty-

    Selienna;
    Ik glimlach lief en pruil heel even. Ik wil hem zo graag zo erg uidagen en verleiden hm..?
    Mijn ogen glijden ongemerkt over zijn lichaam en ik probeer allerlei dingen te ontdekken die erop duiden wat hij van plan is.
    Ik zie een lichte verdikking op zijn been en leg mijn hand erop.
    'Wat is dat?' vraag ik en mijn nieuwsgierigheid is weer de max.

    Miko;
    Ik hap naar adem als ik zijn hand op mijn kont voel, en niet veel later bij een plek in de buurt waar ik alleen komen mag. nou ja, na straks niet meer, maar als nog.... Ik bijt op mijn lip en voel mijn onderbuik kriebelen. 'Miko...' zegt hij zachtjes, en ik kijk hem vragend aan. Zijn andere hand glijd over mijn buik naar beneden en ik bijt met een hele zachte kreun op mijn lip. ‘Miko, als je dit niet wil, zeg het me alsjeblieft’ zegt hij zacht en ik leun tegen hem aan.
    'Wees niet zo onzeker, Izuna-kun.. Ik geef het aan als het niet prettig is.. Oké..?' zeg ik zacht en glimlach iets. 'Het is wennen, jij bent... de... Eerste man.... Die me daar aanraakt... Niemand is daar geweest...' zeg ik zacht en bijt verlegen op mijn lip. Ik voel na een tijdje zijn lippen weer in mijn nek, die iets anders staan dan anders, waarschijnlijk glimlachend. Ik zie het niet, want ik ben te verlegen om op te kijken.
    Zijn aanrakingen laten me weer smelten, net als zijn hete lichaam tegen de mijne aan. En het geen wat me het meest doet blozen en awkward doet voelen, is zijn lid wat tegen mijn been aan 'ligt'.

    Amaury;
    'Kom, dan gaan we liggen en slapen' zeg ik glimlachend en kruip alvast in bed.
    Kagura;
    Gapend sluit ik mijn oogjes, terwijl ik in mama haar armen in slaap val, lekker veilig.
    Cecile;
    Ik druk nog een kus op haar mond en val dan langzaam in slaap.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Ik neem net een slok van mijn drinken als ik Selienna's hand op mijn broek voel. Ik spuug alles uit, geef haar een tik op haar hand, maar pak hem snel weer vast om er een kus op te drukken. 'Sorry! Dat was niet de bedoeling,' zeg ik snel en druk nog een kus op haar hand.
    Ik bijt even op mijn lip en moet iets verzinnen. Ik moet een smoes hebben. Zodra ik wat weet kijk ik haar met een glimlach aan en zeg op mijn meest geloofwaardige manier; 'Dat zijn mijn medicijnen. Die moet ik straks nemen en omdat we de hele dag op pad zijn moest ik ze meenemen.'
    Ik druk snel een kus op haar mond, schuif ietsjes weg en eet verder.
    'Liefje je moet wel je salade opeten, we zijn de hele dag weg en je hebt je energie nodig voor straks,' zeg ik grijnzend en eet verder terwijl ik haar in de gaten houd. Ze mag niet in mijn broekzak zitten. Dat moet ik voorkomen.

    Haru;
    'Hoe graag ik je ook wil geloven, doe ik het niet,' zeg ik zuchtend. Ik sta op van het bed en loop wat onrustig door de kamer.
    Haar broer, mijn zusje en mijn ouders. Aan hun moeten we het nog vertellen. Mijn vader zal het vast niet zo veel kunnen schelen. Mijn moeder.. Dat word een enkeltje naar de hel. Haar broer zal me vast wel weer een klap willen geven, hoewel ik hem daar deze keer niet mee weg laten komen en mijn zusje vind het geweldig dat ze tante is. Dat is nu al 100% zeker. Als ik Hillary in haar armen leg moet ik eerst mijn zusje vastbinden voordat ik mijn eigen dochter kan vasthouden.

    yue:
    voorzichtig ga ik terug liggen in bed.
    'slaap lekker mijn mannen' prevel ik zachtjes waarna ik mijn ogen moe sluit
    michiko:
    'Love , zullen we met der in bad gaan. dan kunnen we allen even ontspannen' prevel ik zachtjes waarna ik langzaam opsta en hillary goed tegen me aanhoud.
    glimlachend kus ik haar kruin en loop rustig naar haru toe


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:27 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Selienna;
    Mijn ogen vernauwen zich. 'Medicijnen hm..? En waarom neem je ze thuis nooit in dan?' zeg ik achterdochtig.
    'Je hebt geen medicijnen nodig.. En waag het niet te zeggen dat het over je ogen gaat, want dat gaat het niet, dat weet ik als aller beste' zeg ik snel.
    'Wat zit er nou in je zak waar je zo geheimzinnig over doet?!' smeek ik en zet mijn liefste oogjes op.

    Amaury;
    Ik leg mijn armen om haar heen en trek Katsuro in het midden.
    'Slaap lekker liefje' zeg ik glimlachend en val dan langzaam in slaap.

    Miko;
    Ik hap naar adem als hij de laatste stap waagt. Mijn ogen zijn groot en ik kijk even ongemakkelijk weg. Mijn ademhaling is meteen een stuk hoger, terwijl mijn lichaam licht begint te trillen. Elke lichte beweging die zijn vinger doet, laat me huiveren van het tintelende gevoel. Mijn lip word de dupe van het nerveuze lipbijten en mijn stem trilt tijdens het ademen. Ik leg mijn kin/wang op zijn schouder en bijt wat harder op mijn lip. Zijn lippen vinden de mijne zacht en kort en ik kijkt verbaast en teleurgesteld als hij stopt. 'Ben je... Oké?' vraagt hij zacht, en ik hou verbaast mijn hoofd schuin. 'I-Ik... Ik ben oké ja...?' zeg ik zacht. 'Ik heb me nog nooit zo prettig gevoeld, en tegelijk beschaamd' zeg ik zacht en voel mijn wangen weer rood worden.
    Nog voor hij erop kan reageren druk ik een tedere, liefdevolle kus op zijn lippen. Zijn hand zit nog steeds tussen mijn benen, bewegenloos, iets wat me toch weer wat zenuwachtig maakt. Maar, het is Izuna, de man die mijn hart stal tijdens de ontmoeting, wat heb ik voor hem te vrezen? Niets! Hij behandelt me zoals hij zelf ook behandelt wil worden, teder, en voorzichtig... Ik glimlach zacht door die gedachte en kus zijn borst zachtjes. 'Ik hou van je' prevel ik zacht tegen een stukje huid in zijn nek voor ik er heeeeeeeeeeeeeeeeeel voorzichtig een kleine zuigzoen plaats.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:27 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Miko;
    Een kleine grijns speelt langzaam op mijn lippen als ik me bewust word van de reactie op de zuigzoen. Een klein beetje verbaast sta ik in de glibberige badkuip, als hij me los gelaten heeft. Heb ik dan.. Wat verkeerd gedaan..?? 'Ik zou... Jou helpen' zegt hij en ik voel niet zo heel veel later zijn armen om mijn middel. Al snel plakt mijn lichaam weer tegen die van hem, en ik voel zijn trots alweer opspelen. Een hele wilde, fantasierijke gedachte schiet voor mijn ogen langs, en op dat moment voel ik zijn tong zachtjes bij mijn tepel. Ik hap hees naar adem en zoek bijna wanhopig naar houvast, als mijn benen als na reactie beginnen te trillen. Zijn hand glijd over mijn rug, waar de rillingen over heen blijven razen.
    De bijna misvormde kreunen verlaten mijn mond, elke lichte aanraking laat me huiveren van het warme gevoel wat het verspreid. En dat het misvormd klinkt, is omdat ik mezelf niet echt durf te laten ontspannen, bang dat ik hem af schrik of zo. Zachtjes en testend glijd zijn hand naar voren en begint me zachtjes te strelen. Als hij mijn zwakke plekje aanraakt, verstijf ik eventjes en hap met grote ogen naar adem. Als een lappenpop leun ik tegen hem aan terwijl ik bijna ongemerkt mijn benen wat spreid. Zijn lippen sluiten zich zacht om mijn oorlel en ik ril door het zachte zuigen.
    'Dat vond je prettig, nietwaar?' fluistert hij zacht en behoorlijk zwoel en verleidelijk in mijn oor. Het verleidelijke in zijn stem maakt me nog weker dan ik al ben. Als hij het zachtjes vast pakt, in zoverre dat lukt, slaak ik een wat verstaanbaarder kreuntje. 'Vind je dit ook prettig? Zeg het me gerust, Miko-chan. Zeg me wat je wil, waar je naar verlangt' zegt hij op dezelfde, zwoele toon verder en ik slaak een jammerend zuchtje. 'J-Je maakt me gek!' zeg ik hijgend. 'Je laat me smachten naar zoveel meer, je weet niet wat je met me doet' zeg ik zachtjes en eerlijk terwijl ik tegen hem aan leun. Ik trek hem wat steviger naar me toe, zodra ik de kracht vind en druk mijn lippen zacht maar toch met een hongerige tint op die van hem. 'Je wil niet weten waar mijn lichaam naar verlangt' fluister ik zachtjes en hees tegen zijn lippen, terwijl mijn lippen afglijden naar zijn nek, om verder te gaan waar ze enkele minuten geleden gebleven waren.

    Hehehh maakt niet uit ^^ Ik was alleen bang dat ik iets verkeerd geschreven had ofzo, omdat niemand, maar dan ook echt niemand, reageerde ^^"


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Inzending van Candira ^^

    Naam: Crystal Arianna Súrion
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk Heeft lang gitzwart haar, blauwe/groene ogen. Ze heeft drie zwaluwen op haar linkerschouderblad getatooeerd, ze is 1.70 lang. Meestal draagt ze donkere geheimzinnige kleding. Ook als ze naar buiten gaat heeft ze een donkere blauwe mantel om zich heen en een kap over haar hoofd zodat haar gezicht niet te herkennen is
    Karakter: Crystal is een heel geheimzinnige meisje en dat is ook te merken aan haar kleding, maar ook de manier hoe ze loop en praat. Ze verteld weinig over zich zelf, ze is meer een meisje die de kat uit de boom kijkt en andere goed observeert. Als er een op roer is of een gevecht dan is ze erg kalm en rustig. Ze bemoeit zich zelden met zaken die haar niet aan gaan. Ze staat zeker haar mannetje en je moet haar niet dwarsbomen want anders ben je in de penarie. Is niet bang om haar zwaard te gebruiken Crystal is ook een vrouw die zich niet snel zou binden aan een persoon helemaal niet als het om liefde aan komt.
    Een deel is te lezen in Familie. Ze had eerst een heel fijn leven gehad met haar familie, ze was een vrolijk en blij meisje, ook was ze erg sociaal, maar nadat haar vader en haar broers waren overleden trok ze zich terug was het huis uitgegaan toen ze viertien werd, ze nam jaren geen contact met haar moeder of haar broers en zussen. Pas op achtiende nam ze contact met haar oudste zus Mira, zij was blij dat ze eindelijk contact weer nam. Crystal moest gewoon tijd voor zich zelf hebben en weten wie ze was en wie ze wou zijn
    Magie: Vuur en Shapeshfiter (Ze veranderd zichzelf meestal in een zwarte wolf)
    Familie: Als kind groeide Crystal op met vier broers, vier zussen, twee broertjes en een klein zusje en een moeder. Want haar vader was vermoord door een psycopaat, toen was ze nog maar negen jaar. Haar vier broers waren negentien, want ze waren een vierling. Haar zussen waren, achtien, zestien, dertien en twaalf jaar oud. Haar twee jongste broertjes waren toen zes en vijf, haar zusje was toen nog maar één jaar. Nu zijn ze allemaal volwassen en haar moeder leeft nog wel, maar woont in een tehuis en het gaat goed met haar. Zelf spreekt ze haar moeder nooit, maar ze heeft wel nog contact met haar oudere zussen. Haar broers spreekt ze nooit meer, want twee daarvan zijn overleden aan een ziekte en de andere twee die doen slechte dingen.
    Haar moeder Miranda
    Haar vader Charles (dood)
    Haar broer Dylan oudste (dood)
    Haar broer Daniel 1na oudste (dood)
    Haar broer Constantine
    Haar broer Valen
    Haar zus Mira
    Haar zus Layla
    Haar zus Madeleine
    Haar zus Sarah
    Haar broertje Damon
    Haar broertje James
    Haar zusje Silphy
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.): Ze is een lerares/Shapeshifter
    Overige:Ze heeft een zwarte medaillon om haar nek die ze gekregen heeft van haar moeder, ze doet het nooit af tenzij ze gaat slapen. Ze heeft ook een zilvere armband met tien bedeltjes erop, elk één met een ander soort dier. Als herinnering van haar moeder en haar broers en zussen


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    'Zijn er medicijnen voor ogen?' vraag ik schaapachtig en druk een kusje op haar wang.
    'De reden dat je het nooit ziet is omdat je dan meestal slaapt, ontbijt maakt of aan het douchen bent. Oh ja en laten we het jagen niet vergeten. Maar ik heb die dingen al heel lang,' zeg ik met een lieve glimlach.
    Ik zie aan haar dat ze me niet gelooft, dat komt omdat ik ook gewoon glashard aan het liegen ben, maar ik wil het niet verklappen. Als ik dat nu doe dan is de hele verrassing er al van af. Dan maar afleiding.
    Ik leun naar haar toe en druk mijn lippen stevig op de hare. 'Verandering van het schema,' fluister ik tegen haar lippen en glip met mijn hand onder haar shirtje.

    Haru;
    Ik knik zachtjes en loop rustig naar de badkamer met Michiko.
    Ik zet meteen het bad aan en staar wat bedachtzaam voor me uit.
    Wat is de beste manier om het te vertellen aan mijn moeder, zonder dat ze me levend vilt.

    Omg hij heeft mijn berichtje gewoon niet neer gezet D: En dat wist ik niet eens! TwT I am sooooooooooooo sorry D;

    yue:
    Moe sluit ik mijn ogen en val inslaap met kagura tussen mij en amaury in
    michiko:
    zachtjes begin ik hillary aan te kleden als het bad bijna is gevuld.
    'Je zit er mee om het te vertellen hn' prevel ik zachtjes en houd hillary dicht tegen me aan in een doek zodat ze niet koud kan vatten.
    waarom kunnen we nou niet een gewoon leven hebben zonder deze problemen


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Ach, jullie zijn toch naar animecon, dus ik post wel mn stukje op Sydney ;)

    Awww, stom Q ¬¬ naja, je hebt gereageerd ^^

    Selienna;
    Zijn ogen verraden hem, ik weet dat hij geen pillen nodig heeft, geen medicijnen.
    Ik krijg een grijns als ik zijn hand over mijn buik voel glijden en zijn lippen op de mijne.
    Ik pak zijn hand zacht vast, duw hem zachtjes op het kleed en ga nonchalant op zijn buik zitten.
    'Jij wil iets van mij, ik wil iets van jou.... We kunnen een compromis maken?' vraag ik onschuldig en super zoet, terwijl ik een beetje over hem heen ga hangen, met mijn gezicht vlak boven die van hem.
    Zijn ogen staan twijfelachtig, ik weet dat ik hem zover kan krijgen, dat is na die jaren van samen zijn wel duidelijk geworden.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Na gevraagd te hebben met wie ze wilde rpg'en vroeg ze mij ;x dus hier is ie ^^"

    Naam: Gian Floorens
    Leeftijd: 21
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):


    Karakter: Gian is een stille, sluwe jongen, die alles behalve normaal is. Gian houdt van zijn krachten, het maakt hem machtig en geeft hem een veilig gevoel. Dat hij zichzelf en zijn familie kan beschermen. Gian trekt zich meestal terug in zijn sombere kamer, om muziek te luisteren en zijn krachten te beheersen. Ook leest hij best veel, waardoor zijn algemene kennis heel erg ver rijkt dan je bij hem zou verwachten, gezien zijn eenzame leven. Hij is vroeger ook heel erg gepest geweest, omdat hij er anders uit zag dan de rest van zijn klasgenootjes. Dat heeft hem kil en eenzaam gemaakt. Hij durft niet zo snel mensen te vertrouwen, bang dat hij weer zo erg gekwetst word als hij vroeger werd.
    Magie: Zijn ogen vlammen neon paars op, die vooral in het donker goed te zien zijn. Vanwege zijn duistere uiterlijk valt het overdag ook wel op. Gian verbergt het zo goed mogelijk, maar hij kan niet altijd zijn krachten bedwingen. Hij bezit de dragon Purple, wat zijn oogkleur ook verklaart. Als zijn krachten onder controle zijn en hij gewoon door het leven gaat als Gian, en niet in de beginfase van Purple, zijn zijn ogen zwart met een paarse gloed erin. Purple is een draak die niet echt van vechten houdt, maar wel alle trucjes kent om andere draken en mensen uit te schakelen als puntje bij paaltje komt. Gelukkig is Gian nooit bij een gevecht betrokken geweest wat uitliep op het gebruiken van Purple.
    Familie: Zijn moeder is het enige familielid wat hij nog heeft. Zijn vader is op jonge leeftijd gestorven door een ongeluk, toen zijn moeder net 6 maanden zwanger was van Gian. Zijn moeder is ondertussen alweer 14 jaar gelukkig getrouwd met zijn stiefvader, en daar hebben ze een heel lief klein meisje mee gekregen. Hoewel ze nu niet meer zo lief en klein is, een vervelende tiener van 12 die echt alles wil zoals zij het wil.
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.): Gian is een Dragon, zo kun je hem noemen dan. Er zijn verschillende namen, voornamelijk slechte namen, maar Dragon is de meest voorkomende naam in de maatschappij.
    Overige: Gian is geen slecht persoon, strijd als het moet alleen voor zijn vaderland en zijn familie. Dat maakt hem dus ook een waardige Dragon.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2013 - 21:50 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin