• Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel

    Amaury Aimeka Elf, badguy..
    Baily SuperEva studente (laatste jaar)
    Izuna Uchiha Hashirama Misdadiger
    Miko Aimeka Shinre Maiden
    Sasuke Uchiha Evilcupcake anbu agent
    Crystal Arianna Súrion Candira lerares/Shapeshifter
    Gian Floorens Aimeka Dragon

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka

    [ bericht aangepast op 29 juni 2013 - 8:53 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Crystal Arianna Súrion

    Over een drukke straat liep iemand, diegene had een blauwe mantel om en de gezicht was bedekt door de kap die over het hoofd was geborgen. Diegene liep heel langzaam en haast geruisloos. De ogen gingen van links naar recht, heen en weer. Vele kraampjes stonden er: eten, juwelen en andere goedkope prullen. Als je goed luisterde zou je de voetstappen van deze persoon horen. Paar mensen keken op naar deze gedaante, maar de gedaanoichtte gaf niks weg. Liet niet merken of die nou een man of vrouw was, maar eigenlijk was deze gedaante degelijk wel een vrouw, ze hete Crystal. Ze was een lerares, maar dat was meer een dekmantel. Want eigenlijk in werkelijkheid, slachtte ze mensen af, mensen die het niet verdienden om in deze samenleving te wonen, mensen die kwaadaardig zijn en slecht. De zwaard van Crystal zat goed verscholen in haar mantel, ze kon hem zo eruit halen en gaan aanvallen als ze wilt. Ze liep weg van de drukke stad, richting de bossen. In de bossen was een holle boom, waar ze meestal al haar waardevolle dingen verborg zodat ze in een zwarte wolf kon veranderen. Crystal is namelijk een Shapeshifter, natuurlijk kon ze in vele mensen en dieren veranderen, toch veranderd ze meestal in een zwarte wolf, omdat ze daar veilig in voelt. Naast dat ze een Shapesifter is, heeft ze nog een gave: vuur, alleen dat laat ze alleen zien als het hoogst noodzakelijk was, vuur is namelijk erg gevaarlijk.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2013 - 22:06 ]


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Hue;
    Ik slik even nerveus en kijk weg van haar. Op dit soort moment zou ik willen dat ik nog blind was. Dan had ze niets kunnen zien. Niets kunnen ontdekken. Dan was alles gewoon leeg geweest. Maar dan had ik haar ook nooit kunnen zien. En dat is het mooiste wat me is overkomen. Zo een mooi en lief meisje als Selienna, bijna een exacte vorm van mezelf als een meisje. Maar ze heeft me veranderd en ik haar.
    Ik weet precies wat ze wilt. Maar een compromis is prima. Als het maar op mijn manier gaat. Anders krijgen we beide niet wat we willen.
    Ik kijk haar aan en blijft gewoon liggen. 'Goed. Ik ga akkoord met een compromis. Maar ik krijg eerst wat ik wil, daarna neem ik je mee en vertel ik je wat jij wilt? Of ik laat het eigenlijk zien.. Eerlijk?' vraag ik onschuldig en bijt tegelijkertijd nerveus op mijn lip.

    Gelukkig nu wel ja ^^

    michiko:
    zachtjes begin ik hillary aan te kleden als het bad bijna is gevuld.
    'Je zit er mee om het te vertellen hn' prevel ik zachtjes en houd hillary dicht tegen me aan in een doek zodat ze niet koud kan vatten.
    waarom kunnen we nou niet een gewoon leven hebben zonder deze problemen


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:27 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Gian;
    Heel chill en op mijn gemak loop ik door de winkel heen om een nieuwe mantel/cape te kopen. Ik loop langs een duister gekleed meisje als ik mijn cape gekocht heb en omgeslagen, en weer naar buiten loop. Even volgen mijn ogen haar, maar al snel kijk ik weer naar de weg voor me. Hmmm, er is iets met haar... ach, maakt ook niet uit, ken der niet, boeit me dus niet.... Ik loop met een zucht naar huis en open de deur met een gaap.

    Selienna;
    Ik bijt na denkend op mijn lip en knik dan. 'Vooruit.. Eerst jou wens, dan de mijne...' geef ik toe en druk een zacht, lief kusje op zijn mond.
    Heel langzaam veranderd de onschuldige zoen tot een zoen vol liefde en lust.
    Ja, ik hou echt van deze man! De liefde en het prettige gevoel zoals altijd keren langzaamaan weer terug in mijn lichaam.

    Miko;
    Ik bijt hard op mijn lip als mijn spieren zich aanspannen en het prettige, warme gevoel verzamelt zich allemaal in mijn onderbuik. Mijn lichaam leeft haar eigen leven lijkt het wel. Niet zo heel erg veel later krijg ik het gevoel alsof dat gevoel in mijn buik ontploft. De hitte vloeit door mijn aderen en met een hese piep/kreun leun ik tegen hem aan. Mijn lichaam trilt een beetje, terwijl mijn ademhaling gejaagd en onregelmatig is. 'I-Izuna...' zeg ik zachtjes en kijk hem met verlegen maar toch.. ja, hoe moet ik die blik beschrijven. Het is geen blik die ik elke dag geef, heb ik ook nog nooit gedaan.
    Mijn lippen planten een zacht, teder kusje op zijn natte borst en ik kus via zijn nek naar zijn mond. Zal ik het vragen..? Heb ik het lef om hem te vragen of we verder kunnen..??? Nee, ik ben bang dat hij me te snel zal vinden. Ik leg mijn hoofd zacht op zijn borst, terwijl ik zacht over zijn sterke armen streel. 'Ik... ik hou van je, echt waar...' zeg ik zacht en kijk hem aan. Ook de vraag of we nou samen zijn, durf ik niet te vragen. We kussen, en bevredigen elkaar, maar... Zijn we dan automatisch een koppel?? Ik hoop het, ik wil dolgraag zijn vriendin zijn, maar... De lef die ik nog enkele minuten terug had, is als sneeuw voor de zon verdwenen.

    Hehe maakt niet uit ^^ School gaat voor ^^


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Ik grijns tevreden en kus haar terug. Mijn handen glijden al snel onder haar shirtje en strelen over haar borsten. Ik bijt zachtjes op haar onderlip, wacht tot ze haar mond opent en laat mijn tong naar binnen glijden. Ik speel een liefdevol maar lustig spel met haar tong en trekt terug om haar shirt uit te trekken. Ik gooi het naast me neer en zoen haar meteen weer stevig. Het broekje dat ze aan heeft is ook al snel uit en met mijn vingertoppen streel is zachtjes over haar huid heen.

    Haru;
    'Een beetje,' geef ik toe en zucht. 'Maar het komt wel goed. Dat weet ik zeker,' mompel ik. Mijn maag trekt zich een beetje samen en ik voel een misselijk gevoel opkomen. Ik onderdruk het en zucht. Het is net alsof ik tegen mezelf en tegen Michiko lieg. Het komt wel goed.. Wie gelooft dat nou?

    michiko:
    'Ik hoop het love. ik wil niet de band tussen jou en je ouders verpesten' prevel ik zachtjes.
    glimlachend kijk ik naar hillary die langzaam haar oogjes opent.
    'Hey lieverd, wil je drinken' prevel ik naar haar
    hillary:
    langzaam open ik mijn oogjes en kijk mama en papa aan.
    rustig maak ik smak geluidjes als mijn buikje gromt


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:28 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Oké, nu ben ik degene die lang niet gereageerd heeft ;o sorry! :$

    Selienna;
    Een tinteling blijft op de plek waar hij me aanraakt. Ik trek hem zacht tegen me aan en laat zijn lippen los. Ik draai ons heel snel om en kus zijn nek en borst zacht. Mijn handen glijden zacht over zijn lichaam en lichte sixpack. Ik kijk hem met een grijns aan en bijt speels op mijn lip. 'Je bent sexy' zeg ik zacht en trek heel langzaam zijn shirt uit, waarna ik weer overnieuw begin met kusjes geven.

    Miko;
    Ik glimlach zacht als Izuna me helpt met afdrogen, maar toch enkele dingen over laat. Gentleman.. Ik grinnik even en droog me volledig af. Heel snel smeer ik nog wat bodylotion op mijn lichaam voor ik me aankleed in een simpel slaapjurkje en vlecht mijn haren rustig in. Dat word morgen föhnen, maar dan heb ik wel krullen. Met een vertederde glimlach kijk ik naar Izuna die slaapt, hoewel, dat lijkt zo... Met een zachte gaap loop ik naar bed en ga er in liggen. 'Dank je... Voor ik het vergeet' zeg ik met een verlegen blosje. Ik wil niet weten hoe hij weet hoe ik eruit zie, maar het is wel prettig om te horen dat hij me mooi vind.
    Zachtjes kruip ik tegen hem aan en leg mijn hoofd op zijn borst. 'Eigenlijk wil ik niet dat je morgen weg gaat, dan ben ik alleen' prevel ik zacht en kijk hem aan. 'Meneer Hokage-voor-één-dag' zeg ik met een beetje een trotse glimlach. 'Maar ik heb morgen een missie... Geloof ik... Wacht even' zeg ik bedenkelijk en duw me uit bed. Mijn lichaam trilt nog licht van net, het voelt nog steeds prettig en warm. Ik gris mijn agenda uit mijn tas en ga weer in bed liggen/zitten. 'Ja, morgen moet ik op missie.... Stom...' brom ik en rek me even uit.
    Met een mooi boogje werp ik mijn agenda weer in mijn tas. Mijn ogen worden groot als ik me ook weer herinner met wie ik op missie ga. 'Eh.. Izuna..?? Je kunt morgen toch doen wat je wil..???? Als Hokage?' begin ik voorzichtig en onschuldig. 'Ik.. Kun je... Me een plezier doen..??' vraag ik zacht. Ik haal diep adem en kijk even weg. 'Ik wil niet met Itachi-san op missie... Ik ben bang dat hij nog steeds wraak wil vanwege de jeukpoeder in zijn boxer...' zeg ik zachtjes en bijt op mijn lip. Damn, dat zal anders de hel worden!


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:28 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Normaal wacht ik op iedereen, maar ik zit al een tijdje met een richtlijn voor mijn stukje voor Miko, ik ben bang dat als ik nog langer wacht, ik het vergeet :x Sorry Syd <3

    Miko;

    Als ik langzaam wakker word, merk ik dat het bed op mij na leeg is. Een diepe zucht rolt over mijn lippen en ik duw me zachtjes overeind. Ik rek me even goed uit en haal een hand door mijn haar, niet dat het makkelijk gaat met die klitten, maar ja..... Op mijn sloomst slof ik naar de badkamer toe en was mijn gezicht. Ik poets mijn tanden en kam met gevloek door mijn haren. Ik vergeet altijd hoe vervelend mijn haar is na het douchen.. Uiteindelijk vlecht ik het in en doe mijn headband om. Een klein beetje mascara smeer ik op mijn wimpers en ik loop naar de kast. met een gaap kleed ik me in mijn juiste kleren aan en pak al mijn wapens, die ik om mijn rug, benen etc. bind.
    Met een rommelende maag loop ik even later de keuken in en maak wat tosti's. Ja, ik moet zo opzoek naar Izuna, ik moet wel weten met wie ik nu op missie ga... Als ik net wil beginnen, hoor ik een wild geklop op de deur. 'Miko-chaaaaaaaaaaan!' hoor ik een irritante stem roepen en ik leg geïrriteerd mijn tosti weg. 'Ik kom al!' grom ik als het geklop door gaat en loop naar de deur. Ik trek de deur open en ik voel de hand verder kloppen op mijn gezicht. 'Wat!?' sis ik en pak zijn hand vast. Die blonde jongen, van waar ken ik hem..?? Was dat niet dat gedoe met Itachi?? Hmm, what ever... 'Miko-chan! Izuna, sorry, Hokage-sama heeft me gestuurd om met je op missie te gaan en met die teme, Sasuke, dattebayo!' zegt hij super hyper en duwt de scroll met informatie in mijn hand. Een zweetdruppel komt op mijn voorhoofd en ik laat mijn hoofd hangen. Oké, wat is beter? Met een op wraak beluste Itachi op missie, of met zijn emo broertje en mega irritante vriend? Mehh, dat laatste.... Ik grijp mijn tosti als ik de scroll heb doorgelezen en loop met Naruto mee naar Sasuke zijn huis.
    'Teme! Hier komen!' gilt Naruto hyper en klopt, net als bij mij, als een idioot op de deur. 'Doe eens rustig, je maakt me chagrijnig' zeg ik geïrriteerd en zie dat Itachi de deur open doet. Hij kijkt licht verbaast mijn richting op. 'Wij gingen toch op missie?' 'Ik vertrouw je niet vanwege dat jeukpoeder, dus nu zit ik opgescheept met je broertje en zijn vriend' 'Ah.. Sterkte..' en toen was hij weg. O god laat dit snel over zijn! Hoe moeilijk kan een scroll terug halen nou zijn? Ja, je kan aangevallen worden enzo, maar goed.... Sasuke komt niet zo heel veel later naar buiten en kijkt een beetje chagrijnig naar mij. 'Moet hij mee?' zucht Sasuke en ik knik. 'Orders van hokage-sama' zucht ik en wenk ze. 'We gaan...' zeg ik en berg de scroll weer op. Op naar de Land Of Sound....

    'Fuck, achter je' grom ik naar Sasuke die zich omdraait en een shadow clone uitschakelt. We zijn in de val gelopen omdat meneer de blonde "super ninja" zo nodig tegen een voorbijganger moest schreeuwen dat hij moest uitkijken met zijn lelijke masker en zwaard. En dat kun je beter niet doen bij een shinobi, die al chagrijnig is. 'Baka' brom ik en maak een seal. 'Bukken!' zeg ik tegen Sasuke en Naruto en ik laat, zodra de clones in een straal van 10 meter bij me komen, veranderen in ijs en laat de ijspegels rond schieten naar andere clones. Best handig, scheelt chakra omdat ze al van water zijn. Hijgend zak ik op de grond en kijk om me heen. Wie is dat..!? De mist om ons heen word dikker en ik voel mijn hart een tel stil staan als ik me wat herinner. Waarom zag ik dat niet eerder!? 'Naruto, Sasuke! Kom hier! Oren en ogen goed open, deze man is gevaarlijk....' zeg ik zacht en kijk goed om me heen. Waar is Zabuza..... Ow Naruto! Waar heb je ons in gebracht!? Ik ben niet bestand tegen Zabuza...
    'Alsjeblieft, ga hulp halen, ik red me wel' zeg ik zacht tegen Naruto en Sasuke en duw ze naar de bossen. Zolang ik mezelf kan beschermen als zij hulp halen, is het goed.. 'Nee we laten je niet alleen Miko-chan' zegt Sasuke en ik kijk verbaast op. 'Idioot ga! Dit word jullie dood!' snauw ik boos. Als ik wat gesuis hoor, uit noordelijke richting, trek ik Sasuke en Naruto met een ruk naar achter en hou Zabuza zijn zwaard met moeite tegen, hoewel mijn arm geraakt word. 'Alsjeblieft, haal hulp, anders sterven we alle drie hier.... En ik sterf liever een normale dood....' zeg ik hijgend en duw het zwaard van me af. In de tijd van het weg duwen en het bukken om een volgende zwaai ermee te ontwijken, maak ik een ijsvogel met een boodschap en stuur die naar Konoha. Izuna, alsjeblieft, stuur help! Alsjeblieft!

    [ bericht aangepast op 19 juni 2013 - 19:33 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Geeft niet schat! Ik was het helemaal vergeten :x Had mijn inbox leeggemaakt en ik had toen geen berichtjes gehad dus had niet gezien dat er was gereageerd :x

    Hue;
    Ik voel de rilling en de huivering onder mijn vingertoppen en ril zelf ook door haar zachte aanraking. Een aanraking die me van binnen opwarmt, precies de warmte die ze me geeft als ik haar kus. De warmte die ontstaat door de liefde. Ik glimlach zacht en laat soepel een hand achter haar rug glijden. De spanning om het buiten te doen blijf ik leuk vinden. Je weet nooit wanneer je betrapt word en al zou dat gebeuren dan maakt dat me niet uit. Ik schaam me er niet voor om seks te hebben in de buiten lucht. Ik wind me alleen maar meer op.
    Ik haak soepel haar bh los en gooi die bij de andere kleren neer. Ik trek zelf mijn broek uit, om te voorkomen dat ze mijn 'pillen' eruit haalt en gooi die ver uit haar buurt. Ik streel zacht met mijn vingers over haar borsten heen en plant zacht kusjes in haar hals. Ik maakt een zuigzoen in haar hals en kus vanaf daar naar beneden tot ik bij haar borsten ben. Met een speelse twinkeling in mijn ogen kijk ik naar haar en streel met mijn tong over haar borsten heen terwijl mijn handen verder naar beneden dwalen.

    Haru;
    'De enige die die band kapot maakt zijn mijn ouders en ikzelf. Dat heeft niets met jou te maken,' mompel ik.
    Ik aai met een klein glimlachje door de mini haartjes van Hillary en druk een kusje op haar kruin.

    michiko:
    Zwakjes glimlach ik.
    'Ik wou dat ik er wat aan kon doen' prevel ik zachjtes 'Het doet me pijn jou zo te zien love'
    zachtjes streel ik over hillary der wangetje
    hillary:
    met grote oogjes kijk ik naar mama en papa.
    een kleine kir verlaat mijn mond van plezier.
    lief maak ik grijphandjes naar mijn papa


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Btww, ik zie nu pas in mn stukje dat t raar is, maar ze komen Zabuza onderweg tegen naar de Sound xD Niet dat ze bij de Sound zijn en dat ze daar Zabuza tegen komen :x


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:28 ]


    No growth of the heart is ever a waste