• Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel

    Amaury Aimeka Elf, badguy..
    Baily SuperEva studente (laatste jaar)
    Izuna Uchiha Hashirama Misdadiger
    Miko Aimeka Shinre Maiden
    Sasuke Uchiha Evilcupcake anbu agent
    Crystal Arianna Súrion Candira lerares/Shapeshifter
    Gian Floorens Aimeka Dragon

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka

    [ bericht aangepast op 29 juni 2013 - 8:53 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Ik grijns even breed en ga zelf dan ook zitten.
    'Dat kan ik ook wel op het programma zetten hoor,' zeg ik met een brede grijns en kus haar lippen. 'Maar ik heb me er inderdaad voor uitgesloofd. Ik heb alles voor je over dat weet je toch! En ik ben ook nog lang niet klaar met vandaag... Ik heb nog genoeg in petto voor ons saampjes liefje' zeg ik glimlachend.

    Haru;
    'Nee Michiko. Ik blijf bij je. Mijn moeder moet het ook accepteren maar ik vind het gewoon moeilijk. Net wanneer het goed gaat, gaat het meteen weer slecht. Maar het komt vast wel goed,' zeg ik zachtjes.
    Ik leg mijn armen om haar heen en veeg haar tranen weg. 'Niet huilen alsjeblieft.'

    yue:
    'Liefje, kom is naar mama en papa toe' zeg ik lachend en kijk glimlachend naar de spelende kagura
    aprillyne:
    'Ze lijkt echt op jou'prevel ik zachtjes waarna er een gaap uit mijn mond ontsnapt
    michiko:
    'M-meen je dat en s-sorry' zeg ik zachtjes en veeg zacht mijn tranen weg terwijl ik hillary goed vast houd.
    'Het is gewoon alles bij elkaar'


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:25 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Selienna;
    Ik grijns zacht en kijk hem met een onschuldige blik aan.
    'Misschien, ligt eraan wat we zo gaan doen' mompel ik giechelend en pak een broodje uit de mand.
    'Het ziet er allemaal heerlijk uit!' zeg ik glimlachend en geef hem een kus.
    'Ik hou van je!' zeg ik lief en uit de bodem van mijn hart.

    Amaury;
    Ik kijk grijnzend naar Kagura en Yue.
    'Hij luistert niet liefje' zeg ik gniffelend.
    Kagura;
    Ik kijk om naar mama en schud mijn hoofd.
    'Gagabebababa!' kraai ik vrolijk en ga lachend en schaterend door.
    Cecile;
    'Dat valt wel mee hoor liefje, ze zal net zo mooi worden als jij bent' zeg ik warm en lief.

    Miko;
    Ik bijt hard op mijn lip als hij door heeft dat ik nog niet van het warme, opgewonden gevoel in mijn buik af ben, door me te strelen en op mijn oor te kussen. Ik verberg mijn gezicht in het kussen en mompel iets wat moet lijken op het spijt me. 'Miko.. zullen we.. eh... gaan douchen?' stamelt hij zacht en als reactie gaan de haren op mijn lijf overeind staan. Ik kijk hem aan en kijk verlegen, onzeker en best verbaast. 'Je bedoelt.... Wij twee in dat.... Kleine.... Hokje.....?' zeg ik heel onzeker. Het idee alleen al om hem helemaal naakt te zien, ik wil het dolgraag, maar als zijn blote bovenlijf me al gek maakt en me doet smelten, wat zal mijn lichaam wel niet doen als ik de rest te zien krijg..?? En wat zal hij van mij denken...?? Dat hij het niet kan zien, wil niet zeggen dat hij het niet zal merken.....
    'Als je wil, alleen als je wil' zegt hij erna en ik bijt op mijn lip. 'Ik...' zeg ik aarzelend. 'Ehh.... Ja... Ik... Ik douche wel met je mee....' zeg ik zacht en kijk weg van hem. Mijn hart raast als een bezetene in mijn borstkas en ik duw me zacht uit het bed. Ik loop naar de kast en trek het open. Bijtend op mijn lip pak ik alvast schone kleren en leg ze neer op bed. Mijn ogen glijden over Izuna zijn half naakte lichaam, wat boven de dekens uit steekt. 'Zo knap' fluister ik zachtjes, deels in mezelf, deels hard op. Ik wend mijn hoofd af en slik nerveus. Ik heb echt niet het lef me zo uit te kleden hoor....Hij zal me vast uit lachen als hij had gezien hoe ik eruit zie, onder de littekens van de vele wonden die ik heb opgelopen op missies, de lelijke littekens in mijn zij door het gevecht met mijn vader... Dat is het enige waar ik me echt voor schaam ,en het liefste het niet laat zien, of iemand me zien kan of niet....


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    'We zouden hierna eerst gaan wandelen, maar we kunnen er wel iets tussen zetten als je dat wilt. We hebben genoeg tijd,' zeg ik grijnzend en bijt speels in haar oorlel.
    Ik kus vanaf haar oorlel naar haar mond en trek dan terug.
    Ik pak de picknick mand uit en houd haar haar lievelingsbroodje voor. 'Ik denk dat jij deze wel heel graag wilt opeten of niet soms?' zeg ik met een speels grijnsje en trek het terug voordat ze het kan pakken.
    'Maar ik wil daar eerst een kus voor voordat je het mag opeten, mooierd,' zeg ik geamuseerd en kijk haar verliefd aan.

    Haru;
    'Ja dat meen ik,' fluister ik zachtjes in haar oor en kus haar wang.
    Ik krul mijn armen voorzichtig om haar middel en leg mijn hoofd op haar schouder en kijk neer op het kleine meisje in haar armen.
    Mijn eigen dochter. Het spijt me mam maar wat je er ook van zal vinden in kan haar niet alleen laten.

    yue:
    'Net als zijn vader. jij luistert ook vaak niet' zeg ik alchend en por hem in zijn zij.
    glimlachend zorg ik ervoor met een spreuk dat de kamer wel veilig is voor kagura ook al zou hij vallen
    'Het zekere voor het onzekere' mompl ik zacht
    aprillyne
    een zachte gaap ontsnapt me mond.
    'Ik wil niet slapen nog niet' prevel ik in mezelf en bloos door wat hij zei
    michiko"
    een kleine glimlach verschijnt weer rond mijn mond.
    glimlachend kijk ik hem aan en houd ons kleine meisje goed vast.
    'Hoe zou je zusje der vinden. mijn broer is meer denk van denk ter om om ze geen pijn te doen' zeg ik zachtjes terwijl een giechel mijn mond ontsnapt


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:26 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Selienna;
    Een zachte kreun verlaat mijn lippen en ik leun zacht tegen hem aan.
    'Bewaar het maar lekker voor na wat je van plan bent' zeg ik grinnikend en ik krijg grote ogen.
    Hongerig en als een klein kind leg ik het broodje weg en steek mijn handen uit, om er grijphanden van te maken.
    Ik druk mijn lippen stevig op die van hem, en kus hem wel liefdevol.
    'Geeeeeeeeeeeeeeeef!´ zeg ik smekend na de kus en glimlach vrolijk als ik het broodje krijg.
    Hongerig zet ik mijn tanden erin en trek er een stuk af.
    'Hmmmmm' mompel ik tijdens het kauwen door en sluit even genietend min ogen.
    'Bijna nog lekkerder dan jij' mompel ik onschuldig en druk een kus op zijn wang.

    Amaury;
    Ik kijk glimlachend toe en trek Yue wat meer naar me toe.
    'Ik hou van jullie' zeg ik warm en streel haar schouder lief.
    Kagura;
    Kraaiend laat ik de rand los en kruip verder.
    Met een plof beland ik op mijn luier op de grond, even verbaast door de val die ik maakte.
    Traantjes vormen zich in mijn ogen en zacht begin ik te huilen.
    Cecile;
    'Liefje, je moet wel, je hebt je rust nodig' zeg ik zacht en help haar te gaan liggen.
    Ik kruip naast haar en leg Ariana voorzichtig naast Aprillyne, op mijn borst dus.
    'Slaap zacht liefje' zeg ik en geef der een kus.

    Miko;
    Ik volg hem aarzelend naar de badkamer en glimlach zacht als hij toegeeft ook nerveus te zijn. Ik loop naar de wastafel en glimlach dankbaar als hij mijn kleren netjes weg legt. Als zijn kimono van zijn lichaam glijd, sla ik direct mijn ogen neer. Ik heb het wel gevoelt, een beetje ermee gespeeld, maar gezien niet... en... Een rilling loopt over mijn ruggengraat als ik eraan denk hoe groot hij is. Mijn hart raast in mijn keel, terwijl ik mijn best doe rustig te worden. 'Mijo? Is alles in orde?' vraagt hij zacht en ik ontdooi eindelijk iets. 'N-Nee' fluister ik zachtjes, zo zacht mogelijk het liefst, om de ondertoon in mijn stem zo min mogelijk te laten horen. 'Heb je ergens hulp bij nodig?' vraagt hij daarna en ik schud misschien wat te wild mijn hoofd. 'Ik red me wel..!' zeg ik harder, terwijl mijn stem overslaat.
    Ik schraap mijn keel en begin met een beetje trillende handen aan mijn jurkje te pulken. De zachte stof glijd van mijn schouders en ik laat mijn handen aarzelend naar mijn bh sluiting gaan. Met een klik gaat het open, en laat ik het van mijn lichaam af glijden. Als reflex sla ik mijn arm om mijn blote bovenlijf, terwijl het schaamrood naar mijn wangen stijgt. 'M-Momentje' fluister ik hees en vol schaamte. Ik bekijk mijn buik en rug, elk litteken weer inspecterend. Af en toe heb ik wel dat ze wat rood zijn, dan ben ik te druk geweest met me ongerust maken om niets. En inderdaad, ik maak me druk om niets, er zijn weer enkele littekens rood.
    Bijtend op mijn lip laat ik mijn slip van mijn heupen zakken en stap aarzelend in de douche. Automatisch hou ik mijn blik van zijn lichaam af, en druk het mijne tegen de rand aan. Het vervelende is, is dat het bad eronder spekglad is, waardoor ik me moeizaam overeind weet te houden, zonder tegen Izuna aan te glijden. En dat is het laatste wat ik wil, dat onze naakte lichamen tegen elkaar geplakt worden door een stomme beweging... Hoewel, de gedachte laat mijn hart weer razen van verlagen, hoewel ik mijn best doe het zover mogelijk weg te dringen. 'E-Ehh, wil je me... De... Shampoo geven?' stamel ik super ongemakkelijk, niet wetend wat ik zou moeten doen of zeggen.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Ik grijns breed en kijk geamuseerd toe hoe ze het broodje op eet. Ik plant een kusje in haar hals en bijt speels en zacht in een velletje.
    'Dan bewaar ik éen van het beste voor het laatst' grijns ik geheimzinnig, om hetgeen wat het belangrijkste is aan deze dag te verbergen.
    Wanneer ik er aan denk, raast de nervositeit weer door mijn lichaam en voel ik me wat ongemakkelijk. Ik geef mezelf een houding door een broodje te pakken en ook maar te beginnen met eten. Terwijl ik in de gaten hou of ik alles nog heb en ik bij elke zin die ik uitspreek mezelf niet ga verraden.
    Ik wil haar verrassen en dat werkt niet als ik nerveus en zenuwachtig klink tijdens het praten, dan heeft ze me door en word ze nieuwsgierig. Dan heeft ze echt wel genoeg trucjes om het uit me te krijgen.

    Haru;
    Ik kus zacht haar wang en kijk even bedenkelijk.
    'Ik denk dat Selena het wel leuk vind. Lekker spelen met haar nichtje, zo is ze wel,' zeg ik lachend en streel haar armen.
    Ik zucht even als ze over Kenji begint en knik. 'Vast wel. Maar om eerlijk te zijn heb ik geen zin in wat hij zegt,' beken ik eerlijk.

    yue:
    snel sta ik naast het bed en til kagura op.
    'Jongen toch. moet je er een kusje op' prevel ik zachtjes en wieg hem heen en weer
    aprillyne:
    pruilend kijk ik hem aan en dan naar ariana
    'Toeeeeeee' smeek ik
    michiko:
    'Het zal wel meevallen. ik denk als hij hillary ziet hij gelijk verkocht is. ze is gewoon zo schattig' giechel ik en kus zijn wang


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:26 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Selienna;
    Ik bijt op mijn tong om de kreun binnen te houden en ik kijk hem zuchtend aan.
    'Stop dan met me uitdagen jij...' mompel ik zachtjes en eet rustig door.
    Ik geef hem wel een kusje op zijn mond en lik zacht een kruimeltje weg.
    'Die kreeg je' zeg ik grijnzend in zijn oor en leg mijn hoofd genietend tegen zijn schouder.
    Hij plant wat, dat is te voelen. Ik trek me er alleen niets van aan.
    Voor het eerst laat ik me gewoon verrassen...
    Ja ik kan veranderen hoor...!

    Amaury;
    Ik sta ook al snel naast Yue en Kagura en streel zijn bolletje.
    'Gaat het kleintje?' vraag ik bezorgt.
    Kagura;
    Traantjes bungelen onder aan mijn kin en ik verberg mijn gezichtje in mama haar nek.
    Mijn billetjes doen zeer, ook al ving mijn luier de meeste pijn op.
    Cecile;
    Ik leg Ariana zacht op haar borst neer en leg mijn armen stevig om haar heen.
    'Zo beter?' glimlach ik en kus haar wang.

    Miko;
    Ik reik mijn hand uit om de fles te pakken, als hij van gedachten veranderd. Verbaast trek ik mijn wenkbrauw op. 'Wacht. Als ik zo vrij mag zijn...' zegt hij, en het volgende moment voel ik zijn handen in mijn haar. Een blos kruipt over mijn wangen en ik knik zacht. 'Je bent al bezig, dus nee zeggen is niet zo netjes hm?' zeg ik zacht en verlegen en sluit genietend mijn ogen. Kippenvel staat op mijn armen en ik ontspan me helemaal. 'Mijn moeder deed dit altijd toen ik nog klein was. Soms viel ik erbij in slaap' zegt hij en ik hoor de glimlach zonder te kijken. 'Je krijgt het ook bij mij bijna voor elkaar' zeg ik zacht en glimlachend, terwijl ik geniet van zijn handen op mijn hoofdhuid.
    Hij spoelt mijn haren zacht uit en ik voel zijn hand weer over mijn schouder glijden. Een rilling trekt over mijn rug en ik voel zijn lippen op de plek waar zijn hand net nog zat. Ik begin weer sneller te ademen en hou me vast aan het rek waar de andere douche spullen zitten, zoals douche gel, of een scrub. Een zacht piepje verlaat mijn mond als ik zijn tong weer voel en ik bijt op mijn lip. Ik blijf rillen, hij maakt me weer gek...! Ik kus zacht terug en voel zijn lichaam tegen de mijne. Mijn ogen schieten open en ik kijk hem nerveus aan. 'Ik wil je... Graag helpen' fluistert hij in mijn oor en ik voel zijn lippen er een zachte kus op drukken. Ik sluit mijn ogen met een rilling en leg mijn hoofd zachtjes op zijn borst.
    'Je... Mag me wel.... Helpen?' zeg ik met een aarzeling. Ik heb geen idee wat ik moet verwachten, ik laat het wel over me heen komen. Het enige wat me echt doet smelten, is zijn lichaam wat tegen de mijne aan zit. Mijn hele voorzijde lijkt wel te verbranden, zo heet voelt hij aan. Ik haal mijn hoofd van zijn borst en kijk hem in zijn ogen aan. Ik druk zachtjes mijn lippen op die van hem en leg zachter dan anders mijn armen om zijn nek. Het is echt heel erg wennen, maar het begint vertrouwd aan te voelen, zijn handen die over mijn lichaam glijden.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2013 - 13:42 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    'Jij wilt het nu niet liefje' zeg ik met een hese stem in haar oor. Ik kust haar kruin en eet rustig mijn broodjes op.
    Ik leg mijn arm om haar middel heen en trek haar dicht tegen me aan.
    Het verbaasd me dat ze nog nergens om vraagt. Normaal was ze al heel nieuwsgierig geweest en had ze van alles geprobeerd het uit me te krijgen.
    Ik ben blij dat ze het niet doet, maar het is toch wennen om haar dan zo rustig te zien als ik haar wel degelijk nieuwsgierig maak.

    Haru;
    'Je broer? Die had al moeite om toe te geven dat hij mijn zusje leuk vond. Ik denk niet dat hij toe gaat geven dat hij Hilary leuk vind,' zeg ik meteen.

    yue:
    zachtjes streel ik over zijn kontje heen.
    'Stil maar jochie' prevel ik en wieg hem zachtjes
    aprillyne:
    'veel beter' zeg ik zachtjes en kus zacht haar kruin
    glimlachend leg ik haar goed neer en gaap dan even
    michiko:
    'Je zal zien ik krijg het wel uit hem. we zijn een tweeling en hillary is gewoon te schattig om niet van te houden' giechel ik en kijk verliefd naar hem.
    'Ookal zijn we nog zo jong jullie twee maken mijn leven nu al compleet. een heel lief vriendje waar ik een prachtig en lief kindje mee heb' zeg ik zachtjes en kus zijn wang zacht en daarna die van hillary


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Sorry, ik vind t knullig om Bonita en Sydney te laten wachten, dus ik reageer alvast :x

    Selienna;
    Ik grinnik zacht en pak een bakje eruit. Even verbaast kijk ik naar de salade en glimlach lief.
    'Je gaat me echt heel erg verwennen hm?' vraag ik en kijk hem met pretoogjes aan.
    Hij maakt mijn lievelingsbroodje, mijn lievelingssalade, wat nog meer?!

    Amaury;
    Ik loop naar zijn kamer en pak zijn lievelingsknuffel.
    Snel loop ik terug en geef die aan hem.
    'Wil je bij papa en mama in bed slapen liefje?' vraag ik zacht en streel zijn wangetje zacht.
    Kagura;
    Snikkend hou ik mijn knuffeltje vast en leg mijn hoofd op mamas haar borst.
    Ik knik zachtjes en begin langzaam weer rustig te worden.
    Cecile;
    Ik grinnik zacht en sluit mijn ogen.
    'Slaap lekker liefje' zeg ik met een glimlach.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin