• Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel

    Amaury Aimeka Elf, badguy..
    Baily SuperEva studente (laatste jaar)
    Izuna Uchiha Hashirama Misdadiger
    Miko Aimeka Shinre Maiden
    Sasuke Uchiha Evilcupcake anbu agent
    Crystal Arianna Súrion Candira lerares/Shapeshifter
    Gian Floorens Aimeka Dragon

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka

    [ bericht aangepast op 29 juni 2013 - 8:53 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Maakt niet uit, kan gebeuren ;)

    Selienna;
    Een zacht kreuntje verlaat mijn lippen en ik kijk naar Hue. Mijn lichaam tintelt op de plekken waar hij me aanraakt en ik trek hem dichterbij. 'J-Je maakt me gek' fluister ik zachtjes en kus hem teder. De fonkeling in zijn ogen ontgaat me echt niet, hij geniet er echt heel erg van. Het maakt me niets uit, ik wil hem, en ik wil weten wat hij verborgen houdt voor me. 'nouu! Ik kijk echt niet hoor' zeg ik pruilend als hij zijn broek weg gooit en een rilling glijd over mijn rug als zijn handen over mijn heupen strelen. 'Plaag me alsjeblieft niet dit keer....' zeg ik zacht en kijk hem smekend aan.

    Miko;

    Ik kan niet meer, echt niet.... Ik heb geen chakra meer over en bloed sijpelt langzaam uit mijn oppervlakkige of diepe wonden. Ik heb werkelijk geen idee waar Sasuke en Naruto zijn, maar ik hoop echt dat ze zich goed staande weten te houden. Ik heb me met Zabuza bezig gehouden zodat zij veilig weg konden komen. Waar ze nu zijn, wie zal het zeggen..? Ik voel me, nee, ik bén een slechte jonin, leider, volwassene... Ik ontwijk steeds moeizamer het zwaard en hoest een beetje bloed op na een stomp in mijn maag. Waarom speelt hij met me? Hij kan me zo afmaken als hij wil, waarom wil hij me zien lijden!? Vuile.... Nee ik denk het maar niet...
    Met grote ogen kijk ik naar Tobirama die een beetje voor me verschijnt. W-Waarom hij!? Niet begrijpend kijk ik hem aan. 'Miko.. Ik haal je hier weg. Mijn kage bushin hebben Naruto en Sasuke' zegt hij en ik slaak een diepe zucht. 'Dank je' fluister ik zacht. 'Tobirama Senju.. Niet gedacht om jou hier tegen te komen' Eventjes is het stil voor Tobirama begint te praten. 'Zabuza. Een gevecht is nutteloos, dat weten we beide' zegt hij best kil en ik zak door mijn benen. Ik knijp mijn ogen samen en tast naar een scroll. Ik hoop dat ik nog genoeg chakra over heb om een deel van mijn diepe wonden te helen...

    Oké, ik kan nie goed gevechten schrijven x-x Sorry als het niet echt goed is :x


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    'Weet ik liefje. Ik neem gewoon geen risico,' zeg ik met een lief glimlachje. Ik grinnik zachtjes door haar smekende ogen als ze vraagt of ik haar niet wil plagen. Ik streel met een ondeugende blik over haar borsten, naar haar broekje en maak het los. Ik trek haar broek en slip in een keer uit en laat mijn vingertoppen zorgvuldig over elk deeltje van haar lichaam glijden. Ik streel met een grijns op mijn gezicht, met twee vingers over haar poes en speel met haar clit. Met mijn tong draai ik rondjes rond haar tepel en neem hem dan in mijn mond. Ik zuig gulzig op haar tepel en grijns als ze mijn boxer uitduwt. Haar benen duw ik open en ik streel met mijn vingers over haar liezen. Toch even plagen. Dat blijft leuk om haar zo te zien. Ik druk zacht mijn lippen op de hare en kus haar liefdevol terwijl ik mezelf ruw naar binnen duw. Precies zoals we allebei lekker vinden.

    Haru;
    Ik druk een kus op haar wang en glimlach. 'Maak je niet zo druk, het komt allemaal wel goed,' zeg ik zacht en kijk met een lach naar Hillary.
    Ik pak haar zachtjes over van Michiko en houd haar goed vast.
    'Hey lieverdje van me, wat is er? Wil je een kusje?' vraag ik lief.

    michiko:
    'Okee, okee als jij het zegt. Ze is toch een schatje. Eerst heeft ze honger en nu wilt ze naar jou toe' prevel ik vertederd.
    ze is zo een lief kindje. ik heb ook totaal er geen spijt van.
    'Je bent zo een goede papa liefje' zeg ik trots
    hillary:
    Kraaiend kijk ik naar papa.
    langzaam tuit ik mijn mondje om aan te geven dat ik een kusje wil.


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:29 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Selienna;

    Een jammerende zucht verlaat min lippen en ik kijk hem geïrriteerd aan. 'Ik wilde niet dat je ging plagen...' mompel ik geïrriteerd en krijg grote ogen. Met een kreun plant ik mijn nagels in zijn schouders en hol mijn rug. Oké, niet verwacht. Snel klem ik mijn benen om zijn middel en kijk hem aan. 'H-Hue... J-Je... Het was zo... Onverwachts' mompel ik tegen zijn lippen voor ik hem liefdevol maar toch hongerig kus. Ik haal mijn nagels uit zijn huid en streel er even verontschuldigend over, voor ik mijn armen om zijn nek wikkel en hem dichterbij trek.

    Miko;

    Het gaat me wat te snel om te volgen. Het ene moment steun ik op mijn knieën en handen, en het volgende moment lig ik met mijn buik bloot onder Tobirama, die me aan het helen is. Heel even gaat er een warm gevoel door mijn lichaam, terwijl ik mijn gezicht even vertrek van de pijn. Sinds wanneer is Tobirama, de man die me altijd minachtend behandelt, bezorgt om me...? In elk geval bezorgt genoeg om mijn wonden te helen en me niet bloedend achter te laten. De fluit komt langzaam bij me aan, maar ik word al opgetild met de boodschap dat dit genjutsu is. Ah, oké... Ik sluit uitgeput mijn ogen terwijl ik Tobirama een beetje vast hou. Nog voor ik dankjewel heb kunnen zeggen, val ik weg, of ik bewusteloos kan zeggen, weet ik niet, maar het is dieper dan een slaap..

    Mijn ogen open ik langzaam en ik knipper om de waas weg te krijgen. De witte muren om me heen zijn fel en daarom sluit ik mijn ogen weer. 'Izuna geeft veel om je' hoor ik een stem een beetje vaag zeggen. Met wat tegenzin open ik mijn ogen weer en kijk naar het licht wazige figuur van Tobirama. 'Om die reden heeft hij mij gestuurd. Ik ben me bewust van je... Aversie tegen mij, maar weet ook dat ik het belang van het dorp in acht neem' zegt hij en of ik het me verbeeld weet ik niet, maar het lijkt erop dat er een glimlach staat op zijn gezicht. Ik schraap mijn keel om een beetje geluid uit mijn keel te kunnen krijgen, maar krijg al een glas water aangereikt. Enigszins dankbaar kijk ik naar Tobirama en neem een slok. 'De Uchiha... Is een clan van liefde. Ik zou me niet tegen over hem kunnen verantwoorden mocht jou wat overkomen' zegt hij. Ik glimlach zacht en kijk dankbaarder.
    'Dan__' ik kan nog niet eens uit praten of hij is al weg. Oké, naja, ik zeg het wel een andere keer... Verbaast kijk ik om als ik rennende voetstappen op me af hoor komen. 'Miko! Ben je in orde?' zegt hij gehaast. En dan voel ik een paar warme, vertrouwde armen om me heen. Met een glimlach snuif ik Izuna zijn geur op en leg mijn hoofd op zijn biceps. 'Ik ben in orde, rustig maar' zeg ik zachtjes en met een kleine grinnik. 'Het spijt me' zegt hij dan en een beetje verbaast kijk ik hem aan. 'Waarvoor?' vraag ik zacht. 'Dat met Zabuza kon je niet weten, echt niet... Ik leef nog, dankzij Tobirama...' zeg ik zachter. Ik nestel me wat beter in zijn armen. 'Ik hou van je.. Ik ben blij dat je hier bent...' fluister ik zacht en sluit mijn ogen, terwijl het veilige gevoel wat zijn armen me altijd geven, me weer bekruipt.

    Haha ik merk het ;p


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Een zachte kreun van de pijn ontglipt me. Haar nagels steken in mijn rug maar het maakt me niet uit. Ze doet het niet met opzet en ik deed het inderdaad wat onverwacht. Ik kijk haar met lustige ogen aan en streel ruw haar lichaam. Ik kus haar gewillig en duw mijn tong haar mond in. Ik streel zacht over haar tong en begin een liefdevol maar wild spel met haar tong. Ik pak haar heupen stevig vast en kreun zacht tegen haar lippen als ik begin te stoten.
    Het gevoel van genot stroomt meteen door mijn lichaam en de lust word steeds groter.

    Haru;
    'Net haar mama,' zeg ik glimlachend en geef Hillary een zacht kusje.
    Ik knuffel haar zacht en voorzichtig en trek Michiko ook bij de knuffel.
    'Ik zal er alles aan doen om mijn meiden gelukkig te houden. Alles!' zegt ik met liefde in mijn stem.

    michiko:
    'Soms begrijp ik niet waar ik jou aan heb verdient. je bent zo lief voor mij en voor hillary' prevel ik zachtjes en gelukkig.
    glimlachend knuffel ik zachtjes en voorzichtig terug.
    'Ook net haar papa hoor' lach ik
    hillary:
    zachtjes trek ik aan papa zijn haren.
    langzaam smak ik met mijn mondje als teken dat ik honger heb.


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Vanwege privé redenen heb ik Bonita105 uit de RPG geschrapt

    En SuperEva heeft nooit meer wat van zich laten horen, vandaar dat ik haar ook geschrapt heb

    [ bericht aangepast op 29 juni 2013 - 8:54 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Selienna;
    Mijn vingers glijden als slangen voor zijn haren en over zijn geweldig sexy lichaam terwijl zijn lichaam zacht in beweging komt. Mijn adem stokt in mijn keel en ik slaak een zachte kreun. 'H-Hue' zucht/kreun ik zachtjes in zijn oor en sluit genietend mijn ogen.
    Zijn aanrakingen zijn zo zacht en teder, normaal zijn ze veel ruwer en hongeriger, dit is een kant van liefde, een kant die bij ons zelden eigenlijk aan bod komt. En ik vind ze dan zacht en teder, een normaal mens zou het ruw vinden.... Moet je na gaan wat bij mij ruw en hongerig is.
    Een zachte grinnik verlaat mijn lippen en mijn tong draait gewillig rondjes om die van hem.



    Sorry Hashirama, ik reageer gewoon, ik ben het wachten beu. Maakt niet uit wat je excuus is, als je genoeg tijd hebt om lange rpg's te voeren met Evilcupcake, is het mij duidelijk dat je dit niet meer wil, als je wil reageren, be my guest, maar ik wacht er niet meer op..


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Door haar zachte en geile gekreun raak ik alleen maar meer opgewonden. Met mijn vingertoppen streel ik gulzig over elk deeltje van haar mooie, warme en prachtig gevormde lichaam. Ik tong speelt een hongerig en liefdevol spel met haar tong. Het zweet staat lichtjes op mijn voorhoofd en mijn stoten worden steeds wat harder en dieper.
    Ik stop de kus en kijk om zodra ik iets hoor ritselen maar besluit het te negeren en te vervolgen waar ik mee bezig was. Ik rol om zodat Selienna op mij ligt en streel met mijn hand tussen onze lichamen door. Heel zachtjes en plagend streel ik met mijn vinger langs haar clit.

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:29 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Selienna;
    'R-Rustig...' fluister ik hees en hijgend in zijn oor en bijt kreunend in zijn nek. Ik wil het es een keer liefdevol hebben. Mijn heupen bewegen langzaam op en neer, terwijl ik hem steeds beter en beter voel. Ik slaak een hees geluidje als ik zijn vinger tussen mijn benen voel en er trekt een rilling over mijn rug heen. Mijn heupen bewegen hard maar toch liefdevol op en neer en de spieren in mijn buik trekken zich samen.
    Het geritsel net is mij ook niet ontgaan, maar nu het nog een keer is, en duidelijker, werp ik kreunend een kunai in de richting van het geritsel. Wat het is, maakt me niet uit, je moet me niet storen als ik bezig ben, dan word ik heel chagrijnig. Ik zak neer op Hue zijn borst en beweeg kreunend mijn heupen, terwijl het gevoel in mijn buik ontploft en mijn spieren zich in heel mijn lichaam aanspannen. Dit... Dit was echt... geweldig!

    Miko;
    Zijn warme armen om me heen laten me echt volledig kalmeren en ontspannen, terwijl ik dat niet wil, want de slaap begint zich meester te maken over mijn lichaam. Met een zucht kijk ik naar de zuster die mijn bloeddruk controleert. Bah, ik haat ziekenhuizen... Ze zijn zo kaal, wit en muf. Soms stinken ze nog naar dood ook... Voor ik het zelf echter in de gaten heb, vallen mijn oogleden naar beneden en zak ik steeds verder weg in mijn onderbewustzijn. Ik moet wakker blijven! Ik wil bij Izuna zijn! Ik mag niet slapen, ik wil zijn armen weer om me heen voelen..! Alleen dat werkt niet, mijn lichaam is te eigenwijs en langzaam val ik dan ook daadwerkelijk in slaap.

    Met een zachte kreun duw ik me overeind en wrijf in mijn ogen. Hoe lang lig ik hier nu? Een week of zo...? Een gaap verlaat mijn mond en ik slinger mijn benen over de rand. Mijn voeten glijden soepeltjes in de pantoffels die daar staan en ik sta op. Mijn lichaam doet nog wel wat zeer, maar het is niet zo erg dat ik niet kan bewegen of zo. Gapend loop ik door de kamer naar de deur en kijk rond. 'Eh, zuster? Weet u toevallig wanneer ik naar huis mag?' vraag ik aan een voorbij lopende zuster en glimlach zacht. 'Naam?' vraagt ze. 'Miko Otsubaki' antwoord ik zacht. 'Ik zal kijken... Kamer 186' mompelt ze even en loopt dan weg. Met een zucht loop ik de kamer weer in en kleed me snel om. Net als ik klaar ben komt de zuster weer naar binnen en glimlacht zacht. 'Ik zal nog enkele dingen moeten controleren, als je wonden dus danig genezen zijn mag je weg, maar dan moet je elke week wel langs komen om ze te laten controleren' zegt ze en ik ga op bed zitten. De wond op mijn buik is als eerste aan de beurt.
    Een half uur later, denk ik, ben ik eindelijk klaar en word er een boel op papier geschreven. 'Hmm, ik zal toch even een dokter erbij moeten halen vanwege je buikwond, ik weet niet of ik je naar huis mag laten, dat moet de dokter bepalen.. Het is namelijk niet volledig dicht..' meld ze en verlaat de kamer. Met een diepe zucht val ik achterover op bed en staar naar buiten. 'Miko-chan!' hoor ik de irritante stem van Naruto roepen als hij de kamer binnen gestormd komt. Met een zucht kom ik overeind. Ik zucht veel, i know. Maar ik kijk Naruto aan en zie Sasuke ook verschijnen. 'Wat is er jongens?' vraag ik en weet toch een glimlach op mijn gezicht te krijgen. 'Het spijt me Miko-chan...' zegt Naruto zachter en reikt me een bosje bloemen aan. Met een verbaasde blik pak ik het bosje aan en grinnik zacht. 'Het is oké, echt.. Dank je' zeg ik met een gemeende glimlach en duw me uit bed om een vaas te pakken.
    'Miko?' zegt de dokter als hij naar binnen loopt. 'Ik zal je wond even moeten controleren, als je plaats wil nemen op bed, dan kan ik beginnen' zegt hij en legt de papieren weg. 'Sasuke, wil jij ze in een vaas doen? Dank je ' zeg ik zacht en geef de bloemen aan Sasuke. Met een mini zuchtje ga ik zitten en trek mijn shirt omhoog, zodat de dokter het verband kan weg halen.

    Na heel veel gesmeek sta ik dan eindelijk buiten met de bloemen in mijn hand en Naruto en Sasuke naast me. 'Op naar huis' zeg ik met een glimlach en loop rustig richting huis. Naruto en Sasuke lopen een deel met me mee, tot ze beide af moeten. Ik steek de sleutel in het slot als ik thuis ben aangekomen en loop naar binnen. 'Izuna-kun?' roep ik door het huis en kijk verbaast omdat het best stil is. Ik haal mijn schouders op en loop naar de keuken, waar ik de bloemen opnieuw in een vaas doe.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2013 - 10:48 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Ik kijk haar hijgend aan en streel over haar lichaam. Ik kreun genietend door de beet in mijn nek en zuig grijnzend in haar nek. Ik stoot op een vrij rustige, maar nog steeds ruw en intieme manier in haar en voel het zodra ze klaar is gekomen en kijk haar met een speelse grijns aan.
    Mijn handen verkennen hongerig haar lichaam en ik duw mezelf steeds dieper in haar tot ik niet meer verder kan. Mijn tong glijd een voor een over haar tepels en bijt er dan vervolgens speels in.
    Mijn spieren trekken zich langzaamaan steeds steviger samen en met een laatste harde stoot kom ik in haar klaar. Ik kijk haar hijgend aan, veeg het zweet van mijn voorhoofd en zak langzaam door mijn armen. Mijn lippen vinden de hare en geef haar een lieve kus.

    Selienna;
    Een luide kreun verlaat mijn lippen als ik hem diep in me voel en dan zijn zaadjes diep in me. Een rilling loopt over mijn rug en ik hijg hees. Ik kus zacht terug en laat mijn benen van zijn middel glijden. Mijn lichaam trilt nog helemaal na en ik leg mijn armen steviger om zijn nek.
    'Ik hou zo heel erg veel van je' fluister ik zacht en hijgend tegen zijn lippen en kijk hem verliefd aan. Mijn leven is echt compleet, het kan echt niet beter! Twee prachtige kinderen, een leuk huisje, wat wil je nog meer? Ik laat hem zachtjes los en grijns eventjes. 'Ik krijg zo toch nog wel mijn verrassing hm?' vraag ik lief en woel door zijn haren.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Terwijl er een heerlijk warm gevoel door mijn lichaam stroomt, hijg ik uit. Mijn ogen vinden de hare en geven haar een verliefde blik. Ik lach zachtjes door haar vraag en druk een zacht kusje op haar mond. 'Natuurlijk krijg jij je verrassing nog liefje! Daarom zijn we weggegaan.. Dit was.. Gewoon een extraatje,' zeg ik met een grinnik en glij rustig uit haar. Ik help haar met haar kleren en trekt dan mijn eigen weer goed aan. Ik ruim de picknick op, ga staan en trek haar overeind. Ik krul mijn arm om haar middel en druk een kus op haar wang. 'Dan is het nu tijd voor de verrassing,' zeg ik met een glimlach en geniet van haar stralende ogen die me nieuwsgierig aankijken.