• Haha, dit is mijne laatste voor een lange tijd aangezien iedereen weer tevreden is. (A)



    Can't believe your packin your bags
    Tryin so hard not to cry
    Had the best time and now its the worst time
    But we have to say goodbye
    Don't promise that you're gonna write
    Don't promise that you'll call
    Just promise that you won't forget we had it all
    Cause you were mine for the Summer
    Now we know its nearly over
    Feels like snow in September
    But I always will remember
    You were my Summer love
    You always will be my Summer love
    Wish that we could be alone now
    If we could find some place to hide
    Make the last time just like the first time
    Push a button and rewind
    Don't say the word that's on your lips
    Don't look at me that way
    Just promise you'll remember
    When the sky is grey


    Vijf jongens rond een jaar of zeven leren elkaar kennen op een vakantieoord. Ze raken bevriend en beleven de leukste avonturen met elkaar. Van een spookslot tot een picknick bij het meer. Maar zodra de vakantie over is, lijkt het wel alsof de band die ontstaan is, totaal verdwenen is. Het contact was er de eerste paar weken nog wel, maar verwaterde langzaam. Jaren later komen ze midden in de zomer terug naar het vakantieoord. Ze herkennen elkaar vaag, maar hebben geen idee hoe of wat. De klik van jaren terug is er nog wel en opnieuw bleven ze allerlei avonturen. Langzaam keren de herinneringen weer terug en ontstaan er mooie dingen. De vriendinnen die mee zijn vergeten ze langzaam doordat ze zo met elkaar bezig zijn. Maar het grootste avontuur begint aan het eind van de vakantie. Het avontuur van One Direction die ontstaat.

    Slechte intro, maar hopelijk is het idee wel duidelijk (;


    Lijstje dat je in moet vullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Rollen:
    One Direction:
    - Liam Payne: Llamarmyi
    - Harry Styles: quin98 -> Eigendom van Louis William Tomlinson x'D
    - Zayn Malik: Luminoase
    - Louis Tomlinson: OhMyZiall
    - Niall Horan: nessje


    Vrienden van de jongens
    Als je echt de vriendin wilt spelen moet je dat overleggen mer de speler zelf.
    - Beste vriendin Harry: Marilane Ave Nightcloack. Phrases
    - Beste vriendin Liam: Emilie Joanne Bond Infelia
    - Beste vriendin Louis: Coco Rebel Fernandez Magicals
    - Beste vriendin Niall: Alexia *Lexi* Jasmine Wilson amy66
    - Vriendin Zayn: Autumn Madison Brooke. Sempra


    Familie van de jongens
    - Familie Liam: Craig Payne FRANCISC0
    - Familie Harry: Louise Madelaine Styles OhMyZiall
    - Familie Louis: Lauren Lizz Tomlinson Lootus
    - Familie Niall: Aideen Nessa Horan Llamarmyi
    - Familie Louis: Austin Tomlinson quin98
    - Familie Zayn: Lilly Tiffany Malik xMerlex



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Vindicatif en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:

    De eerste zomer was geweldig. Alleen is het jammer dat het contact tussen de jongens verbroken is. Nu jare later keren de jongens samen met hun broers/zussen en vriendinnen terug naar de plek van de parelwitte stranden en gezelligheid. De jongens keren namelijk terug naar Hawaï. Maar er staat ze een verassing te wachten daar. Het vakantiepark, waar iedereen naartoe is gestuurd, brengt namelijk bijzondere herinneringen met zich mee. Alleen heeft niemand nog een idee hoe of wat.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam Payne
    Ik glimlachte. Ik was blij met ge glimlach op haar gezicht. "Goed." Ik keek hoe ze neerplofte. "Niet naakt is niet naakt. Voor mij ben je zoizo prachtig." Ik liet me naast haar neer vallen toen ze aan mijn arm trok. Ik sloeg mijn armen om haar heen en genoot wat van de felle zon. Het weer was hier zo veel warmer en droger dan thuis. Het was heerlijk, maar ik leefde toch liever thuis. Misschien 's winters hier, maar ik wist zeker dat ik dat grijze Engeland zou gaan missen, vreemd genoeg. Ik glimlachte bij haar woorden en kuste haar zacht terug. Ik was blij dat ik achter ons de glazen deur dicht had getrokken en de deur van buiten op slot had gedaan. Zo kon ten minste niemand ons storen, zelfs als ze de kamer in konden, want de enige sleutel van deze deur zat in mijn zwembroekkontzak. Het maakte me echt niets uit als mensen ons zouden zien, zo lang ze ons niet zouden storen. Ik trok haar bovenop me en hield haar dicht tegen me aan terwijl ik de kus doorzette.


    Bowties were never Cooler

    Emilie Joanne Bond

    Ik glimlachte licht tegen zijn lippen en beet speels in zijn onderlip. Mijn grijns werd steeds breder. De balkondeur was gelukkig dicht, niemand kon ons zo storen. Ik realiseerde me dat ik nog nooit zo gelukkig was geweest. Ik kon werkelijk niet wachten totdat we weer in Engeland waren en een huisje gingen zoeken - eindelijk kon ik mijn geld gebruiken. Integendeel tot Liam vond ik een appartement kopen wel belangrijk, dus ik zou zo mijn geld eraan besteden. Kleren kreeg ik toch al. Desondanks mijn overleden van mijn vader, waren niet echt arm of zo. Toch wilde ik wel graag naar Engeland, omdat ik het weer binnen een dag wel miste. Ik woelde door Liam's haar en grijnsde weer lichtjes. Misschien was dit wel waar ik zo lang naar verlangde en zo erg miste, liefde was nog nooit een goed ding van me geweest. Zo dichtbij Liam was gewoon heerlijk, maar niets overtrof onze vriendschap.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik glimlachte toen ze op mijn onderlip beet en opende mijn mond een beetje om mijn tong weer om de haren te wikkelen. Nu voelde het echt alsof mijn leven compleet was. Mijn leven had altijd al compleet gevoelt, familie, vrienden, lol, maar nu nog veel completer. Een gemis wat ik nooit op had gemerkt was nu meer dan opgevuld. Het was heel fijn iemand echt lief te kunnen hebben, zeker omdat ze ook nog eens mijn beste vriendin was. Ik trok even mijn tong terug op zacht op het puntje van de hare te bijten voor ik hem weer voorzichtig terug haar mond in liet haan. Mijn handen gleden over haar rug en bleven liggen op haar billen. Ieder van onze vrienden zou gek worden als ze ons zo zouden zien, maar de deur was dicht en van beneden zagen ze ons toch slecht, dus Whatever. het voelde geweldig, dus waarom mocht het niet?


    Bowties were never Cooler

    Emilie Joanne Bond

    Ik glimlachte licht bij zijn acties. Zijn tong wikkelde zich om de mijne en beet toen op het punt van mijn tong. Mijn mondhoeken krulden omhoog toen hij zijn handen op mijn billen liet liggen. Zoiets had ik nooit willen geloven, ik wilde nooit onze hechte vriendschap kapotmaken en ik wilde nooit verliefd op hem worden. Het was wel een paar keer mislukt, maar toen stopte ik alle gevoelens weer terug en ging verder met mijn leven. Ik werd toen weer gek als altijd en trok Liam mee in mijn leven - gewoonweg zorgeloos leven en aan helemaal niks denken. Ik streelde zacht over zijn torso en grinnikte even kort. Hoe gek en gestoord ik ook kon zijn, dit was iets waar ik nooit aan dacht. Zoenend op het balkon in een luxe hotel in Hawaï samen met Liam. Nee, dat was gewoon een verre droom van me die nooit ging gebeuren tot de dag van vandaag. Ik beet opnieuw in zijn onderlip en glimlachte.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik glimlachte toen ik haar handen op mijn borst voelde. Het voelde echt heel erg fijn. Ik had nooit verlieft op haar durven worden en toen ik dat toch keer op keer deed had ik elke keer mijn gevoelens weggedrukt en mezelf gedwongen me op iets anders te concentreren. Zo was ik begonnen met piano en gitaar spelen, zingen, jongleren en hardlopen. Ja, het was ook al gebeurt toen ik best wel jong was. Maar een jaar of 12. Ondanks alle coole dingen die ik had geleerd om mijn hoofd van haar weg te houden, elke keer met tijdelijk succes, vond ik het heel erg fijn om het nu eindelijk aan haar en mezelf te druven toegeven. Ik trok haar nog wat dichter tegen me aan en haalde mijn lippen even van de haren af om een kusje in haar nek te zetten voor ik mijn lippen weer op die van haar plantte. Ik wilde nog veel doen deze vakantie, maar hier zo met haar liggen was ook echt heerlijk.


    Bowties were never Cooler

    Emilie Joanne Bond

    Ik hoopte zo erg dat onze relatie goed zou aflopen, maar ik had zo het gevoel dat we beiden een goede keuze hadden gemaakt. Voor even haalden ik mijn lippen van de zijne af en drukte kusjes vanaf zijn slaap naar zijn kaak weer op zijn lippen. Ik grinikte even en begon hem weer te zoenen, ik kon erop wedden als we terug waren in Engeland en onze vrienden ons zagen als een stel, ze een letterlijke kruisverhoor gingen doen bij ons. Geloof me, van onze vrienden was het niet echt bepaald fijn, ze vroegen je het hemd van je lijf. Ach, daarom waren het ook vrienden. Ik haalde mijn lippen even van die van Liam af en keek hem aan. "Herinner je je nog toen ik altijd klaagde als stelletjes klef gingen doen in het openbaar? Nu doen we, ik het zelf." Grinnikte ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik glimlachte toen ik haar lippen tegen mijn slaap voelde en kuste haar toen weer terug. Dit voelde zo fijn. Thuis zouden we een gigantisch kruisverhoor voor onze kiezen krijgen, maar het maakte me echt niets uit. Ik had het best vaker gehad, maar nu wist ik zeker dat deze relatie ertegen bestand was. Ik keek wat beteuterd toen ze haar lippen uiteindelijk van de mijnen haalde, maar ik moest toch weer lachen door haar woorden. "Dat klopt zeker. Ik weet nog wel al die keren dat je mijn exen hebt weggestuurd omdat we te klef waren. Nu stuur je jezelf toch niet weg, he?" Ik gaf haar een knipoog en kneep even zacht in haar bil. "Ik wil namelijk de hele dag klef met je doen." Ik glimlachte voor ik zacht mijn lippen weer in haar nek duwde en daar voorzichtig het opzetje maakte voor een zuigzoen. Ze kon me nu nog wegduwen en alles voorkomen, ze had namelijk al vaker met zuigzoenen van mij rondgelopen, en ik van haar. Maar dat was weer een heel ander verhaal.


    Bowties were never Cooler

    Emilie Joanne Bond

    Ik keek Liam met een pruillipje aan. Het was waar dat ik echt letterlijk al zijn exen weg heb gestuurd omdat ze te klef met waren en ja. ''Maar toen dachten die meiden dat wij samen iets hadden en hadden het met jou uitgemaakt en had jij weer liefdesverdriet.'' Ik grinnikte even. Liam kneep zacht in mijn bil, waardoor ik meisjesachtig moest giechelen. Opnieuw vervloekte ik mezelf ervoor. ''Misschien ga ik mezelf wel eens wegsturen omdat ik wel té klef met je doe en anders wordt mijn broer wel boos.'' plaagde ik Liam. Hij zette zijn lippen en zoog het bloed omhoog, waar ik hard op mijn lip beet. Oké, we hadden dit vaker gedaan, maar met een andere betekenis. Dat was voor pure lol, dit was voor pure liefde. Ik giechelde opnieuw en voelde dat ik wat rood werd. Kon ik serieus niet één keer normaal zijn? Ik beet op mijn lip en grijnsde even breed.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik keek met grote ogen naar haar. "Dat vaak niet, maar ze vonden het gewoon niet leuk dan ik niet 24/7 bij ze was en alles voor ze deed. Ze gunden me geen leven en waren jaloers. Niet alleen op jou, maar ook op de jongens." Ik aaide even door haar haar en kneep zacht in haar bil waardoor ze moet giechelen. Het was zo lief, maar natuurlijk vond ze het zelf niet. Ik liet mijn lippen ondertussen afzakken naar haar nek en begon daar zacht het bloed omhoog te zuigen. Even stopte ik om te grijnzen bij haar woorden, voor ik zacht in haar nek beet en nog even door zoog voor ik mijn lippen terug trok en trots naar het rode plekje net naast haar bikinibandje keek. Haar gegiechel was zo schattig en ik zag haar rood wordne. "Je bent zo schattig als je dat doet. Misschien moet ik het maar vaker proberen uit te lokken. Want nu ben je helemaal van mij en mag ik dat." Ik grijnsde even en kneep nog een keer zacht in haar bil voor ik haar weer zoende.


    Bowties were never Cooler

    Emilie Joanne Bond

    Ik haalde mijn schouders op. ''Dat dan ja.'' grinnikte ik. Liam aaide nog even door mijn haar en keek trots naar de zuigzoen in mijn nek terwijl ik hem verontwaardigd aankeek. ''Dus ik ben schattig als ik giechel? Ik vind giechelen nogal irritant en dat weet je.'' zei ik. Liam kuste me weer en als altijd ontplofte er een bom vlinders. Ik trippelde met mijn vingers over zijn nek en grinnikte, ik opende mijn mond en begon al gelijk een spel te spelen met zijn tong. Mijn mondhoeken krulden omhoog en haalde mijn lippen even van de zijne af. ''Mijn beurt.'' fluisterde ik met een brede grijns en zette mijn lippen in Liam's nek. Ik zoog het bloed omhoog en beet nog even in zijn vel voordat ik weer mijn lippen op de van Liam plantte. Ik vond het nooit leuk als een stel klef deed en zeker niet op school, maar nu kon ik niet meer klagen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik sloot de zuigzoen af en grijnsde naar haar. "Dan zal je er aan moeten wennen, want ik vind het leuk." Ik kuste haar daarna weer. Ik wist dat ik haar aan het plagen was, en hopelijk wist zij het ook. Ik neuriede zacht op het ritme van haar vingers op mijn nek. Ik opende mijn mond gelijk met de hare en speelde wat met haar tong. Toen ze terug trok wist ik dat ik mijn zuigzoen van net terug ging krijgen. Ik voelde haar lippen in mijn nek en giechelde zelf zacht. Daardoor werd ik knal rood. Giechelen was niet iets voor jongens, maar het kietelde best wel en ik kon het niet tegen houden. Een zachte kreun verliep mijn lippen ook ongewild toen ze haar tanden in mijn nek zette. Ik werd nog roder en kuste haar snel terug in de hoop dat ze mijn tomatenhoofd niet zou opmerken.


    Bowties were never Cooler

    Emilie Joanne Bond

    Mijn mondhoeken krulden zich op en schudde mijn hoofd. "Giechelen is vaag, bij mij dan." Net toen ik mijn lippen in zijn nek had geplant, moest Liam giechelen waardoor ik mijn lach moest inhouden. Daarna moest Liam kreunen omdat ik hem kort beet in zijn vel. Lag het aan mij of was dit gewoon te hilarisch? Hij kuste me terug, maar ik moest me even terugtrekken en zag zijn rode hoofd. "Awh, je bloost. Kijk, dat is nou wat ik schattig noem!" Grinnikte ik. Ik streek met mijn hand over zijn wang en glimlachte. "Je weet dat je niet zo verlegen moet zijn tegenover mij." Mompelde ik zacht waarna ik zwakjes glimlachte.

    (Even kort, maar ik voel me ziek dus ik ga maar slapen.)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [beterschap]


    Bowties were never Cooler

    Liam Payne
    Ik was blijna opgelucht toen ze niets zei maar me gewoon kuste. Mijn hoofd werd daarom ook wat minder rood. Die opluchting was maar van korte duur, want toen ze begon te spreken werd ik direct weer roder. Ik kon mijn lijf wel vervloeken. Het leek nu wel een geheel eigen willetje te hebben gekregen nu ik een dingetje had toegestaan. Ik had zo vaak een zuigzoen van haar gehad, dit was dan wel anders, maar alsnog. Ik hoorde er niet zo op te reageren. Ik glimlachte bij haar woorden. "Weet ik, maar het is vrij genant dat ik mijn geluidenstroom niet meer onder controle heb." Ik aaide even door haar haren. Even drukte ik nog een kus op haar voorhoofd.


    Bowties were never Cooler

    Emilie Joanne Bond

    Ik grinnikte even om zijn rode hoofd en aaide door zijn haar. "Ik vind het eerder grappig dan gênant. Echt heel grappig weet je dat." Lachte ik. Ik trok hem in een knuffel en verborg mijn gezicht in mijn nek, waar ik overigens ook de zuigzoen had achtergelaten. "Wat je ook doet, ik blijf van je houden. Liam James Payne." Murmelde ik zacht. "Behalve als je vreemdgaat, dat is een geheel ander verhaal." Zei ik er nog snel achteraan. Mijn mondhoeken krulden licht omhoog en grinnikte. Als Liam met iemand vreemd zou gaan, zou ik hem persoonlijk gaan vermoorden, geen grapje. Mensen zoals Liam moesten wel weten dat als ik dat zei, dat niet echt een grap was. Ach ja, zo was ik eenmaal. Goede vrienden wisten ook dat als mijn vader weer eens zoveel jaar geleden was overleden, ik een depressie had van een maand. Ik zuchtte diep en sloeg mijn armen om Liam heen. Nu miste ik thuis wel een beetje, maar had tegelijkertijd geen zin in de regenachtige Engeland. Als het in Engeland nou een dertig graden was, dan ging ik gewoon gelijk daar heen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.