• Haha, dit is mijne laatste voor een lange tijd aangezien iedereen weer tevreden is. (A)



    Can't believe your packin your bags
    Tryin so hard not to cry
    Had the best time and now its the worst time
    But we have to say goodbye
    Don't promise that you're gonna write
    Don't promise that you'll call
    Just promise that you won't forget we had it all
    Cause you were mine for the Summer
    Now we know its nearly over
    Feels like snow in September
    But I always will remember
    You were my Summer love
    You always will be my Summer love
    Wish that we could be alone now
    If we could find some place to hide
    Make the last time just like the first time
    Push a button and rewind
    Don't say the word that's on your lips
    Don't look at me that way
    Just promise you'll remember
    When the sky is grey


    Vijf jongens rond een jaar of zeven leren elkaar kennen op een vakantieoord. Ze raken bevriend en beleven de leukste avonturen met elkaar. Van een spookslot tot een picknick bij het meer. Maar zodra de vakantie over is, lijkt het wel alsof de band die ontstaan is, totaal verdwenen is. Het contact was er de eerste paar weken nog wel, maar verwaterde langzaam. Jaren later komen ze midden in de zomer terug naar het vakantieoord. Ze herkennen elkaar vaag, maar hebben geen idee hoe of wat. De klik van jaren terug is er nog wel en opnieuw bleven ze allerlei avonturen. Langzaam keren de herinneringen weer terug en ontstaan er mooie dingen. De vriendinnen die mee zijn vergeten ze langzaam doordat ze zo met elkaar bezig zijn. Maar het grootste avontuur begint aan het eind van de vakantie. Het avontuur van One Direction die ontstaat.

    Slechte intro, maar hopelijk is het idee wel duidelijk (;


    Lijstje dat je in moet vullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Rollen:
    One Direction:
    - Liam Payne: Llamarmyi
    - Harry Styles: quin98 -> Eigendom van Louis William Tomlinson x'D
    - Zayn Malik: Luminoase
    - Louis Tomlinson: OhMyZiall
    - Niall Horan: nessje


    Vrienden van de jongens
    Als je echt de vriendin wilt spelen moet je dat overleggen mer de speler zelf.
    - Beste vriendin Harry: Marilane Ave Nightcloack. Phrases
    - Beste vriendin Liam: Emilie Joanne Bond Infelia
    - Beste vriendin Louis: Coco Rebel Fernandez Magicals
    - Beste vriendin Niall: Alexia *Lexi* Jasmine Wilson amy66
    - Vriendin Zayn: Autumn Madison Brooke. Sempra


    Familie van de jongens
    - Familie Liam: Craig Payne FRANCISC0
    - Familie Harry: Louise Madelaine Styles OhMyZiall
    - Familie Louis: Lauren Lizz Tomlinson Lootus
    - Familie Niall: Aideen Nessa Horan Llamarmyi
    - Familie Louis: Austin Tomlinson quin98
    - Familie Zayn: Lilly Tiffany Malik xMerlex



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Vindicatif en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:

    De eerste zomer was geweldig. Alleen is het jammer dat het contact tussen de jongens verbroken is. Nu jare later keren de jongens samen met hun broers/zussen en vriendinnen terug naar de plek van de parelwitte stranden en gezelligheid. De jongens keren namelijk terug naar Hawaï. Maar er staat ze een verassing te wachten daar. Het vakantiepark, waar iedereen naartoe is gestuurd, brengt namelijk bijzondere herinneringen met zich mee. Alleen heeft niemand nog een idee hoe of wat.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lilly Tiffany Malik:

    Ik kijk op de klok. Ik moet mijn medicijnen even innemen. Ik loop naar mijn koffer en pak mijn doosje met medicijnen. Ik pak de 2 verschillende pilletjes en loop ermee naar de badkamer. Ik pak een glas en vul het met water. Ik gooi de pilletjes in mijn mond en meteen neem ik een slok van het water. Ik kijk mezelf nog even recht in mijn ogen in de spiegel en slik ze door. Ik kijk opzij en zie de douche. Ik pak een lok van mijn haar vast en ruik er aan. Ik kan wel een douche gebruiken. Ik pak mijn spullen uit mijn koffer en ga vervolgens douchen.
    Tijdens het douchen ga ik na wat i allemaal heb gedaan. Ik besef dan dat ik mijn pilletjes echt nodig heb. Ik was veel te druk, maar ik moet nu wel lachen om mijn acties. Ik spoel mijn shampoo uit en draai de douche uit.(?) Ik droog mezelf af en vouw de handdoek om mijn haar. Ik kijk in mijn koffer en pak een jurkje. (Op tablet kan ik het niet laten zien) het jurkje is blauw. De kleur blauw van de hemel, en de jurk eindigd ongeveer rond mijn knieen, er bijna overheen. Het zit boven iets strakker met mooie figuren. Er zitten een soort plooitjes in bij 'de rok', maar in het algemeen blijft de jurk rustig. Ik pak ondergoed en een BH en trek het aan. Daar overheen doe ik het jurkje. Ik haal de handoek van mijn haar en leg het om mijn schouders. Ik borstel het uit en maak het droog met mijn fohn. Als het droog is zie ik dat in mijn haar al een slag zit, en bijna krullen. Gelukkig, ik houd toch niet zo van stijl haar. Ik loop naar de kamer en pak een schrift. Duizenden woorden schieten door mijn hoofd, maar dit keer is het wel rustig. Het zijn eerder teksten. Ik richt me op 1 soort, die van vroeger. Een jaar geleden, toen ik samen was met Danny. Ik slik een keer en schrijf dan op:
    Sometimes your heart knows things your mind can't explain. en: It's hard to say stong, when nothing goes right, and everything goes wrong. zo ga ik nog door. Als ik opschrijf: love isn't finding a perfect person. It's seeing an inperfect person perfectly. Kras ik het meteen door. Dat mag ik niet zeggen. Dat zou dan vanuit hem zijn.. En dat is niet zo. Sinds wanneer schrijf ik zulke teksten? Ik scheur de pagina uit mijn schrift. De pagina scheur ik nog eens 1X en ik gooi het in de prullenbak. Dit gebeurt altijd als ik de pillen meteen achter elkaar neem. I ben ineens heel vaag. En de soort vaag verschilt altijd. Ik doe slipers aan. Ik gooi mijn schrift op mijn bed en loop de deur uit. Over een paar minuuten ben ik 'normaal'. Nou, in ieder geval minder druk. Ik besluit om een eindje te gaan lopen. De pilletjes werken nog even te vaag...


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Liam Payne
    Ik glimlachte en sloeg mijn armen stevig om haar heen. Mijn rode wangen werden langzaam minder door. Ik glimlachte breed bij haar woorden. Ik zag geen reden in vreemd gaan nu ik zo'n geweldig meisje in mijn armen had en daarbij was ik mijn leven lief, zeker nu. Ze zou me namelijk zeker omleggen met haar blote handen als ik dat zou doen. "Mooi, want ik wil nog lang niet van je af. Emilie Joanne Bond." Ik legde mijn hoofd op het hare. Het voelde vertrouwt en ook weer nieuw. Spannend, maar veilig. Het was heel vreemd. De vlinders in mijn buik lieten me in de zevende hemel drijven, maar in mijn hoofd was ze nogsteeds dezelfde lieve kleine Lie. De wind speelde licht met haar haren. Ik keek er glimlachend naar en keek daarna naar de golven. Vanavond misschien. Nu lag ik hier veels te lekker. Ik zuchtte gelukzalig en hield haar dicht tegen me aan. Ze was nu echt van mij en niemand anders en daar zou ik voor vechten.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 17:27 ]


    Bowties were never Cooler

    Emilie Joanne Bond

    Ik grinnikte, ik was dan wel zeventien jaar, maar eigenlijk was ik mentaal gewoon een vijf-jarige. ''Alsof ik nog van jou af wil, zelfs na al die jaren.'' lachte ik zachtjes. ''En nog nooit gedacht dat je me nóg gelukkiger kon maken. Ik had me dus vergist.'' Ik glimlachte licht. Dit zat echt lekker, tenminste beter dan gewoon, maar dat kwam misschien omdat we 'samen' zijn. Grappig genoeg. Ik trok me even terug en drukte een kus op zijn neus en lippen. Lachend stond ik even op en trok aan de deur. Op slot. Natuurlijk. ''Mag ik de sleutel even?'' zuchtte ik en keek Liam met een grote glimlach aan. Ik had zin in wat Red Bull en ja ik wist dat ik daardoor hyperactief werd, maar daar had ik juist zin in. Ik grinnikte even om de gedachte en keek Liam weer aan. ''Binnenpretje. Mijn fout.'' Ik trok mijn blouse recht.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik glimlachte bij haar woorden en aaide zacht door haar haren. Het was hier prachtig, maar toch verbleekte alles bij haar nu ik haar zag door mijn geopende ogen. Ik had mijn gevoelens vrij gelaten en voelde me nu compleet. Ik bleef over haar rug aaien en over haar haren. Ik trok een wenkbrauw op toen ik haar vraag hoorde. Ik sloot even mijn ogen. Die zat volgens mij nog in mijn kontzak. Opeens begon ze te lachen. Ik trok weer mijn wenkbrauw op. "Wat is er nu zo leuk?" Binnenpretje, nou goed. "Die sleutel die je zoekt zit in mijn kontzak. Pak jij hem even?" Ik glimlachte en drukte nog een kusje op haar neus. Ze kon vast wel bij de sleutel en anders wist ik zeker dat ze er wel iets op zou vinden. Ik kende haar nu wel langer dan vandaag. "Kan je voor mij een koud biertje meenemen als je toch naar binnen gaat?" Ik dronk vaak niet veel en niet vaak, maar het was warm en een koud biertje zo nu en dan in de zon was echt heel erg lekker.


    Bowties were never Cooler

    Emilie Joanne Bond

    Ik zuchtte even en rolde met mijn ogen. "Ik heb zin om hyperactief te zijn en daar wordt jij zo het slachtoffer van." Ik glimlachte breed en trok Liam omhoog. "Je kontzak dus?" Ik wiebelde even met mijn wenkbrauwen en kuste hem weer. Mijn handen gingen van zijn rug naar zijn kontzak waar ik de sleutel pakte. Ik haalde mijn lippen weer van de zijne af en lachte kort. "Moest. Het spijt me." Ik ontgrendelde de deur en liep naar de keuken waar ik een blikje Red Bull en een blikje bier pakte. Ik was nog steeds niet oud genoeg om te drinken, maar ja, Red Bull smaakte lekkerder. Bier zonder alcohol was niet vies, maar ook niet echt hemels of zo. Mijn keuze ging nog steeds naar Red Bull. Ik liep weer naar buiten en drukte het blikje bier in Liam's handen terwijl ik mijn blik openmaakte. Ik nam een slok en een tevreden zucht verliet mijn mond. "Dit is werkelijk hemels." Mompelde ik en plofte weer neer op het matras.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (Infelia goes back to Curlies!)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik zuchtte met een kleine glimlach op mijn gezicht. "Dat moet dan maar, he." Ik had haar vaker druk meegemaakt. Het was wel grappig. Ik ging staan en knikte. Ik kuste haar zacht terug waarbij mijn mondhoeken opkrulden toen ze de sleutel in mijn kontzak vond. Ik keek even naar haar. "Opschieten, kleintje." Ik liep naar de rand van het balkon toen ze weg liep en leunde op de railing. Het uitzicht hier was prachtig, ondanks de schreeuwende kinderen beneden. Ik draaide me om toen ze een blikje in mijn handen duwde. Ik leunde rustig tegen de railing terwijl ik het opende en een slok nam. Lekker. "Dat is het zeker." beaamde ik haar woorden. Het was hier inderdaad heerlijk. "Zullen we straks nog de stad in gaan, of blijven we vandaag lekker bij het strand en op de kamer?" Ik ging even met een hand door mijn haren voor ik nog een slokje bier nam. Uit blik was niet mijn voorkeur, maar het was goed te drinken.


    Bowties were never Cooler

    Emilie Joanne Bond

    Ik grinnikte even en keek Liam serieus aan. ''Als je van dat ding afvalt is dat niet mijn probleem weet je. Ook al zitten we drie hoog.'' knikte ik en nam nog een slok. ''Trouwens, ik ben helemaal niet klein. Ik scheel maar tien centimeter met jou en dat is best klein weet je. Andere meisjes schelen wel twintig centimeter met jou.'' zei ik verontwaardigd en nam nog een slokje. ''Euhm, ik ga voor de tweede. Hier is het zo lekker rustig in tegenstelling tot de stad dus ja. Het strand is ook leuk en onze hotelkamer is ook leuk.'' grinnikte ik met een grote glimlach. Daar begon mijn hyperactiefheid, en dat maar met een paar slokjes. Nu begon ik nieuwsgierig te worden wat er ging gebeuren als ik een heel blikje op had. Ik haalde mijn schouders op en dronk alles zo snel mogelijk op. Ja, ik wist dat dit fout ging, maar ik was nieuwsgierig. Ik wierp het blikje naar het prullenbak die net buiten de balkon deur was. Het blikje ging er recht in en ik begon te juichen. ''Het is me wéér gelukt!'' Ik keek verontschuldigd naar Liam en beet op mijn lip. ''Ik kan er niks aan doen, dat weet je. Ik kan ook mijn pillen niet meer nemen omdat dat 'gevaarlijk' is met Red Bull. Het spijt me.'' knikte ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik grinnikte en keek naar haar. "Weet ik, behalve als je me duwt, dan is het jou probleem." Ik dronk rustig verder en zag haar met elke slok die ze nam drukker worden. Ik glimlachte breed en keek hoe ze ronddartelde over het balkon. Ik ging toch maar tegen de railing staan dan erop zitten, want ik wilde er niet af vallen. Ik mikte niet veel later dan zij mijn lege blikje in de afvalbak in de hoek. Ik grinnikte bij haar entausiaste gedrag om het raak gooien van het blikje. Ik schudde lachend mijn hoofd bij haar woorden. "Gek kind. Moet je ook geen Red Bull drinken." Ik deed een stap naar haar toe en trok haar in mijn armen voor ik weer, nu met haar in mijn armen, tegen de railing leunde. "Dan denk ik dat ik je maar gewoon even hier opgesloten moet laten tot het weer veilig is om je los te laten op het eiland." Ik drukte een kus op haar voorhoofd en hield haar dicht tegen mijn borst geklemd. Ik vond haar drukte niet erg, maar anderen nog wel, dus dan was dit een betere oplossing.


    Bowties were never Cooler

    Emilie Joanne Bond

    Ik pruilde even. ''Je weet dat ik al zeventien ben! Dat is niet bepaald wat ik een kind noem, weet je.'' zei ik schouderophalend. God, ik werd er echt te druk van. Ik grinnikte even toen Liam me in zijn armen op sloot en tegen de balustrade aanleunde. Hij drukte een kus op mijn voorhoofd en hield me tegen zijn borst geklemd. Mijn mondhoeken krulden omhoog en sloeg mijn armen om hem heen. ''Ik zei toch dat ik hyperactief ging worden.'' grijnsde ik breed en drukte een kus op zijn lippen. Zacht begon ik Dear Darlin' van Olly Murs te zingen en glimlachte steeds wat breder. ''Wacht even.'' Ik ontwring me uit zijn greep en rende naar beneden om mijn gitaar te pakken, daarna ging ik op het matras zingen en sloeg de eerste akkoorden van Dear Darlin' en begon te zingen. Dit hielp me wel van mijn hyperactiefheid.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik grinnikte en trok haar dicht tegen me aan. "Je blijft altijd mijn meisje. Daar kom je niet meer van af." Ik kuste haar voorhoofd en hield haar licht tegen me aan. Ik glimlachte toen ik haar armen om mij heen voelde slaan. "Alsof ik dat niet bijna iedere dag meemaak." Ik kuste haar kort terug en luisterde naar haar gezang. Het was echt heel mooi. Zelf deed ik het eigenlijk niet zonder piano of gitaar. Ik kon het wel, maar nu even niet. Ik bekeek haar en knikte. "Wees snel." Ik liet haar los en zag hoe ze terug kwam met haar gitaar. Ik luisterde met een glimlach op mijn gezicht. Zelf begon ik zacht een octaaf lager mee te zingen. Ik draaide me om en zong door terwijl ik weer over de railing va het balkon leunde, uitkijkend naar de zee. Toen ze klaar was zette ik mijn stem over naar Make You Feel My Love van Bob Dylan. Ik zong niet hard, maar hard genoeg om haar te bereiken.


    Bowties were never Cooler

    Emilie Joanne Bond

    Ik grinnikte even. ''Zelfs al ik dertig ben? Lijkt me best grappig eigenlijk.'' grijnsde ik. Ik kon niet echt heel mooi zingen, maar ik kon niet ontkennen dat het geen hobby van me was. Gitaarspelen was echt belangrijk voor me, ik had er zelfs een tattoo van. Geloof me, ik had alleen maar tattoo's van dingen die belangrijk voor me zijn. Eén voor mijn vader, een gitaar en een muzieknoot. Ja, muziek was nogal belangrijk voor me en ik kon er echt niet zonder meeleven. Ik luisterde naar Liam die zong, hij was een voorbeeld die écht kon zingen. Ik neuriede zacht mee en glimlachte lichtjes. Zijn gezang maakte me op een of andere manier gewoon rustig. Ik stond op en ging naast hem staan. Liam moest echt meedoen met een talentenjacht en ik kon iedereen ervan verzekeren dat hij beroemd zal worden. Wat hij ook zal doen, hij verdiende het voor een volle honderd procent.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ik reageer na school]


    Bowties were never Cooler

    (Is goed, ik ben tot 5u weg. Ben naar Rotterdam met klas btw.)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [leuk. Ik hwb zelf les tot half 5, dus hij zal niet eerder komen.]


    Bowties were never Cooler