• Haha, dit is mijne laatste voor een lange tijd aangezien iedereen weer tevreden is. (A)



    Can't believe your packin your bags
    Tryin so hard not to cry
    Had the best time and now its the worst time
    But we have to say goodbye
    Don't promise that you're gonna write
    Don't promise that you'll call
    Just promise that you won't forget we had it all
    Cause you were mine for the Summer
    Now we know its nearly over
    Feels like snow in September
    But I always will remember
    You were my Summer love
    You always will be my Summer love
    Wish that we could be alone now
    If we could find some place to hide
    Make the last time just like the first time
    Push a button and rewind
    Don't say the word that's on your lips
    Don't look at me that way
    Just promise you'll remember
    When the sky is grey


    Vijf jongens rond een jaar of zeven leren elkaar kennen op een vakantieoord. Ze raken bevriend en beleven de leukste avonturen met elkaar. Van een spookslot tot een picknick bij het meer. Maar zodra de vakantie over is, lijkt het wel alsof de band die ontstaan is, totaal verdwenen is. Het contact was er de eerste paar weken nog wel, maar verwaterde langzaam. Jaren later komen ze midden in de zomer terug naar het vakantieoord. Ze herkennen elkaar vaag, maar hebben geen idee hoe of wat. De klik van jaren terug is er nog wel en opnieuw bleven ze allerlei avonturen. Langzaam keren de herinneringen weer terug en ontstaan er mooie dingen. De vriendinnen die mee zijn vergeten ze langzaam doordat ze zo met elkaar bezig zijn. Maar het grootste avontuur begint aan het eind van de vakantie. Het avontuur van One Direction die ontstaat.

    Slechte intro, maar hopelijk is het idee wel duidelijk (;


    Lijstje dat je in moet vullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Rollen:
    One Direction:
    - Liam Payne: Llamarmyi
    - Harry Styles: quin98 -> Eigendom van Louis William Tomlinson x'D
    - Zayn Malik: Luminoase
    - Louis Tomlinson: OhMyZiall
    - Niall Horan: nessje


    Vrienden van de jongens
    Als je echt de vriendin wilt spelen moet je dat overleggen mer de speler zelf.
    - Beste vriendin Harry: Marilane Ave Nightcloack. Phrases
    - Beste vriendin Liam: Emilie Joanne Bond Infelia
    - Beste vriendin Louis: Coco Rebel Fernandez Magicals
    - Beste vriendin Niall: Alexia *Lexi* Jasmine Wilson amy66
    - Vriendin Zayn: Autumn Madison Brooke. Sempra


    Familie van de jongens
    - Familie Liam: Craig Payne FRANCISC0
    - Familie Harry: Louise Madelaine Styles OhMyZiall
    - Familie Louis: Lauren Lizz Tomlinson Lootus
    - Familie Niall: Aideen Nessa Horan Llamarmyi
    - Familie Louis: Austin Tomlinson quin98
    - Familie Zayn: Lilly Tiffany Malik xMerlex



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Vindicatif en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:

    De eerste zomer was geweldig. Alleen is het jammer dat het contact tussen de jongens verbroken is. Nu jare later keren de jongens samen met hun broers/zussen en vriendinnen terug naar de plek van de parelwitte stranden en gezelligheid. De jongens keren namelijk terug naar Hawaï. Maar er staat ze een verassing te wachten daar. Het vakantiepark, waar iedereen naartoe is gestuurd, brengt namelijk bijzondere herinneringen met zich mee. Alleen heeft niemand nog een idee hoe of wat.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Craig Payne

    "Of ik zit verkeerd of jij, maar hoe dan ook, ga zitten. Wil je iets drinken?" zei hij met hoop en keek me vrolijk aan. “Als je wat hebt wel ja” antwoord ik terwijl ik op de rode zachte bank ga zitten. Even later kwam hij met twee glazen ijsthee terug “ik houd van ijsthee!” zei ik vrolijk. Hij geeft mij één glas aan en komt naast me zitten. “Ik ben Niall” zei hij waarna hij me een hand gaf. Ik pakte zijn hand en voelde meteen iets, maar ik wist niet wat. “Ik ben.. euh Craig- Craig Payne” stotterde ik.

    Louis Tomlinson
    'Mag ik het van jou dan ook vreemd vinden dat je mijn niet herkend?' vroeg ik lachend. We waren allebei heel weinig veranderd zo te zien en horen. 'Ik ben gewoon nog steeds een klein kleutertje die de wereld voor het grootste deel als een sprookje ziet. En die zijn dus niet knap, maar vervelend.' zei ik slim en probeerde toch een glimlach te onderdrukken, om te laten zien dat ik serieus was. 'Je doet je best dan maar.' zei ik en grinnikte zacht. 'Jij bent ook goed gezelschap. Daarom ben ik ook blij, om je terug te zien en dit te kunnen doen.' zei ik waarna ik hem kort nog in een knuffel trok. Dit werd gezellig.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles

    'Dat mag al herkende ik je al wel eerder dan jij mij' zeg ik lachend en kijk hem aan. Toch raar dat ik hem niet gelijk herkende, hij was nog wel zo dichtbij gekomen. Best raar maar ja. Ik kijk hem aan en grinnik, ' Ja, precies hetzelfde als eerst dus en da klinkt alleen maar leuk. Nou als die niet knap zijn, ben jij zeker een uitzondering' grijns ik en geef hem een knipoog. Bij zijn woorden glimlach ik even, ' Ik ben ook heel blij dat dat weer kan en ik denk dat ik dat deze vakantie niet vaak genoeg kan doen, we hebben wat in te hallen' zeg ik lachend waarna ik mijn armen even om hem heen sla.

    [Ik wacht met Aideen even of er iets van Zayn komt, goed?]

    Infelia schreef:
    Emilie Joanne Bond

    Ik keek Liam lachend aan toen hij knalrood werd, wat nogal schattig was. Hij begon te stotteren en te prutsen met mijn bikiniband. Uiteindelijk had hij er een dubbele knoop in gedaan en keek me aan. "Maak je geen zorgen, ik geloof je heus wel." Ik pakte mijn blouse en knoopte die vast, gelukkig was het een dun stofje dat het zelfs wat doorzichtig werd, maar ja, ik had geen zin meer om naar andere blousjes te zoeken. Ik ging op Liam's schoot zitten en keek hem met een glimlach aan. "Over het samenwonen, ik heb nog het geld van mijn erfenis en mijn spaarrekening. Die ging en mocht ik pas gebruiken voor iets belangrijks, want kleren koop ik altijd met mijn moeder's geld. Desnoods kan ik een bijbaantje nemen." Zei ik en glimlachte opnieuw. Ik voelde me weer slim. "En gemerkt dat we echt klef bezig zijn?" Grinnikte ik, maar voelde dat ik toch iets rood werd. Ik vond het niet echt leuk als mijn gezicht rood werd, al kon je het minder zien met mijn make-up op, maar die had ik dus niet. Zoveel make-up droeg ik niet, dus ja. Meisjes die make-up droegen waren gewoon menselijke barbies die ik echt niet mocht. Ze dachten dat ze alles waren en alle jongens aan hun voeten lagen, maar nee.



    Liam Payne
    Ik keek hoe ze een bloesje aan deed. Ik was wel blij dat ze me geloofde, want dit was echt heel erg ongemakkelijk. Ik glimlachte toen ze zich weer op mijn schoot liet vallen en ik sloeg mijn armen om haar heen. Ik luisterde naar haar woorden en schudde mijn hoofd. "Doe nou niet. Het lukt prima en als we straks beiden op uni zitten wordt het echt goed te doen. Je moet dat geld bewaren voor iets echt belangrijks, niet voor een appartementje ergens 5 hoog in een achterbuurt." Ja, ik had er al een gevonden. Super goedkoop en heel dicht bij het centrum, maar wel in een hele slechte wijk. Mijn buren waren vooral criminelen, bendes en andere arme studenten. Vaak zelfs een combinatie. Ik keek naar haar en glimlachte. "Dat zijn we toch altijd, Lie. Ik vind het wel prettig zo." Ik zag hoe ze wat rood werd en ik aaide zacht over haar wang. Ik vond het altijd heel schattig als ze rood werd. Het was leuk om te zien dat ik ook wel eens echt wat kon uitrichten bij anderen hun gevoelens. Dit was een van de punten waarom ik het zo fijn vond dat ze bijna geen make-up droeg. "Zullen we anders een van de matrassen op het balkon leggen?" Het was misschien een vreemd plan, maar kleffen op het balkon leek me nog fijner dan hier binnen.


    Bowties were never Cooler

    Emilie Joanne Bond

    Ik schudde resoluut mijn hoofd en keek hem serieus aan. "Liam toch. Je weet dat ik niet in zo'n buurt wil wonen, maar toch wil ik bij jou wonen. Dus weet je wat, ik ga wat extra geld vragen en een bijbaantje nemen. Dan kunnen we gewoon een goede appartement kopen, niet huren, maar kopen. Je kan geen nee zeggen, Liam James Payne." Ik keek hem uiterst serieus aan en er ontstond een lichte glimlach aan. Ik wilde namelijk echt graag met hem samenwonen en ook in een leuke buurt, ik wilde ook niet dat Liam in zijn eentje in een slechte buurt ging wonen - dan stuurde ik hem liever weer naar huis. "Dat zijn we altijd ja, maar dat was anders. Dit is echt klef, als stelletje. Niet als een grap om anderen voor gek te zetten." Lachte ik kort en grijnsde breed. "Matrassen op het balkon en dan kleffen? Mij best." Ik lachte kort en drukte een kus op zijn lippen. "Kom, dan tillen we een matras op om het daarna te gaan kleffen, ja?" Fluisterde ik zacht. Kleffen was echt een vaag woord, maar ik wist niet echt een ander woord ervoor. Het probleem was dat iedereen ons zo kon zien op het balkon, maar het kon mij niet echt zoveel schelen. "En als je mij niet toelaat om mijn geld te gebruiken ga ik het niet doen." Grijnsde ik en ging opstaan.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Mijn topics. Moet ik nog ergens op reageren]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [volgens mij niet, want Louis ging alvast met Austin naar het zwembad]

    [O okeeej. Dqn reageer ik morgen]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Liam Payne
    Ik zuchtte diep bij haar woorden. ik wilde niet dat ze haar geld daaraan zou opmaken. Ze zou het nog voor zo veel belangrijke dingen kunnen gebruiken, maar een appartementje vond ik nou niet echt toepasselijk. Mijn gedachten werden onderbroken door haar vrolijke geklets. Ik lachte kort met haar mee. "Klef is klef." zei ik kort voor zij doorging over mijn matrassen idee. Ik was blij dat ze het leuk vond en ik kuste haar heel kort en zacht terug. Ik knikte bij haar woorden en stond voorzichtig op, waarbij ik haar ook weer op haar benen zette. Ik liep naar het hoofdeind van het bed en tilde daar een van de twee matrassen op. Bij haar woorden beet ik op mijn lip. "Ik heb het liever niet. Dat appartementje wat ik heb gezien ligt misschien wel in een slechte wijk, het ligt wel min of meer in het centrum en aan de rivier. De locatie zelf is prachtig, maar de wijk is veroudert en de appartementjes zijn klein, daarom is het zo goedkoop en wordt het ook beschouwt als achterbuurt." Ik wachtte geduldig af tot zij de andere kant van het matras op zou pakken om het naar buiten te tillen. Het mocht vast niet, maar nou en. Op de houten planken liggen was ook niets.


    Bowties were never Cooler

    Emilie Joanne Bond

    Ik schudde resoluut mijn hoofd, alweer. ''Liam, nee. Laat me het geld gebruiken. Ik ben al oud genoeg, ik word dit jaar achttien. Volwassen, snap je? Oké, jij wordt dit jaar twintig. Who cares? Ik ben dan gewoon al volwassen genoeg om mijn geld te gebruiken, nu namelijk ook. Laat het me gebruiken en dan gaan we samen van ons geld een appartement kopen in de stad.'' knikte ik en pakte de andere van het matras vast. Ik keek Liam aan met spleetoogjes en schudde mijn hoofd. ''Laat me gewoon het geld gebruiken, mens doe niet zo moeilijk.'' grinnikte ik. ''Je weet dat mijn vader, familie nogal rijk is en mijn erfenis voor een drie jarige was ook groot. Ook al moest hij het over drie kinderen verdelen, ik kreeg het grootste deel omdat ik de jongste was. Heeft zo zijn voordelen.'' Ik glimlachte voldaan, ik wilde echt graag een appartement kopen ergens in de stad.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Lauren Lizz Tomlinson

    Ik zucht diep en laat me languit op het bed vallen. Ik zucht genietend uit en sta vervolgens op. De jongens waren al naar het zwembad, dus besluit ik me ook maar alvast om te kleden in mijn bikini en mijn koffer voor later te bewaren. Als dat stelletje jocheis maar niet dacht dat ik hun tas zou uitpakken. Dat ging never nooit gebeuren. Vlug trek ik mijn bikini aan en trek er een leuk zomers jurkje overheen. Ik pak mijn spullen enb stop vervolgens mijn oortjes in mijn oren. Met de muziek luid aan verlaat ik de kamer om richting het zwembad te lopen. Ondertussen kijk ik goed om me heen voor een goede oefenplek voor mijn dansen. Ik glimlach als ik een grasveldje zie. Het ligt er mooi uit en het is prima om daar te oefenen. Ik loop verder en zoek bij het zwembad naar Louis en Austin. Ik zie Louis al staan bij die Harry en glimlach even. Vanacht sla ik mijn armen om mijn broer heen. ''Hé, Lou.' lachend laat ik hem los en druk een kus op zijn wang. 'Waar is Austin en waar liggen jullie met je spullen?' Ik kijk Louis vragend aan en kijk daarna even om me heen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Louis Tomlinson
    'Ja, maar mijn geheugen is niet al te best. Ik word oud hoor, want jij blijft jonger, dus een beter geheugen.' grinnikte ik, omdat het gewoon onzin was. Maar ik moet toch iets zeggen? Daarbij hadden we elkaar nu herkend en dat was het belangrijkste. 'Je bent nog steeds net zo gek, Hazza, maar het blijft leuk. En ik ben altijd een uitzondering.' lachte ik en stak mijn tong naar hem uit. Toch zorgde de glimlach op zijn gezicht ervoor dat mijn glimlach alleen maar breder werd. 'We hebben een aantal jaar in te halen en opnieuw hebben we dezelfde gedachten.' zei ik lachend en kroop dicht tegen hem aan toen ik zijn armen om me heen voelde. Niet veel later voelde ik van achter ook een paar armen om me heen. 'Hellow.' zei ik, maar nam niet de moeite om, om te kijken aangezien ik wist wie het was. Een knuffel kwam later wel. Ik grinnikte zacht en draaide me toen toch deels om met mijn armen om Harry nog heengeslagen. 'Austin is hier ergens met Louise en geen idee. Die heb ik ergens neergegooid.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles

    Ik begin te lachen en kijk Louis aan, 'Je bent nog geen 80' zeg ik lachend tegen hem omdat die gewoon grote onzin zegt maar da weet die zelf ook. 'Ik weet dat ik nog steeds gek ben, alleen maar gekken geworden en dat laatste klopt, een hele bijzondere uitzondering' zeg ik lachend en kijk even naar de tong die die uitsteekt. 'Ik kan niet anders zeggen dat ik het daarmee eens ben' lach ik en glimlach daarna. Als er vanachter armen om hem heen geslagen worden laat ik hem weer los en kijk even naar het water. Louis heeft zijn armen nog wel een beetje om mij heen en draait zich dan om. Hij verteld wat en ik richt mijn blik dan op Austin en Louise die vrolijk in het water aan het spelen zijn.

    Liam Payne
    Ik zuchtte zacht toen ze weer begon te praten. Dit kreeg ik toch echt niet uit haar hoofd. "Goed, maar dan doen we het wel fifty fifty." Nogsteeds zouden we dan een niet al te duur appartement kunnen krijgen, maar wel wat duurder en in een wat betere wijk. Misschien zelfs met een balkonnetje. Ik tilde rustig met haar het matras op en begon voor haar uit naar het balkon te lopen. "Als mensen echt problemen hebben met ons twee kleffend op het balkon op de derde verdieping, dan hebben ze pech. Het is niet dat we hier zonder kleren zitten." Ik gaf haar speels een knipoog en legde mijn kant van het matras neer toen het netjes in de hoek van het balkon lag. Zo konden we ernaast nog zitten, maar hadden we toch een mooi plekje in de zon voor samen.


    Bowties were never Cooler

    Emilie Joanne Bond

    Ik maakte een raar dansje en kuste Liam snel op de wang voordat ik weer naar mijn kant van het matras ging. "Yaay! Dan ga we na onze vakantie een appartement zoeken, ja?" Zei ik met een triomfantelijke glimlach. Ik legde mijn kant van het matras goed en plofte erop neer. "Ik heb alleen mijn bikini en mijn blouse aan." Lachte ik en trok hem op het matras. De warme zon brandde op mijn huid, wat wel fijn was - ik kon wel wat zon gebruiken. In Engeland was het zelden zo warm. "Dit is beter dan binnen ja." Grinnikte ik en drukte mijn lippen op die van hem. Wel, als Lilly ons zo zou zien zou ze denk ik gaan flippen en daarna onze kamer instormen. Net als andere mensen van mijn school, maar ja. Ik was blij met Liam.


    I don't want you to die, I want you to suffer.