• Haha, dit is mijne laatste voor een lange tijd aangezien iedereen weer tevreden is. (A)



    Can't believe your packin your bags
    Tryin so hard not to cry
    Had the best time and now its the worst time
    But we have to say goodbye
    Don't promise that you're gonna write
    Don't promise that you'll call
    Just promise that you won't forget we had it all
    Cause you were mine for the Summer
    Now we know its nearly over
    Feels like snow in September
    But I always will remember
    You were my Summer love
    You always will be my Summer love
    Wish that we could be alone now
    If we could find some place to hide
    Make the last time just like the first time
    Push a button and rewind
    Don't say the word that's on your lips
    Don't look at me that way
    Just promise you'll remember
    When the sky is grey


    Vijf jongens rond een jaar of zeven leren elkaar kennen op een vakantieoord. Ze raken bevriend en beleven de leukste avonturen met elkaar. Van een spookslot tot een picknick bij het meer. Maar zodra de vakantie over is, lijkt het wel alsof de band die ontstaan is, totaal verdwenen is. Het contact was er de eerste paar weken nog wel, maar verwaterde langzaam. Jaren later komen ze midden in de zomer terug naar het vakantieoord. Ze herkennen elkaar vaag, maar hebben geen idee hoe of wat. De klik van jaren terug is er nog wel en opnieuw bleven ze allerlei avonturen. Langzaam keren de herinneringen weer terug en ontstaan er mooie dingen. De vriendinnen die mee zijn vergeten ze langzaam doordat ze zo met elkaar bezig zijn. Maar het grootste avontuur begint aan het eind van de vakantie. Het avontuur van One Direction die ontstaat.

    Slechte intro, maar hopelijk is het idee wel duidelijk (;


    Lijstje dat je in moet vullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Rollen:
    One Direction:
    - Liam Payne: Llamarmyi
    - Harry Styles: quin98 -> Eigendom van Louis William Tomlinson x'D
    - Zayn Malik: Luminoase
    - Louis Tomlinson: OhMyZiall
    - Niall Horan: nessje


    Vrienden van de jongens
    Als je echt de vriendin wilt spelen moet je dat overleggen mer de speler zelf.
    - Beste vriendin Harry: Marilane Ave Nightcloack. Phrases
    - Beste vriendin Liam: Emilie Joanne Bond Infelia
    - Beste vriendin Louis: Coco Rebel Fernandez Magicals
    - Beste vriendin Niall: Alexia *Lexi* Jasmine Wilson amy66
    - Vriendin Zayn: Autumn Madison Brooke. Sempra


    Familie van de jongens
    - Familie Liam: Craig Payne FRANCISC0
    - Familie Harry: Louise Madelaine Styles OhMyZiall
    - Familie Louis: Lauren Lizz Tomlinson Lootus
    - Familie Niall: Aideen Nessa Horan Llamarmyi
    - Familie Louis: Austin Tomlinson quin98
    - Familie Zayn: Lilly Tiffany Malik xMerlex



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Vindicatif en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:

    De eerste zomer was geweldig. Alleen is het jammer dat het contact tussen de jongens verbroken is. Nu jare later keren de jongens samen met hun broers/zussen en vriendinnen terug naar de plek van de parelwitte stranden en gezelligheid. De jongens keren namelijk terug naar Hawaï. Maar er staat ze een verassing te wachten daar. Het vakantiepark, waar iedereen naartoe is gestuurd, brengt namelijk bijzondere herinneringen met zich mee. Alleen heeft niemand nog een idee hoe of wat.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Aideen Nessa Horan
    Ik legde mijn handdoek neerr in de buurt van een jongen met ravenzwart haar. Ik dacht dat ik hem herkende, maar waarvan. Ik keek even naar Lexi toen ze riep. Ik schudde even mijn hoofd en ging op mijn handdoek zitten. Eerst even van de zon genieten en dan afkoelen. Ik draaide mijn hoofd even naar hem en gooide mijn lange rode vlecht op mijn rug. "Ken ik jou niet ergens van?" vroeg ik. Mijn stem was zacht, maar duidelijk en echt niet een om mee te sollen. Ik schakelde direct wel naar Engels, ookal hoorde je zeker een zwaar accent. Hij zou namelijk waarschijnlijk geen Iers spreken. Op dit soort momenten was het wel eens vervelend dat ik geen moeite deed mijn Engels te perfectioneren. Maar alsnog vond ik het vrij nutteloos. Mensen snapte me en ik snapte mensen. Alleen had ik nog wel een zwaar accent en Niall niet. Nouja, ik sprak toch neit zo veel.


    Bowties were never Cooler

    Emilie Joanne Bond

    Ik grinnikte en knikte even. "Lijkt me een goed plan, dan moet jij wel wat sterks voor mij bestellen. Anders is het voetballen niet leuk." Pruilde ik, waarna ik de sleutel van Liam pikte en de deur opende. Ik rende als een klein kind richting het bed en liet me daarop neervallen. De airconditing deed me goed, de koele lucht was lekker. Een genietende zucht verliet mijn mond en grinnikte even. Hawaï. Nog steeds niet te geloven dat ik hier was. Ik deed mijn haar even los en borstelde het kort met mijn vingers, daarna knoopte ik mijn haar weer in een knot. Mijn haar was gewoon zwart, een beetje heel donkerbruin. Ik was blij met mijn haarkleur, dat ik het zou gaan verven zou later wel komen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik grinnikte bij haar woorden. "Zullen we eerst een voetbalteam zoeken? Dan kunnen we met z'n allen gaan drinken." Ik keek hoe ze als een klein kind naar het bed binnen rende en zich erop liet vallen. Ik stond op en liep achter haar aan. Ik schopte mijn slippers uit voor ik op het bed sprong. Ik ging over haar heen staan, met een voet aan elke kant, voor ik rustig op en neer begon te springen. "Kom je, mop? Of had je iets anders in gedachten dan zuipen en voetballen?" Ik liet me als een kooi over haar heen vallen. Met mijn handen pinde ik haar armen op het bed zodat ze niet omhoog kon komen en ik hield mijn lippen net buiten berreik.


    Bowties were never Cooler

    Emilie Joanne Bond

    Liam ging over me heen staan. "Eventjes, er is nog wat likeur over in de koelkast." Grinnikte ik. Hij liet me als een kooi over me vallen en pinde mijn armen op het bed, zodat ik niet omhoog kon komen en zijn lippen net buiten bereik van de mijne. Ik pruilde mijn lippen en keek hem met grote puppyogen aan. "Dit is oneerlijk." Mompelde ik en keek hem in zijn bruine ogen aan. "Je weet dat dit niet eerlijk is, hoop ik?" Ik keek Liam verontwaardigd aan en probeerde een glimlach in te houden. Daar was ik ook niet echt goed in, maar het was het proberen waard. De Red Bull was ook niet echt ingezonken. "Ik wil wat alcohol, maar ben te lui om deze kamer uit te gaan. Ik wil deze kamer niet uit, het is zo koel hier.."


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik grijnsde bij haar puppy ogen en gaf haar een kus op haar voorhoofd. "Wie zei dat ik eerlijk moest spelen?" Wat was ik nu toch ook weer een pestkop. Maar een beetje plagen mocht toch wel? Ik zag haar glimlachen en wist toen zeker dat ze het niet echt erg vond. Ik grinnikte bij haar woorden. "Wie zegt dat ik je laat gaan dan?" Ik veegde een lok haren uit haar ogen en gaf haar toen toch een heel kort vederlicht kusje op haar lippen voor ik weer zo ver van haar af boog dat ze er niet een van mijn lippen kon stelen. "Dus jij wil liever hier blijven liggen dan gaan voetballen? Zo ken ik je helemaal niet." Natuurlijk vond ik het niet erg om hier met haar te blijven klooien, in tegendeel, maar toch leek het me leuker om wat rond te debberen rond het hotel en andere jongeren te ontmoeten.


    Bowties were never Cooler

    Emilie Joanne Bond

    Liam gaf me een kus op mijn voorhoofd. ''Dat doe je altijd.'' vuurde ik terug en grinnikte even. ''Maar je kan Emilie Joanne Bond niet zo plagen, pesten of wat dan ook. Dat is niet toegestaan. Zelfs voor we iets hadden.'' zei ik en keek hem met een verontwaardigde blik aan, maar tegelijkertijd ook arrogant. Hij veegde een lok haren uit mijn ogen en gaf me toch een licht kusje voor hij weer weg boog zodat ik hem niet eens kon kussen. ''Nou, ook weer niet, maar het is zo koel hier en koel is lekker. Tegelijkertijd wil ook naar buiten.. Voetballen. Ach, je snapt me heus wel. Hoop ik.'' zei ik en zuchtte even.


    I don't want you to die, I want you to suffer.