• Haha, dit is mijne laatste voor een lange tijd aangezien iedereen weer tevreden is. (A)



    Can't believe your packin your bags
    Tryin so hard not to cry
    Had the best time and now its the worst time
    But we have to say goodbye
    Don't promise that you're gonna write
    Don't promise that you'll call
    Just promise that you won't forget we had it all
    Cause you were mine for the Summer
    Now we know its nearly over
    Feels like snow in September
    But I always will remember
    You were my Summer love
    You always will be my Summer love
    Wish that we could be alone now
    If we could find some place to hide
    Make the last time just like the first time
    Push a button and rewind
    Don't say the word that's on your lips
    Don't look at me that way
    Just promise you'll remember
    When the sky is grey


    Vijf jongens rond een jaar of zeven leren elkaar kennen op een vakantieoord. Ze raken bevriend en beleven de leukste avonturen met elkaar. Van een spookslot tot een picknick bij het meer. Maar zodra de vakantie over is, lijkt het wel alsof de band die ontstaan is, totaal verdwenen is. Het contact was er de eerste paar weken nog wel, maar verwaterde langzaam. Jaren later komen ze midden in de zomer terug naar het vakantieoord. Ze herkennen elkaar vaag, maar hebben geen idee hoe of wat. De klik van jaren terug is er nog wel en opnieuw bleven ze allerlei avonturen. Langzaam keren de herinneringen weer terug en ontstaan er mooie dingen. De vriendinnen die mee zijn vergeten ze langzaam doordat ze zo met elkaar bezig zijn. Maar het grootste avontuur begint aan het eind van de vakantie. Het avontuur van One Direction die ontstaat.

    Slechte intro, maar hopelijk is het idee wel duidelijk (;


    Lijstje dat je in moet vullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Rollen:
    One Direction:
    - Liam Payne: Llamarmyi
    - Harry Styles: quin98 -> Eigendom van Louis William Tomlinson x'D
    - Zayn Malik: Luminoase
    - Louis Tomlinson: OhMyZiall
    - Niall Horan: nessje


    Vrienden van de jongens
    Als je echt de vriendin wilt spelen moet je dat overleggen mer de speler zelf.
    - Beste vriendin Harry: Marilane Ave Nightcloack. Phrases
    - Beste vriendin Liam: Emilie Joanne Bond Infelia
    - Beste vriendin Louis: Coco Rebel Fernandez Magicals
    - Beste vriendin Niall: Alexia *Lexi* Jasmine Wilson amy66
    - Vriendin Zayn: Autumn Madison Brooke. Sempra


    Familie van de jongens
    - Familie Liam: Craig Payne FRANCISC0
    - Familie Harry: Louise Madelaine Styles OhMyZiall
    - Familie Louis: Lauren Lizz Tomlinson Lootus
    - Familie Niall: Aideen Nessa Horan Llamarmyi
    - Familie Louis: Austin Tomlinson quin98
    - Familie Zayn: Lilly Tiffany Malik xMerlex



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Vindicatif en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:

    De eerste zomer was geweldig. Alleen is het jammer dat het contact tussen de jongens verbroken is. Nu jare later keren de jongens samen met hun broers/zussen en vriendinnen terug naar de plek van de parelwitte stranden en gezelligheid. De jongens keren namelijk terug naar Hawaï. Maar er staat ze een verassing te wachten daar. Het vakantiepark, waar iedereen naartoe is gestuurd, brengt namelijk bijzondere herinneringen met zich mee. Alleen heeft niemand nog een idee hoe of wat.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Aangepast,)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Aideen Nessa Horan
    Ik liep de kamer in en opende mijn koffer. Rustig begon ik russen mijn spullen te zoeken en ik haalde er een mooie pik zwarte bikini uit. Ook een fles factor 50 zonnebrand. Ik knikte even naar Lexi en begon mezelf gewoon in de kamer om te kleden. De deur was dicht en Niall sliep, dus whatever. Ik trok het ding snel aan en begon me toen goed in te smeren. Mijn armen, benen, buik, schouders, nek, gezicht, rug, alles. Gelukkig dat ik lenig was, want ik kon nu overal bij. Ik wuifde met mijn fles toen ze die van haar op hield. Die van haar zou me als nog niet beschermen. Factor 30 kon ik net een uurtje mee in de zon blijven. Dat ging hem dus niet worden op het strand. Ik haalde mijn haar uit de vlecht en vlocht het snel en strak rond mijn hoofd tot een soort dubbele kroon. Ik stak het endje vast met een speldje. "Zullen we gaan?" vroeg ik vrolijk aan haar.

    Liam Payne
    Ik glimlachte bij de gedachte dat ze bij me zou komen wonen. het zou krap worden met maar een inkomen, maar het kon best lukken. Daarbij zou het super zijn om met mijn beste vriendin samen te wonen. Ik hoorde haar kort lachen en kuste haar toen opnieuw. Toen ik zacht met mijn tong langs haar lippen ging opende ze haar mond een stukje waardoor ik mijn tong om de hare kon wikkelen. Het voelde geweldig. Niet als die vreemde nepzoenen die we elkaar soms gaven. Dit was echt. Ik glimlachte toen ze door mijn haren woelde. "Je komt nooit meer van me af." mompelde ik terug voor ik haar ook weer kuste. Dit zou ik opzich de hele dag wel kunnen doen. Het was gewoon te heerlijk om te doen. Ik keek semi-sip toen ze de kus beiindigde. Veels te snel voor mijn part, maar goed, we moesten ook ademen. Ik keek naar haar en schudde licht mijn hoofd. "Ik ook niet, maar ik ben blij dat het wel zo is." Ik kuste haar zacht terug. Mijn handen gleden over haar rug heen. Prongelijk bleef mijn pink achter haar bikinibandje hangen en maakte hem zonder dat ik het wilde of merkte los. Zelf ging ik zo op in het moment dat ik niets merkte van wat er ook gebeurde. Ik was in de 7e hemel en zou daar niet snel meer uitkomen.


    Bowties were never Cooler

    Emilie Joanne Bond

    Geld ging opzicht niet veel uitmaken, al jarenlang had ik een groot fortuin van mijn vader's erfenis op mijn rekening staan en omdat ik mijn moeder's geld gebruikte om te gaan winkelen, was mijn erfenis nog heel. Ik wilde het gaan gebruiken in belangrijke momenten, huis kopen, appartement. Het geld was me ook nogal kostbaar, maar ik moest het ooit gebruiken. Desnoods ging ik een baantje nemen. Alles om gewoon bij hem te zijn en niet alleen te zijn, dat was gewoon een hel. Liam's pink bleef bij mijn bikiniband hangen en haakte die - waarschijnlijk, per ongeluk los. Ik voelde dat ik begon te blozen en giechelde even. Ik vervloekte mezelf dat ik giechelde, dat was iets voor kinderachtige meisjes en zo'n iemand was ik eenmaal niet. Mijn tong begon rondjes om die van hem te draaien en mijn grijns werd steeds breder. Dit gevoel wilde ik nooit meer kwijt, maar dan ook nooit. Ik stopte de kus even en keek Liam lachend aan. "Waarom deed je mijn bandje los?" Lachte ik en probeerde erbij te komen, wat helemaal mislukte. "Kan jij 'm even vastmaken?" Mompelde ik en ging rechtop zitten.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Bij het horen van haar gegiechel kreeg ik een grote grijns op mijn gezicht. Dat was zo schattig. Ik wist dat ze het zelf haatte, maar dat geluid was echt het liefste geluid wat er was. Ik voelde dat zij ook begon te grijnzen. Waarom wist ik niet, maar ik zou vast wel iets stoms hebben gedaan zonder het te weten. Toen ze de kus stopte keek ik haar verwachtingsvol aan. Maar de woorden die uit haar mond kwamen zorgden ervoor dat ik knal rood werd. "Sorry. Dat ging niet expres. Echt niet. Het spijt me zo." begon ik te stotteren. Ik stotterde echt nooit, maar ik voelde me zo opgelaten. Ik zag hoe ze ging zitten. "Tuurlijk, ja meteen." Ik ging ook rechtop zitten en begon zo vlug mogelijk met mijn handen het ding vast te maken, waardoor het redelijk prutswerk werd. Toen ik het toch vast kreeg laf er een dubbele knoop in, waardoor ik hem ook niet meer prongelijk los kon halen. Ik kalmeerde weer wat en keek haar aan, al bleven mijn kaken knal rood. "Dat was echt niet de bedoeling hoor, Lie." zei ik nogmaals.


    Bowties were never Cooler

    Alexia *Lexi* Jasmine Wilson

    Toen ik zag dat Aideen een vlecht indeed, bedacht ik me dat ik ook beter iets in mijn haar zou kunnen doen. Snel pakte ik een elastiekje en maakte een knot in mijn haar. 'Zullen we gaan?' vroeg Aideen. Ik knikte. 'Ja, ik wil echt even verkoeling zoeken in het water,' gaf ik als antwoord.
    We liepen samen naar beneden. 'Welke kant nu op?' vroeg ik haar. Als we het niet zouden vinden, konden we altijd nog naar het zwembad gaan. 'We kunnen anders ook naar het zwembad gaan?' stel ik dan voor.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Aideen Nessa Horan
    Ik liep rustig met haar naar beneden. De sleutel van onze kamer gaf ik af bij de balie en ik keek even om me heen. Toen ik me de weg weer herrinderde liep ik kalm naar het zwembad. Daar moest je langs om naar het strand te gaan. Ik keek even om naar Lexi toen ze over het zwembad begon. Direct schudde ik mijn hoofd. Het bad zat vol kleine kinderen en oude mensen. ik had weinig zin daat tussen te gaan zitten. Ik pakte haar arm en trok haar langs het drukke zwembad het strand op. Hier was het een stuk rustiger. Ik legde mijn handdoek neer in de buurt van een jongen met ravenzwart haar. Hij had wat bekends, maar wat wist ik niet.

    [Is Zayn nog op het strand? Anders pas ik het aan]


    Bowties were never Cooler

    Emilie Joanne Bond

    Ik keek Liam lachend aan toen hij knalrood werd, wat nogal schattig was. Hij begon te stotteren en te prutsen met mijn bikiniband. Uiteindelijk had hij er een dubbele knoop in gedaan en keek me aan. "Maak je geen zorgen, ik geloof je heus wel." Ik pakte mijn blouse en knoopte die vast, gelukkig was het een dun stofje dat het zelfs wat doorzichtig werd, maar ja, ik had geen zin meer om naar andere blousjes te zoeken. Ik ging op Liam's schoot zitten en keek hem met een glimlach aan. "Over het samenwonen, ik heb nog het geld van mijn erfenis en mijn spaarrekening. Die ging en mocht ik pas gebruiken voor iets belangrijks, want kleren koop ik altijd met mijn moeder's geld. Desnoods kan ik een bijbaantje nemen." Zei ik en glimlachte opnieuw. Ik voelde me weer slim. "En gemerkt dat we echt klef bezig zijn?" Grinnikte ik, maar voelde dat ik toch iets rood werd. Ik vond het niet echt leuk als mijn gezicht rood werd, al kon je het minder zien met mijn make-up op, maar die had ik dus niet. Zoveel make-up droeg ik niet, dus ja. Meisjes die make-up droegen waren gewoon menselijke barbies die ik echt niet mocht. Ze dachten dat ze alles waren en alle jongens aan hun voeten lagen, maar nee.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2013 - 15:37 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Alexia *Lexi* Jamine Wilson

    Ze schudde haar hoofd over het zwembad. Eigenlijk ga ik ook liever naar het strand, maar het was maar een soort extra voor als we het strand niet zouden vinden. We lopen langs het zwembad en Aideen trekt me door de drukte heen. Eenmaal voorbij het zwembad zag ik het strand al. Zo moeilijk is het niet eens te vinden! En het is er inderdaad rustiger dan bij het zwembad. De neiging om meteen het water in te rennen wordt steeds groter. Als Aideen haar handdoek neerlegt, leg ik hem ook neer. We liggen vlakbij iemand anders. Een jongen met zwart haar van ongeveer onze leeftijd. Als mijn handdoek goed ligt, zeg ik meteen heel snel: 'Wie als eerst in het water is!' terwijl ik al richting de zee ren. Heel kinderachtig, maar ik heb gewoon zin om snel in het water te zijn.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    ( MT)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Lilly Tiffany Malik:

    Ik zit hier nog geen minuut en ik verveel me weer. Met mijn handen wrijf ik even over mijn ogen. Dan besef ik dat ik nog make-up opheb. Ik loop naar het zwembad en was het er af. Oeps... Nou, dat water maken ze wel weer schoon. Ik doe mijn handen ik een kommetje, pak wat water, en gooi het in mijn gezicht. En je raad het al, ik verlies mijn evenwicht en val in het water. Ik klim weer uit het bad en ga op de kant zitten. Dan schiet ik in de lach. Ik heb echt domme acties. Maar dan vermaak ik me ook maar weer. Ik weet niks te doen. Ja, ik kan mezelf nu in het zand rollen zodat ik er onder zit, maar waar slaat dat op? Oke ik sla nergens op. En die piccolo's ga ik ook niet weer lastigvallen. Ik weet gewoon niks te doen!


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    (Wat heb ik gemist?)


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Craig Payne

    Na een tijdje zat ik buiten in het restaurant van het hotel mijn laatste beetje Slush op te eten/drinken. Mijn tong was helemaal blauw geworden en op één of andere reden was ik daardoor heel erg vrolijk. Eén van de redenen kon ook zijn dat er gewoon heel veel suiker in het ijs zat en dat ik daarom druk was. Maar het maakte mij net uit ik was vrolijk en was van plan om nu weer naar mijn kamer te vertrekken. Even later stond ik voor kamer 702, maar ik kon de deur zonder sleutel openen, raar ik had hem toch op slot gedaan? Ik keek rond en zag een hele andere kamer, wacht- is dit wel mijn kamer? Ik keek nog eens goed rond, ik zag een jongen met blond haar op bed liggen. Ook al zie ik hem nu alleen slapend, hij zag er schattig uit. Wacht, vond ik een jongen schattig?

    [ bericht aangepast op 9 mei 2013 - 15:34 ]

    Niall James Horan
    Ik word wakker en hoor Aideen en Lexi waardoor ik me stil hou. Al snel val ik weer in slaap, krijg je ervan als je me in een vliegtuig zet.. Een tijdje later word ik weer wakker, en op een paar voetstappen na is het stil. Ik open mijn ogen en kijk recht in het gezicht van een onbekende jongen. Ik sta snel op van het bed en kijk hem verbaasd aan. Wat doet hij hier in mijn kamer? 'Euhh.. Ik weet niet wie je bent of wat je hier doet.. maar als Aideen of Lexi je hebben uitgenodigd, moet je waarschijnlijk naar de kamer hiernaast.' Het lukt me niet om boos te worden, want eigenlijk ziet hij er best lief uit.. Dafuqq, what the hell Niall?!


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Craig Payne

    “Euhh.. Ik weet niet wie je bent of wat je hier doet.. maar als Aideen of Lexi je hebben uitgenodigd, moet je waarschijnlijk naar de kamer hiernaast” zei de blonde jongen met rode wangen, waarschijnlijk omdat hij net wakker was. “Nee, ik dacht eigenlijk dat dit mijn kamer was” antwoorde ik terwijl ik achter mijn hoofd krabde en het bloed naar mijn wangen voelde gaan. Wat voor een sukkel was ik ook dan?

    Niall James Horan
    “Nee, ik dacht eigenlijk dat dit mijn kamer was” Ik schud mijn hoofd. 'Of ik zit verkeerd of jij, maar hoe dan ook, ga zitten. Wil je iets drinken?' Er moet vast wel iets te eten zijn anders hebben ze een groot probleem hier. Ik wijs naar de bank en glimlach kortt. Iets in me zegt dat ik heb vaker ga zien.. Niet dat ik dat erg vind, maar deze gevoelens geven me een raar gevoel..


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'