• Haha, dit is mijne laatste voor een lange tijd aangezien iedereen weer tevreden is. (A)



    Can't believe your packin your bags
    Tryin so hard not to cry
    Had the best time and now its the worst time
    But we have to say goodbye
    Don't promise that you're gonna write
    Don't promise that you'll call
    Just promise that you won't forget we had it all
    Cause you were mine for the Summer
    Now we know its nearly over
    Feels like snow in September
    But I always will remember
    You were my Summer love
    You always will be my Summer love
    Wish that we could be alone now
    If we could find some place to hide
    Make the last time just like the first time
    Push a button and rewind
    Don't say the word that's on your lips
    Don't look at me that way
    Just promise you'll remember
    When the sky is grey


    Vijf jongens rond een jaar of zeven leren elkaar kennen op een vakantieoord. Ze raken bevriend en beleven de leukste avonturen met elkaar. Van een spookslot tot een picknick bij het meer. Maar zodra de vakantie over is, lijkt het wel alsof de band die ontstaan is, totaal verdwenen is. Het contact was er de eerste paar weken nog wel, maar verwaterde langzaam. Jaren later komen ze midden in de zomer terug naar het vakantieoord. Ze herkennen elkaar vaag, maar hebben geen idee hoe of wat. De klik van jaren terug is er nog wel en opnieuw bleven ze allerlei avonturen. Langzaam keren de herinneringen weer terug en ontstaan er mooie dingen. De vriendinnen die mee zijn vergeten ze langzaam doordat ze zo met elkaar bezig zijn. Maar het grootste avontuur begint aan het eind van de vakantie. Het avontuur van One Direction die ontstaat.

    Slechte intro, maar hopelijk is het idee wel duidelijk (;


    Lijstje dat je in moet vullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Rollen:
    One Direction:
    - Liam Payne: Llamarmyi
    - Harry Styles: quin98 -> Eigendom van Louis William Tomlinson x'D
    - Zayn Malik: Luminoase
    - Louis Tomlinson: OhMyZiall
    - Niall Horan: nessje


    Vrienden van de jongens
    Als je echt de vriendin wilt spelen moet je dat overleggen mer de speler zelf.
    - Beste vriendin Harry: Marilane Ave Nightcloack. Phrases
    - Beste vriendin Liam: Emilie Joanne Bond Infelia
    - Beste vriendin Louis: Coco Rebel Fernandez Magicals
    - Beste vriendin Niall: Alexia *Lexi* Jasmine Wilson amy66
    - Vriendin Zayn: Autumn Madison Brooke. Sempra


    Familie van de jongens
    - Familie Liam: Craig Payne FRANCISC0
    - Familie Harry: Louise Madelaine Styles OhMyZiall
    - Familie Louis: Lauren Lizz Tomlinson Lootus
    - Familie Niall: Aideen Nessa Horan Llamarmyi
    - Familie Louis: Austin Tomlinson quin98
    - Familie Zayn: Lilly Tiffany Malik xMerlex



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Vindicatif en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:

    De eerste zomer was geweldig. Alleen is het jammer dat het contact tussen de jongens verbroken is. Nu jare later keren de jongens samen met hun broers/zussen en vriendinnen terug naar de plek van de parelwitte stranden en gezelligheid. De jongens keren namelijk terug naar Hawaï. Maar er staat ze een verassing te wachten daar. Het vakantiepark, waar iedereen naartoe is gestuurd, brengt namelijk bijzondere herinneringen met zich mee. Alleen heeft niemand nog een idee hoe of wat.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam Payne
    "Zeker weten. Zelfs als je 103 bent." Ik stak mijn tong naar haar uit en luisterde rustig naar haar gespeel en gezang. het was echt heel mooi. Ze vond zelf van niet, maar ik wel. Ze kon er echt wat van. Zeker van gitaar spelen. Ik luisterde stilletjes. Toen ze klaar was begon ik zelf zacht te zingen. Ik werd vaak door vrienden en familie vertelt dat ik mee moest doen aan een talentenjacht, maar zelf maakte ik liever mijn studie af en ging door met sporten. Met zingen kreeg je maar lastig brood op tafel. Het was eerdter een hobby, net als sporten, dan een baan. Altijd leuk om er wat mee bij te verdienen, maar full time? Nee. Ik sloot zacht het nummer af en plofte naast haar neer. "Uitgespeelt, madame? Of wil je nog meer spelen?" Ik ging speels met mijn vinger over haar ruggegraat en trok onderaan aan de zoom van haar shirt.


    Bowties were never Cooler

    Emilie Joanne Bond

    Liam ging speels over mijn ruggegraat heen en trok aan de zoom van mijn blouse. "Serieus, wat doe je?" Grinnikte ik. "En ja, ik ben klaar met spelen. Waarom?" Vroeg ik en keek hem met grote ogen aan. Ik streek met de rug van mijn hand over zijn wang heen en ging daarna richting zijn nek naar de plek waar de zuigzoen zichtbaar was. Ik grijnsde even omdat het een echte 'love bite' was in plaats van een grapje. De gedachte al dat we een paar uur geleden doodnormale beste vrienden voor het leven waren en nu een stel waren. Je moet je beseffen hoe snel dingen kunnen aflopen en kunnen beginnen.

    (Kort, sorry.)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik keek naar haar en beet even op mijn lip. "Niet zo veel. Gewoon wat klooien met het enige kledingstuk wat je nog aan hebt." Ik gaf haar een knipoog. "Omdat ik graag nog wat met jou wil spelen." Ik zette de gitaar weg en trok haar weer op mijn schoot. Ik voelde hoe haar rug van haar hand over mijn wang naar mijn nek gleed. Ik glimlachte. Nu hadden we allebei een echte love bite in plaats van een speelse zuigzoen. Alles was heel snel gegaan, maar ik had zeker geen spijt. Ik hield haar dichter tegen me aan en zoende haar stevig op haar mond. Niet zonder liefde ofzo, maar gewoon iets minder zacht dan voorheen. Ik vlocht mijn ene hand door mijn haar terwijl de andere zacht over haar rug wreef.


    Bowties were never Cooler

    Emilie Joanne Bond

    Ik voelde dat mijn wangen begonnen te gloeien en wendde mijn blik af. "Je klinkt net als een kleuter, dat je wilt spelen." Grinnikte ik zacht. Liam zette mijn gitaar weg en trok mij op zijn schoot. Hij begon me te zoenen en ik opende mijn mond gelijk om hem toegang te geven. Ik wikkelde mijn tong om de zijne en grijnsde even breed. Zijn hand streelde over mijn rug heen. Ik wist vrijwel zeker dat onze relatie lang door zou gaan, als we op de eerste dag al klef deden, ja. Misschien kwam het ook omdat we eerst goede vrienden waren, maar ik wist nou niet of het nou wat uitmaakte eigenlijk. Ik hield gewoon van hem, op elke manier dan ook.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik grijnsde bij haar woorden. "Ik speel alleen niet als een kleuter." Ik trok haar op mijn schoot en drukte mijn lippen op de haren. Al snel opende ook ik mijn mond en wikkelde ik mijn tong om de hare. Mijn ene hand vlocht ik in haar haar en de andere ging zacht over haar rug. Dit voelde zo fijn. Hopelijk zou elke dag zo zijn, op het verdrinken na dan. Ik trok haar nog iets dichter tegen me aan. Ik wilde haar gewoon zo dicht mogelijk bij me hebben, end of story. Als dat moest betekenen dat ze aan me gehandboeit was, geen probleem, maar het was natuurlijk wel fijner om zo het grootste deel van de dag door te brengen. Daarbij had ik geen handboeien, maar het ging om het idee.


    Bowties were never Cooler

    Emilie Joanne Bond

    Ik grijnsde even breed en haalde mijn lippen even van de zijne af. "Ik geloof dat dit mijn geluksdag is. Alleen het verdrinken was dan wel wat hectish.." Grinnikte ik zacht en drukte mijn lippen weer snel op die van Liam. Zijn handen kietelden even over mijn rug en lachte kort door de zoen heen, zijn andere hand vlocht hij in mijn haar. Vaag mens dat hij was. Ach, ik kende hem al mijn hele leven, raarder kon hij gewoon niet worden. Oké, misschien wel, maar zo was ik nou ook. De ene moment doodnormaal en de andere moment echt raar, op een vage manier. Met mijn ene hand streelde ik door Liam's haren en met mijn andere hand streelde ik zacht zijn zij.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Na een tijdje scheurde ik mijn lippen van de haren los. "Zullen we toch nog maar wat gaan doen vandaag?" Het was niet dat ik dit niet heerlijk vond, maar we hadden maar een beperkte tijd vakantie en ik wilde nog zo veel zien en doen. Daarbij was er buiten ook een heel groot springkussen en aangezien ik een groot kind was wilde ik daar toch echt wel wat op klooien. Ook bleven de golven erg aanlokkelijk, al was ik niet van plan er direct weer in te springen. Gewoon omdat ik dat haar niet aan kon doen. Ze zou zich waarschijnlijk dan echt doodstressen. Dat wilde ik niet. Dan maar wat rustiger aan doen vandaag.

    [sorry kort]

    [ bericht aangepast op 17 mei 2013 - 7:21 ]


    Bowties were never Cooler

    [Ik ga morgen ochtend om half 6 's ochtends tot woensdag half 12 's avonds naar Rome met school. Ik heb wifi, maar weet niet of ik kan reageren]


    Bowties were never Cooler

    Emilie Joanne Bond

    Ik grinnikte even en knikte. "Wat wil je gaan doen?" Vroeg ik met een klein glimlachje. Later zou ik me toch gaan vervelen en in slaap vallen in de zon, dus ergens heen gaan zou in principe niets kwaad doen. Beter dan dat ik in slaap viel, dan werd ik een uur na ik wakker was, nogal chagrijnig en serieus dat wil je niet meemaken. Ik glimlachte even en stond op, om even over de balustrade te kijken. De golven zwierden prachtig op en neer, sommige mensen waren aan het surfen, maar dat ging ik later wel doen, al waren ze wel mooi. Ik schudde het uit mijn hoofd en keek weer naar Liam.

    (Veel plezier!)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis Tomlinson
    Ik schudde mijn hoofd terwijl een lichte grinnik mijn mond verliet. 'Nee, ik ben 21.' zei ik, maar we wisten beide dat mijn eerdere woorden gewoon onzin was. 'Dat gaat ook niet veranderen, Hazza, maar dat is wel lief. Je bent de eerste die dat vind.' zei ik lachend waarna ik mijn tong naar hem uitstak. Het was altijd wel gezellig met Harry en was dan ook blij dat ik hem nu weer tegen was gekomen. 'Je hoeft verder ook niets erover te zeggen, want deze woorden ben ik blij mee.' Een glimlach was op mijn gezicht te vinden, alleen vervaagde deze al snel.Harry liet me los, maar in plaats van dat ik hem losliet, kroop ik juist dichter tegen hem. Kort draaide ik me wel om, alleen draaide me al snel weer om. 'Hazzje, het is goed om terug te zijn.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles

    'Ja zie je! 21 zo oud al' lach ik plagend en grinnik even, ik was nog wel een paar jaar jonger maar dat maakt helemaal niks uit. 'Ik kan heel soms wel lief zijn,en mensen die dat niet vinden zijn gewoon raar' zeg ik en grinnik door zijn tong die die uitgestoken heeft. 'Nou in dat geval zeg ik niks meer' lach ik en glimlach daarna even. Mijn blik gaat even kort naar Louise die nog steeds vrolijk met Austin bezig is, fijn dat ze het al naar der zin heeft. Als hij dichter tegen me aankruipt gaan mijn armen toch weer om hem heen. 'Kan je me nu al niet meer loslaten?' vraag ik lachend. ' Daar ben ik het helemaal mee eens Boo bear'

    Louis Tomlinson
    'Ik zei dt toch al, maar je hoeft het nog niet te bevestigen, Harry Edward Styles.' zei ik lachend. Ik kon er wel tegen en daarbij verschilde het niet heel veel met de jongen voor me. 'Je bent volgens mij altijd lief. Tenminste zoals ik je ken en nog herinner..Alleen dat geloof ik dan maar.'zei ik en haalde een hand door zijn haar. Een klein pruillipje ontstond, want zijn krullen waren echt verdwenen. 'Goed idee.' lachte ik. Alles om ons heen negeerde ik, want had behoefte aan een knuffel. Mijn greep verstrakte dan ook iets toen ik Harry zijn armen om me heen voelde. 'Nee, Hazza is net en knuffelbeertje.' antwoordde ik. 'Mwha, wanneer niet?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles

    ' Toch doe ik het Louis WIlliam Tomlinson' lach ik en steek plagend mijn tong uit. ' Nou misschien ben ik vaak lief voor jou, maar dat komt gewoon omdat je heel erg leuk en lief bent en dan kan je gewoon niet gemeen doen he' zeg ik en glimlach even naar hem. Als hij een pruillipje trekt grinnik ik zachtjes, ' Nu even geen curly meer' lach ik en kijk hem aan. Ik glimlach even als hij zegt dat die me niet kan loslaten, 'Hmm in dat geval hou ik je ook nog maar even vast' grinnik ik en druk hem even wat dichter tegen me aan. 'Geen idee'

    Lilly Tiffany Malik:

    Ik kijk naar mijn handen terwijl ik richting een bos loop. Ik priegel aan mijn nagels en loop tussen de bomen door. Ik denk terug aan de dag, man wat ben ik druk geweest! Dat mensen nog met me om willen kunnen gaan. Ik begin aan mijn jurk te priegelen. Doordat ik zo bezig ben bots ik tegen een boom op. Natuurlijk, hoe kan het ook anders. Ik bedoel, ik ben het. Ik zit nu op de grond. Ik leg mijn hand op mijn hoofd. Daar zit dus nu een bult. Ik sta weer op en loop verder. Ik voel dat ik mijn evenwicht verlies en ik leun tegen een boom. Mijn hoofd begint opeens ontzettend te bonken. Ik laat me zakken langs de boom. 'Help!' roep ik, maar op dat moment word mijn hoofpijn alleen maar erger. 'help' komt zacht mijn mond uit. Niemand zal me toch horen. Langzaam worden mijn oogleden zwaar en word alles zwart...


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Curlies schreef:
    Emilie Joanne Bond

    Ik grinnikte even en knikte. "Wat wil je gaan doen?" Vroeg ik met een klein glimlachje. Later zou ik me toch gaan vervelen en in slaap vallen in de zon, dus ergens heen gaan zou in principe niets kwaad doen. Beter dan dat ik in slaap viel, dan werd ik een uur na ik wakker was, nogal chagrijnig en serieus dat wil je niet meemaken. Ik glimlachte even en stond op, om even over de balustrade te kijken. De golven zwierden prachtig op en neer, sommige mensen waren aan het surfen, maar dat ging ik later wel doen, al waren ze wel mooi. Ik schudde het uit mijn hoofd en keek weer naar Liam.


    Liam Payne
    Ik trok een bedenkelijk gezicht bij haar vraag en dacht even na. We zouden kunnen gaan zwemmen, maar daat had ik weinig zin in, zeker nu het water vol zat met surfers. Ik wist maar al te goed hoe vervelend het was als er zwemmers in je golven zaten. Misschien konden we wel naar de bar gaan. Dat leek me een goed plan. "Zullen we naar de bar gaan. Misschien komen we nog aardige mensen tegen en een drankje is nooit mis, vind je niet. Anders kunnen we nog op het strand gaan voetballen ofzo. Het licht eraan waar je zin in hebt." Ik in allebei wel. Daarbij was aangeschoten voetballen erg grappig, maar dan moest je niet met nuchtere mensen gaan voetballen. Waarschijnlijk werd het dus of/of.


    Bowties were never Cooler