• Omdat Percy en Oliver een eigen plek nodig hadden op Q. :9~

    Wat is Perciver?
    Perciver is de shipnaam voor Percy Weasley en Oliver Wood uit de Harry Potter verhalen.

    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4
    Topic 5



    Users die Perciver shippen
    Square
    ColouredWind
    Gatsby
    Escritura
    xNymphadora
    Wood
    Spotgaai
    xxmarithxx
    Emrys
    Streetlord
    Hiddlesworth
    Florreke
    Junah
    Wiarda
    Ahern
    Tempesta
    Solera
    Patattie
    Lilia
    Daylighter
    Cymry
    Sonnet
    Unimaginable
    Creativity
    RStylinson
    Exterminate
    SPECS
    Atomic
    Scorpia
    Sempra
    Pabiloso
    simonella
    KittyChan
    Conquistador
    Liberacorpus
    SecretlyACat
    ThingsInLife
    Dashwood
    Naamswijzigingen doorgeven wordt gewaardeerd. ^^

    Perciver stories op Q
    Masquerade van ColouredWind
    Chocolate van ColouredWind
    Things to understand and things to not understand [One Shots] van ColouredWind
    Quaffles & Freckles van Wiarda
    ~ Perciver [one-shot] van Theodora
    The Forseeing van Theodora
    Group Assignment van Sonnet
    Olivers Obsession van Sonnet
    Tutoring van Junah
    Loves From Barcelona van Florreke
    Quidditch match van Emrys
    Heart of Gold van Square
    Hidden in plain sight van Square
    Four weddings and another one van Square
    He's not my Boyfriend van Square
    Oliver's favourite Colour van Square
    Glasses, Books & a lot of Quidditch [one-shots] van Square
    From A to Z [alphabet drabbles] [EN] [NL] van Square
    Breaking the Stereotype (and a few Hearts) van Square
    The Art of Proposing van Square
    Hello Minister, did I mention I'm resigning? van Square
    Fout - Opdracht 2 Writing Competition PercyWood van Square
    Keep me safe tonight van Square
    Every Perciver AU you (n)ever wanted van Square
    Olismaug van Square
    You bug me van Square
    Smile and Wave van Square

    Perciver fanart van Q'ers
    Perciver Snogging van ColouredWind
    Perciver Characters van ColouredWind
    Perciver United van ColouredWind
    Golden Snitch van ColouredWind
    Just Kiss the Boy van Sonnet
    Naamloze Perciverness van Sonnet
    Perciver Fact #1 van Theodora
    Perciver in blue van Square
    Try to be a Rainbow van Square
    Perciver note van Square
    P&O van Square
    "Perce, je bent een engel." van Square
    Percy Weasley van Square
    Let's Fly van Square
    Vote Percy van Square
    Happy Birthday van Square
    Perciver verovert Quizlet van Square
    Rain van Square
    Rainbows & unicorns van Square
    Perciver note 2 A & B van Square
    Oliver Wood van Square
    Perciver Angel AU (of transparant) van Square

    Polls op Q
    Oliver Wood? van Square
    Percy Weasley is... van Square
    Hoe heb jij Perciver leren kennen? van Square
    Volgens jouw headcanon krijgen Percy en Oliver... van Square

    Quizzen op Q
    De Grote Perciver Quiz van Junah

    Anders / Buiten Q (fanfics, blogs en fanfic recs)
    Percy, Oliver & Perciver videos - Lijst
    Preparing - Fic van ColouredWind op AO3
    Books and Broomsticks - Fic van Exterminate op Wattpad
    Perciveriscanon.tumblr.com - Blog van Square
    Perciverfanficarchive.tumblr.com - Fanfic blog van Square
    Percywood.tumblr.com - Blog van ColouredWind
    Oliverandpercy.tumblr.com - Blog
    Percyoliver.pbworks.com - Master List met meer dan 650 fics (laatst bijgewerkt in 2007)
    Weasleys-wood.livejournal.com - Perciver LiveJournal Community
    Zoekopdracht op fanfiction.net - Alle HP fanfic op FF.net met als personages Percy en Oliver


    Als je ergens nog een aanvulling op hebt of zelf ook een Percivershipper bent,
    laat het dan even weten zodat ik de lijsten bij kan werken. ^^




    Tekening door Tyusiu op Deviantart
    Gif door We-reidentical op Tumblr


    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 0:26 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Eerste hoofdstukje is geschreven. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Conquistador schreef:
    Eerste hoofdstukje is geschreven. :3

    En gelezen. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Dashwood schreef:
    (...)

    Hello. :Y)

    Vraag me niet waarom ik nog niet slaap - want dat weet ik zelf ook niet. D: Als jullie zo meteen een heel eng wezen met bloeddorlopen ogen en gedip-dyed haar langs het raam zien vliegen [niet dat jullie nog wakker zijn] terwijl het 'asdfghjkl' zegt ik lees fluffy fanfics, don't judge ben ik dat, dus maak je geen zorgen.

    Trouwens, BATMAN. <3


    Ik was nog wakker, maar mijn gordijnen waren dicht, dus ik zou je niet langs hebben zien komen. :'D




    ColouredWind schreef:
    Heeel veel plezier in Schotland, Inge!
    En ik ga nu heel gefrustreerd naar de fysio, omdat ik twee weken geen Perciver heb hierdoor D:


    Wiarda schreef:
    Heel veel plezier op vakantie inderdaad! ^^


    Dankje. ^^
    En sorry, Kim. Ik vind het niet hebben van een laptop om te kunnen schrijven altijd het meest vervelende aan vakanties, want twee weken lijken op die manier echt lang, dus je bent in ieder geval niet de enige die gefrustreerd zal zijn. D: Maar eigenlijk ligt het aan de campings waar we komen; als er ergens wi-fi is, kan ik nog wel wat activeren. Het ligt klaar.




    Conquistador schreef:
    (...)

    Aaah, dat helpt inderdaad enorm. Dankje!! (:

    En ik heb besloten gewoon vanuit Percy's perspectief te schrijven. (:


    Geen probleem. Ik heb het zelf allemaal van de HP Wiki of Wikipedia moeten halen, maar daar was ik ook echt een middag mee bezig, want al die artikelen zijn zo vreselijk lang en geven je nooit meteen wat je zoekt. Het is fijn als ik iemand die moeite heb kunnen besparen. :')




    Conquistador schreef:
    Eerste hoofdstukje is geschreven. :3


    Normaal gesproken zou ik zeggen dat je het mij ook wel toe mag sturen, maar net nu heb ik natuurlijk voor een lange tijd geen internet. Bah, want ik ben wel enorm nieuwsgierig. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ach, Inge, er bestaat altijd nog AO3 :Y)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Square schreef:
    (...)

    Normaal gesproken zou ik zeggen dat je het mij ook wel toe mag sturen, maar net nu heb ik natuurlijk voor een lange tijd geen internet. Bah, want ik ben wel enorm nieuwsgierig. (cat)


    Aah tsja, dan wordt het lastig.
    Aaahw dus je gaat nu geen nieuwe hoofdstukjes activeren? :c
    mwèèh!
    wanneer kom je weer terug? Ik ga dr tenminste vanuit dat jíj degene bent die naar Schotland gaat? Veel plezier daar!!! :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Square schreef:

    (...)


    Geen probleem. Ik heb het zelf allemaal van de HP Wiki of Wikipedia moeten halen, maar daar was ik ook echt een middag mee bezig, want al die artikelen zijn zo vreselijk lang en geven je nooit meteen wat je zoekt. Het is fijn als ik iemand die moeite heb kunnen besparen. :')


    Jaa, hoewel ik er daardoor wel achter ben gekomen dat Percy een nieuw gewaad het gekregen van zijn moeder toen hij Klassenoudste werd, en dat was ik vergeten. Dus de HP Wiki is toch nog goed, ookal vind je niet alles wat je nodig hebt. :3 haha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wacht even, even een wat praktischer probleem: wat gebeurt er als we dit topic binnenkort volgespamd hebben? Wie opent het nieuwe topic? D:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Wacht even, even een wat praktischer probleem: wat gebeurt er als we dit topic binnenkort volgespamd hebben? Wie opent het nieuwe topic? D:

    Ik kan hem openen, jij kan hem openen. Inge was normaal gewoon altijd de snelste :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ColouredWind schreef:
    Ach, Inge, er bestaat altijd nog AO3 :Y)


    Voor jou, ja. Ik heb daar niet zo veel aan. (cat)




    Conquistador schreef:
    (...)

    Aah tsja, dan wordt het lastig.
    Aaahw dus je gaat nu geen nieuwe hoofdstukjes activeren? :c
    mwèèh!
    wanneer kom je weer terug? Ik ga dr tenminste vanuit dat jíj degene bent die naar Schotland gaat? Veel plezier daar!!! :Y)


    Ik ben Inge, ja, dus geen hoofdstukken voorlopig. Over twee weken kom ik terug, donderdag de vijfentwingtigste. (:




    Wiarda schreef:
    Wacht even, even een wat praktischer probleem: wat gebeurt er als we dit topic binnenkort volgespamd hebben? Wie opent het nieuwe topic? D:


    De oplossing lijkt me logisch: jullie moeten gewoon allemaal stoppen met praten terwijl ik weg ben. (cat)
    Nah, ik vertrouw jou wel om een nieuw topic te openen, als het echt nodig is. Of iemand anders. Dan open ik 8 wel weer. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik wil het dan wel doen, tenzij iemand anders het graag wilt. Als we even flink doorspammen, kunnen we Inge de schrik van haar leven geven. Komt ze terug, zijn we bij topic 13. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Ik wil het dan wel doen, tenzij iemand anders het graag wilt. Als we even flink doorspammen, kunnen we Inge de schrik van haar leven geven. Komt ze terug, zijn we bij topic 13. :')

    Van mij mag je :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Wiarda schreef:
    Ik wil het dan wel doen, tenzij iemand anders het graag wilt. Als we even flink doorspammen, kunnen we Inge de schrik van haar leven geven. Komt ze terug, zijn we bij topic 13. :')


    Ga je gang. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wiarda schreef:
    Ik wil het dan wel doen, tenzij iemand anders het graag wilt. Als we even flink doorspammen, kunnen we Inge de schrik van haar leven geven. Komt ze terug, zijn we bij topic 13. :')


    Dan open ik topic 14. :Y)
    Ik zal wel onder de indruk zijn als jullie tot dertien komen, trouwens. Dat is ongeveer één topic per twee dagen. Dan moet er echt gespamd worden. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben Inge, ja, dus geen hoofdstukken voorlopig. Over twee weken kom ik terug, donderdag de vijfentwingtigste. (:


    Shit, dan ben ik net op vakantie.
    Maar als het goed is is de wifi gratis bij ons hotel. Als het goed is....


    I'm so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.

    Square schreef:

    Ik ben Inge, ja, dus geen hoofdstukken voorlopig. Over twee weken kom ik terug, donderdag de vijfentwingtigste. (:


    Aah okii, have fun!! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •