• Second love

    Heb jij dat ook wel eens, dat je denkt aan vreemdgaan?
    Je betrapt jezelf erop dat je soms voor je uit zit te staren en denkt: 'wat is mijn leven een sleur geworden'. Je wilt geen grote veranderingen in je leven, maar je bent wel toe aan iets anders, iets nieuws, iets voor jou alleen.

    www.secondlove.nl


    Second love is een site waar mensen zich kunnen aanmelden, om zo contact te leggen met iemand om mee vreemd te gaan. De site presenteert dit als iets heel normaals en natuurlijks.
    Nou kan het zijn dat ik uit een of ander middeleeuws tijdperk stam waarin vreemdgaan een halsmisdaad was en dat ik niets begrijp van deze tijd, maar ik vind dit dus echt raar.
    Ik vraag me af wat jullie ervan vinden. Moet dit kunnen en hoort het bij deze tijd of is het inderdaad heel raar?


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Renervatio schreef:
    Hahhaha, is dit serieus?
    :'D Omg!

    Oke, ik vind dat als je een relatie hebt met iemand, dat je dan helemaal voor hem/haar moet gaan. En als je begint te denken aan anderen, dan is je relatie eigenlijk al gedoemd te mislukken. Zo zie ik het. Ik bedoel, er zijn zat knappe mensen om naar te kijken, maar als je al gaat denken aan een relatie of aan dingen met zo'n persoon ipv je partner, dan is er iets mis in je relatie, vind ik. Nee, vreemdgaan kan niet in mijn ogen.

    Noem me ouderwets of weet ik het, maar dit vind ik dus ook.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2013 - 20:20 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    heel kort;

    Ik vind t niet kunnen.

    vroeger was het verboden en nu word het aangemoedigd?

    A bit weird...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Respectloos.
    Neem dan gewoon geen relatie als je met iedereen wat wil doen -.-
    *Zucht*


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    xREDEMPTION schreef:
    Respectloos.
    Neem dan gewoon geen relatie als je met iedereen wat wil doen -.-
    *Zucht*


    Exactly my thoughts.
    De samenleving bereikt een steeds lager niveau.


    26 - 02 - '16

    Jonge ik kan nog niet eens a first love vinden. On who the fuck should I be cheating then? Mah right hand?


    No growth of the heart is ever a waste

    Itami schreef:
    Ik dacht even dat het een grap was, maar aan de andere kant schrik ik er nu ook weer niet zo erg van. Niet dat ik het daardoor minder vreemd vind, maar ik vind de maatschappij ook al vreemd. :')

    Nee das geen grap.
    Die radiospotjes hoor ik zowat elke dag.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    Jonge ik kan nog niet eens a first love vinden. On who the fuck should I be cheating then? Mah right hand?


    Germ...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Dafuq, ziekelijk.


    You are beautiful, you are love.

    Het ligt niet aan jou, want het is ook raar dude. Lol, dat daar serieus een site voor is hahaha.
    I am seriously laughing my ass off.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik vind het niet kunnen, als mijn vriend zoiets zou doen, zou het meteen over en uit zijn tussen ons. Ik vind dat je in een relatie maar voor 1 persoon kunt gaan en niet er nog iemand bij kunt hebben...
    Komt misschien omdat ik af en toe een jaloers typ kan zijn, maar ik vind een relatie maar voor 2 mensen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Ik vind het niet kunnen, als mijn vriend zoiets zou doen, zou het meteen over en uit zijn tussen ons. Ik vind dat je in een relatie maar voor 1 persoon kunt gaan en niet er nog iemand bij kunt hebben...
    Komt misschien omdat ik af en toe een jaloers typ kan zijn, maar ik vind een relatie maar voor 2 mensen.


    Tenzij je bewust met z'n alle kiest voor een trio relatie...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Lol.


    -

    Oké. Dafuq.
    Ik heb een man, ga op die site en ga vreemd. Kwets mijn man, maar da's volkomen normaal toch.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2013 - 20:46 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Kende de site al langer.
    Ik weet niet of ik het abnormaal vind. Het is wel zo dat mensen niet monogaam zijn.Dat zie je gewoon aan alles, al geldt dat absoluut niet voor iedereen, gelukkig, want dat is iets heel moois om lang bij elkaar te blijven.
    Ik zou het zelf alleen nooit doen en als je een wat openere relatie hebt - en dus met je partner afspraken hebt gemaakt over dit soort dingen - zou ik zeggen; doe je best. Al vind ik het wel raar om vreemdgaan aan te sporen, maar ja, dan zou je ook kunnen zeggen van drankreclames. Het is alleen minder makkelijk om er een concrete waarschuwing bij te geven. Het is - in Nederland en Belgie (?) - ook niet verboden om vreemd te gaan.
    Zelf zou ik dit in ieder geval nooit doen en het ook niet willen meemaken.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    KittyChan schreef:
    (...)

    Tenzij je bewust met z'n alle kiest voor een trio relatie...


    Blegh, waarom zou je dat doen :S Dan moet je je partner delen...
    Ik vind dat het niet zo werkt in de liefde, maarja, kennelijk zijn daar mensen die er anders over denken.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.