• Second love

    Heb jij dat ook wel eens, dat je denkt aan vreemdgaan?
    Je betrapt jezelf erop dat je soms voor je uit zit te staren en denkt: 'wat is mijn leven een sleur geworden'. Je wilt geen grote veranderingen in je leven, maar je bent wel toe aan iets anders, iets nieuws, iets voor jou alleen.

    www.secondlove.nl


    Second love is een site waar mensen zich kunnen aanmelden, om zo contact te leggen met iemand om mee vreemd te gaan. De site presenteert dit als iets heel normaals en natuurlijks.
    Nou kan het zijn dat ik uit een of ander middeleeuws tijdperk stam waarin vreemdgaan een halsmisdaad was en dat ik niets begrijp van deze tijd, maar ik vind dit dus echt raar.
    Ik vraag me af wat jullie ervan vinden. Moet dit kunnen en hoort het bij deze tijd of is het inderdaad heel raar?


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik heb op de websites gekeken en wou bijna flauwvallen toen ik 'Flirten is niet alleen voor singles' las. Daar begint het al, de belachelijkheid. Stop gelijk met je leven, bitch please.


    Some people are art and do art at the same time

    Proudfoot schreef:
    Ik heb op de websites gekeken en wou bijna flauwvallen toen ik 'Flirten is niet alleen voor singles' las. Daar begint het al, de belachelijkheid. Stop gelijk met je leven, bitch please.

    Wat is er mis met flirten. :')


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Wat is er mis met flirten. :')
    Niks. Wel iets als het niet alleen voor singles is.


    Some people are art and do art at the same time

    Proudfoot schreef:
    (...)Niks. Wel iets als het niet alleen voor singles is.

    Dus mensen met een relatie mogen niet flirten? Dat is ook maar saai.


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Dus mensen met een relatie mogen niet flirten? Dat is ook maar saai.
    Saai, maar dan kwets je tenminste niemand :'D


    Some people are art and do art at the same time

    Cas schreef:
    Ik vind het ook een beetje raar eigenlijk.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Proudfoot schreef:
    (...)Saai, maar dan kwets je tenminste niemand :'D

    Flirten is onschuldig, waarom zou je daar iemand mee kwetsen. Met iemand zoenen en naar bed gaan, dat is kwetsend als je een relatie hebt.


    -

    De maatschappij is fucked up. Zo ook dit, dit vind ik best wel vreemd. Sinds wanneer draait liefde niet meer om echt verliefd zijn, alleen van die ene persoon houden?


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ik vind het echt onzin. Ik vind niet dat het vreemd gaan aanmoedigt, maar de kans dat een relatie hierdoor kapot loopt is wel erg groot.

    Maaaaaar goed, als je hierop gaat weet je toch al dat je relatie snel voorbij is / ben je toch niet meer blij in je relatie.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Genius schreef:
    (...)
    Flirten is onschuldig, waarom zou je daar iemand mee kwetsen. Met iemand zoenen en naar bed gaan, dat is kwetsend als je een relatie hebt.

    Nou als Nikki met een andere gaat flirten dan zal ik me daar echt gekwetst door voelen. Blijkbaar ben ik dan niet meer goed genoeg / blijkbaar bevredig ik haar behoeften niet goed genoeg terwijl ik daar wel heel erg mijn best voor doe.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ach iedereen denkt er anders over.


    -

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Nou als Nikki met een andere gaat flirten dan zal ik me daar echt gekwetst door voelen. Blijkbaar ben ik dan niet meer goed genoeg / blijkbaar bevredig ik haar behoeften niet goed genoeg terwijl ik daar wel heel erg mijn best voor doe.


    Dat is dus ook hoe ik erover denk.


    26 - 02 - '16

    Bechemi schreef:
    De maatschappij is fucked up. Zo ook dit, dit vind ik best wel vreemd. Sinds wanneer draait liefde niet meer om echt verliefd zijn, alleen van die ene persoon houden?

    Dus jij trekt de conclusie dat de maatschappij fucked up is vanwege het bestaan van een website waar je je ZELF voor moet aanmelden? Vrouwen achter de ramen in Amsterdam verleiden toch ook getrouwde mannen die voorbij lopen? Het is vervolgens jouw EIGEN keuze wat je er mee doet.
    In Amerika klagen mensen de Mac aan omdat ze te dik worden. Bullshit, je gaat ZELF naar de Mac en kiest daar dus ZELF voor.


    ars moriendi

    Stiekem vraag ik me nu af wat er rond gaat in het hoofd van de eigenaren van die site.


    26 - 02 - '16

    Gehenna schreef:
    Stiekem vraag ik me nu af wat er rond gaat in het hoofd van de eigenaren van die site.
    Als die dit topic zien, worden ze 100% razend ^^


    Some people are art and do art at the same time