• Second love

    Heb jij dat ook wel eens, dat je denkt aan vreemdgaan?
    Je betrapt jezelf erop dat je soms voor je uit zit te staren en denkt: 'wat is mijn leven een sleur geworden'. Je wilt geen grote veranderingen in je leven, maar je bent wel toe aan iets anders, iets nieuws, iets voor jou alleen.

    www.secondlove.nl


    Second love is een site waar mensen zich kunnen aanmelden, om zo contact te leggen met iemand om mee vreemd te gaan. De site presenteert dit als iets heel normaals en natuurlijks.
    Nou kan het zijn dat ik uit een of ander middeleeuws tijdperk stam waarin vreemdgaan een halsmisdaad was en dat ik niets begrijp van deze tijd, maar ik vind dit dus echt raar.
    Ik vraag me af wat jullie ervan vinden. Moet dit kunnen en hoort het bij deze tijd of is het inderdaad heel raar?


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Elke keer als ik die reclame zie walg ik er van, dit zou niet moeten kunnen wat mij betreft.


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Ik had er al eens van gehoord, maar ik heb zo iets van als je er met je man/vriend over praat en jullie houden allebei van elkaar maar jullie moeten er soms even tussen uit dan is het wel oké, maar als je je man/vriend niet meer wilt dan zeg het hem gewoon eerlijk.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Um.. Medelijden met al de mensen die nu worden bedrogen.


    The artist is the kid that survived.

    AppleBottom schreef:
    Um.. Medelijden met al de mensen die nu worden bedrogen.


    Exactly. Allemaal omdat er van die stomme dingen bedacht moeten worden.


    26 - 02 - '16

    Van hun site, het promostukje voor vrouwen:
    "Second love controleert persoonlijk alle profielen zodat je alleen serieuze mannen vindt in ons dating-bestand."

    Ze zijn vast heel serieus in relaties als ze op een site voor vreemdgangers zitten (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik walg van deze site en vooral van het feit dat ze nog reclames op televisie en de radio mogen uitzenden. Het zou verboden moeten worden, naar mijn mening.

    Okammy schreef:
    Van hun site, het promostukje voor vrouwen:
    "Second love controleert persoonlijk alle profielen zodat je alleen serieuze mannen vindt in ons dating-bestand."

    Ze zijn vast heel serieus in relaties als ze op een site voor vreemdgangers zitten (cat)


    Hahahaha XD


    26 - 02 - '16

    Tja, het schijnt tegenwoordig heel normaal te zijn.
    Waar gaat het toch heen met deze maatschappij :|

    Ja, ik hoorde dit ook al op de radio. Belachelijk, dom en zeer laag. Hoe kun je dit je eigen partner nou aandoen?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik vind het een slecht idee, zo moedig je mensen aan om vreemd te gaan. Daarnaast als je uit gekeken bent op je vriend/man je hem dat gewoon moet vertellen en als je een man bent moet je het ook gewoon je vriendin/vrouw vertellen dat je blijkbaar niks meer voor haar voelt. Doe je het ndat iet en je bent getrouwd dan kan het heel erg onaangenaam worden als je vrouw/man er achter komt. Scheiding is dan wel wat de meeste mensen zouden aan vragen als ze zo worden bedrogen.

    Het is gewoon misbruik maken van mensen die niet gelukkig zijn in hun relatie maar dit niet willen vertellen tegen hun partner. Daarnaast vraag ik mij af hoe de bedenkers en makers van de site s'nachts kunnen slapen, wetende dat ze mensen de mogelijkheid bieden om vreemd te gaan.


    Physics is awesome

    Je zou je geliefde maar op deze site tegenkomen, hehe. Dat word ruzie.

    En ja, net zoals de meesten zeggen hier; what. the. fuck. Echt, walgelijk.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik vind het echt bizar dat men dit aanmoedigd, maar de site richt zich duidelijk vooral op het flirten - wat in mijn ogen geen vreemdgaan is -.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2013 - 23:56 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Bvlgari schreef:
    Persoonlijk vind ik het echt belachelijk dat dit soort reclames gewoon op tv mogen komen. Maar goed, als mensen het graag willen en hun eigen partner willen kwetsen, doe je best :W


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Tsja, het is niet illegaal om vreemd te gaan en je bent er zelf met je volle verstand bij als je je voor zoiets aanmeldt. Je HOEFT er niet aan mee te doen..


    ars moriendi

    Zeker Messed up. Ik had de reclame daarvan gehoord op de Radio. The fuck.


    Tijd voor koffie.