• Deze RPG is gebaseerd op het originele verhaal When did you last let your heart decide? || Zianourry (16+)

    Naar het idee van quin98 en OhMyZiall



    I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    Vijf onbekende jongens leren elkaar online kennen. Niemand wist ooit iets van elkaars bestaan tot dit bijzondere voorval. De jongens groeien steeds meer naar elkaar toe zonder elkaar persoonlijk te kennen. De raarste dingen durven ze ineens, ondanks het vijf verschillende personen zijn. Van de populairste naar het doelwit van de school. Echt heel hun leven veranderd als een onbekende de jongens nog dichter naar elkaar laat groeien. Dit is door middel van een weddenschap waar de jongens niet onderuit komen. Een spel zonder regels, maar met een gemeen eind. Het spel genaamd liefde. De beste vriendinnen van de jongens proberen hun te helpen om eronderuit te komen. Stiekem proberen ze zo ook de jongens voor hun zelf te winnen. Maar is het wel de goede manier? En willen de jongens dat wel? Wie sluit met wie een weddenschap af? Wie gaat dit winnen?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:
    -Niall James Horan: FRANCISC0
    -Louis William Tomlinson: OhMyZiall
    -Liam James Payne: Sylvesti
    -Harry Edward Styles: quin98
    -Zayn Javadd Malik: Danosaur
    -Blake Jayson Styles: Vindicatif/ quin98


    De vriendinnen van de jongens

    - Vriend Louis: Blake Jayson Styles OhMyZiall/ quin98
    - Vriendin Harry: Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels Lootus
    - Vriendin Zayn: Yasmin Amelia Jones Depay
    - Vriendin Liam: Aurrisea Dawnelle Garcia Caleo
    - Vriendin Niall: Amber Woods Sempra


    Andere mensen: ( Denk hierbij aan broers/ zussen en beste vrienden)
    - Zusje van Liam: Mika Isobel PayneBlog
    - Broertje van Harry/ Stranger: Blake Jayson StylesOhMyZiall/ quin98
    - Broertje van Louis: Steve James Tomlinson FRANCISC0
    - Broertje van Harry: Jim Edward Styles ZaynieBoy



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Vindicatif en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    De koppels voor de weddenschap:

    Blake Styles & Steve Tomlinson
    Harry Styles & Louis Tomlinson
    Zayn Malik & Liam Payne
    Jim Styles & Niall Horan



    Het begin;

    De jongens die hebben weer afgesproken op de vaste site. Iedereen heeft zijn 'partners' gevonden en is daar mee aan de praat geraakt en kennen elkaar door en door. Halverwege het gesprek zal de Stranger ( Blake) komen met het voorstel van de weddenschap. De een gaat erin mee en de andere gaat mee met iets meer moeite. Het was dus het begin voor ze elkaar echt leren kennen. De vriend(innen) van de jongens mogen zelf weten waar ze voor kiezen. De mogen naar de jongens gaan, maar ook iets anders doen.
    Het is eind van de ochtend/ begin van de middag



    Aangezien zowel Quinty als ik het idee hebben dat het toch niet gaat werken, hebben we iets anders bedacht. Iedereen begint opnieuw, zodat het voor iedereen te volgen valt.
    De jongens zitten allemaal op de chatsite in een groepsgesprek en halverwege dat gesprek zal Stranger aankomen met de weddenschap. Vanaf daar zullen ook de afgesproken tijd komen dat de jongen elkaar ontmoeten en hun 'partner/ vrienden' echt ontmoeten. Eenmaal de weddenschap gestart is, zal het weer vrij zijn voor iedereen. De meiden zullen zich tot die tijd even niet met de jongens bezig kunnen houden en zullen iets moeten verzinnen. Dit is om alles even alles goed te laten lopen. En het niet snel doodloopt.
    Wat nu is het om het netjes te houden gewoon een zooitje.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Mijn topics]


    Bowties were never Cooler

    [ Mijn topics]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [ Mijn topics]

    [Mijn topics.]


    Reality's overrated.

    [mt]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik liep rustig met hem mee met een glimlach op mijn gezicht. Een vriend had ik er in ieder geval bij, en dat voelde heel erg goed. Ik keek hem even aan. "Doe wat leuks, al heb ik het niet zo op tranentrekkers." Ik keek naar hoe onze handen tussen ons in wiegden en keek rond. Ik zag wat mensen kijken, maar gelukkig niet veel. Doordat het zo'n grote internationale en meestal tolerante stad was zou dit ook maar weinig problemen opleveren, in ieder geval hier. Thuis in Wolverhampton misschien wel, maar daar waren we nog lang niet. Langzamerhand kwamen we steeds dichter bij de Big Ben. "Heb je zin om samen het wisselen van de wacht te kijken bij het paleis voor ik naar huis moet?" vroeg ik aan hem. Het was nog zo'n kwartiertje lopen voor een plekje en dan nog zo'n 10 minuten wachten tot ze om half 5 zouden wisselen. het was er altijd super druk, maar best leuk om te zien.


    Bowties were never Cooler

    Zayn malik
    Heelveel wijzer was ik niet van Liam zijn antwoord geworden. en aangezien ik zelf ook niet van zulke films hield, was dat al afgevallen. Ik zou straks wel even kijken op de site van de bioscoop en dan kon ik altijd nog aan hem vragen vanavond of het hem een leuke film leek. De glimlach leek niet meer van mijn gezicht te slaan en zelfs de mensen die ons aanstaarden deden me op dit moment niets. Ik had het naar me zin en daar ging het om. mensen mochten denken wat ze wilden. ik keek opzei naar Liam en knikte vrolijk. 'Lijkt me leuk.' Om eerlijk te zijn had ik het nog nooit gezien. Ja in Rome een keertje, maar dat was vast anders. Daarbij was het nu met Liam. 'Ik vind het gezellig.' Merkte ik nonchalant op en trok iets aan zijn hand zodat hij wat dichterbij liep en gaf hem snel een kusje op zijn slaap, waarna ik weer normaal ging lopen en voor me uitkeek.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles

    'Dan blijf ik toch maar het hulpje aangezien jij altijd al supermen bent geweest en voor mij ben je dat nog steeds' glimlach ik. 'Nou en, ik ode het toch dus deal er maar mee' lach ik en glimlach daarna liefjes. ' Dat hoeft niet, en zoveel doe ik helemaal niet' zeg ik en kijk hem aan. Hij was echt lief nu, hoe die me helpt en probeert zo voorzichtig te zijn omdat die niet wilt dat ik pijn heb. 'Moet je ook doen' zeg ik al had ik niet echt de waarheid gezegd, het deed pijn maar dat maakt niet uit. Het ging vast over. Ik begin te lachen, 'Het is inderdaad handig, slim van je' zeg ik met een glimlach. 'Ik vindt het allemaal wel prima, er zal vast wat goeds tussen zitten' glimlach ik. Ik begin te lachen, 'Weet ik toch' zeg ik zogenaamd heel eigendunk en begin te lachen. 'Het gaat ook lukken en dat zal ook niet want anders moest it niet' zeg ik met een glimlach. Ik kijk naar Jim en haal mijn schouders op, 'Dat zien we nog wel' zeg ik met een glimlach.

    Liam Payne
    Ik glimlachte breed bij zijn woorden en trok hem zachtjes mee de brug over. We moesten gewoon de toeristen volgen. Dan kwamen we er zeker wel. Ik liep rustig met hem door, zonder op de stoplichten te letten. Dat deed ik eigenlijk nooit meer nu ik hier woonde. Niemand deed het, dus waarom ik wel? Ik glimlachte breder bij zijn woorden. "Ik ook. Heel erg zelfs." Toen trok hij me opzij. Ik keek rond of ik bijna een oud dametje omver had gelopen ofzo, maar ik voelde toen zijn lippen op mijn slaap. Mijn kaken kleurde weer rood door dit kleine onverwachte beetje aandacht. Ik keek naar hem en zag hoe hij door liep alsof er niets gebeurt was. Eenmaal bij het paleis aangekomen keek ik rond voor een goed plekje. Het was al best druk, maar op een hekje, precies voor het hek rond het paleis was nog plek. Ik trok Zayn er mee naar toe en ging zitten. Het paleis was gigantisch groot en echt heel prachtig. Nogsteeds keek ik er even mijn ogen uit als toen ik het voor het eerst zag als jochie van 4.


    Bowties were never Cooler

    Jim Edward Styles

    Ik zag hou Louis en Harry elkaar aan het treiteren waren. Ik moest lachen ze zagen er zo schattig uit samen . Ik keek Niall weer aan . '' Babe als jij vanavond rare dingen gaat doen dan moet ik je wel straffen! Want dat tolereer ik niet'' zei ik op mijn volwassentoon . '' Ik maak maar een grapje . Maar als je gaat zoenen met een andere jongen omdat je dronken bent wil ik je nooit meer zien'' zei ik serieus. Ik besefte me opeens dat ik nog Cupcakes had van Niall . Ik pakte de zak en gaf er 2 aan Niall en 2 aan Harry en 2 aan Louis. Ik nam er zelf maar eentje want ik had niet echt honger . Ik pakte de Cupcake uit het papiertje en begon er langzaam aan te eten . Ik pakte mijn mobiel een stuurde een smsje naar Niall zodat de rest het niet kon horen : Niall ? Wat nou als we vanavond opeens zoenen met een andere jongen ? Dat zou toch verwarrend zijn voor die andere 2 ? X Jim. En ik drukte op verzenden . '' Hmm oke!'' zei ik toen Harry iets zei


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Zayn malik
    Ik liet me meenemen door Liam, want hij leek de weg te weten. Ikzelf zou hier nog verdwalen al had ik een TomTom in handen. Ik had nooit echt een goed richtingsgevoel gehad, maar zins ik hier woonde, was ik het al hellemaal kwijt. Ik wist hoe ik van mijn huis in de winkelstraat kwam en daar bleef het wel bij. Het duurde even voordat we er waren en meteen had Liam een plekje gespot ok te kunnen zitten. Ik nam naast hem plaats en staarde naar het paleis. 'Ik voeld me net een toerist.' het was de eerste keer dat ik dit Ging zien. Het was enorm en prachtig om te zien. Vrolijk keek ik Liam aan. Ik vond het echt leuk dat hij me hier naartoe had genomen. Uit mezelf had ik het namelijk nooit gedaan. Ik kneep even in zijn hand en keek weer naar het paleis.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    quin98 schreef:
    [ Mijn topics]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam Payne
    Ik glimlachte naar hem toen hij naast me kwam zitten. "Dat maakt niet uit. je mag best af en toe toerist spelen in eigen stad." Ik gaf hem zacht een kusje in zijn nek en keek toen heel onschuldig weer vooruit. Toch waren mijn kaken een klein beetje rood. Ik keek even achterom en zag het plein volstromen met toeristen. Wij hadden wel mooi een van de beste plekjes. Ik keek naar het paleis, wat klaar stond voor het wisselen van de wacht. Heel spectaculair was het neit, maar je moest het toch gezien hebben. Daarbij was het nu wel speciaal want ik was met Zayn en niet met mijn ouders of Mika.Ik kneep zacht terug in zijn hand. Ik vond het prettig gewoon zo met hem te kunnen zitten. Ik was niet zo van het kleffe of schattige gedoe allemaal, maar dit voelde gewoon goed.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Liam had gelijk. Ik mocht best toerist in eigen land spelen. Al kwam het enkel omdat dit niet de dingen waren, die ik normaalgesproken deed met mijn vrienden. Maar Liam was niet zoals mijn vrienden. Hij was anders. en misschien was dat wel beter voor me. Mijn ogen werden groot toen hij een kusje in mijn nek drukten, maar automatisch werd de glimlach op mijn gezicht groter. Liam werd zo te merken wat losser en dat was een goed teken. ik wreef met mijn duim over zijn handpalm en keek hem even vrolijk aan. 'Dan ben jij mijn persoonlijke gids vanaf nu.' lachte ik onschuldig en keek weer naar de soldaten die op het punt stonden om van wacht te wisselen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik zag hoe zijn glimlach groter werd, waardoor de mijne zich ook wat verbreedde. Hij werd alleen nog wat breder door zijn duim die over mijn handpalm ging. Het kietelde wat, maar voelde wel erg prettig. Ik grijnsde opnieuw bij zijn woorden. "Jij wil dus verdwale in de Londense achterbuurten? Mooi." Ik gaf hem een knipoog en keek naar de laatste paar minuten voor de wacht werd gewisseld. Ik kende London best goed, maar echt heel erg niet. Op dat moment begon het. Ik schoof wat dichter naar hem toe en keek geintereseert naar wat er allemaal gebeurde binnen de hekken van het plein voor het paleis. Zo bijster bijzonder was het niet, maar het was zeker leuk om te zien.


    Bowties were never Cooler