• Deze RPG is gebaseerd op het originele verhaal When did you last let your heart decide? || Zianourry (16+)

    Naar het idee van quin98 en OhMyZiall



    I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    Vijf onbekende jongens leren elkaar online kennen. Niemand wist ooit iets van elkaars bestaan tot dit bijzondere voorval. De jongens groeien steeds meer naar elkaar toe zonder elkaar persoonlijk te kennen. De raarste dingen durven ze ineens, ondanks het vijf verschillende personen zijn. Van de populairste naar het doelwit van de school. Echt heel hun leven veranderd als een onbekende de jongens nog dichter naar elkaar laat groeien. Dit is door middel van een weddenschap waar de jongens niet onderuit komen. Een spel zonder regels, maar met een gemeen eind. Het spel genaamd liefde. De beste vriendinnen van de jongens proberen hun te helpen om eronderuit te komen. Stiekem proberen ze zo ook de jongens voor hun zelf te winnen. Maar is het wel de goede manier? En willen de jongens dat wel? Wie sluit met wie een weddenschap af? Wie gaat dit winnen?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:
    -Niall James Horan: FRANCISC0
    -Louis William Tomlinson: OhMyZiall
    -Liam James Payne: Sylvesti
    -Harry Edward Styles: quin98
    -Zayn Javadd Malik: Danosaur
    -Blake Jayson Styles: Vindicatif/ quin98


    De vriendinnen van de jongens

    - Vriend Louis: Blake Jayson Styles OhMyZiall/ quin98
    - Vriendin Harry: Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels Lootus
    - Vriendin Zayn: Yasmin Amelia Jones Depay
    - Vriendin Liam: Aurrisea Dawnelle Garcia Caleo
    - Vriendin Niall: Amber Woods Sempra


    Andere mensen: ( Denk hierbij aan broers/ zussen en beste vrienden)
    - Zusje van Liam: Mika Isobel PayneBlog
    - Broertje van Harry/ Stranger: Blake Jayson StylesOhMyZiall/ quin98
    - Broertje van Louis: Steve James Tomlinson FRANCISC0
    - Broertje van Harry: Jim Edward Styles ZaynieBoy



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Vindicatif en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    De koppels voor de weddenschap:

    Blake Styles & Steve Tomlinson
    Harry Styles & Louis Tomlinson
    Zayn Malik & Liam Payne
    Jim Styles & Niall Horan



    Het begin;

    De jongens die hebben weer afgesproken op de vaste site. Iedereen heeft zijn 'partners' gevonden en is daar mee aan de praat geraakt en kennen elkaar door en door. Halverwege het gesprek zal de Stranger ( Blake) komen met het voorstel van de weddenschap. De een gaat erin mee en de andere gaat mee met iets meer moeite. Het was dus het begin voor ze elkaar echt leren kennen. De vriend(innen) van de jongens mogen zelf weten waar ze voor kiezen. De mogen naar de jongens gaan, maar ook iets anders doen.
    Het is eind van de ochtend/ begin van de middag



    Aangezien zowel Quinty als ik het idee hebben dat het toch niet gaat werken, hebben we iets anders bedacht. Iedereen begint opnieuw, zodat het voor iedereen te volgen valt.
    De jongens zitten allemaal op de chatsite in een groepsgesprek en halverwege dat gesprek zal Stranger aankomen met de weddenschap. Vanaf daar zullen ook de afgesproken tijd komen dat de jongen elkaar ontmoeten en hun 'partner/ vrienden' echt ontmoeten. Eenmaal de weddenschap gestart is, zal het weer vrij zijn voor iedereen. De meiden zullen zich tot die tijd even niet met de jongens bezig kunnen houden en zullen iets moeten verzinnen. Dit is om alles even alles goed te laten lopen. En het niet snel doodloopt.
    Wat nu is het om het netjes te houden gewoon een zooitje.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam Payne
    Ik keek op naar hem toen hij mijn handen pakte. Dat voelde op dit moment zo fijn. Ik was bang geweest dat hij zou zijn weggelopen of me had geslagen, maar daarentegen gebeurde dit. Ik glimlachte wat naar hem. "Ik denk niet dat je dat snel zult doen. Ik kan vrij veel hebben, maar ben nog wel snel overrompelt." Ik glimlachte wat naar hem en luisterde naar zijn woorden. Het was inderdaad een spel, maar Stranger had ons wel gewaarschuwd dat het waarschijnlijk niet een spel zou blijven. "Mooi. Ik ben echt blij met jou als partner, Zaynie." Ik kneep zacht in zijn handen. Ik was blij dat hij me nog een kans gaf en me wilde helpen met mijn awkwardness. Ook was ik blij dat hij zich toch niet te veel op drong. Kussen en onschuldig aanraken zou ik aan gewend kunnen raken, dat was eigenlijk nog best goed te doen en prettig, maar meer... Daar zou ik zeker niet binnenkort aan toe zijn. Al helemaal niet met iemand waarvoor ik geen sterke gevoelens heb. Niet meer, in ieder geval.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Ik beet op mijn onderlip. Vrij veel hebben? Oké, die kus was misschien teveel geweest. Maar de rest? Het zou wel gewoon aan mij liggen. Toch glimlachte ik naar hem voorzichtig verstrengelde ik onze vingers. Ik grinnikte zachtjes om de verkleining die hij van mijn naam maakte en glimlachte. 'Ik ook met jou jiggly puff.' Misschien was hij niet de makkelijkste, niet wat ik gewent was en Maakte hij me onzeker. Maar ik was blij dat hij me nog een kans gaf. 'Zullen we maar weer gaan lopen dan?' We hadden nu niet zo heel lang meer. Of in ieder geval Liam niet. Ik kon nog wel iets later aankomen. Niet dat ik daar naar streefden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik glimlachte toen hij onze vingers samen vlocht en me weer Jiggly Puff noemde. Het was heel lief en tegelijkertijd wist ik dat ik nooit van deze schattige bijnaam af ging komen. Ik was gelukkig wel blij dat hij blij met me was. Ik glimlachte weer vrolijk met kleine sprankeltjes in mijn ogen. Ik knikte bij zijn voorstel. Ik moest me nog omkleden en de muziek uitdraaien, al vond ik het jammer dat hij weg moest. Ik zou hem straks toch weer zien. Ik stond op en trok hem omhoog. "Kom. Vanavond wordt vast leuk, maar niet als mijn baas me in dit kloffie ziet." Dan kreeg ik direct afwasdienst voor een complete week, maandag tot en met zondag.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Hij glimlachte. De twinkeling in zijn ogen deden me goed. Alsof de hoop nog niet helemaal vervlogen was. Hij ging staan en ik liet me vrijwillig omhoog trekken. Ik knikte vastbesloten. 'Het word zeker leuk.' Glimlachte ik en keek automatisch naar zijn kleding toen hij daarover begon. 'Je ziet er leuk uit.' Gaf ik eerlijk toe. Al wist ik niet precies in war voor cafe Liam speelde en hoe je daar gekleed moest zijn. 'Moet ik me ook netjes aankleden?' Vroeg ik voor de zekerheid. Ik zag mezelf er wel voor aan om mezelf totaal voor schut te zetten. Langzaam trok ik Liam mee, in dit keer hopelijk wel de goede richting.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik glimlachte toen hij beaamde dat het leuk werd. Fijn om te horen. Ik bloosde toch licht toen hij me een complimentje gaf. "Dank je." Direct schudde ik mijn hoofd bij zijn woorden. "Dat niet, alleen personeel, en aangezien ik dat ben ookal zit ik achter de piano, moet ik gewoon mijn uniform aan." Ik liep rustig met hem mee en liet me door hem leiden. Hij liep goed volgens mij, dus ik vond het wel best. Eenmaal bij de straat aangekomen stopte ik hem met zachte hand. "Een afscheidskus?" vroeg ik voorzichtig. Ik kon het wel aan. Na handjes vasthouden, was dat de eerste stap. Nu niet op de stoep voor het huis, maar hier. Toch namen we hier afscheid en het leek me toepasselijk. Daar kon ik mijn ongemakkelijkheid wel voor opzij zetten, als hij het ook wilde tenminste.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Ik knikte. Dan kon ik straks nog even kijken thuis wat ik aantrok. Rustig liepen we de straten door. Ik had eigenlijk nooit geweten dat dit allemaal zo dicht bij elkaar lag. Terug bij de winkelstraat, waar vandaag alles begonnen was bleven we staan. Ik keek Liam verast aan toen hij vroeg om een afscheidskus. Ik begreep echt niets van deze jongen. Hij wilde toch rustig aan doen? Twijfelend beet ik op mijn lip, maar trok Liam wel iets dichter naar me toe. 'Je maakte me in de war, weetje dat.' Zei ik zacht. Ik wilde nog vragen of hij het zeker wist, maar besloot het te laten. Hij vroeg er niets voor niets om. Heel zacht en teder, drukte ik mijn lippen op die van Liam. Misschien was het twee seconde geweest. Ik hield zijn hand vast en keek hem glimlachend aan. 'Tot straks.' Ik bleef zijn hand vasthouden in de paar stappen die ik achteruit zetten en ik liet hem pas los toen de afstand me daar toe drong. Ik schonk Liam een knipoog en draaide me daarna om, om mijn eigen weg naar huis te vervolgen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik beet zacht op mijn lip toen ik hem vertwijfelt zag kijken. Toch deed ik snel een stap dichterbij toen hij aan mijn arm trok. Ik glimlachte een beetje en sloeg mijn ogen neer. "Sorry" Veel meer kon ik niet uitbrengen want hij drukte zijn lippen al op de mijnen. Ik kuste hem zacht terug, voor misschien 2 seconden. Het voelde toch best wel prettig. Ik glimlachte naar hem. "Tot straks." zei ik. Ik wilde weglopen, maar hij hield mijn hand vast. Toen we uiteindelijk toch echt elkaar moesten loslaten glimlachte ik nog even naar hem voor ik terug liep naar huis. Hopelijk was Mika daar, want wat mentale hulp onder het omkleden zou na dit alles fijn zijn. Ik liep een tijdje en kwam thuis aan. Ik draaide de sleutel om in het slot en stapte binnen. "Ik ben thuis!" riep ik luid voor ik de deur dicht smeet en naar boven liep om me om te kleden en de muziek uit te draaien.


    Bowties were never Cooler

    Liam Payne
    Ik kleedde me om in mijn zwarte broek, witte bloes en vlinderdasje. Ik strikte het snel, haarde een borstel door mijn haren, propte een boterham met jam in mijn mond en schoof achter mijn laptop. Vrij snel had ik de juiste bladmuziek gevonden en ik printte ze snel uit. Ik pakte alles bij elkaar en stopte zowel de nieuwe als de oude bladmuziek in mijn rugzak voor ik richting de metro vertrok. Ik nam de drukke spitsmetro naar Covent Garden en liep om 10 voor 6 het restaurant in. Ik liep even naar mijn baas en besprak mijn muziekkeuze voor vanavond. Hij was verrast door de liefdesliedjes, maar hij vond ze allemaal goed. Ik kraakte mijn vingers even en liep toen naar de piano. Ik ging op de kruk zitten en legde mijn eerste stuk bladmuziek neer. Pas als Zayn er zou zijn zou ik de liefdesliedjes inzetten. Nu speelde ik maar gewoon als standaard wat muziek uit de Hobbit en Lord of the Rings. Gasten vonden het altijd heerlijk en ik vond het leuk om te spelen.


    Bowties were never Cooler

    Zayn malik
    Mijn spiegelbeeld stond me totaal niet aan. Er was precies een plukje haar wat niet wilde blijven zitten. geen enkel setje kleding leek me nog te staan en het irriteerde me. Kwaad gooide ik mijn kam in de wasbak. Net nu ik er perfect uit moest zien, had ik dit weer. ik keek op mijn horloge. bijna 6 uur. Ik moest nu echt vertrekken. ik trok mijn chino omhoog. ik moest echt opzoek naar een riem. ik zuchten en ging met mijn hand door mijn haar. daar was toch geen redden meer aan. snel deed ik het licht van de badkamer uit en snelde ik de keuken in. waar ik mijn broodje uit de magnetron haalde voor onderweg. ik stapten in mijn schoenen en controleerde of ik alles bij me had. telefoon, portemonnee, sleutels. ik was er klaar voor. Ik sloot mijn appartement af en snelde de galerij af, ik nam de trap in plaats van de lift en al snel stond ik beneden. de metro stopte om de hoek en het moest even kijken of ik de goede nam. Ik had thuis opgezocht welke ik had moeten hebben. Ik moest echt eens meer buitenkomen. misschien dat ik dan de beurt een beetje leerde kennen. eigenlijk was het best te lopen. maar daar had ik nu geen zin in. ik had mijn brrodje op in de tijd dat ik er was en ik haalde even diep adem voordat ik naar binnen stapten. meteen zochten mijn ogen naar Liam en hij was niet te missen achter zijn piano.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ik wacht even op de meiden, goed?]


    Bowties were never Cooler

    Mika Isobel Payne

    Woedend en pijnlijk stampte ik weg, de straat uit. Ik had geen zin meer om rond te dwarrelen dus was ik maar naar de bar gegaan vanwege dat ik me verveelde. Nog geen druppel gedronken en die slet daagde me al uit. Wat ze wilde kon ze mooi krijgen. De ruzie liep op een gevecht uit. Ik snapte niet wat een dom blondje in een bar deed. Ga dan naar een hoerenclub. Daar pas je wel tussen, verdien je nog wat ook. Gelukkig had ik haar extensions eruit getrokken, en liep ze nu met een gezicht vol bloed. Ook had ik het niet kunnen laten om nog even haar in d'r maag te trappen maar dat verdiende ze wel. Zelf liep ik nu met een blauw oog, snee in mijn arm, bloedlip en nog wat blauwe plekken. Het zou wel over gaan. Misschien kon ik wel naar Liam, hij moest optreden vandaag. Als ik maar niet de klanten afschrikte. Ach, zo erg was het vast niet. Gelukkig was ik nog even snel verband gaan halen zodat de snee in mijn arm goed verbonden was. Het café liep ik binnen waar ik al gelijk Liam achter de piano zag zitten. Mijn mondhoeken krulden wat omhoog terwijl ik rondkeek. De enige die me echt opviel was de jongen met ravenzwart haar. Netjes bleef ik staan, tegen de muur aanleunend.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2013 - 22:23 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam Payne
    Ik glimlachte breed toen ik Zayn binnen zag lopen. Ik zou straks wel overschakelen, maar eerst wachtte ik even tot hij even goed zat. Ik gaf hem een stralende glimlach en een knipoog. Hij zag er zeker goed uit. Ik schrok op toen ik de deur open zag gaan en een klein gekneusd en bloedend meisje zag binnenkomen dat ik herkende als mijn zusje. Ik glimlachte naar haar maar gebaarde snel tussen het spelen door dat ze hier moest komen. Ik wilde met haar praten en nu de mic nog niet aanstond kon dat prima. Hoe kon ze er in hemelsnaam al zo uit zien terwijl het nog geen eens 7 uur was? Die was vast weer dronken gaan vechten met een barbie. Het werd echt een gewoonte van haar. Misschien moest ik haar toch maar inschrijven voor AA lessen. Ondertussen speelde ik wel gewoon verder.


    Bowties were never Cooler

    Mika Isobel Payne

    Met mijn handen in mijn zakken gestoken keek ik wat rond. De snijdende pijn negeerde ik met gemak, ik was erger gewend. Vorige keer bij een gevecht scheelde het een haar of ik was in mijn been gestoken. Nog net op tijd had ik mijn mond kunnen houden. Mijn blik was weer op Liam gevestigd en ik keek op toen ie gebaarde dat ik moest komen. Overdreven huppelde ik naar hem toe en kwam voor hem tot stilstand. 'Hello' begroette ik hem. 'Ik dacht ik kom maar eens gezellig bij mijn broer kijken omdat ik de komende twee weken de bar niet meer in mag komen' grijnsde ik. 'Een slet daagde me uit en ik had wel zin in een ruzietje. Tot mijn grootste geluk is het uitgelopen op een gevecht' grinnikte ik en ik keek Liam aan. Nu voelde ik me best wel schuldig tegenover hem want niemand wilde natuurlijk een zusje dat stomdronken thuiskomt en elke week vecht. 'Het spijt me' mompelde ik, waarna ik mijn ogen neersloeg.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Aurrisea Dawnelle Garcia

    Als ik de telefoon ophang is Maye enigzinds gerustgesteld, blijkbaar wist ze niet dat ik weg zou gaan en was ze dus ongerust. Kortom, bang dat ik weer domme dingen ging doen. Wat aangezien mijn verleden best logisch is. Het is al een wonder dat ik het zo lang bij haar uithou. Als ik Liam niet had gehad was dit minder makkelijk voor me geweest hoor. Want laat ik nou niet erg gemakkelijk zijn in omgang en daardoor niet erg veel vrienden hebben. Het is niet dat ik echt eenzaam ben. Nee, zeker niet. Maar ik maak nogal regelmatig ruzie. Gewoon omdat mensen me niet begrijpen. Daardoor is het maken van góede vrienden voor mij heel moeilijk. Ook omdat ik heel slecht van vertoruwen ben trouwens.
    Half neuriënd ga ik naar binnen, wetend dat Liam vandaag optreedt. En natuurlijk kom ik mijn beste vriend aanmoedigen. Liam zit achter de piano en ik merk dat Liam's zusje Mika ook binnenkomt. Hij wenkt haar en glimlacht naar de zwartharige jongen, ook merk ik dat hij naar de jongen knipoogt. Vrolijk ga ik zitten en kijk naar zijn spel.


    Reality's overrated.

    Zayn malik
    Niet goed wetend wat te doen, bleef ik even naast de ingang staan. Liam had me al opgemerkt en ik bloosde onder zijn knipoog. Hij zag er stralend uit. Ik liep iets ongemakkelijk, wat verder het cafe in en ging aan een tafeltje wat in de hoek zitten, maar met mooi uitzicht op Liam. Ik kwam hier immers voor hem. Al snel stond er een ober naast me en ik bestelde een biertje. ja, ik kon hier moeilijk alleen gaan zitten. ik staarde naar Liam, maar draaide me verbaast om, toen hij naar achter me gebaarde. Er stond een klein meisje, dat er niet al te gezond uitzag. Haar gezicht zat onder het bloed en ik slikte even, waarna ik weer naar Liam keek, die naar haar glimlachten. Waarom zou iemand hier in deze staat naar een cafe gaan?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''