• Deze RPG is gebaseerd op het originele verhaal When did you last let your heart decide? || Zianourry (16+)

    Naar het idee van quin98 en OhMyZiall



    I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    Vijf onbekende jongens leren elkaar online kennen. Niemand wist ooit iets van elkaars bestaan tot dit bijzondere voorval. De jongens groeien steeds meer naar elkaar toe zonder elkaar persoonlijk te kennen. De raarste dingen durven ze ineens, ondanks het vijf verschillende personen zijn. Van de populairste naar het doelwit van de school. Echt heel hun leven veranderd als een onbekende de jongens nog dichter naar elkaar laat groeien. Dit is door middel van een weddenschap waar de jongens niet onderuit komen. Een spel zonder regels, maar met een gemeen eind. Het spel genaamd liefde. De beste vriendinnen van de jongens proberen hun te helpen om eronderuit te komen. Stiekem proberen ze zo ook de jongens voor hun zelf te winnen. Maar is het wel de goede manier? En willen de jongens dat wel? Wie sluit met wie een weddenschap af? Wie gaat dit winnen?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:
    -Niall James Horan: FRANCISC0
    -Louis William Tomlinson: OhMyZiall
    -Liam James Payne: Sylvesti
    -Harry Edward Styles: quin98
    -Zayn Javadd Malik: Danosaur
    -Blake Jayson Styles: Vindicatif/ quin98


    De vriendinnen van de jongens

    - Vriend Louis: Blake Jayson Styles OhMyZiall/ quin98
    - Vriendin Harry: Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels Lootus
    - Vriendin Zayn: Yasmin Amelia Jones Depay
    - Vriendin Liam: Aurrisea Dawnelle Garcia Caleo
    - Vriendin Niall: Amber Woods Sempra


    Andere mensen: ( Denk hierbij aan broers/ zussen en beste vrienden)
    - Zusje van Liam: Mika Isobel PayneBlog
    - Broertje van Harry/ Stranger: Blake Jayson StylesOhMyZiall/ quin98
    - Broertje van Louis: Steve James Tomlinson FRANCISC0
    - Broertje van Harry: Jim Edward Styles ZaynieBoy



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Vindicatif en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    De koppels voor de weddenschap:

    Blake Styles & Steve Tomlinson
    Harry Styles & Louis Tomlinson
    Zayn Malik & Liam Payne
    Jim Styles & Niall Horan



    Het begin;

    De jongens die hebben weer afgesproken op de vaste site. Iedereen heeft zijn 'partners' gevonden en is daar mee aan de praat geraakt en kennen elkaar door en door. Halverwege het gesprek zal de Stranger ( Blake) komen met het voorstel van de weddenschap. De een gaat erin mee en de andere gaat mee met iets meer moeite. Het was dus het begin voor ze elkaar echt leren kennen. De vriend(innen) van de jongens mogen zelf weten waar ze voor kiezen. De mogen naar de jongens gaan, maar ook iets anders doen.
    Het is eind van de ochtend/ begin van de middag



    Aangezien zowel Quinty als ik het idee hebben dat het toch niet gaat werken, hebben we iets anders bedacht. Iedereen begint opnieuw, zodat het voor iedereen te volgen valt.
    De jongens zitten allemaal op de chatsite in een groepsgesprek en halverwege dat gesprek zal Stranger aankomen met de weddenschap. Vanaf daar zullen ook de afgesproken tijd komen dat de jongen elkaar ontmoeten en hun 'partner/ vrienden' echt ontmoeten. Eenmaal de weddenschap gestart is, zal het weer vrij zijn voor iedereen. De meiden zullen zich tot die tijd even niet met de jongens bezig kunnen houden en zullen iets moeten verzinnen. Dit is om alles even alles goed te laten lopen. En het niet snel doodloopt.
    Wat nu is het om het netjes te houden gewoon een zooitje.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam Payne
    Ik glimlachte. Nu pas voelde ik hoe moe ik eigenlijk was. Ik snapte niet echt hoe ik zo moe kon zijn rond dit tijdstip, maar er was vandaag veel gebeurt, dus daar zou het wel aan liggen. "Dank je." Ik hield echt niet van gaan slapen zonder eerst mijn tanden te poetsen. Dan werd ik altijd wakker met een gore smaak in mijn mond en dat was geensinds prettig. Ik bleef war ongemakkelijk staan toen hij wegslenterde, maar liep toen toch achter hem aan. Bij de deur bleef in rustig staan wachten. Meestal sliep ik gewoon in mijn boxers en ik vond het ook zo wat om kleren van hem te lenen, dus dan dat maar gewoon, al voelde ik me er niet helemaal rustig bij. Ik glimlachte toen ik zijn hoofd weer zag verschijnen en liep voorzichtig de badkamer binnen. Ik pakte de tandenborstel van hem aan en deed er wat tandpasta op voor ik begon te poetsen. Tijdens het poetsen liet ik niet zo stiekem mijn ogen over zijn lijf gaan. Hij zag er echt goed uit. Nu pas merkte ik dat ik was gestopt met poetsen. Ik keek dus maar weer vlug voor me uit en ging rap verder. Ik kreeg nkleine blosjes op mijn wangen. Toen ik klaar was spoelde ik de tandenborstel en mijn mond af onder de kraan. Het beetje water wat nog op mijn mond en kin zat veegde ik weg met de achterkant van mijn hand.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Liam pakte de tandenborstel van me aan en begon ook zijn tanden te poetsen. via de spiegel keek ik hem grijnzend aan en beet op mijn lip toen ik zag hoe zijn ogen over mijn lichaam gingen. misschien had ik pas in bed mijn kleding moeten uittrekken. snel spoelde ik mijn mond en maakte ik mijn tandenborstel schoon. Toen ik weer opkeek, waren Liam zijn wangen roodgekleurd en was hij gestopt met poetsen. Maar al snel ging hij weer verder en spoelde hij ook snel zijn mond. Nadat hij zijn kin had afgeveegd, drukte ik een kusje op zijn wang. 'Wil je nu nog slaapkleding of niet?' Ik ging achter hem staan en legde mijn handen op zijn heupen om hem zo richting de slaapkamer te duwen. Mijn bed was onopgemaakt en hier en daar lag wat kleding op de grond. Maar op dit moment van de avond kon ik me daar niet meer druk om maken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik poetste snel mijn tanden af. Ik had niet moeten staren, want ik voelde nu zijn ogen op me branden, waardoor mijn wangen nog wat roder werden. Ik spoelde mijn mond en veegde hem af. Ik glimlachte naar hem en drukte een kusje op zijn wang. "Hoeft niet. Ik ben al blij genoeg dat je me hier wil hebben." Ik legde voorzichtig mijn handen op de zijnen. Ik glimlachte en gaf hem nog een kusje. Ik liet me door hem leiden naar zijn slaapkamer. Ik keek rond. Het was war rommelig, maar niet erger dan de mijne. Ik draaide me om in zijn armen en legde mijn armen om zijn nek. "Ik ga me maar eens omkleden." Ik drukte een kusje op zijn lippen voor ik mijn stikje lostrok en mijn shirt open begon te knopen. Ik liet hem van mijn schouders op de vloer zakken en begon toen met mijn riem te prutsen. Mijn schoenen had ik voor ik mijn voeten op de bank had getrokken al uitgetrapt.Ik had alleen iets te veel gedronken voor de fijnste coordinatie, als een riem uitdoen. Handig...


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Ik grinnikte zachtjes. vanaf mij, mocht hij hier altijd komen slapen. Mijn duimen cirkelde over Liam's heupen en ik keek hem stralend aan, toen hij zich omdraaide. Ik drukte een vlinderzacht kusje op zijn lippen en knikte. 'Doe dat eens.' Ik liet hem los en kon niet wachten om mijn bedje in te duiken. Maar eerst keek ik toe hoe Liam zijn blouse openknoopten. Ik beet even op mijn lip en draaide me snel om, om het dekbed recht te trekken. Ik kon het toch niet laten en uit mijn ooghoeken keek ik naar Liam, die met zijn riem stond te kloten. Ik slikte en sloeg mijn ogen weer neer. Het kon geen kwast hem te helpen toch? Het hoefde niets te betekenen. 'Kom hier.' Mompelde ik stil, waarna ik uiteindelijk weer voor hem ging staan en met een soepele beweging, en niet te vergeten, rode kaken, zijn riem opentrok. Ik keek naar hem op en slikte. 'Kom, slapen.'


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik glimlachte bij zijn aanrakingen en woorden. Het voelde heerlijk, al had ik het gevoel of mijn hart letterlijk uit mijn borst sprong. Zo hard klopte het. Ik trok mijn strikje los en knoopte mijn bloes open. Ik liet het op de grond vallen. Met mijn riem begon ik te kloten, maar het lukte me niet goed. Waarom zat er ook zo'n klote riem aan mijn uniform? Ik bloosde toen Zayn voor me kwam staan en met een soepele beweging mijn riem losmaakte. Ik duwde mijn broek naar beneden en trapte hem samen uit met mijn sokken. Ik keek naar hem met knal rode kaken en zag dat hij ook bloosde. Dat was echt lief. Nu pas viel me op hoe bleek ik naast hem was. Ook het beetje spieren wat ik had verbleekte. Ik glimlachte en knikte. "Graag" Ik drukte een kusje op zijn wang en liep naar de kant van het bed waar hij het minst leek te liggen en kroop onder de dekens. Het bed was zacht en rook lekker. Ik keek naar Zayn en hoopte dat hij snel naast me zou liggen, hoe spannend ik het ook vond.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Heel mijn huid tintelde van de spanning en mijn buik was gespannen door de kriebels. Liam trok zijn broek uit en al snel kreeg ik een kusje op mijn wang. Even bleef ik staan en keek ik toe hoe Liam in bed kroop. Precies aan de goede kant, zodat ik op mijn eigen vertrouwde plekje zou liggen. Alsof het matras, zich had gevormd naar mijn lichaam. Het lag veel lekkerder, dan de andere kant. Ik trok de gordijnen dicht en deed het licht uit, waarna ik snel naast hem onder de deken en trok deze tot hoog op. Ik keerde me op mijn zij naar Liam en sloeg voorzichtig mijn arm om hem heen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Met mijn ogen volgde ik hem voor de kamer. Eerst naar de gordijnen en toen naar het lichtknopje voor hij naast me kwam liggen. Ik trok de deken nog iets hoger. Rustig kroop ik op mijn zij tegen zijn warme lijf aan en sloeg mijn arm om hem heen toen hij hetzelfde bij mij deed. Ik voelde me zo heel veilig eigenlijk. Norsteeds vond ik het super spannend, maar het voelde ook of niets slechts ons nu kon gebeuren. Ik keek in zijn ogen. "Dank je" zei ik zacht voor ik mijn lippen op die van hem drukte.Dat was gewoon te verslavend. Het was alsof ik zout water aan het drinken was: Ik dronk zo veel ik kon maar hoe meer ik dronk hoe meer dorst ik kreeg. Alleen dit was natuurlijk veel fijner dan zout water drinken.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Liam zijn ogen twinkelde in het donker en mijn arm die maar slapjes om zijn lichaam heen lag, sloeg ik steviger om hem heen, toen hij ook tegen mij aan kroop. Mijn hart klopte hard tegen mijn borstkas en heel mijn lichaam werd warm. En niet omdat de dekens lekker warm waren. glimlachend beet ik op mijn lip. 'Jij bedankt.' Het was lang geleden dat ik me zo goed bij iemand had gevoelt. zachtjes kuste ik hem terug en de frisse smaak van tandpasta kwam tussen mijn lippen door. je kon het gewoon ruiken. Mijn vingers streelde heel rustig zijn ruggengraat en zijn huid was warm onder mijn vingertoppen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik voelde zijn arm strakker om mijn lichaam worden. Mijn ogen twinkelde een beetje in het zwakke schijnsel van de maan tussen de spleet in de gordijnen door. Mijn hart klopte wild in mijn borstkas. Toen ik tegen de zijnen kroop voelde ik zijn hart tegen mijn borstkas kloppen. Hij zou dat van mij vast ook voelen. Man, hoe oud waren we? 12? Eigenlijk maakte het me niets uit. Ik voelde me zo prettig bij hem. Prettiger dan bij wie dan ook voor hem. Ik kuste hem zacht en glimlachte een beetje tegen zijn lippen. Hij was zo lief. Deze kus was anders dan die van daarnet. Hij was zachter en frisser, maar niet perse slechter. Zijn vingers lieten een brandend spoor na op mijn ruggegraat. Zelf ging ik zacht met mijn vingertopjes over zijn schouder en bovenarm. Ik zou nooit meer anders willen.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles

    Louis blijft sloom doen en ik grom zachtjes, op dit soort momenten had ik echt totaal geen geduld, normaal ook niet maar meer als nu. Ik moest nu gewoon van mijn boxer af en gewoon alles kunnen doen. Ik bijt op mijn lip als zijn lippen bij de rand van mijn boxer zijn en ik wacht af terwijl zijn handen daar langzaam heen gaan, alles ging zo langzaam nu bij hem. Het had nu wel lang genoeg geduwd. Toch verlaat weer een zachte kreun mijn lippen als zijn hand onder de rand van mijn boxer gaat. 'Lou kom op nou' grom ik terwijl ik hem kort smekend aankijk, ik kon hier niet meer tegen maar als die het echt zo ging doen kon die dit terugkrijgen. Mijn blik gaat even kort naar mijn eigen boxer waar echt al een grote bobbel in te zien is. Mijn blik gaat weer naar Louis en hoop dat die nu zijn handelingen toch wat sneller uit gaat voeren, anders draai ik ons zo weer om.

    Topic 4


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    Ik voelde Liam zijn hart letterlijk kloppen en ik voelde hoe zijn vingertoppen de huid van mijn nek en schouder strelen. Hoe vaak ik ook met verschillende mensen in dit bed had gelegen, het was nog nooit zo onschuldig, maar zo perfect gevoeld. Ik glimlacht tegen zijn lippen aan, net als hij zelf deed. Zo kon ik nog wel heel de nacht liggen. Toch verlieten mijn lippen langzaam die van Liam. Ze bleven even plakken, maar de glimlach bleef op mijn gezicht. Lief begon ik hem kleine kusjes te geven, terwijl mijn ogen over zijn gezicht gleden. Hij was knap, leuk, lief. Wat wilde ik nog meer?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik ging zacht met mijn vingertoppen over zijn arm en schouder. Hij was zo lief, knap, sterk, leuk en zo veel meer. Geweldiger dan geweldig. Ik had een flink aantal nachten met een flink aantal meisjes doorgebracht, vaak niet zo onschuldig als nu met hem, maar dit was veel beter dan al die nachten. Ik zou al die nachten opgeven voor deze ene nacht en hopelijk zouden er velen op volgen. Ik voelde hoe hij de kus afsloot. Ik opende mijn ogen en stal nog een heel kort kusje van zijn lippen voor ik me door hem liet overspoelen door allemaal kleintjes. Hierbij hield ik mijn ogen wel open, maar alleen om in zijn prachtige donkere ogen te kijken. Hoe kon ik voor nog meer wensen dan dit? Ik ging met mijn hand door zijn haren en aaide er zacht doorheen. De onderkant was zacht en pluizig, maar de bovenkant plakte een beetje van de wax, net als het mijne. Ik glimlachte en kuste hem toen bij zijn volgende kusje terug waardoor hij niet meer zo snel terug kon trekken. Die kleine kusjes waren allemaal leuk en aardig voor een tijdje, maar uiteindelijk wilde je toch meer.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Ik voelde me de gelukkigste persoon ooit. Nu begreep ik waar mensen het over hadden als ze verliefd waren. Het gevoel, was met niets te beschrijven en stak overal bovenuit. Met twinkelende ogen staarde ik Liam aan, terwijl mijn lippen die van hem maar kort bleven raken. De glimlach op mijn gezicht was gigantisch en ik kon niets anders dan hem liefdevol terugsluisden, toen hij me terug kusten en ik niet meer terug kon trekken. Niet dat ik dat wilde. Ik wilde Liam maar al te graag kussen en het liefst heel de dag door. Ik sloot mijn ogen weer en mijn hand gleed naar zijn onderrug. Het ging vol automatisch, maar ik liet hem er netjes liggen. Onze lippen bewogen als een over elkaar, alsof ze nooit anders gedaan hadden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik voelde me echt dolgelukkig. Nu snapte ik pas echt die oude stelletjes die nogsteeds kinderlijk verliefd rond elkaar deden. DEit gevoel was zo sterk en zo overheerlijk dat ik hoopte dat het tussen ons ook zo lang mocht duren. Ik zag zijn donkere ogen twinkelen en glimlachte voor ik mijn lippen op de zijnen drukte en ze niet meer liet gaan. Hij leek het absoluut niet erg te vinden, wat ik ook heel erg fijn vond, want zelfs met Alcohol was ik hier nog vrij onzeker over. Zodra hij plots zou wegtrekken zou wegtrekken zou mijn schelp weer dichtgaan. Nu gelukkig nog lang niet. Toen zijn hand naar mijn onderrug gleed verstrakten mijn rugspieren iets, maar toen die hand daar zo rustig bleef liggen relaxte ik weer compleet. Mijn hand liet ik in zijn haar zitten en mijn vingers speelden rustig met wat losse plukjes. Onze lippen zaten als met superlijm aan elkaar, al was dit echt heel erg fijn in plaats van pijnlijk. Zo kon ik wel eeuwig blijven liggen.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Bowties were never Cooler