• Deze RPG is gebaseerd op het originele verhaal When did you last let your heart decide? || Zianourry (16+)

    Naar het idee van quin98 en OhMyZiall



    I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    Vijf onbekende jongens leren elkaar online kennen. Niemand wist ooit iets van elkaars bestaan tot dit bijzondere voorval. De jongens groeien steeds meer naar elkaar toe zonder elkaar persoonlijk te kennen. De raarste dingen durven ze ineens, ondanks het vijf verschillende personen zijn. Van de populairste naar het doelwit van de school. Echt heel hun leven veranderd als een onbekende de jongens nog dichter naar elkaar laat groeien. Dit is door middel van een weddenschap waar de jongens niet onderuit komen. Een spel zonder regels, maar met een gemeen eind. Het spel genaamd liefde. De beste vriendinnen van de jongens proberen hun te helpen om eronderuit te komen. Stiekem proberen ze zo ook de jongens voor hun zelf te winnen. Maar is het wel de goede manier? En willen de jongens dat wel? Wie sluit met wie een weddenschap af? Wie gaat dit winnen?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:
    -Niall James Horan: FRANCISC0
    -Louis William Tomlinson: OhMyZiall
    -Liam James Payne: Sylvesti
    -Harry Edward Styles: quin98
    -Zayn Javadd Malik: Danosaur
    -Blake Jayson Styles: Vindicatif/ quin98


    De vriendinnen van de jongens

    - Vriend Louis: Blake Jayson Styles OhMyZiall/ quin98
    - Vriendin Harry: Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels Lootus
    - Vriendin Zayn: Yasmin Amelia Jones Depay
    - Vriendin Liam: Aurrisea Dawnelle Garcia Caleo
    - Vriendin Niall: Amber Woods Sempra


    Andere mensen: ( Denk hierbij aan broers/ zussen en beste vrienden)
    - Zusje van Liam: Mika Isobel PayneBlog
    - Broertje van Harry/ Stranger: Blake Jayson StylesOhMyZiall/ quin98
    - Broertje van Louis: Steve James Tomlinson FRANCISC0
    - Broertje van Harry: Jim Edward Styles ZaynieBoy



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Vindicatif en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    De koppels voor de weddenschap:

    Blake Styles & Steve Tomlinson
    Harry Styles & Louis Tomlinson
    Zayn Malik & Liam Payne
    Jim Styles & Niall Horan



    Het begin;

    De jongens die hebben weer afgesproken op de vaste site. Iedereen heeft zijn 'partners' gevonden en is daar mee aan de praat geraakt en kennen elkaar door en door. Halverwege het gesprek zal de Stranger ( Blake) komen met het voorstel van de weddenschap. De een gaat erin mee en de andere gaat mee met iets meer moeite. Het was dus het begin voor ze elkaar echt leren kennen. De vriend(innen) van de jongens mogen zelf weten waar ze voor kiezen. De mogen naar de jongens gaan, maar ook iets anders doen.
    Het is eind van de ochtend/ begin van de middag



    Aangezien zowel Quinty als ik het idee hebben dat het toch niet gaat werken, hebben we iets anders bedacht. Iedereen begint opnieuw, zodat het voor iedereen te volgen valt.
    De jongens zitten allemaal op de chatsite in een groepsgesprek en halverwege dat gesprek zal Stranger aankomen met de weddenschap. Vanaf daar zullen ook de afgesproken tijd komen dat de jongen elkaar ontmoeten en hun 'partner/ vrienden' echt ontmoeten. Eenmaal de weddenschap gestart is, zal het weer vrij zijn voor iedereen. De meiden zullen zich tot die tijd even niet met de jongens bezig kunnen houden en zullen iets moeten verzinnen. Dit is om alles even alles goed te laten lopen. En het niet snel doodloopt.
    Wat nu is het om het netjes te houden gewoon een zooitje.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam Payne
    Ik glimlachte even naar Aurrisea, die blijkbaar hier ook is gekomen vanavond. Vreemd hoe al die mensen voor mij zijn gekomen. Het voelde wat raar, want meestal zat ik alleen. Toch richtte ik me weer op Mika toen ze naast me stond. Ze deed wat vreemd, maar dat kwam vast omdat ze een soort pijn probeerde te onderdrukken. Gelukkig rook ze niet naar alcohol en leek ze me niet dronken. Ze zei vrolijk Hoi, maar ik wilde daar eigenlijk niets van weten. "Dus?" vroeg ik. Aan haar woorden te horen leek ze het heel grappig te vinden. Dat vond ik aller minst. Ik wilde dat mijn zusje veilig was en niet elke keer voor onrust zorgde. Gelukkig wist ze ook hoe ik erover dacht. Dat wist ik zeker toen ze sorry zei. "Laat het een les zijn, Miek. Even niet uitgaan, je concentreren op school. Ik wil je niet elke paar dagen uit de goot of uit het ziekenhuis komen ophalen. Ga nu maar naar huis en fris jezelf wat op. Ik ben laat vandaag dus je hebt de tv helemaal voor jezelf." Ik glimlachte naar haar en richtte me toen weer helemaal op het spelen.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Ik voelde me ongemakkelijk en als ik heel eerlijk was, wilde ik het liefst gewoon naar huis. Ja, ik was hier voor Liam, maar ik was blijkbaar niet de enige. Ik had mijn ogen neergeslagen en mompelde bedankt tegen de jongen die mijn glas op het tafeltje zetten. Niet wetend wat ik moest doen, speelde ik met het bierviltje. Ik luisterde naar Liam zijn spel en zuchte zachtjes. Ik nam een slok van mijn drinken en keek op. Het bebloede meisje stond bij hem en ik beet op mijn lip. Als ik dit geweten had, had ik ook iemand meegenomen. Want ik vind het maar wat beschamend om hier in mijn eentje een beetje te zitten. Net of ik echt totaal vriendloos was


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Mijn blik gleed bedachtzaam over de jongen waarna een grijns op mijn gezicht verscheen. 'Perfect Hazz. Het is maar goed dat het geen weddenschap meer is, want dat had misschien nog voor problemen gezorgd.' Ondertussen waren we al even bij mij thuis en had nieuwe kleding voor Harry geregeld. Misschien moest ik toch maar eens leren om te eten, in plaats het bij de jongen op zijn gezicht te smeren. Dat had weer gezorgd dat we deze kant niet op hadden gehoeven, maar dat kon je nu toch niet meer terugdraaien. Daarbij was ik toch lekker bezig, want doordat ik met mijn gedachten bij de volgende opdracht zat en liep te klieren met Harry, hadden we maar een klein half uurtje opgelopen. Maar om weer terug naar het nu te keren..Mijn heldere blauwe ogen keken weer recht in de zijne en zette een paar stappen naar voren. 'Volgens mij is het nu wel tijd om te vertrekken. Echt te vertrekken.' grinnikte ik zachtjes.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles

    Ik show mijn kleren een beetje aan Louis en glimlach na zijn woorden, ' Nou als jij het perfect vindt is het ook zo en hou ik deze aan' glimlach ik en kijk Louis aan. Ik ga even voorzichtig met mijn hand over mijn neus die nog steeds een beetje pijn doet maar eigenlijk nu al wel weer redelijk meevalt. Ik kijk hem in zijn ogen aan terwijl hij precies hetzelfde bij mij doet. Hij staat best dichtbij en zegt dat we nu echt moeten vertrekken. Ik grijns even en sla mijn armen rustig om hem heen. Ik druk mijn lippen zachtjes op de zijne, ' En wat nou als ik nu nog niet wil gaan?' vraag ik zachtjes met een grote grijns en plaats mijn lippen weer op de zijne.

    Louis Tomlinson
    Ik was blij dat mijn woorden toch voor een glimlach zorgde. 'Maar het is ook een voordeel dat je heel veel kan hebben, maar het is goed om te horen.' Zei ik met een glimlach. 'Het doet nog steeds zeer, hé Hazzje?' Vroeg ik terwijl ik daarna weer stilviel, aangezien de jongen me ook recht in de ogen aankeek. De grijns op zijn gezicht en de armen die ik om me heen voelde, lieten me weten dat hij nog geen zin had om te vertrekken. Zijn lippen op de mijne zorgde alleen maar dat het bevestigd werd. 'Dan gaan we pas als je daar wel zin in hebt' antwoordde ik onschuldig en kuste hem terug. Nee, ik vond het niet erg om te wachten.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles

    'Naah dat valt ook wel weer mee hoor, sommige dingen staan me dus echt niet' zeg ik lachend en haal mijn schouders een beetje op. Bij zijn volgende woorden grinnik ik door de bijnaam. 'Ja een beetje' zeg ik en kijk Lou aan. Hij kust me terug en ik haal mijn lippen van de zijne, 'nu kunnen we' zeg ik plagend en schud mijn hoofd. 'Nee, voordat ik zin heb is het al weer een stuk later, dus je moet me zo maar gewoon meenemen' zeg ik en kijk Louis de hele tijd in zijn ogen aan terwijl onze lippen maar kort van elkaar af zijn. Uiteindelijk overbrug ik die paar millimeter en druk mijn lippen zachtjes op de zijne, 'Volgens mij krijg ik nog steeds een goedmakertje' murmel ik waarna ik even tegen zijn lippen grijns.

    Mika Isobel Payne

    'Laat het een les zijn, Miek. Even niet uitgaan, je concentreren op school. Ik wil je niet elke paar dagen uit de goot of uit het ziekenhuis komen ophalen. Ga nu maar naar huis en fris jezelf wat op. Ik ben laat vandaag dus je hebt de tv helemaal voor jezelf' glimlachte Liam. Gefronst schudde ik mijn hoofd. 'Ik blijf. En ik bepaal zelf wel of ik uitga of thuis blijf, het is echt niet zó erg' mompelde ik. 'De snee in mijn arm is verbonden, het blauwe oog gaat wel weg en ik bloed bijna niet meer' zuchtte ik. Mijn ogen gingen rond en bleven weer bij de zwartharige jongen steken. Het leek erop alsof hij Liam kende. 'Is dat een vriend van je?' vroeg ik. Toen ik zag dat Liam niet meer oplette zuchtte ik even. Dan maar even me op het toilet opfrissen en gaan zitten. Met mijn jas nog aan liep ik het vrouwentoilet in. Pas toen ik mezelf in de spiegel zag snapte ik waarom er zoveel mensen naar me keken. Snel pakte ik een doekje, spoelde er wat water op en begon mijn gezicht schoon te maken. Nadat ik al het bloed had weggeveegd, trok ik mijn jas uit en liep terug. Na even rondgekeken te hebben zakte mijn glimlach weg. Aurrisea, de bitch. Ik had godzijdank gewoon een spijkershortje aan en een perzikkleurige top. Mijn bruine haar deed ik in een hoge staart. Toch besloot ik maar om even naar de vriend van Liam te gaan. Ik zou ook raar opkijken als iemand bij me kwam zitten dus ik bleef maar gewoon staan. 'Hi! Ik ben Mika Payne, het kleinere zusje van Liam' stelde ik mezelf voor. 'Jij bent een vriend van Liam?' vroeg ik twijfelend. Het was leuk om nieuwe mensen te ontmoeten, vandaar dat ik op iedereen afkwam.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam Payne
    Ik ging door met spelen terwijl ze een weerwoord gaf. Natuurlijk kon ik haar niet dwingen, maar het zou echt fijn zijn een keer geen zusje te hebben vol met blauwe plekken, wonden en kneuzingen. Bij haar vraag beet ik op mijn lip. Moest ik nu vriendje zeggen? Net toen ik had besloten van wel was ze weg. Ik keek weer naar Zayn en glimlachte wat. Hij leek zich erg ongemakkelijk te voelen. Dat kwam vast door Mika. Ik wilde eigenlijk opstaan en het aan hem uitleggen, maar dat ging niet. In plaats daarvan stopte ik aan het eind van het nummer met spelen en boog ik me over mijn rugzak. Ik haalde er de nieuwe bladmuziek uit en zette die neer. Voorzichtig boog ik de microffon naar me toe en verstelde hem zo dat die goed stond voor ik hem aanzette. Ik keek naar Zayn en richtte toen mijn aandacht op de noten en de tekst. Ik had nog niet kunnen oefenen, dus dit was erg spannend. Vooral omdat het gelijk goed moest gaan, ookal was het niet super moeilijk en ik wist hoe het ging. Ik begon te spelen en na een aantal maten zette ik de zang in. Mijn stem klonk vreemd zeker en een kleine glimlach verscheen op mijn gezicht terwijl ik speelde. Net toen ik begon te zingen stapte Mika naar Zyn toe, maar dat merkte ik natuurlijk niet. Ik moest me te hard concentreren op het niet maken van fouten.


    Bowties were never Cooler

    (Chips, ik had een post met Aurrisea gemaakt, maar die 'kwam dus niet aan'. Haha, nu moet ik een nieuwe post schrijven :$]


    Reality's overrated.

    Zayn Malik
    ik nipte wat aan mijn glas en keek naar de knappe jongen achter de piano. Het meisje was verdwenen en Liam was gestopt met spelen om wat in zijn tas te zoeken. Ik wist niet of het me ging lukken om hier heel de avond te blijven zitten, maar ik ging mijn best doen. Louis begon weer te spelen en ik glimlachte. Hij had soepele vingers, dat zeker. even was ik van slag toen hij ook begon te zingen en werden mijn ogen groter. Het klonk prachtig. Zijn stem fascineerde me. verbaast keek ik op toen plots het meisje voor mijn neus stond, dat daarvoor nog bij Liam had gestaan. Zo te zien had ze zich opgeknapt. Maar ze zag er nog altijd niet erg gezond uit. Toen ze zich voorstelde snapte ik het. Zusje van Liam. ik knikte toen ze vroeg of ik een vriend van Liam was. Hoe wist ze dat nu weer? 'Zayn Malik.' stelde ik mezelf glimlachend voor, waarna ik naar het stoeltje tegenover het tafeltje gebaarde, als teken dat ze mocht zitten. 'Je broer is echt goed.' glimlachte ik.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Mika Isobel Payne

    'Zayn Malik' stelde hij zichzelf voor. Hij leek wel op een Zayn. Vraag er maar niet naar, mijn gedachten waren niet helemaal in orde. Zayn gebaarde naar het andere stoeltje en dankbaar ging ik zitten. Mijn jas hing ik over de stoel heen zodat ik daar geen last van had. 'Je broer is echt goed' glimlachte Zayn. 'Weet ik, hij kan goed zingen en mooi piano spelen' stemde ik in. 'Hij doet het wel elke dag thuis waarop het er wat minder wordt' grinnikte ik erna. Als Liam het leuk vond om dit te doen, hield ik hem echt niet tegen. Ik had vast geen goede eerste indruk gemaakt op Zayn, vanwege mijn verwondingen dus ik was wel zo netjes om het uit te leggen. 'Normaal ga ik vaak uit, en het is nog vroeg dus was ik maar even naar de bar gegaan. Ben eruit gezet vanwege vechten' verklaarde ik even snel. Een ober waarvan ik zijn naam niet meer wist kwam naar me toe, ik kwam hier bijna elke zaterdag in verband met Liam omdat ik het fijn vond om hem op zien te treden. 'Een cola' zei ik maar. Alcohol ging er nu niet in, ik zou vandaag waarschijnlijk weer thuis me zat drinken. De ober ging alweer weg en ik onderzocht Zayn even met mijn ogen. 'Hoe heb je Liam leren kennen? Want ik heb zo'n gevoel dat je hem net kent' glimlachte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Aurrisea Dawnelle Garcia

    Uiteindelijk ga ik toch naar de jongen met de zwarte kuif. Het is duidelijk dat hij een connectie heeft met Liam. Ik loop naar hem toe en plof zonder het te vragen neer, mijn jacket doe ik uit en dump ik over de stoelleuning. Door mijn lievelingsjack te dragen maak ik deze outfit toch weer eigen. Want hakken en vooral jurkjes zijn niet echt mijn ding. Gelukkig is het jurkje en vooral de hakken niet heel erg girly dus kan ik er mee leven. Door de ring maak ik er ook weer wat van. Mijn make-up heb ik vrij naturel gehouden, maar wel meer als normaal. Mijn haren heb ik zo gestijld dat het in golven over mijn rug valt.
    "Hey," zeg ik vrolijk. "Ik ben Aurrisea Garcia, wat men noemt, Liam's best friend forever." Dat ik niks heb met die bewoording klinkt duidelijk door mijn stem.
    Mijn blik valt op Mika.
    "Hoi," zeg ik, een beetje geërgerd.
    Dan richt ik me weer op de jongen.
    "En wie ben jij? Wacht, ik weet het al! Jij bent de mysterieuze date van Liam! Ik zag wel hoe jullie naar elkaar keken!"
    Ik grijns breed en hoop maar dat hij mijn gebabbel kan verstaan door mijn accent. Waarschijnlijk wel, want bijna iedereen kan het verstaan. Zelf lijkt hij me nou ook niet echt Brits, in ieder geval niet de volle honder procent. Meer Islamitisch? Ja, ik denk dat hij Moslim is.
    "Een water," roep ik de ober die net wegging nog na, terwijl ik wacht op het antwoord van Zayn.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2013 - 19:35 ]


    Reality's overrated.

    Mika Isobel Payne

    Ineens kwam Aurrisea aangehuppeld, waarbij ik de neiging had om een waterkraan in d'r bek te steken en hem aan te zetten zodat ze op land zou verdrinken. Wat was ik toch weer creatief bezig. 'Hoi' zei ze tegen me. 'Kom je weer eens mijn uitzicht verpesten? Wil je dat alsjeblieft vijf tafels verder doen? Ik had al medelijden met mezelf dat ik jou gekrijs aan moest horen als je naar Li kwam, alleen nu heb ik ook nog eens medelijden met Zayn dat ie jou moet leren kennen' siste ik naar haar. Een korte, hoorbare grom verliet mijn mond toen ze om een water riep. 'Weet je wat? Loop naar de wc, steek je kop onder de kraan en drink zonder je DNA achter te hoeven laten op een glas. Dan doe je iedereen die dat glas na jou krijgt ook nog eens een plezier' kefte ik. Even kromp ik in elkaar om van al dat praten was de bloedlip weer open gegaan en bloedde het alweer. 'Shit' mompelde ik zachtjes. Gelukkig bloedde het niet erg, waardoor ik niks er tegen aan hoefde te houden. Waarom had ik me überhaupt naar die slet haar niveau verlaagd? Ik mocht dan wel haar weggejaagd hebben alleen nu liep ik zelf ook met verwondingen rond. Fijn, joh. Wacht eens even. Mysterieuze date van Liam? Over wat had dat kind? En sinds wanneer datete Liam met jongens? Ik wist niet dat ie bi was. Had ie me best even kunnen vertellen.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2013 - 19:54 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zayn malik
    ik twijfelde. Ik wist niet of ik zomaar kon vertellen dat ik Liam ontmoet had via een chatroom en nu een soort van met hem aan het daten was. Maar voor ik ubberhaupt mijn mond kon opentrekken, was er al een ander meisje aangeschoven. Die had lef. Mika kende haar blijkbaar, maar het zag er niet naar uit dat ze erg blij met het nieuwe gezelschap was. ik trok mijn wenkbrauw even op toen ze zichzelf Liam's best friend forever. Ja zo kon je jezelf ook voorstellen. Hoe wist iedereen hier trouwens dat ik hier voor Liam was of dat ik hem kende. Zag ik er dan zo wanhopig uit. ik wilde mezelf voorstellen maar ze begon zelf al iets te gillen over de date van Liam. 'Je kan me ook gewoon Zayn noemen.' mompelde ik. ze was wel heel direct. Mika begon tegen haar te keffen en ik schoof mijn stoel iets naar achter en keek de twee meiden vreemd aan. Spoorde die wel of wat? Ik keek even naar Liam die nog altijd zijn liedje zong. Eigenlijk wilde ik gewoon naar hem toe. maar ik wist niet of dat mocht.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Aurrisea Dawnelle Garcia

    Mika begint me uit te schelden. Ik rol met mijn ogen, eigenlijk heb ik geen idee waarom ze me niet mag. Eigenlijk lijk ik wel een beetje op haar, behalve dan dat ik mezelf níet lam zuip. Maar voor de rest...
    "Ik ga hier geen energie in steken," zeg ik met een poeslief glimlachje.
    Ik kijk naar de jongen.
    "Je kan me ook gewoon Zayn noemen," mompelt hij.
    Ik schrik even, shit, ik ben weer te overweldigend geweest.
    "Sorry, ik ben te druk," bied ik mijn excuses aan met een vriendelijke glimlach.
    Ik vraag me nog steeds af of dit nou Liam's date was. Het zou wel nieuw voor me zijn, Liam die een jongen date. Ik vraag me af hoe hij hierop gekomen is.


    Reality's overrated.