• Vier jaar geleden werd een meisje dood gevonden in de kelder van een school, Alexis Campbell was haar naam. De doodsoorzaak? 50 messteken in haar buik. Alexis was populair op school, zij kende iedereen en iedereen kende haar. Het was een lief meisje, met een sluwe kant. Ze kon de dingen die ze wou makkelijk krijgen. Zo kon ze ook makkelijk zorgen voor het ontslag van kantine medewerker John. Toen ze dood was gevonden na 6 maanden van vermissing was hij meteen een verdachte, en hij bekende. Hij had de dood van de 15-jarige Alexis Campbell op zijn geweten. Hij werd veroordeeld tot 15 jaar cel, en de begrafenis van Alexis zorgde ervoor dat iedereen het een beetje kon afsluiten..
    Nu zijn we vier jaar verder, en vijf jongens zijn nu een wereldberoemde band. One Direction. De vijf hadden allemaal een band met Alexis. De een was haar vriendje, de ander haar beste vriend en een ander was haar vijand. Nu ze zo beroemd zijn hebben ze er nooit meer aan gedacht, tot nu. Het is precies vier jaar geleden, en ze krijgen een smsje. Van A. Twijfels komen in het spel. Leeft Alexis nog of speelt iemand een ziek spelletje. Wat is het doel van A? Wil ze de vijf gewoon bang maken of wil ze een einde maken aan hun carriere. En tot hoever gaan de jongens mee in het spelletje.. Is het wel geheel ongevaarlijk? En dan nog de grootste vraag.. Hoe kent A de geheimen van de vriendinnen, en waarom worden ook hun meegetrokken in het spel...


    Jongens:
    Harry Styles: - Danosaur || Vijand
    Zayn Malik: - Sempra || Beste Vriend
    Niall Horan: - nessje
    Louis Tomlinson: - AppleBottom || Vriendje
    Liam Payne: - Depay || Beste Vriend

    Meisjes:
    Vriendin Harry: Alivia ‘Ali’ Parker - Erestor
    Vriendin Zayn: Alexandra Bella-Rose Montoya - Malino
    Vriendin Niall: Aliz Zarah Tayson - Luminoase
    Vriendin Louis: Leslie Cadence Shore - Arriver
    Vriendin Liam: Charmila Mely Donoghue - Infelia

    Regels:
    - Geen oneliners! Je moet minstens 3 regels schrijven!
    - Geen perfecte personages!
    - 16+ is toegestaan
    - Alleen ik (Malino) doe de berichtjes van A! Tenzij ik tegen iemand zeg dat die het kan doen
    - Alleen ik maak de topics, behalve als ik offline ben maar dan wil ik wel een linkje naar het topic!
    - Geen ruzie OOC en OOC tussen haakjes!
    - Meld je niet aan als je niet genoeg tijd hebt! Ik wil geen mensen die na één topic niet meer reageren!
    - We sluiten niemand buiten en zorgen dat iedereen het kan volgen
    - Maximaal 2 personages, dan wel een jongen en een meisje!

    [ bericht aangepast op 9 mei 2013 - 22:00 ]


    El Diablo.

    Charmila Mely Donoghue

    Liam haalde zijn schouders op bij mijn vraag en haalde zijn handen weg van mijn middel af om mij mee te trekken naar de bank. Hij gaf me zijn telefoon en ik keek er gefronst na. "Dit is het.." Zei Liam en las het sms'je door. Alexis.. Alexis. "Zij was toch jouw beste vriendin vroeger? Vóór ze stierf? Ik snap het niet meer." Ik gaf hem zijn telefoon terug en dacht na. Het was praktisch onmogelijk dat iemand uit de dood is opgestaan, al was dat wel een keer gebeurd, maar dat was toen zijn begrafenis was, geloofde ik. Zuchtend legde ik mijn hoofd op zijn schouder en keek hem met spleetogen aan. "Wie zou zoiets nou weer doen? Zo lang iemand's telefoon houden en dan een sms sturen. Ziekelijk." Mompelde ik en zuchtte weer. Ik pakte Liam's hand vast en begon ermee te spelen, een kleine grinnik verliet mijn mond en drukte een kus op zijn wang. Ik had zulke momenten echt gemist, alle momenten dat we rustig thuis waren als een stel. "Dit is zoveel beter dan alleen in mijn kamer zitten." Lachte ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    'Zij was toch jou beste vriendin vroeger? Voor ze stierf? Ik snap het niet meer.' zei ze en ze gaf mijn telefoon terug. 'Ja, dat was Alexis.. Maar ze is al vier jaar dood!' zei ik gefrustreerd. Zuchtend legde ze haar hoofd op mijn schouder en keek me met samengeknepen ogen aan. 'Wie zou zoiets nou weer doen? Zo lang iemand's telefoon houden en dan een sms sturen. Ziekelijk.' mompelde ze en opnieuw voelde ik hoe ze zuchtte. Haar handen zochten naar mijn hand terwijl ik nadacht over het smsje, ze had gelijk. Een grote ziekelijke grap was dit. Haar hand pakte mijn hand vast en ik voelde hoe ze voorzichtig met mijn vingers begon te spelen. Ze grinnikte kort en drukte toen snel een kus op mijn wang. 'Dit is zoveel beter dan alleen in mijn kamer zitten.' lachte ze. Ik zette het smsje uit mijn hoofd en keek haar glimlachend aan. 'En dit is zoveel beter dan altijd onderweg zijn met de jongens.' vulde ik haar aan. Ik hield van de jongens, ze waren mijn vier beste vrienden, maar soms was het weleens fijn om gewoon even een rustig moment te hebben met iemand anders. Ik had het gemist, de tijd samen met Charmila. Ik zakte achterover in de bank en sloeg mijn armen om Charmila heen, zodat ze met haar hoofd op mijn borst lag. Ik drukte een kusje op haar haren en mijn hand streelde zachtjes over haar rug. Gelukkig sloot ik mijn ogen voor een seconde. 'Wat wil je vandaag doen?' vroeg ik haar.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Harry Styles
    Hoe moe ik ook nog was, ik kon totaal niet meer slapen. Wel was ik te lui om mijn bed uit te komen en doelloos speelde ik wat met mijn telefoon. ik kwam echt niet verder met dat stomme level in candycrush. bovenin verscheen een balkje met een whatsapp bericht en meteen klikte ik erop. mijn ogen gleden over de regels en ik keek even op de klok.
    Iets met jou. Kom je hierheen? X Stuurde ik meteen terug naar Alivia. ik wilde mijn telefoon weglegen, maar nog een sms hield me tegen. Zayn. ik trok mijn wenkbrauw op en bleef even naar het scherm staren. Was dit een grap ofzo.
    Ja, haha prettyface, jij was het dus. grappig hoor. i still here. natuurlijk, je blijft altijd in mijn hartje hoor. <3 typte ik grijnzend terug. ik had kunnen weten dat het een stomme grap was. Nu legde ik mijn mobiel wel weg en stond ik op.
    Misschien moest ik ook maar eens iets nuttigs gaan doen. Ondanks dat de verwarming aanstond en het raam dichtzat, was het toch nog koud, zodra ik buiten mijn bed stond. ik trippelde in mijn adamskostuum mijn kamer uit, de gang op, naar de badkamer. Zin om te douche had ik niet, dus ik waste mezelf met een washandje, waarna ik mijn tanden poetsten.
    Terug in mijn slaapkamer trok ik een boxer over mijn kont en verdween mijn neus in mijn kledingkast. Zin om veel moeite voor mijn kleding te doen en al snel kwam er een donkere rode chino en een zwarte singlet. toen alles goed zat liep ik mijn slaapkamer uit, meteen de woonkamer in, waar ik voor op de tv neerploften.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 19:05 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Leslie Cadence Shore
    Ik lig nog rustig in mijn bed, als mijn kussen oppeens hevig begint te trillen, ik schrik en trek mijn kussen snel weg, dan zie ik dat daar mijn mobiel onder ligt, ik lach even snel in mezelf, ik zet mijn mobiel aan, en ik stap dan mijn bed uit, ik loop naar de kleding kast, en zoek snel een outfit bij elkaar, dan kijk ik op mijn mobiel en zie ik dat ik een berichtje heb van Louis, 'Hey babe, all wakker of stoor ik je nu beter niet? x' staat er. Ik lach nog een keer en typ dan terug,' 'Ben net wakker, je berichtje heeft daar voor gezorgd, geeft niks, love yaa! x'. Dan loop ik naar beneden en zie ik dat mijn ouders, en broers nog in hun bed liggen, stelletje luilakken, ik kijk even snel op de klok en ik zie dat het al bijna 10.00 is, ik maak snel een ontbijtje klaar, en ik schrijf even op een briefje dat ik al weg ben, dan loop ik naar buiten, en bekijk ik mijn twitter en al die andere dingen. Ik loop maar een beetje door de stad heen, niet wetend waar ik heen moet, dan stuur ik Louis maar een bericht, Waar ben je? x L'


    That is a perfect copy of reality.

    Charmila Mely Donoghue

    "Ja, dat was Alexis.. Maar ze is al vier jaar dood!" Riep Liam gefrustreerd. "Rustig maar, als Alexis je beste vriendin was - zou ze je nooit iets aan doen, toch?" Mompelde ik en glimlachte licht. Liam keek me glimlachend aan. "En dit is zoveel beter dan altijd onderweg te zijn met de jongens." Liam keek me glimlachend aan en zakte achterover de bank heen, zodat ik met mijn hoofd op zijn borst. Ik hoorde zijn hartslag en het liet me glimlachen. Liam streelde over mijn rug en ik sloot genietend mijn ogen. "Wat wil je vandaag doen?" Vroeg hij. Ik haalde mijn schouders op. "Het maakt me opzicht niet zoveel uit. Alles wat jij wilt." Mompelde ik en glimlachte breed. Ik keek naar Liam en grinnikte kort. "Maak je geen zorgen. Dit moet een rustig momentje samen zijn? Ja?" Murmelde ik zachtjes. Ik begon weer met zijn vingers te spelen en zuchtte zacht. Charmila, ik vond mijn naam wel mooi, maar de meesten noemden me gewoon Mila of Char. Ach, het maakte me niet zoveel uit eigenlijk.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Alivia 'Ali' Parker
    Net als ik het laatste stukje van mijn cracker op heb gegeten krijg ik een melding op mijn telefoon. Bij het openen zie ik dat het van Harry afkomstig is.
    Iets met jou. Kom je hierheen? X
    Zelfs een simpel berichtje als deze, laat me stralen van geluk. We zijn nu al een tijdje samen en nog altijd verschijnt er een lach op mijn gezicht als ik hem zie of spreek. Mijn vingers vliegen over de toetsen om een nieuw berichtje naar Harry te sturen.
    Klinkt saai. Zie je zo! x
    Ik verzend het berichtje en loop ik naar de badkamer om mijn tanden te poetsen. Binnen enkele minuten na het tandenpoetsen sta ik buiten bij de bushalte. Ik neurie zachtjes mee met de muziek die ik op heb staan. Op dit tijdstip is er toch niemand buiten. Of mensen zijn aan het werk of kinderen zijn op school. Er zijn maar een paar uitzonderingen die, net als ik, ergens heen gaan terwijl ze eigenlijk thuis in de boeken verdiept moeten zijn. Na vijf minuten op de bus te hebben gewacht en vervolgens nog tien minuten in de bus te hebben gezeten sta ik voor Harry's deur waar ik op de bel druk. Tijdens het wachten check ik voor de laatste keer mijn haar en make-up in de weerspiegeling van de deur.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Zayn Malik.

    Toen mijn mobiel opnieuw trilde, dook ik erop af en opende het smsje dat afkomstig was van Harry.
    "Ja, haha prettyface, jij was het dus. grappig hoor. i still here. natuurlijk, je blijft altijd in mijn hartje hoor. <3" Dacht hij echt dat ik het was? Meteen stuur ik een smsje terug;
    "Dankje voor je compliment, al hoef je dat niet te zeggen (; dat weet ik allang, maar nee, ik was 't niet. Enig idee wie het zou kunnen zijn? Jij blijft trouwens ook in mijn hartje hoor curly. Denk je dat andere mensen ook iets binnen hebben gekregen?" Ik klikte op verzenden en beet stilletjes op me lip. Welke zieke geest bedacht dit? Waar sloeg dit überhaupt op?

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 19:24 ]

    Liam James Payne
    "Rustig maar, als Alexis je beste vriendin was - zou ze je nooit iets aan doen, toch?" Mompelde ze nog en ze glimlachte licht. "Wat wil je vandaag doen?" Vroeg ik. Ze haalde haar schouders op. "Het maakt me opzicht niet zoveel uit. Alles wat jij wilt." Mompelde ze en glimlachte breed. "Maak je geen zorgen. Dit moet een rustig momentje samen zijn? Ja?" zei ze nog zachtjes. Ik knikte instemmend en dacht na over wat we zouden kunnen doen. Ik kon haar mee uit eten nemen, en daarna samen naar de bios gaan, maar dat was zo standaard.. Of we konden uit eten en daarna thuis op de bank een film kijken. Dat was misschien maar beter. Ik kon nooit ergens 'rustig' naartoe met Char. De fans leken overal te zijn en altijd kwamen ze wel vragen om een handtekening of een foto. Begrijp me niet verkeerd, ik vond het niet erg omdat te doen, maar soms was een rustig moment samen met Char ook wel fijn. 'Zullen we vanavond uit eten gaan en daarna hier een filmpje kijken?' stelde ik voor. 'Dan mag je ook wel hier blijven slapen als je ouders dat goed vinden?' zei ik er nog achteraan. Ik kon niet wachten op een rustig moment samen met Char, gewoon samen met zijn tweeën in bed, alleen genietend van elkaar.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Louis William Tomlinson

    Mijn getril in mijn zak doet me spring. "Kie-kietel!" Lach ik, een oud vrouwtje aand de andere kant van het park kijkt me raar aan en ik geef haar een glimlach als ik mijn gsm vast heb. "Sorry." Mompel ik en ik open het berichtje, 'Waar ben je? x L' Ik glimlach en typ een berichtje terug, 'Ik zit op ons bankje in het park, zin om te komen? x Lou' ik druk op 'Verzenden' en zet me achter tegen, dit was inderdaad ons bankje, dat kan je zien aan hoe we onze namen in permanente stift erop hebben gekribbeld. Ik draaide me om, om het te kunnen zien, het stond er nog, er stond een rood hartje tussen de namen in, een beetje verder had ooit hetzelfde gestaan, wel niet 'Leslie <3 Louis' maar 'Alexis <3 Louis' Ik beet op mijn onderlip, dat berichtje kon toch niet echt van haar zijn, toch? A, ik ken niet veel mensen wiens naam met een A begint en de meeste heb ik pas na Alexis' dood ontmoet, vier jaar geleden. Maar het kan gewoon niet haar zijn, we hebben het gezien, iedereen heeft gezien hoe ze haar over het schoolplein heen rolde, een zwarte doek over haar heen, begingsloos. Ze was dood, dit moest wel iemand anders zijn. Wat een zieke grap. Ik haal mijn hand door mijn haar. Ik weet nog hoe het was de eerste paar maanden na haar dood, de pijn was verschrikkelijk en nu zou iemand komen zeggen dat hij of zij, Alexis is, dat doe je toch niet, toch? Opstaan uit de dood is toch niet mogelijk? Toch?


    The artist is the kid that survived.

    Harry Styles
    Ik hoorde mijn mobiel weer afgaan, maar deze lag nog op mijn nachtkastje. Moest ik nog weer opstaan ook. met moeite kwam ik overeind en liep ik terug naar mijn kamer, waar ik mijn mobiel weggriste en terugliep. Ik liet me languit op de bank vallen en hield mijn telefoon boven mijn hoofd, zodat ik het kon lezen. Dit was al zovaak misgegaan, en ik zou er nog eens een hersenschudding van krijgen, maar toch bleef ik het steeds doen. Hoe groot was de kans dat ik hem nog een keer in mijn gezicht liet kletteren. Alivia, was dus onderweg, dus hoefde ik niet nog een keer te smsen en ik ging door naar de nieuwe sms van Zayn. ik beet even op mijn lip. Volgens mij was hij het echt niet.
    Nee, dan zeg je, Awwh Hazza, jij bent ook heel knap. ^^ Nee, ik ken volgens mij niemand die met een -begint behalve Alivia dan-, al helemaal niet meer van vier jaar gelden. en dan al helemaal niemand die jij ook zou moeten kennen. Denk dat het gewoon een stomme grap is van een geobsedeerde fan die aan ons nummer is gekomen ofzo. Niet teveel over inzitten sunshine. Ik had volgens mij nog meer koosnaampjes voor de jongens dan voor Alivia. Was dat slecht?
    oke, ik had ongelijk gehad, het gebeurde me wel nog een keer. mijn mobiel viel van shik uit mijn handen toen de bel ging en met een pijnlijke kreun haalde ik hem van mijn gezicht af. Ik wreef ik mijn ogen en moest er even van bijtrekken, maar al snel stond ik op om naar de deur te lopen en deze open te trekken. Zoals verwacht stond Alivia voor mijn neus en een glimlach verscheen op mijn lippen. 'Je bent zelf saai.' grijnsde ik, waarna ik haar naar binnentrok en een kusje op haar neus planten als echte begroeting.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 19:56 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Alexandra Bella-Rose Montoya

    Is goed, kom jij naar mij toe? x Z. lees ik en ik begin meteen met typen. Ja, is goed. Ben er binnen vijf minuten! xx verstuur ik en pak mijn tas. Ik loop naar buiten en begin snel te lopen. Ondertussen luister ik even naar een liedje op mijn telefoon. Al snel kom ik aan bij zijn huis. Ik bel aan en wacht af. Ik pak mijn telefoon erbij en begin even candy crush te spelen. Ik heb wel wat tijd hoor, het was pas ochtend en om 4 uur had ik een afspraak voor mijn modellenwerk..


    El Diablo.

    Leslie Cadence Shore
    Ik loop net langs het park als mijn mobiel weer begint te trillen, ik pak mijn mobiel en zie dat Louis heeft terug gereageerd. 'Ik zit op ons bankje in het park, zin om te komen? x Lou' staat er in het berichtje, ik glimlach even en typ snel een berichtje terug. 'Jep, ben er over vijf minuten' x Leslieeeeej'. Ik verstuur het berichtje en ren richting de ingang van het park, ik kijk snel even rond, de laatste keer dat ik in het park ben geweest is een aantal weken geleden, gelukkig zie ik al snel ons bankje, met Louis die daar opzit. Ik ren op hem af en ik roep heel hard 'Boobeaarrr!'. Als ik bij hem ben, trek ik hem van het bankje af en knuffel ik hem gauw, dan laat ik hem weer los en ik ga ik ook op het bankje zitten.

    [En nu ga ik Leslie verder invullen in het rollentopic, haha]


    That is a perfect copy of reality.

    SMS:


    Rozen zijn rood, viooltjes zijn blauw...
    Onze woorden op dat bankje zijn net zo fake, als jouw woorden "ik hou van jou"
    - A


    Verzonden naar: Louis.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 21:07 ]


    El Diablo.

    Alivia 'Ali' Parker
    Met zijn vrolijke lach opent Harry de deur. 'Je bent zelf saai,' grijnst hij waarna hij me naar binnen trekt en een kusje op mijn neus geeft als begroeting. Ik sluit de deur achter ons voordat ik Harry een echte kus op zijn mond geef. Je weet nooit of er een of andere fan ons aan het filmen is, dat heb ik nu wel door na alle tijd die we samen zijn. Het leven van Harry zou niets voor mij zijn. Altijd maar gillende meisjes die de hele tijd je aan willen raken, een handtekening vragen of op de foto willen. Ik vind de aandacht die ik nu krijg al teveel. 'Gelukkig ben je tot nu toe ontzettend boeiend,' zeg ik overdreven. 'Anders wordt het wel een heel stomme dag.'
    Ik trek Harry mee naar zijn woonkamer. Ik ben zo vaak bij Harry in de buurt, dat ik dit als mijn tweede huis ben gaan beschouwen. Alles weet ik met gesloten ogen te vinden. 'Aan je haren te zien ben je niet lang wakker,' lach ik. Zijn krullen staan alle kanten op. Niet dat het mij uitmaakt, in mijn ogen blijft hij perfect. 'Een leuke foto voor instagram. Hashtag Instamessyhair.' De laatste tijd zet hij van alles op instagram. De helft ervan was van publiek, maar de fans vonden het geweldig.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Louis William Tomlinson

    Leslie komt op me afgelopen en trekt me in een knuffel om daarna zelf op het bankje te gaan zitten ik zet me langs haar als ik mijn gsm hoor afgaan. Ik vis mijn gsm uit mijn mouw waar ik hem verstopt had en lees de afzender. 'Onbekend Nummer' Staat er. Oh god nee, niet nu. Ik open het berichtje en lees er snel over heen.
    'Rozen zijn rood, viooltjes zijn blauw...
    Onze woorden op dat bankje zijn net zo fake, als jouw woorden "ik hou van jou" -A
    '
    Wat? Wat betekende dat nu weer? Onze woorden op dat bankje zijn net zo fake, als jouw woorden "ik hou van jou"? Deze woorden zijn niet fake, toch? Nee toch, ik hield van Alexis. Ik schud mijn hoofd en stop ik mijn gsm weg. Ik kijk naar Leslie. "Hey lief." Ik druk een snelle kus op haar wang en sla mijn arm om haar heen. "Hoe is het met je vandaag?"


    The artist is the kid that survived.