• Vier jaar geleden werd een meisje dood gevonden in de kelder van een school, Alexis Campbell was haar naam. De doodsoorzaak? 50 messteken in haar buik. Alexis was populair op school, zij kende iedereen en iedereen kende haar. Het was een lief meisje, met een sluwe kant. Ze kon de dingen die ze wou makkelijk krijgen. Zo kon ze ook makkelijk zorgen voor het ontslag van kantine medewerker John. Toen ze dood was gevonden na 6 maanden van vermissing was hij meteen een verdachte, en hij bekende. Hij had de dood van de 15-jarige Alexis Campbell op zijn geweten. Hij werd veroordeeld tot 15 jaar cel, en de begrafenis van Alexis zorgde ervoor dat iedereen het een beetje kon afsluiten..
    Nu zijn we vier jaar verder, en vijf jongens zijn nu een wereldberoemde band. One Direction. De vijf hadden allemaal een band met Alexis. De een was haar vriendje, de ander haar beste vriend en een ander was haar vijand. Nu ze zo beroemd zijn hebben ze er nooit meer aan gedacht, tot nu. Het is precies vier jaar geleden, en ze krijgen een smsje. Van A. Twijfels komen in het spel. Leeft Alexis nog of speelt iemand een ziek spelletje. Wat is het doel van A? Wil ze de vijf gewoon bang maken of wil ze een einde maken aan hun carriere. En tot hoever gaan de jongens mee in het spelletje.. Is het wel geheel ongevaarlijk? En dan nog de grootste vraag.. Hoe kent A de geheimen van de vriendinnen, en waarom worden ook hun meegetrokken in het spel...


    Jongens:
    Harry Styles: - Danosaur || Vijand
    Zayn Malik: - Sempra || Beste Vriend
    Niall Horan: - nessje
    Louis Tomlinson: - AppleBottom || Vriendje
    Liam Payne: - Depay || Beste Vriend

    Meisjes:
    Vriendin Harry: Alivia ‘Ali’ Parker - Erestor
    Vriendin Zayn: Alexandra Bella-Rose Montoya - Malino
    Vriendin Niall: Aliz Zarah Tayson - Luminoase
    Vriendin Louis: Leslie Cadence Shore - Arriver
    Vriendin Liam: Charmila Mely Donoghue - Infelia

    Regels:
    - Geen oneliners! Je moet minstens 3 regels schrijven!
    - Geen perfecte personages!
    - 16+ is toegestaan
    - Alleen ik (Malino) doe de berichtjes van A! Tenzij ik tegen iemand zeg dat die het kan doen
    - Alleen ik maak de topics, behalve als ik offline ben maar dan wil ik wel een linkje naar het topic!
    - Geen ruzie OOC en OOC tussen haakjes!
    - Meld je niet aan als je niet genoeg tijd hebt! Ik wil geen mensen die na één topic niet meer reageren!
    - We sluiten niemand buiten en zorgen dat iedereen het kan volgen
    - Maximaal 2 personages, dan wel een jongen en een meisje!

    [ bericht aangepast op 9 mei 2013 - 22:00 ]


    El Diablo.

    Leslie Cadence Shore
    Louis blijft staan terwijl ik ga zitten, dan hoor ik een mobiel trillen, ik voel of het die van mij is maar ik zie al snel dat Louis de zijne pakt, hij leest het berichtje snel en stopt zijn mobiel dan weer weg. Dan kijkt hij naar mij, ik begin te blozen, ik snap niet waarom, maar zijn blik is gewoon zo lief. 'Hey lief' zegt hij en hij drukt snel een kus op mijn wang, dan slaat hij een arm om me heen en vraagt hij hoe het met me gaat, 'Goed hoor met jou?' antwoord ik even snel, dan kijk ik onopvallend naar zijn broekzak, waar zijn mobiel in zit, ik ben best nieuwschierig wat er in dat berichtje stond. Dan pak ik zijn mobiel uit zijn zak en ik zie al snel het berichtje tevoorschijn komen.
    'Rozen zijn rood, viooltjes zijn blauw...
    Onze woorden op dat bankje zijn net zo fake, als jouw woorden "Ik hou van jou" -A'

    Hij...hij... Gaat Louis vreemd? Nee, dat kan niet, echt niet. Zo is Louis niet, of toch wel? Ik kijk Louis aan en vraag dan wat bot, 'Wat is dit, wie is die A, ga je vreemd met haar of zo?'
    Ik spring van het bankje af met zijn mobiel, wat nou als hij echt vreemd gaat, hoe moet ik hem ooit nog vertrouwen, hoe ga ik daar over heen komen, ik kijk Louis recht in de ogen aan, dan zet ik zijn mobiel uit en geef ik het terug, dan loop ik wat verder van het bankje weg.


    That is a perfect copy of reality.

    Louis William Tomlinson

    "Goed hoor, met jou?" Antwoord Leslie, ik geef haar een glimlach en schud mijn hoofd. Ineens springt ze op. "Wat is dit, wie is die A, ga je vreemd met haar of zo?" Shit. Ze duwt mijn gsm terug in mijn handen en wandelt weg van het bankje. "Les! Leslie!" Ik zucht en sta op. "Leslie!" Ik loop achter haar aan en grijp haar schouder en draai haar naar me toe. "Les, ik zweer, ik heb geen idee waar dat berichtje over gaat, het is een stomme grap, ik zweer het! Waarom zou ik jou bedriegen?" Ratel ik aan één stuk door. "Je moet me geloven, Les, het betekend niks. Iemand probeert een grap met me uit te halen." En het was de waarheid, ik had geen idee van wie het berichtje kon zijn en waarom iemand zo'n berichtje zou sturen. Ik hou van Leslie, toch?


    The artist is the kid that survived.

    Leslie Cadence Shore
    Terwijl ik wegloop van het bankje hoor ik Louis mijn naam roepen, ik negeer hem en loop door. Dan hoor ik voetstappen achter me, niet heel lang daarna voel ik een hand bij mijn schouder en wordt ik omgedraaid. Ik kijk recht in de ogen van Louis. 'Les, ik zweer, ik heb geen idee waar dat berichtje over gaat, het is een stomme grap, ik zweer het! Waarom zou ik jou bedriegen?' ratelt hij aan een stuk door. Voordat ik kan antwoorden gaat hij alweer verder, ik kijk hem al die tijd een beetje ongelovig aan. 'Je moet me geloven, Les, het betekend niks. Iemand wil een grap met me uithalen.' zegt hij dan. Ik zucht, 'Nou, laat ik je vragen maar is beantwoorden, waarom je mij zou bedriegen, nou misschien omdat ik niet knap genoeg ben, niet lang genoeg en ga zo maar door, en waarom zou iemand zo iets als grap gebruiken? Ik bedoel, dan ben je echt ziek in je hoofd ofzo'. Ik kijk Louis even aan, 'Sorry Lou, ik weet het gewoon even niet, waarom staat er in dat wanneer jij zegt 'Ik hou van jou' dat het fake is, bedoelt die persoon daarmee dat je niet van mij houdt?' Ik voel weer woede in me opborrelen, onterecht natuurlijk maar toch, ergens voelt het gewoon niet goed. Ik kijk Louis aan en zeg dan 'Ik hou van je Lou!'


    That is a perfect copy of reality.

    Louis William Tomlinson

    "Sorry Lou, ik weet het gewoon even niet, waarom staat er in dat wanneer jij zegt 'Ik hou van jou' dat het fake is, bedoelt die persoon daarmee dat je niet van mij houdt?" Ik slik en schud mijn hoofd. "Ik hou van je Lou!" Ik kijk op en trek haar in een knuffel. "Ik hou ook van jou, Les, maak je geen zorgen oké? het komt wel goed. Beloofd." Ik druk een kus op haar slaap en laat haar los. "En je bent niet klein of lelijk, je bent een prachtige meid, Leslie!" Ik aai door haar, haar. Ik kan haar nu niet verliezen, nog niet, dat is gewoon te vroeg, ik hou van haar, ja, ik ben de laatste tijd misschien een beetje in de war, maar dat betekend niet dat ik niet van haar hou. Ik hou heel veel van Leslie, ze is mijn beste vriendin, mijn vriendin, eigenlijk het enige meisje waar ik het echt goed mee kan vinden, al moet ik zeggen dat ze meer als een zus voor me is de laatste tijd, maar dat is toch niet zo erg? Ik bedoel, dat is goed, toch? In ieder geval ik hou van haar. "Zullen we koffie gaan drinken?" Vraag ik na een paar minuutjes.


    The artist is the kid that survived.

    Depay schreef:
    Liam James Payne
    "Rustig maar, als Alexis je beste vriendin was - zou ze je nooit iets aan doen, toch?" Mompelde ze nog en ze glimlachte licht. "Wat wil je vandaag doen?" Vroeg ik. Ze haalde haar schouders op. "Het maakt me opzicht niet zoveel uit. Alles wat jij wilt." Mompelde ze en glimlachte breed. "Maak je geen zorgen. Dit moet een rustig momentje samen zijn? Ja?" zei ze nog zachtjes. Ik knikte instemmend en dacht na over wat we zouden kunnen doen. Ik kon haar mee uit eten nemen, en daarna samen naar de bios gaan, maar dat was zo standaard.. Of we konden uit eten en daarna thuis op de bank een film kijken. Dat was misschien maar beter. Ik kon nooit ergens 'rustig' naartoe met Char. De fans leken overal te zijn en altijd kwamen ze wel vragen om een handtekening of een foto. Begrijp me niet verkeerd, ik vond het niet erg omdat te doen, maar soms was een rustig moment samen met Char ook wel fijn. 'Zullen we vanavond uit eten gaan en daarna hier een filmpje kijken?' stelde ik voor. 'Dan mag je ook wel hier blijven slapen als je ouders dat goed vinden?' zei ik er nog achteraan. Ik kon niet wachten op een rustig moment samen met Char, gewoon samen met zijn tweeën in bed, alleen genietend van elkaar.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    SMS:


    Ga vooral zo door, na een tijdje is hij je toch zat en vergeet hij je..
    Geloof me... Ik kan het weten. Zo lang duurde het niet tot hij mij vergeten was
    - A

    Verzonden naar: Leslie


    El Diablo.

    [Ik wist dat ik ooit een sms zou krigen, haha]


    That is a perfect copy of reality.

    Leslie Cadence Shore
    Als Louis me in een knuffel trekt en me een kusje geeft krijg ik een gevoel van blijdschap. Ik ga op mijn tenen staan en geef hem een kusje op zijn neus. Dan voel ik mijn mobiel weer trillen, ik maak me los uit zijn omhelzing en ik pak mijn mobiel uit mijn zak, ik schrik als ik zie wie de afzender is.
    Ga vooral zo door, na een tijdje is hij je toch zat en vergeet hij je..
    Geloof me... Ik kan het weten. Zo lang duurde het niet tot hij mij vergeten was -A.

    Ik kijk Louis verschrikt aan, ik stop mijn mobiel in me zak en zeg tegen Louis 'Is alles waar wat je net gezegd hebt, want ik geloof je niet echt meer, die A, ik kreeg net een bericht van haar, ze zei dat je haar snel was vergeten, dat mij hetzelfde gebeurt, hoe weet die gene dat ik joun vriendinnetje bent, ik wordt echt gek!' Dan loop ik weer naar Louis toe en leg ik mijn hoofd tegen zijn schouder aan.


    That is a perfect copy of reality.

    Charmila Mely Donoghue

    Liam knikte instemmend, ik wilde immers niet dat hij overstuur raakte of zo. Ik wilde alleen wat plezier met hem, niets meer, niets minder. "Zullen we vanavond uit eten gaan en daarna hier een filmpje kijken?" Stelde Liam voor. Het klonk goed, ik wilde liever in de avond weggaan en dan een filmpje kijken. In de avond was het altijd rustiger - in de middag waren er altijd fans op onze hielen. "Dan mag je ook wel hier blijven slapen als je ouders dat goed vinden?" Vervolgde Liam. Ik knikte enthousiast en keek hem opnieuw aan. "Alles is goed als ik maar met mijn lieve vriend ben." Grinnikte ik. Ik vond alles maar goed, als het maar niet zoiets was als bungjee jumpen. Want dan zou ik gewoon gek worden. Mijn gedachtes dwaalden weer af en keek opnieuw naar Liam. "Het liefst wil ik zo altijd blijven zitten, maar jij moet natuurlijk ook een keer weer op tour, dus we moeten toch van dit moment genieten, niet?" Ik glimlachte zwakjes bij de gedachte dat Liam er zo niet meer kon zijn. Een nadeel van een beroemde vriend te hebben, dat was een hele grote nadeel namelijk.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis William Tomlinson

    "Is alles waar wat je net gezegd hebt, want ik geloof je niet echt meer, die A, ik kreeg net een bericht van haar, ze zei dat je haar snel was vergeten, dat mij hetzelfde gebeurt, hoe weet die gene dat ik jou vriendinnetje bent, ik wordt echt gek!" Ze legt haar hoofd tegen mijn schouder en ik zucht zachtjes. "Ik weet het niet, Les." Zeg ik eerlijk. Misschien moet ik het aan de jongens vertellen. "Het is waarschijnlijk een geobsedeerde fan die mijn nummer heeft gevonden en een beetje te veel geschiedenis heeft gestudeerd." Ik pak haar hand en leid ons het park uit. "Laten we er nu gewoon niet aan denken, oké?" Ik geef haar een glimlach in de hoop dat, dat haar een beetje doet kalmeren. "Koffie."


    The artist is the kid that survived.

    Infelia schreef:
    Charmila Mely Donoghue

    Liam knikte instemmend, ik wilde immers niet dat hij overstuur raakte of zo. Ik wilde alleen wat plezier met hem, niets meer, niets minder. "Zullen we vanavond uit eten gaan en daarna hier een filmpje kijken?" Stelde Liam voor. Het klonk goed, ik wilde liever in de avond weggaan en dan een filmpje kijken. In de avond was het altijd rustiger - in de middag waren er altijd fans op onze hielen. "Dan mag je ook wel hier blijven slapen als je ouders dat goed vinden?" Vervolgde Liam. Ik knikte enthousiast en keek hem opnieuw aan. "Alles is goed als ik maar met mijn lieve vriend ben." Grinnikte ik. Ik vond alles maar goed, als het maar niet zoiets was als bungjee jumpen. Want dan zou ik gewoon gek worden. Mijn gedachtes dwaalden weer af en keek opnieuw naar Liam. "Het liefst wil ik zo altijd blijven zitten, maar jij moet natuurlijk ook een keer weer op tour, dus we moeten toch van dit moment genieten, niet?" Ik glimlachte zwakjes bij de gedachte dat Liam er zo niet meer kon zijn. Een nadeel van een beroemde vriend te hebben, dat was een hele grote nadeel namelijk.


    Liam Payne
    Ze knikte en keek me aan. 'Alles is goed als ik maar met mijn lieve vriend ben.' grinnikte ze en bij die woorden ontplofte een hele bom aan vlinders in mijn buik. Ik voelde gewoon hoe mijn wangen langzaamaan rood kleurde. 'Het liefst wil ik zo altijd blijven zitten, maar jij moet natuurlijk ook een keer weer op tour, dus we moeten van dit moment genieten, niet?' vroeg ze terwijl ze zwakjes glimlachte. De vlinders in mijn buik vervaagde en een treurig gevoel trok voor een paar seconden door me heen. 'Ja, je hebt gelijk babe..' kwam er zachtjes uit mijn mond en ik staarde even naar de tv voor me, waar nog steeds hetzelfde stomme Tellsell programma op was. Ja, ze had gelijk, ik moest weer weg. Ik wist nog niet wanneer, maar ik moest wel weer weg en als het voor een tour was, was het voor een lange tijd. Beroemd zijn was leuk, maar als je een vriendin had, had het ook vele nadelen. 'We moeten nu maar extra van elkaar genieten prinses.' zei ik grijnzend en ik drukte een kusje op haar voorhoofd. 'Wil je wat drinken?' vroeg ik toen ik weer rechter op ging zitten.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Harry Styles
    Ik grijns en schud even wilt mijn krullen heen en weer. 'Ik ben altijd super interessant.' Grijns ik en laat me meetrekken naar de woonkamer. Waarschijnlijk zou het inderdaad een dag van niets worden, want ik had niets op de planning staan. Of we moesten nu iets leuks bedenken. Ik duw Alivia grinnikend op de bank en plof zelf languit neer. 'Mijn haar zit altijd perfect.' Ik steek mijn neus nep beledigd in de lucht en schiet in de lach. Eerlijk. Ze bracht me op ideeën. Ik ging goed zitten en trok Alivia naar me toe en ging wild met mijn handen door haar, haar. Ik wist zeker dat ik hier niet zonder kleerscheuren vanaf kwam. Maar het zou het vast waard zijn voordat ze ook maar kon protesteren had ik mijn instagram al geopend op mijn mobiel en drukte ik een kus op haar wang terwijl ik een selfy maakte. #instamessyhair.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Leslie Cadence Shore
    'Ik weet het niet, Les' zegt hij tegen mij en hij zucht even, dan gaat hij verder 'Het is waarschijnlijk een geobsedeerde fan die mijn nummer heeft gevonden en een beetje teveel geschiedenis heeft gestudeerd'. Ik lach even snel, dan pakt Louis mijn hand en we lopen samen het park uit. 'Laten we er nu gewoon niet meer aan denken, oké?' vraagt hij dan aan mij, ik knik even en ik kijk hen even aan, dan zie ik een glimlach op zijn gezicht, dat laat mij ook gelijk glimlachen. 'Koffie' zegt Louis dan, ik kijk hem aan en vraag 'Wat is er met koffie?' en ik lach even naar hem, ik kijk even de straten door en ik denk aan die berichten van die A, ik zit er echt mee, ik wil weten wie die A is, en snel. Dan kijk ik snel naar mijn arm en zie ik dat een van mijn littekens zichtbaar is, ik schuif snel mijn armband naar beneden in de hoop dat Louis niks heeft gezien.


    That is a perfect copy of reality.

    Louis William Tomlinson

    "Wat is er met koffie?" Vraagt Leslie lachend. "Ik, uh, hoopte dat we koffie konden gaan drinken.. Of thee?" Ik kijk haar vragend aan. Ik draaide me naar haar toe en steek een lok haar achter haar oor. "Dat is beter." Ik geef haar een glimlach en denk weer aan de koffie. "Kunnen we please koffie gaan drinken?" Ik zet mijn beste puppy-oogjes op en kijk haar aan. "Je krijgt een koekje van me en alles is op mijn kosten." Voeg ik nog snel toe. Hopend dat ze ja zegt stuiter ik een beetje op en neer. "Please, please, please!"


    The artist is the kid that survived.

    Alivia 'Ali' Parker
    Zonder tegen te stribbelen laat ik me door Harry op de bank duwen. 'Mijn haar zit altijd perfect.' Hij doet een poging door beledigt zijn neus in de lucht te steken, maar schiet even later in de lach. Hij trekt me naar hem toe en gaat wild met zijn handen door mijn haren. Dit had ik niet zien aankomen dus tegen de tijd dat ik hem wilde stoppen staat er een foto op instagram met de hashtag instamessyhair. Ik haal mijn hand door mijn haren om de schade iets te beperken, maar ik zou een borstel nodig hebben om het weer helemaal goed te laten zitten. Daarbij zat ik heerlijk tegen Harry aan. Ik ging op zijn schoot zitten met mijn gezicht in zijn richting. 'Eerst noem je me saai en dan verpest je mijn haar, waarvan je ook nog eens een foto op instagram zet' zeg ik, zonder de lach van mijn gezicht te halen. 'Je vraagt gewoon om wraak.' Ik gebruik de meest effectieve manier om hem sorry te laten zeggen, kietelen. Ik zou het niet lang volhouden. Harry was sterker dan ik en zou me zo kunnen laten stoppen als hij wilt, maar het is beter dan helemaal niets. Tussen het kietelen door stop ik even. 'Hoor ik je nu lachen om mij? Misschien ben ik toch niet zo saai als jij denkt.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”