• Stuck in school - One Direction

    Een meisjesschool, The Marie Antoinette Academy en een jongensschool, The Newton Academy. De twee scholen liggen vlak buiten London gelegen, maar de leerlingen zijn zelden toegestaan om naar London te gaan. De leerlingen zijn nooit toegestaan om met jongens/meisjes in contact te komen, dat is uiterst verboden en als je dat doet, heb je een grote kans dat de raad wordt opgeroepen en je van school werd gestuurd. Op een dag mogen alle leerlingen van beiden scholen naar de stad om iets leuks te gaan doen, wel moeten ze voor achten thuis zijn. Tien leerlingen, vijf jongens en vijf meisjes, breken de regels en gaan uit. Ze worden goede vrienden en misschien wel meer...?

    Dit is zo crappy..


    Jongens
    - Louis Tomlinson AppleBottom
    - Harry Styles Sempra
    - Niall Horan Emrys
    - Zayn Malik Luminoase
    - Liam Payne Depay

    Meisjes

    - Emilie Joanne Bond Curlies
    - Abbygail Morris Cyborg
    - Mabel Sonny Puckerman Danosaur
    - Alexandra Bella-Rose Rivera Malino
    - Jade Skyler Prime HurtedHeart

    Lijstje :

    Volledige naam :
    Leeftijd :
    Geboorteplaats:
    Karakter:
    Uiterlijk :
    Verleden/Reden van toesturing naar academie :
    Extra:

    Regels :
    - Minimaal drie volle regels schrijven
    - Drie waarschuwing is out
    - 16+ is toegestaan
    - Geen Mary-Sue's en/of Gary-Stu's
    - Niemand buitensluiten
    - Alleen ik maak de nieuwe topics, tenzij anders gemeld of ik offline ben
    - Beetje ervaring in RPG [Twee topics minimaal]
    - Off-topic tussen haakjes [] // () {} etc.
    - Ruzie OCC is niet toegestaan, wel IC

    Begin :
    Iedereen maakt zich klaar om naar London te gaan, iedereen wordt opgehaald met een busje waar maximaal twintig mensen in kunnen. Je moet wel voor achten thuis zijn, anders kan je geschorst worden. (Iedereen breekt die regel dan.)

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 11:14 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn Javadd Malik

    'Gelukkig, dan schrik ik jouw tenminste af!' riep Harry. 'Geen zorgen, dat deed je al' lachte ik. Dit was werkelijk geweldig. 'En Louis is niet mijn vriendje, ijdeltuit!' riep hij nog. Mijn blik ging naar achter en grijnzend keek ik hem aan. 'Ja, joh. Daarom doen jullie ook zo klef. Het verbaasd me eerlijk gezegd dat jullie nog niet aan het neuken zijn' liet ik aan Harry weten. Wat een klein eikeltje. 'Liever een ijdeltuit dan een hoer, niet waar?' deed ik er een schepje boven op. Daarna liet ik hem weer met rust en draaide me weer recht. Zielig kind. Als hij nou maar eens wist hoe hij was. Toch moest ik toegeven, lelijk was ie niet en redelijk gespierd. Maar als het om zijn hersens ging waren die ter grootte van een pinda. Ik was blijven zitten omdat ik nooit oplette, dom was ik zeker niet. Alhoewel slim ook niet het juiste woord was.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 20:39 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Alexandra Bella-Rose Rivera

    'Het joch dat nog altijd vindt dat hij te weinig aandacht krijgt' zegt Zayn en ik knik. "Gelukkig, dan schrik ik jouw tenminste af!" roept Curly en ik rol weer met mijn ogen. 'Jij mij afschrikken? Ha, laat me niet lachen. Ik heb wel betere creeps gezien dan jij.' snauw ik. "En Louis is mijn vriendje niet, ijdeltuit!" roept hij naar Zayn. 'Nee, dat kan je zien.' mompel ik tegen Zayn. Tja, ik had nou eenmaal overal een weerwoord op. Ik haal een hand door mijn blonde lokken en begin het te vlechten. Even later hangt er een lange vlecht over mijn schouden en ik kijk weer naar Zayn..


    El Diablo.

    Emilie Joanne Bond

    Ik keek Mabel fronsend aan. "Ik ga sowieso proberen te ontsnappen, eerst ga ik uit, ik heb gewoon wat vrijheid nodig." Zuchtte ik en haalde mijn hand door mijn blonde haren. "Je kan in een hotel verblijven..? Ik weet niet zeker of ik wel familie in London heb." Geld genoeg had ik zeker en een poging wagen om te ontsnappen ging ik niet mislopen. De academie was streng, maar dat kon me niets schelen. Ik keek Mabel weer aan toen ze het over pillen had en knikte. "Ik heb pillen, maar ze werken niet op het moment, helaas." Ik deed mijn schoudertas goed en stapte de bus, ik plofte neer bij een bankje dichtbij het raam. Aan de overkant van een jongen met krullen en een andere jongen, ze leken heel close en ik had even het gevoel dat ze homo waren, maar daar was de krullebol iets te knap voor. Die andere leek me vriendelijk en hyperactief. De krullebol en een andere jongen met ravenzwart haar hadden een vage discussie. Ik hoorde zo af en toe de woorden slet, hoer en neuken vallen. Om eerlijk te zijn moest ik er eigenlijk om lachen, het was best hilarisch. Ik snapte nog steeds niet waarom ze ons in één bus hadden gedaan. Bezuinigingen? Nah. Ik keek weer naar de krullebol en had zo de neiging om zijn haar te gaan stijlen, dat zou er echt grappig uitzien. Ik keek weer rond en mijn blik viel op een meisje die ik herkende als Jade en een blonde jongen. Ik moest toegeven dat niemand hier lelijk was. Dan was er ook nog een jongen met bruin haar en een schattig gezichtje. Awh.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Emrys schreef:
    Niall James Horan.

    'Nou ik zing nog wel. Gewoon niet meer voor mensen. Ik voel me dan altijd zo bekeken en ongemakkelijk.' ze trok de mouwen van haar trui verder naar beneden. 'Zonde. Zoals je erover praat klinkt het alsof je het echt van zingen houdt. Maar ik kan natuurlijk niet zeggen wat je moet doen is het wel?' ik keek weer om me heen naar de mensen die in de bus zaten. Jade was degene hier die ik tot nu toe het beste kende ook al had ik haar vandaag pas ontmoet had. Alle meisjes die hier zaten had ik nog nooit eerder gezien en de meesten jongens had ik natuurlijk wel gezien maar behalve soms een beleefde begroeting had ik nooit met ze gepraat. Ik vroeg me af wat iedereen zou gaan doen in Londen. Harry zou waarschijnlijk echt iemand op gaan zoeken als ik de verhalen over hem moest geloven en gezien Louis nu op zijn schoot zat en je ze bijna niet uit elkaar zou krijgen zou hij waarschijnlijk meegaan. Alle andere jongens zouden waarschijnlijk door de stad gaan lopen en alcohol drinken, gezien dat ook verboden was op Newton. En de meiden waarschijnlijk hetzelfde als de jongens alleen dan ook nog in en uit lopen bij kledingwinkels. Ik zou proberen het alleen bij het door de stad lopen te houden. Ik had mijn vader een soort van beloofd niet meer te drinken zolang ik hier zat en liever ook niet langer en veel had ik niet nodig. Behalve misschien een Ipod zodat ik muziek zou hebben om naar te luisteren maar dan moest ik wel kijken of er nog geld op mijn rekening zou staan. Ik zag mijn moeder er nog wel voor aan om al mijn geld van de rekening af te halen nu ik hier zat.


    Jade Skyler Prime
    'Zonde. Zoals je erover praat klinkt het alsof je het echt van zingen houdt. Maar ik kan natuurlijk niet zeggen wat je moet doen is het wel?' Zegt hij. Ik schud mijn hoofd. 'De laatste tijd kan niemand meer zeggen wat ik doe. Ik ben weer mezelf waar ik vrij trots op ben.' Zeg ik Met een kleine glimlach. Hij keek om zich heen en ik voel mijn telefoon vibreren in mijn zak. Ik kijk in de bus, maar zie geen leraren dus ik pak mijn mobiel aangezien je die niet mee mag nemen.

    from: Brandon

    Je geloofd dit nooit, maar ik mag terug naar Engeland!! Ze geven me vrij tot ik weer uitgezonden word. Jou school is nogal lastig dus zou je kunnen spijbelen. Je wilt toch wel je big bro zien?

    Xx B

    Ik glimlach bij het berichtje en tik fanatiek terug.

    To: Brandon

    Ik kan niet wachten. Ik ben blij dat je veilig en zonder wonden terug keerd. Brandon voor jou zou ik een hele maand spijbelen als het moest.
    Xxx

    Dat betekende veel aangezien ik nooit een les miste of mijn huiswerk vergat. Ik zie dat Niall niet naar me kijkt en schuif mijn mouw een stukje naar beneden. Ik voel over het stukje witte huid. Mijn litteken. Het is als een bobbel op mijn huid. Een bobbel lijn. Ik zucht en doe mijn mouw weer helemaal naar beneden zodat je de paar littekens die je kon zien niet meer kon zien.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Mabel Sonny Puckerman
    ik lachte schamper. 'Niet iedereen heeft het geld om de rest van het schooljaar in een hotel door te brengen. Daarbij moet je dan met pin of creditcard betalen en ben je zo te achterhalen, waar je zit en zit je zo weer op school.' Bitste ik iets. Het was niet helemaal gemeen bedoelt, maar Ik kon er niet tegen als mensen daar over opschepten. Ik had altijd hard moeten werken als ik iets wilde hebben, maar aangezien ik nu niet werkte en ik nou niet zo belachelijke veel geld op mijn bankrekening had staan, moest ik er zuinig mee doen. Mijn vaders gunde me van alles, maar hadden het nu eenmaal niet zo breed met al die kinderen. ik sla mijn haar over mijn schouders en besluit toch naast Emilie te gaan zitten in de bus. wetend dat ik anders helemaal in mijn eentje moest gaan vertoeven. ik zetten mijn tas op mijn schoot. verveelt speelde ik met mijn eigen vingers terwijl mijn ogen gleden over de twee jongens die voor ons zaten. het gesprek kreeg ik niet mee, maar het intreseerde me ook maar weinig. ik vouwde mijn benen op in kleermakerszit en trok mijn tas open, maar ik een pakje kauwgom uithaalde. ik stopte er blokje roze bubblegum in mijn mond, om de smaak van rook uit mijn smaakpupilleen te krijgen en blies een bel.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (Infelia goes back to Curlies!)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis William Tomlinson

    "Sorry Lou." Mompelt Harry, met een zuchtje leun ik op de armleuning. Daar gaat een fijne dag, nu gaat Harry weer de hele dag lopen mokken over dit. Zachtjes haal ik mijn hand door mijn haar en kijk eens rond me heen, de meeste mensen zaten per twee, wat zijn we toch weer een kleuterschool, de meeste meisjes zagen er best knap uit, ik had al een tijdje geen meisjes meer gezien. De laatste keer dat Lottie langs kwam was al een jaar geleden, wat veel te lang is als je het mij vraagt. Met een zucht haal ik mijn iPhone boven, meteen open ik mijn foto galerie en ga naar de map 'Familie' de eerste foto in de map is een foto van mijn moeder, vader en mezelf. Natuurlijk, ik mis hun wel, hoe zou het met ze zijn, ze hebben me niet meer gebeld sinds ik hier op school ben gekomen, zouden ze kwaad op me zijn? Met een frons slide ik naar de volgende foto.


    The artist is the kid that survived.

    Emilie Joanne Bond

    Ik haalde mijn schouders op en keek Mabel aan. De rede dat ik naar deze academie werd gestuurd is omdat ik te verwend was. Niet mijn probleem. Ik glimlachte kort, ik wilde een jongen aan de haak krijgen, maar niet gelijk in bed. Zo'n iemand was ik ook weer niet. Ik wilde gewoon lol in een club en dronken worden. Oké, ja ik ben pas zeventien, maar dat kon me niets schelen. Ze gaan me toch ouder schatten. Hopelijk. ''Wanneer gaat die bus rijden?'' klaagde ik. Ik trippelde ongeduldig op mijn voeten. ''Wat ben jij van plan te doen in London?'' vroeg ik aan Mabel. De bus begon te rijden waarna ik een opgeluchte zucht liet horen. Eindelijk. London. Vrijheid. Misschien nog een ontsnapping wagen. Dan ben ik klaar. Ik begon wat te spelen met mijn tas en haalde mijn mobiel eruit. Hier waren toch geen leraren, mijn dode BlackBerry had ik ingeleverd.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall James Horan

    'De laatste tijd kan niemand meer zeggen wat ik doe. Ik ben weer mezelf waar ik vrij trots op ben.' 'Dat is ook iets om trots op te zijn.' was ik zelf al daar gekomen dat niemand mij kon zeggen wat ik moest doen. Ooit was dat wel geweest maar de laatste paar jaren was dat ver te zoeken.
    'Ja, joh. Daarom doen jullie ook zo klef. Het verbaasd me eerlijk gezegd dat jullie nog niet aan het neuken zijn' ze gingen steeds verder. 'Doe eens rustig! Er zijn hier nog meer mensen daarom zijn ze nog niet aan het neuken oké?' het schoot eruit voor ik er erg in had. Misschien niet erg slim gezien ik tegen beide jongens een niet zo hele aardige opmerking maakte.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    tinychat


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    tinychat

    [Oeh leuk er is alleen niemand D:]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    (...)
    [Oeh leuk er is alleen niemand D:]


    | ah, omdat ik op me ipad zit moet ik per sé de app downloaden, maar die kost geld, lol |

    Sempra schreef:
    (...)

    | ah, omdat ik op me ipad zit moet ik per sé de app downloaden, maar die kost geld, lol |


    [Ik ben er nu. Ik had m al gedownload, maar toen weer verwijderd. XD Ik kan 'm nu wel gratis downloaden.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [nu ben ik weer terug en is iedereen weg D;]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Sempra schreef:
    (...)

    | ah, omdat ik op me ipad zit moet ik per sé de app downloaden, maar die kost geld, lol |

    [Kom op je computer?]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."