• Stuck in school - One Direction

    Een meisjesschool, The Marie Antoinette Academy en een jongensschool, The Newton Academy. De twee scholen liggen vlak buiten London gelegen, maar de leerlingen zijn zelden toegestaan om naar London te gaan. De leerlingen zijn nooit toegestaan om met jongens/meisjes in contact te komen, dat is uiterst verboden en als je dat doet, heb je een grote kans dat de raad wordt opgeroepen en je van school werd gestuurd. Op een dag mogen alle leerlingen van beiden scholen naar de stad om iets leuks te gaan doen, wel moeten ze voor achten thuis zijn. Tien leerlingen, vijf jongens en vijf meisjes, breken de regels en gaan uit. Ze worden goede vrienden en misschien wel meer...?

    Dit is zo crappy..


    Jongens
    - Louis Tomlinson AppleBottom
    - Harry Styles Sempra
    - Niall Horan Emrys
    - Zayn Malik Luminoase
    - Liam Payne Depay

    Meisjes

    - Emilie Joanne Bond Curlies
    - Abbygail Morris Cyborg
    - Mabel Sonny Puckerman Danosaur
    - Alexandra Bella-Rose Rivera Malino
    - Jade Skyler Prime HurtedHeart

    Lijstje :

    Volledige naam :
    Leeftijd :
    Geboorteplaats:
    Karakter:
    Uiterlijk :
    Verleden/Reden van toesturing naar academie :
    Extra:

    Regels :
    - Minimaal drie volle regels schrijven
    - Drie waarschuwing is out
    - 16+ is toegestaan
    - Geen Mary-Sue's en/of Gary-Stu's
    - Niemand buitensluiten
    - Alleen ik maak de nieuwe topics, tenzij anders gemeld of ik offline ben
    - Beetje ervaring in RPG [Twee topics minimaal]
    - Off-topic tussen haakjes [] // () {} etc.
    - Ruzie OCC is niet toegestaan, wel IC

    Begin :
    Iedereen maakt zich klaar om naar London te gaan, iedereen wordt opgehaald met een busje waar maximaal twintig mensen in kunnen. Je moet wel voor achten thuis zijn, anders kan je geschorst worden. (Iedereen breekt die regel dan.)

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 11:14 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    | Sorry, ik kan het kletstopic niet vinden, of hebben we die niet, lol. In ieder geval HARRY WAS ZO CUTE VROEGER. |

    Alexandra Bella-Rose Rivera

    Ik zag hem een wenkbrauw optrekken nadat ik over gevechten was begonnen en ik lach kort. 'Wat? Het is toch niet mijn schuld dat dat wijf zo'n slechte balans had datze van de trap viel?' zeg ik onschuldig en even later vormen mijn lippen zich in een brede grijns. 'Geen zorgen, ik ben geen moordenaar hoor. Ze kwam er vanaf met wat gebroken botten.' zeg ik alsof het heel gewoon is. Ik had zo'n idee dat hij het ook niet heel erg vond, dus ik mocht hem wel. 'Dat vraag ik me nou ook af. Hoe sneller we weggaan, hoe minder last we van ze krijgen' stemde hij even later met me in. 'Heb jij trouwens tattoos, piercings of wat dan ook?' vroeg hij nieuwsgierig en ik knik. Ik laat de tattoo op mijn schouder zien, ''Dreams are Reality" staat er. Mijn oma zei het altijd, de enige die altijd in me is blijven geloven. Dat ik niet zo'n "straatmeisje" zou worden en mijn dromen zou waarmaken. 'Ik heb ook nog een roos op mijn enkel staan, en nog wat sterretjes op mijn onderarm.' glimlach ik. 'En natuurlijk mijn navelpiercing.' lach ik en rits mijn jasje open. Het topje wat ik aanhad kwam net boven mijn navel, dus de piercing zag je makkelijk. Na een tijdje rits ik mijn jasje weer dicht en kijk hem aan. 'En jij? Vertel eens.' grijns ik...


    El Diablo.

    Zayn Javadd Malik

    Ik bestudeerde aandachtig en benieuwd de tattoo met Dreams are reality erop. Het was in mooie letters geschreven en gelijk vroeg ik me af waar het voor stond. Misschien kon ik het maar beter niet vragen want er zat zeker een verhaal achter, en of ie positief of negatief was wist ik niet. 'Hij is mooi, een mooie tekst' complimenteerde ik haar. 'Ik heb ook nog een roos op mijn enkel staan, en nog wat sterretjes op mijn onderarm' glimlachte Alexandra. Gelijk schoot mijn blik naar haar onderarm. Normaal hield ik niet zo van zulke tattoos bij mensen, alleen het hoorde gewoon bij Alexandra. 'En natuurlijk mijn navelpiercing' lachte ze, wanneer ze haar topje open ritste en de navelpiercing tevoorschijn kwam. 'Ook erg mooi' zei ik gemeend. Als meisjes een strakke buik hadden stond een navelpiercing heel mooi, naar mijn mening. 'En jij? Vertel eens' grijnsde ze toen ze haar jasje weer dichtdeed. 'Heb je even?' grinnikte ik. Als eerste strekte ik mijn twee armen naar voren. Alle tattoos op mijn armen werden zichtbaar. Mijn hele rechter onderarm was vol getatoeëerd, op mijn linkerarm stond er maar èèn en er was er ook nog èèn te vinden vlakbij mijn hand. Na even zo gezeten te hebben, keerde ik mijn rug naar Alexandra toe zodat je de tattoo in mijn nek kon zien. Daarna ging ik weer terug zitten en keek haar weer aan. 'Ook heb ik er nog een paar bij mijn schouder en eentje naast mijn heup' vertelde ik. 'De oorbellen kan je niet echt piercings noemen' glimlachte ik.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 1:06 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Alexandra Bella-Rose Rivera

    'Hij is mooi, een mooie tekst' complimenteerde hij me en ik kijk hem glimlachend aan. 'Thanks, mijn oma zei het altijd.' zeg ik. 'Ook erg mooi' zei hij over mijn navelpiercing, 'En weer bedankt.' lach ik en haal kort een hand door mijn blonde lokken. 'Heb je even?' grinnikt hij als ik naar zijn tattoo's en piercings heb gevraagd. Ik knik lachend, 'natuurlijk.' grijns ik. Ik kijk naar zijn armen die hij uitsteekt en laat mijn blik erover glijden. Ik knik goedkeurend, 'nice.' grijns ik. Normaal heb ik het helemaal niet op die "sleeves", maar bij Zayn... Het paste gewoon bij hem, I don't know... Al snel keek ik naar een tattoo in zijn nek, 'wow, die is ook mooi.' zeg ik bewonderend. Ook heb ik er nog een paar bij mijn schouder en eentje naast mijn heup. De oorbellen kan je niet echt piercings noemen' vertelde hij glimlachend. Ik knik. 'Als je oorbellen piercings kon noemen heb ik in mijn hele leven.... acht gehad.' lach ik. 'Ik had vroeger ook nog snake bites, een neuspiercing, en in beide wangen.' leg ik grijnzend uit..


    El Diablo.

    [Ben ik me net toch eventjes heel erg ziek geworden]
    Louis William Tomlinson

    "Zullen we als we in Londen zijn als eerst naar de kroeg en dan, naja je weet wel." Harry wiebelt met zijn wenkbrauw en lachend schud ik mijn hoofd. "Sure, Curly, zolang je me niet te veel bedriegt." Grap ik dan, ik haal mijn hand door zijn haar en geef hem een knipoog. Wel bedriegt, ik weet niet precies hoe het zit tussen mij en Harry, goede vrienden, toch? Ja, natuurlijk, Harry houdt van meisjes, veel meisjes en al zeker wanneer het hele mooie meisjes zijn. Ikzelf vind beiden wel eens kunnen. Ik weet niet zeker welke kant ik het leukste vind maar, dat vind ik nog wel uit. Als ik iemand leuk vind, vind ik die iemand leuk, zo is dat nu eenmaal. Ik kijk uit het raam, niet veel te zien eigenlijk. "Is het leven niet prachtig?" Roep ik dan maar door de hele bus. Wat een stille boel hier.


    The artist is the kid that survived.

    Zayn Javadd Malik

    'Nice' grijnsde Alexandra op mijn tattoos. 'Wow die is ook mooi' bewonderde ze de tattoo in mijn nek. 'Thanks' glimlachte ik. Als je oorbellen piercings kon noemen heb ik in mijn hele leven.... acht gehad' lachte ze. 'Ik had vroeger ook nog snake bites, een neuspiercing, en in beide wangen' vertelde ze. 'Snake bites? Awesome' Piercings vond ik altijd wel mooi, maakte niet uit wat voor. Maar de mooiste waren toch echt snake bites, dat moest ik toegeven. Het zou Alexandra echt goed staan, maar ze was ook mooi zonder. Als ik het hard op zou zeggen zou ze het waarschijnlijk verkeerd opvatten. Je kon het niet eens flirten noemen en in die richting bedoelde ik het absoluut niet. Ik flirtte haast nooit. Want de "ware" zou wel naar me toekomen. Alhoewel ik dat hele liefdesgedoe negens voor nodig vond. Ik had wel wat beters te doen dan zitten kleffen. Ik had het al een paar keer meegemaakt, en al die drama wil ik niet nog eens. Mijn ogen gingen even naar Harry. Op de academie had ik hem wel vaak gezien, hij was populair. Alleen ik weet niet wat het was, maar ik mocht hem niet. Misschien dat ie gewoon zo'n joch was die niemand echt zag staan behalve zijn populaire vriendjes en meisjes. Na mijn gedachten keek ik weer op naar Alexandra. Als zij wat zou vragen zou ik gelijk antwoorden, terwijl ik dacht dat ik niet zo heel interessant was. Er kon dus gemakkelijk een stilte vallen.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 1:44 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Alexandra Bella-Rose Rivera

    Snake bites? Awesome' zei hij en ik knik lichtjes. 'Ik heb ze geloof ik maar een jaar in gehad, toen werd ik ze zat.' lach ik. 'Ik heb er soms wel spijt van dat ik die in mijn wangen heb laten dicht groeien... Maar ook weer niet, echt raar.' zeg ik grinnikend. Mijn blik gleed weer even naar de jongen met de krullen, en ik schud mijn hoofd even. Ik weet al meteen wat voor type dat was, zo iemand die denkt dat hij iedereen kan krijgen. Maar dan ben ik er natuurlijk nog, en ik mmoet natuurlijk even laten zien dat het niet zo is... Ik kijk weer naar Zayn en neem nog een trek van mijn sigaret. Ik gooi hem vervolgens op de grond en trap hem uit. Ik blaas de rook uit en kijk naar Zayn. 'En... Ben jij ook zo'n flirt als curly daar?' vraag ik en geef een knikje in zijn richting..


    El Diablo.

    Zayn Javadd Malik

    'Ik heb ze geloof ik maar een jaar in gehad, toen werd ik ze zat' lachte ze. Begrijpelijk knikte ik. Ik snapte het wel, als je nou eenmaal iets hebt wil je al snel iets nieuws en is dat andere vervaagd. Ik heb er soms wel spijt van dat ik die in mijn wangen heb laten dicht groeien... Maar ook weer niet, echt raar' grinnikte ze. 'Tja, je vond ze mooi maar ze waren niet bepaald speciaal, of wel soms?' glimlachte ik. Na even gooide Alexandra haar sigaret op de grond en die van mij was ook al een heel stuk verder. Nog even snel nam ik de laatste trek van mijn sigaret en net zoals Alexandra gooide ik hem op de grond om er vervolgens op te trappen zodat ie uit ging. 'En... Ben jij ook zo'n flirt als curly daar?' vroeg ze toen ze een knikje richting Harry gaf. Lachend keek ik haar aan. 'Gelukkig niet' lachte ik. Met mijn ogen gericht op Harry begon ik te praten. 'Ik ben namelijk niet populair vanwege ik seks heb met de eerste, beste slet die ik kan vinden en dan helemaal trots kan vertellen dat ik een meisje heb geneukt. Dat is gewoon zielig. Arm ding, hij denkt dat ie heel wat is. Ik heb erge medelijden' sprak ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Alexandra Bella-Rose Rivera

    'Tja, je vond ze mooi maar ze waren niet bepaald speciaal, of wel soms?' glimlachte hij en ik schud mijn hoofd. 'Toen ik ze eenmaal had vond ik te niet meer bijzonder.' geef ik lachend toe. 'Gelukkig niet' lachte hij na de vraag over curly. Ik zag dat hij naar Harry keek toen hij begon te praten. 'Ik ben namelijk niet populair vanwege ik seks heb met de eerste, beste slet die ik kan vinden en dan helemaal trots kan vertellen dat ik een meisje heb geneukt. Dat is gewoon zielig. Arm ding, hij denkt dat ie heel wat is. Ik heb erge medelijden' sprak hij en ik knik. 'Hmh, en nu zijn dus mijn vermoedens bevestigd. Ik had al zo'n idee dat het zo'n type was.' zeg ik. 'Maargoed, als hij denkt dat hij me in bed kan krijgen kunnen we denk ik nog wel lachen.' grijns ik...


    El Diablo.

    Zayn Javadd Malik

    'Hmh, en nu zijn mijn vermoedens bevestigd. Ik had al zo'n idee dat het zo'n type was' knikte Alexandra. 'Maargoed, als hij denkt dat hij me in bed kan krijgen kunnen we denk ik nog wel lachen' grijnsde ze. 'Hij probeert met zoveel mogelijk meisjes naar bed te gaan. Maar diegene die echt instemmen zijn meestal barbiepoppen die het leuk vinden om een hoer te zijn. Dus ik wil wel eens zien hoe Harry probeert om jou in bed te krijgen, want ik ben er honderd procent zeker van dat -dat niet gaat gebeuren' grinnikte ik. Al zou Harry zijn best doen, na een paar minuten naast Alexandra te zitten weet je dat het onmogelijk is. 'Ben benieuwd hoe ie het gaat aanpakken' mompelde ik grijnzend. Hopelijk zou het nogal ongemakkelijk voor hem worden. Daar zou ik echt van kunnen genieten. Nogmaals ging mijn blik naar de jongere krullenbol. 'Zijn tattoos' begon ik terwijl ik weer naar Alexandra keek. 'Verschrikkelijk, gewoon. De meest nutteloze en domme dingen op z'n arm' lachte ik zachtjes. Nu zat ik Harry belachelijk te maken maar dat mocht ook wel. Als je zag wat die jongen met meisjes deed. Hij behandelde ze als een oud stuk vuil, om ze vervolgens weer op straat te gooien. Langzaam kreeg ik de neiging om naar hem toe te gaan en hem een klap in zijn gezicht te verkopen. Nee, zo onbeschoft was ik niet. Als ik hem ging meppen vroeg ik eerst wel vriendelijk of ie wist waar ie mee bezig was. 'Maar goed, we waren bij Harry. Dat joch is niet helemaal goed in z'n hoofd' zei ik maar, uit mijn dagdroom opgewekt.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 3:47 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Alexandra Bella-Rose Rivera

    'Hij probeert met zoveel mogelijk meisjes naar bed te gaan. Maar diegene die echt instemmen zijn meestal barbiepoppen die het leuk vinden om een hoer te zijn. Dus ik wil wel eens zien hoe Harry probeert om jou in bed te krijgen, want ik ben er honderd procent zeker van dat -dat niet gaat gebeuren' grinnikte hij en ik schud mijn hoofd grijnzend. 'Gaat niet gebeuren, en al helemaal niet omdat het bij hem een wedstrijdje is.' grijns ik. 'Ben benieuwd hoe ie het gaat aanpakken' mompelt Zayn met een grijns en ik knik instemmend. 'Ik ben benieuwd.' lach ik. 'Zijn tattoos' begon Zayn en ik maak mijn blik los van curly, die blijkbaar Harry heet. 'Verschrikkelijk, gewoon. De meest nutteloze en domme dingen op z'n arm' lachte hij zacht en ik grinnik even. 'Nu je het zo zegt.' mompel ik. 'Maar goed, we waren bij Harry. Dat joch is niet helemaal goed in z'n hoofd' zei hij en ik maak een instemmend geluidje. 'Het is dat ik nog een beetje manieren heb, anders was ik nu naar hem toe gelopen en dan kon hij een schop verwachten.' grijns ik..


    El Diablo.

    Zayn Javadd Malik

    'Het is nog dat ik een beetje manieren heb, anders was ik nu naar hem toegelopen en dan kon hij een schop verwachten' grijnsde ze. 'Doe wat je niet laten kan' grijnsde ik terug. Met alle liefde zou ik met haar meedoen. Met alle liefde. 'Zo komen we nooit in Londen aan' klaagde ik vanwege de bus. Steeds raakte ik meer ongeduldiger en zou het liefst de bus uitlopen om gewoon naar Londen te voet gaan. Als we zouden aankomen zou ik gelijk een doosje sigaretten gaan halen, want de ander klagen op de academie. En een aansteker zou ook wel handig zijn. Opnieuw in gedachten keek ik naar buiten.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Alexandra Bella-Rose Rivera

    'Doe wat je niet laten kan' grijnsde hij terug en ik lach even. 'Ach, ik zorg wel dat er een klein ongelukje gebeurt in Londen.' grijns ik sluw. Ach ja, ze weten hoe ik ben. Een lief meisje met een sluwe kant... 'Zo komen we nooit in Londen aan' hoor ik Zayn klagen en ik grinnik kort. Ik zag hoe ongeduldig hij werd en grijnzend pakte ik mijn sigaretten weer. 'Chillex Zaynie.' grinnik ik en gooi het pakje met de sigaretten en de aansteker op zijn schoot. 'Zayn, have a sigarette.' grijns ik. Wat? Ik moest even denken aan die snickers reclame......


    El Diablo.

    [Gehenna = Cyborg]


    26 - 02 - '16

    Zayn Javadd Malik

    'Chillex Zaynie' grinnikte Alexandra. Nors keek ik haar aan. Als iemand me Zaynie noemde of iets in die richting, veranderde mijn vrolijke stemming meestal. Alleen moest ik wel heel goed gehumeurd zijn om dat aan te horen. Alexandra gooide het doosje sigaretten en de aansteker op mijn schoot waarbij ik haar met opgetrokken wenkbrauwen aankeek. 'Zayn, have a sigarette' Een grinnik verliet mijn mond doordat het op de snickers reclame gedoeld was. De norse uitdrukking die er enkel drie seconden stond was alweer verdwenen en lachend keek ik Alexandra aan. Ik pakte het doosje en de aansteker om die terug te gooien op haar schoot. 'Nee, bedankt' lachte ik. 'Zo snel achter elkaar hoeft ook weer niet' grijnsde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."