• Stuck in school - One Direction

    Een meisjesschool, The Marie Antoinette Academy en een jongensschool, The Newton Academy. De twee scholen liggen vlak buiten London gelegen, maar de leerlingen zijn zelden toegestaan om naar London te gaan. De leerlingen zijn nooit toegestaan om met jongens/meisjes in contact te komen, dat is uiterst verboden en als je dat doet, heb je een grote kans dat de raad wordt opgeroepen en je van school werd gestuurd. Op een dag mogen alle leerlingen van beiden scholen naar de stad om iets leuks te gaan doen, wel moeten ze voor achten thuis zijn. Tien leerlingen, vijf jongens en vijf meisjes, breken de regels en gaan uit. Ze worden goede vrienden en misschien wel meer...?

    Dit is zo crappy..


    Jongens
    - Louis Tomlinson AppleBottom
    - Harry Styles Sempra
    - Niall Horan Emrys
    - Zayn Malik Luminoase
    - Liam Payne Depay

    Meisjes

    - Emilie Joanne Bond Curlies
    - Abbygail Morris Cyborg
    - Mabel Sonny Puckerman Danosaur
    - Alexandra Bella-Rose Rivera Malino
    - Jade Skyler Prime HurtedHeart

    Lijstje :

    Volledige naam :
    Leeftijd :
    Geboorteplaats:
    Karakter:
    Uiterlijk :
    Verleden/Reden van toesturing naar academie :
    Extra:

    Regels :
    - Minimaal drie volle regels schrijven
    - Drie waarschuwing is out
    - 16+ is toegestaan
    - Geen Mary-Sue's en/of Gary-Stu's
    - Niemand buitensluiten
    - Alleen ik maak de nieuwe topics, tenzij anders gemeld of ik offline ben
    - Beetje ervaring in RPG [Twee topics minimaal]
    - Off-topic tussen haakjes [] // () {} etc.
    - Ruzie OCC is niet toegestaan, wel IC

    Begin :
    Iedereen maakt zich klaar om naar London te gaan, iedereen wordt opgehaald met een busje waar maximaal twintig mensen in kunnen. Je moet wel voor achten thuis zijn, anders kan je geschorst worden. (Iedereen breekt die regel dan.)

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 11:14 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [mabel is er ook nog hoor...]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (Het spijt me, ik raak zelf de draad nogal kwijt. Dus ik ga even naar Mabel toe ;3 )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis William Tomlinson

    "Uh ja ik had het tegen Niall, die blonde jongen." Mompelt Harry, hij heeft een grijns op zijn gezicht en kijkt richting, ik volg zijn blik, Niall, ik geef hem een glimlach. "Heb je het tegen mij?" Vraagt Niall, Harry laat een lach uit. "Haz.." Mompel ik en ik bedek mijn oor nog maar eens, yep, ik ben waarschijnlijk doof na vandaag. "Ja, kom bij ons zitten." Zegt hij ik kijk op naar hem, wat? "Dat vindt je toch wel goed hé?" Hij zet zijn puppy-oogjes op en kijkt me aan. "Uh, ja tuurlijk. Geweldig." Ik geef hem een glimlach en zit wat rechter. Niall. Oké. "Ik weet niet of je het ziet maar het zit daar nogal vol. En die bankjes zijn voor zover ik weet toch nog steeds maar voor twee personen." Hoor ik Niall dan zeggen. "Maar toch bedankt voor het aanbod Harry, tenminste je heet Harry toch?" Voegt hij er nog snel aan toe. Ik lach zachtjes. "Je kan er gerust bij komen zitten hoor, ik kan gerust op Haz's schoot gaan zitten." Ik geef hem een glimlach en kijk op naar Harry. "Toch?"


    The artist is the kid that survived.

    Alexandra Bella-Rose Rivera

    Ik pak mijn tas van de grond en zet hem neer op mijn schoot. Mijn ene been trek ik een beetje op, maar mijn andere blijft rustig liggen. Ik ga met mijn hand door mijn tas en heb al snel het kleine pakje te pakken. Sigaretten. Snel zoek ik verder, maar vind de aansteker niet. Een diepe zucht verlaat mijn lippen. Ik kijk snel om me heen en mijn blik blijft hangen op een jongen. Een kleine grijns ontstaat op mijn lippen. Ik sta op en hang mijn tas om mijn schouder. Ik loop naar hem toe en plof nonchalant naast hem. 'Hey, heb jij een aansteker voor me?' vraag ik en hou het volle pakje sigaretten een stukje omhoog...


    El Diablo.

    Emilie Joanne Bond

    Ik zuchtte even toen ik doorhad dat we samen met de jongens van Newton in één bus moesten. Wat fijn toch. Vroeger was ik dan ook nogal populair en lagen alle jongens aan mijn voeten, nu ik het zo zei - klonk dat nogal egoïstisch. Ach ja. Ik stapte de bus in en zocht naar een plek. Iedereen zat bij iemand die hij of zij wel aardig vond, tenminste zo zag het eruit. Ik veranderde van gedachten en liep weer naar buiten, normaal was ik niet zo verlegen - ik ben altijd wel hyperactief en spontaan, behalve vandaag dus blijkbaar. Ik liep naar een meisje die buiten stond te roken - persoonlijk haatte ik roken, maar een leven zonder kansen is toch een leven niet geleefd? Ik glimlachte vriendelijk naar het meisje. "Mabel! Wat leuk je te zien! Ik kan niet wachten op London, jij?" Glimlachte ik. De school had me veranderd. Van een arrogante zak naar een poeslief meisje waar ik zelf nog van moest kotsen. Ik rolde even mijn ogen en probeerde wát arrogant te doen, ik haatte mijn nieuwe ik. Ik wilde mezelf weer zijn, geen robot die is gecreeërd door deze mensen van de stomme academie. "Let alsjeblieft niet op mijn stemmingswisselingen, komt allemaal door de school. Deels dan." Bromde ik, maar keek haar wel vriendelijk aan. Ik vervloekte mezelf.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 23:24 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Jade Skyler Prime
    'Ik weet niet of je het ziet maar het zit daar nogal vol. En die bankjes zijn voor zover ik weet toch nog steeds maar voor twee personen.' Zegt de jongen die Niall heette tegen harry. Kijk goed en er is inderdaad geen plek meer behalve naar mij. Oke Jade zeg dat hij naast jou kan zitten. Kom op kruip uit je damn schelp. Praat aangezien niemand je kent. Ik adem in en uit en kijk naar Niall. 'Als je wilt kan je wel naast mij zitten.' Zeg ik vriendelijk tegen hem. Ik glimlach verlegen en recht zitten. Ik leg mijn tas op de grond neer onder mijn stoel zodat de jongen Niall zou kunnen zitten. Ik ga door met het nu dus gezicht van Harry aangezien hij perfect moest lijken het een zwart wit foto moest zijn. Ik zucht en kijk nog is kort naar harry en verbeter zijn krullen en zijn moedervlekken.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [kennen de meiden elkaar nog niet dan? Dat leek me namelijk wel, aangezien ze samen op een internaat zitten.. ;x]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Javadd Malik

    Net toen ik geconcentreerd naar buiten keek, kwam er een blond meisje naast me zitten. Ik trok één wenkbrauw op toen ze me aansprak. 'Hey, heb jij een aansteker voor me?' vroeg ze. Haar volle pakje hield ze omhoog, waarbij ik er even jaloers naar keek. 'Nee, sorry' begon ik, nog altijd een beetje schor vanwege dat ik letterlijk net uit bed kwam. 'Mijn pakje ben ik vergeten en daar zit de aansteker nog in' mompelde ik. Als ik zo even rondkeek leek het alsof niet echt iemand anders rookte. Alhoewel ik het ook goed mis kon hebben en de helft wél rookte. 'Dat word dan wachten tot we in Londen zijn. Zoveel verdomde minuten' zuchtte ik. Altijd als ik uit bed kwam had ik de behoefte aan een sigaret, en wel meteen. Ik keek het meisje even aan en besloot me maar voor te stellen. 'Zayn Malik' knikte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Aangepast.)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Steeds meer mensen stapte de bus in en ook ik besloot in te stappen. Overal vormde zich al groepjes en ik had weinig zin om me daarin te mengen. Ik praatte graag met mensen en ik maakte snel vrienden, maar ik had liever dat ze naar mij toe kwamen dan dat ik er veel moeite voor moest doen. Ik liep naar achterin de bus en ging op een lege plek zitten. Ik pakte al snel mijn oordopjes uit mijn tas en plugde ze in in mijn iPod. Zuchtend zette ik een random liedje op. Ik had mijn muziek altijd op shuffle, ik hield van verrassingen. Ik grinnikte om mijn eigen gedachtes en zakte langzaam achterover in de stoel. Ik keek een beetje uit het raam en vroeg me af wanneer we gingen vertrekken..


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Alexandra Bella-Rose Rivera

    Ik zag hem jaloers naar het pakje kijken en ik grinnik even zacht. 'Nee, sorry. Mijn pakje ben ik vergeten en daar zit de aansteker nog in' mompelde hij schor en ik knik. Ik bijt even op mijn lip, dit was echt balen. Ik snak naar een sigaret. 'Zoveel verdomde minuten' zuchtte hij en ik knik instemmend. 'Zayn Malik' knikt hij en ik knik ook. 'Alexandra Rivera.' zeg ik en glimlach kort. Ik stop mijn handen in de zakken van mijn spijkerjasje en grijns als ik een klein voorwerp voel. Ik haal het er langzaam uit en het bevestigd mijn verwachtingen. Toch nog een aansteker, wat een verassing. Ik had dit jasje heel lang niet aangehad, dus het kon zijn dat ik het gewoon vergeten was. Of ik heb hem onbewust in mijn zak gedaan, weet ik veel. Ik stop een sigaret tussen mijn lippen en hou het pakje voor bij Zayn. 'Pak er maar een, ik weet dat je er een wil.' glimlach ik..


    El Diablo.

    Mabel Sonny Puckerman
    Zachtjes neuriede ik mee met de muziek die door mijn oortjes heen knalden. Op zulke moment dat ik alleen buiten stond te roken met muziek ik miste ik thuis het meeste. Hoe ik altijd met mijn broers en vrienden, samen buiten was. Muziek hard en gek doen maar. Maar hier voelde ik me altijd dat buitenbeentje. Ik had het nooit echt heel goed met meisjes kunnen vinden en dat bleek maar weer. Al ging het hier wel een stuk beter dan op mijn oude school. Hier moest ik wel en had ik geen keuze. Eerst was ik blij geweest, toen ik te horen kreeg dat we samen met de jongens naar Londen gingen. Totdat ik me bedacht, dat die jongens vast niet op iemand zoals ik zaten te wachten.
    Ik rolde de sigaret tussen mijn vingers en nam af en toe een hijs. Iets verschikt keek ik op toen Emilie plots voor mijn neus stond en zetten ik mijn muziek zachter. 'Vooral blij dat ik weer eens wat anders zie dan de vier muren van deze gevangenis.' Glimlachte ik. Ik trok mijn wenkbrauwen even op en haalde mijn schouders op. 'Hebben we hier allemaal niet ergens last van?' Zei ik nonchalant en nam een laatste hij van mijn sigaret waarna ik hem weggooide. Maar wel stak ik er meteen nog eentje op. Gewoon uit verveling en omdat ik die bus nog niet in wilde.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 23:40 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Javadd Malik

    'Alexandra Rivera' stelde het meisje zich voor. Even glimlachte ze maar wanneer ze haar handen in haar zakken van het jasje stopt moest ze grijnzen. Langzaam trok ze het kleine ding eruit en ik zag dat het een aansteker was. Nu zou ik echt gaan smeken om een sigaret, ik moest er gewoon een. 'Pak er maar een, ik weet dat je er een wil' glimlachte ze. 'Bedankt' En dit was voor het eerst in dagen dat ik het meende. Al gelijk pakte ik de aansteker uit haar handen, waarbij een kleine verontschuldiging voor mijn opdringerigheid en hebberigheid mijn mond verliet. Snel stak ik de sigaret aan en gaf de aansteker terug. Mijn ogen sloot ik even toen ik een trekje van de sigaret nam. De rook blies ik voor me uit, waarna ik mijn ogen weer opende. 'Dit heb ik echt even nodig' verklaarde ik. Nogmaals dankbaar keek ik Alexandra aan. Van het praten was ik niet zo geweest, blikken vertelden genoeg en vertelden het verhaal zonder woorden. 'En, wat ben jij van plan om in Londen te doen?' vroeg ik haar.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 23:55 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Alexandra Bella-Rose Rivera

    'Bedankt' zei hij gemeend en ik knik even vriendelijk. Bijna meteen pakte hij de aansteker waarbij een kleine verontschuldiging zijn mond verliet. Ik lach even en schud mijn hoofd kort. Al snel was de aansteker terug in mijn handen en snel steek ik de mijne ook aan. Ik neem een trek en blaas de rook uit. 'Dit heb ik echt even nodig' verklaarde Zayn en ik knik. 'Je bent niet de enige.' zeg ik rustig. 'En, wat ben jij van plan om in Londen te doen?' vroeg hij en ik keek hem even aan. 'Wil je het serieus weten? Shoppen, feesten en niet meer terug komen naar deze gevangenis.' zeg ik met een kleine grijns. 'En jij?' vraag ik en stop de sigaret weer in mijn mond.


    El Diablo.

    [Ik wil eigenlijk ook wel reageren, maar er zijn geen personen meer waar ik op aan kan sluiten :c ]


    26 - 02 - '16