• Stuck in school - One Direction

    Een meisjesschool, The Marie Antoinette Academy en een jongensschool, The Newton Academy. De twee scholen liggen vlak buiten London gelegen, maar de leerlingen zijn zelden toegestaan om naar London te gaan. De leerlingen zijn nooit toegestaan om met jongens/meisjes in contact te komen, dat is uiterst verboden en als je dat doet, heb je een grote kans dat de raad wordt opgeroepen en je van school werd gestuurd. Op een dag mogen alle leerlingen van beiden scholen naar de stad om iets leuks te gaan doen, wel moeten ze voor achten thuis zijn. Tien leerlingen, vijf jongens en vijf meisjes, breken de regels en gaan uit. Ze worden goede vrienden en misschien wel meer...?

    Dit is zo crappy..


    Jongens
    - Louis Tomlinson AppleBottom
    - Harry Styles Sempra
    - Niall Horan Emrys
    - Zayn Malik Luminoase
    - Liam Payne Depay

    Meisjes

    - Emilie Joanne Bond Curlies
    - Abbygail Morris Cyborg
    - Mabel Sonny Puckerman Danosaur
    - Alexandra Bella-Rose Rivera Malino
    - Jade Skyler Prime HurtedHeart

    Lijstje :

    Volledige naam :
    Leeftijd :
    Geboorteplaats:
    Karakter:
    Uiterlijk :
    Verleden/Reden van toesturing naar academie :
    Extra:

    Regels :
    - Minimaal drie volle regels schrijven
    - Drie waarschuwing is out
    - 16+ is toegestaan
    - Geen Mary-Sue's en/of Gary-Stu's
    - Niemand buitensluiten
    - Alleen ik maak de nieuwe topics, tenzij anders gemeld of ik offline ben
    - Beetje ervaring in RPG [Twee topics minimaal]
    - Off-topic tussen haakjes [] // () {} etc.
    - Ruzie OCC is niet toegestaan, wel IC

    Begin :
    Iedereen maakt zich klaar om naar London te gaan, iedereen wordt opgehaald met een busje waar maximaal twintig mensen in kunnen. Je moet wel voor achten thuis zijn, anders kan je geschorst worden. (Iedereen breekt die regel dan.)

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 11:14 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Malino schreef:
    Alexandra Bella-Rose Rivera

    'Bedankt' zei hij gemeend en ik knik even vriendelijk. Bijna meteen pakte hij de aansteker waarbij een kleine verontschuldiging zijn mond verliet. Ik lach even en schud mijn hoofd kort. Al snel was de aansteker terug in mijn handen en snel steek ik de mijne ook aan. Ik neem een trek en blaas de rook uit. 'Dit heb ik echt even nodig' verklaarde Zayn en ik knik. 'Je bent niet de enige.' zeg ik rustig. 'En, wat ben jij van plan om in Londen te doen?' vroeg hij en ik keek hem even aan. 'Wil je het serieus weten? Shoppen, feesten en niet meer terug komen naar deze gevangenis.' zeg ik met een kleine grijns. 'En jij?' vraag ik en stop de sigaret weer in mijn mond.


    Zayn Javadd Malik

    'Je bent niet de enige' zei Alexandra. Op mijn vraag antwoordde ze gelijk. 'Wil je het serieus weten? Shoppen, feesten en niet meer terug komen naar deze gevangenis' grijnsde ze. Niet meer terug komen? Goed plan, goed plan. 'En jij?' vroeg ze. Dit keer was ik degene die de sigaret tussen zijn vingers even weghaalde van zijn mond. 'Ik had nog geen idee, maar dat niet terug komen is zeker een plan. Ik vind het al verschrikkelijk dat ik hier naartoe ben gestuurd' knikte ik. Ik was twintig, ik had geen voogd meer. En dan wordt ik er toch naartoe gestuurd, dat is gewoon erg. Ik nam nog een trekje van mijn sigaret, en keek Alexandra aan. 'Is het bij jou net zo erg als bij mij, of valt het wel mee?' vroeg ik oprecht geïnteresseerd aan haar.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Emilie Joanne Bond

    Ik schrok nogal toen ik een paar dagen geleden hoorde dat we met de jongens van de andere school in één bus moesten, sommige jongens daar waren gewoon verslaafd aan meisjes en zaten daarom op de academie. Een vage deal eigenlijk, maar ja. Ik keek Mabel met een glimlachje aan en knikte. "Nu is een ontsnapping heel makkelijk aan de pas. Ook al heb ik heel wat schorsingen op mijn 'strafblad'." Zuchtte ik. Misschien ging ik in de avond gewoon uit en nooit meer naar deze gevangenis terug. "Ik wil hier nooit meer terug. Nooit meer. Echt nooit." Mompelde ik. Ik glimlachte waterig en knikte. "Ik weet het, het is nogal irritant. Het liefst wilde ik nooit meer stemmingswisselingen." Zuchtte ik. Ik keek naar de blauwe lucht, het was best goed weer om naar London te gaan. "Het is best wel vaag dat we in één bus moeten met de jongens van Newton, maar ik heb eigenlijk wel zin in jongens," lachte ik. "Zullen we de bus in gaan?" Vroeg ik maar. Ik wilde zo snel mogelijk in London en de vrijheid aan mijn huid voelen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ze nam een beetje ongemakkelijk mijn hand aan. 'Abby.' stelde ze zich voor. Ik knikte en onze handen lieten elkaar weer los. De stilte viel weer en ze blies nog wat rook richting het plafond, waarna ze de sigaret op de grond uittrapte. Beetje asociaal, maar oke. Ze stopte alles weer weg in haar zakken en staarde naar plafond. Ik keek weer naar mijn vaste plekje uit het raam. Mezelf afvragend wanneer we eindelijk zouden gaan. 'Waarom zit jij hier?' vroeg Abby ineens, waardoor ik licht opschrok vanuit mijn stoel. 'Gewoon, een domme fout gemaakt waardoor mijn ouders dit beter vonden voor me.' zei ik zo breed mogelijk. Ik wilde niet op de details ingaan met mensen die ik nog niet goed kende. Ik wist net hoe ze heette, waarom zou ik haar dan al meteen mijn hele situatie uit gaan leggen? 'Jij?' vroeg ik uiteindelijk.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Emrys schreef:
    Niall James Horan

    'Ik heb geen duister verleden gehad. Alleen mijn broer is vertrokken naar het leger en ik kan het niet goed vinden met mijn vader dus ik ging liever naar een Academy.' het klonk niet logisch dat iemand er zelf voor zou kiezen om naar een Academy te gaan. Maar waarschijnlijk was er nog een groter verhaal achter waarover ze me niet wou vertellen. Wat best wel logisch was gezien we elkaar niet echt kenden. 'En jij?' 'Mwah gaat wel. Ik zal het niet echt slecht noemen maar gezien ik hier zit kan ik het denk ook niet goed noemen. Je weet het wel gewoon foute vrienden teveel drank terwijl het nog niet mag en ouders die er geen moer om geven wat je doet zolang ze er maar niks over hoeven te horen.' dat was wel min of meer een goede uitleg over mijn verleden.

    Jade Skyler Prime
    'Mwah gaat wel. Ik zal het niet echt slecht noemen maar gezien ik hier zit kan ik het denk ook niet goed noemen. Je weet het wel gewoon foute vrienden teveel drank terwijl het nog niet mag en ouders die er geen moer om geven wat je doet zolang ze er maar niks over hoeven te horen.' Zegt hij en ik knik. Bij mij was het anders. Ik wou weg en heb mijn vader gesmeekt voor deze school. Hij stemde in dan kon hij vrouwen neuken de hele dag door. Ik begreep het niet hoe kon hij mama al is vergeten. Je vergat je eigen vrouw toch niet? Ik kijk naar Niall. Ik zou hem ook wel kunnen tekenen. 'Dat ken ik.' Al werd het tegen me gebruikt het laatste dacht ik. Ik bekijk zijn gezicht even kort. 'Zou ik je. Misschien mogen tekenen?' Vraag ik hem. Ik bijt even op mijn lip ik was eigenlijk wel bang voor afwijzing.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Alexandra Bella-Rose Rivera

    'Ik had nog geen idee, maar dat niet terug komen is zeker een plan. Ik vind het al verschrikkelijk dat ik hier naartoe ben gestuurd' knikte hij en ik neem rustig nog een trek van mijn sigaret. Ik blaas de rook uit en kijk Zayn aan. 'Is het bij jou net zo erg als bij mij, of valt het wel mee?' vroeg hij oprecht geïnterreseerd. Ik haal mijn schouders kort en nonchalant op. 'Mhm, ik weet natuurlijk niet hoe het bij jouw is.' begin ik en tik wat van mijn sigaret af. 'Bij ons kan je nog wel eens een litteken krijgen.' zeg ik als voorbeeld en laat mijn schouder zien. Er zitten 4 kleine littekentjes op een rij. Een vrouw die daar werkt, Jessica. Ze had me een keer met haar lange nagels meegetrokken. Het bloedde wel, maar gelukkig vallen de littekens niet heel erg op. Behalve als je er echt op let.


    El Diablo.

    Niall James Horan

    'Zou ik je misschien mogen tekenen?' ik schrok om eerlijk te zijn best wel van die vraag. Als ze mensen als Harry tekende of sowieso zo mooi tekende zou je niet verwachten dat ze iemand als mij zal gaan tekenen. Zoveel speciaals viel er niet aan mij te tekenen. 'Natuurlijk zou je me mogen tekenen, alleen ik begrijp niet waarom je mij zou tekenen als hier zoveel mensen zijn die je tekening er gelijk duizenden keren beter eruit laten zien. Echt speciaal ben ik niet echt om te tekenen, behalve als je goed bent in scheef tekenen.' het werd echt doodsbenauwd in de bus door al de mensen die hier binnen aan het roken waren. En het rode hoofd wat ik daarvan kreeg zou de tekening niet erg veel beter maken als ze me echt besloot te tekenen.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Jade Skyler Prime
    'Natuurlijk zou je me mogen tekenen, alleen ik begrijp niet waarom je mij zou tekenen als hier zoveel mensen zijn die je tekening er gelijk duizenden keren beter eruit laten zien. Echt speciaal ben ik niet echt om te tekenen, behalve als je goed bent in scheef tekenen.' Zegt hij. Hij was wel heel erg bescheiden want hij was zeker niets lelijk alleen erg onzeker. Ik ruik de rook nu heel erg en zie een aantal mensen roken. Ik kijk naar het gangetje van de bus en zie een Luik dat dicht is. Ik sta even oo want het staat hier bijna blauw en ik ga even snel op mijn tenen staan om dat Luik open te klikken. Het lukt zodat er frisse lucht naar binnen komt en de rook naar buiten vdat was beter. Ik loop terug en ga weer naast Niall zitten. Ik pak mijn tekening en begin te tekenen. Ik kijk som even naar zijn gezicht en volg ik zijn contouren. Zijn kaaklijn en voor zijn ogen moet ik goed kijken al ik gebruik geen kleur Ik kijk na een kwatiertje ofzo terwijl de bussen nogsteeds volstromen naar mijn tekening. ik beet mijn lip en maak de schaduw nog wat beter. Ik kijk nog is naar Niall. Hij leek opzich erg goed. Ik glimlach kort. 'Tadaa.' Zeg ik met een korte grinnik. K laat het hem zien. 'En wat vind je?' Vraag ik hem benieuwd wat hij zou zeggen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Harry Styles.

    Geweldig hoor, met stuudjes in de bus. "Louis?" Vraag ik terwijl ik hem grijnzend aankijk. Ik maak een klein knikje naar een paar meisjes. Het ene meisje tekent, het andere meisje zit naast een jongen. Ik herken hem vaag en bedenk me dan ineens dat het Zayn is. "Zullen we straks lol gaan trappen?" Vraag ik met een pruillipje. Louis snakt er volgens mij ook naar, maar dat weet ik niet zeker. Ik knipoog even naar het meisje naast Zayn. Hopelijk is die Zayn knul geen opvliegend type. Ik kijk even naar mijn armen en vindt dat ik ook wel redelijk gespierd ben, ik win het wel van hem. Met een zelfvoldane grijns kijk ik de bus door. Louis en ik moeten er echt leven in gaan blazen, nu is het enkel saai. Ineens bedenk ik me wat. "Je mag inderdaad op mijn schoot komen zitten, of Niall er nu bij komt of niet." Ik geef Louis ook een knipoog en kijk hem recht in zijn ogen aan. Daarna trek ik hem ruw op mijn schoot en laat mijn hand weer op de binnenkant van zijn bovenbeen rusten. Eigenlijk ben ik wel erg, kan ik me niet aan meisjes vergrijpen, dan vergrijp ik me wel aan jongens. Hoewel, Louis is anders en we zijn al een paar keer verdergegaan.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2013 - 23:58 ]

    [Jade zit naast Niall tegenover Harry en Louis in het gangpad als je haar beschreef als het tekenende meisje.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    [Jade zit naast Niall tegenover Harry en Louis in het gangpad als je haar beschreef als het tekenende meisje.]


    | oh haha, pas het wel even aan. |

    Zayn Javadd Malik

    'Mhm, ik weet natuurlijk niet hoe het bij jouw is' zei Alexandra. Mijn ogen gleden naar de as die van haar sigaret op de grond viel en vervolgens te verdwijnen. Soms dwaalde ik echt af, maar toen ik me twee seconden later herinnerde dat Alexandra naast me zat keek ik gelijk op en volgde ik het verhaal weer. 'Bij ons kan je nog wel eens een litteken krijgen' zei ze, waarna ze haar littekens liet zien. Gefronst staarde ik er even naar. 'Ouch' verklaarde ik. 'Dan mag ik het zeggen dat wij het heel goed hebben. Nou ja, elke dag opgesloten zitten in verschrikkelijke lokalen, vaak een gevecht tussen twee leerlingen die het beiden zat zijn, en dat soort dingen. Dus de enige littekens die je bij ons oploopt zijn van gevechten, of je hebt het zelf gedaan' grinnikte ik. Een litteken had ik niet, en al had ik er tachtig, het boeide me niet. En áls ik een litteken kreeg, was het die van een tattoo laten weggaan. Niet dat ik dat zou doen, nooit.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Alexandra Bella-Rose Rivera

    'Ouch' zei hij wanneer hij het ziet en ik kan alleen maar even lachen. 'Het viel wel mee qua pijn hoor, ze kreeg trouwens haar payback dezelfde avond.' zeg ik met een kleine grijns. 'Dan mag ik het zeggen dat wij het heel goed hebben. Nou ja, elke dag opgesloten zitten in verschrikkelijke lokalen, vaak een gevecht tussen twee leerlingen die het beiden zat zijn, en dat soort dingen. Dus de enige littekens die je bij ons oploopt zijn van gevechten, of je hebt het zelf gedaan' grinnikte hij en ik knik even. 'Hmh, gevechten... Die heb ik niet zo vaak meer na vorig jaar.' mompel ik en kijk vervolgens weer glimlachend naar Zayn. Mijn ogen glijden even kort door de bus en stoppen kort bij een jongen met krullen die knipoogt. Ik rol even met mijn ogen, pech voor hem maar ik val niet op zulke types. Nou ja, niet snel.. En als het gebeurt moet het wel heel speciaal zijn.. Ik kijk weer naar Zayn en tik met mijn nagels op mijn been. 'Ik vraag me af wanneer we eindelijk vertrekken, zodat ik deze hel voor altijd achter me kan laten.' mompel ik...


    El Diablo.

    [Dammit, nu moet ik het weer aanpassen]
    Louis William Tomlinson

    Harry trekt me op zijn schoot, en plaatst zijn hand op mijn bovenbeen, niet veel aan, gebeurd wel eens vaker, ik leg mijn hoofd op mijn schouder en fluister in zijn oor. "Wat is er met de meisjes, Haz?" Ik kijk hem vragend aan, hij had me ooit vaag verteld over zijn probleem met meisjes, niet dat ik daar een probleem mee heb, meisjes zijn nu eenmaal een drugs voor sommige mannen, en Harry houdt nu eenmaal van die drugs en ik ben wel heel zeker dat de drugs ook van hem houdt, ik bedoel maar, wie houdt er nu niet van Harry? "Ik heb zin in een pint." Zeg ik dan, niet te luid, niet iedereen hoeft te weten dat ik het nodig heb. Ik kijk rond me heen, veel volk hier, ik telde toch zeker negentien of twintig mensen. Wiskunde was nooit mijn sterkste vak maar tellen kon ik wel. Ik sla mijn armen rond Harry's middel en sluit mijn ogen met een zucht.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 0:19 ]


    The artist is the kid that survived.

    Zayn Javadd Malik

    'Het viel wel mee qua pijn hoor, ze kreeg trouwens haar payback dezelfde avond' grijnsde ze. Een kort lachje verliet mijn mond. Ik mocht haar nu al. Op mijn antwoord knikte ze even. 'Hmh, gevechten... Die heb ik niet zo vaak meer na vorig jaar' Ik trok één wenkbrauw op toen ze dat zei. Dit meisje was werkelijk geweldig. Na even naar me te glimlachen keek ze even de bus rond. Mijn ogen volgden die van haar en ze bleef even stilliggen op Harry. Hij knipoogde met haar waarbij ik het niet kon laten om even te grinniken. 'Let maar niet op hem. Harry is weg van meisjes' grijnsde ik. Alexandra keek me weer aan waarbij de grijns veranderde in een glimlach. 'Ik vraag me af wanneer we eindelijk vertrekken, zodat ik deze hel voor altijd achter me kan laten' mompelde ze. 'Dat vraag ik me nou ook af. Hoe sneller we weggaan, hoe minder last we van ze krijgen' stemde ik in. Aangezien we nu nog wel even zouden blijven zitten kon ik net zo goed vragen gaan stellen. Nadat ik even afgeleid werd door mijn linker onderarm waar de Yin en Yang tattoo op zat, keek ik Alexandra aan. 'Heb jij trouwens tattoos, piercings of wat dan ook?' vroeg ik nieuwsgierig. Ik liet me altijd inspireren door iemand anders zijn kunst, dus ik was ook wel nieuwsgierig naar andermans tattoos.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 0:17 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles.

    "Wat is er met de meisjes, Haz?" Vraagt Louis fluisterend. Als hint wrijf ik in de binnenkant van ziijn bovenbeen. Niet iedereen hoeft mijn plannen te weten. "Ik heb zin in een pint." Mompelt Louis. "Zullen we als we in Londen zijn als eerst naar de kroeg en dan, naja je weet wel." Zeg ik wenkbrauwwiebbelend. Plagend knijp ik nog een keer in zijn been. Ik bestudeer sommige meisjes goed, de ene wat mooier dan de andere, maar ze kunnen er wel mee door. Desnoods kan ik met een slet neuken. Ik grijns bij die gedachten, al heb ik liever één van deze meisjes, wie weet of ik ze dan ooit nog een keer kan gebruiken. Ik werp nog een blik op het meisje naast Zayn. Ze rolde net met haar ogen, bitch. Dat is een van de eersten die moeilijk doet, de meesten had ik met een knipoog al in bed. Of ze waren dronken, was ook wel grappig. Ik weet nog een keertje dat een meisje huilen wegrende omdat ik haar 'ontmaagd' had. Aanstellerij. Afwachtend kijk ik Louis aan.

    | Sorry voor het taalgebruik. |

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 0:24 ]