• Stuck in school - One Direction

    Een meisjesschool, The Marie Antoinette Academy en een jongensschool, The Newton Academy. De twee scholen liggen vlak buiten London gelegen, maar de leerlingen zijn zelden toegestaan om naar London te gaan. De leerlingen zijn nooit toegestaan om met jongens/meisjes in contact te komen, dat is uiterst verboden en als je dat doet, heb je een grote kans dat de raad wordt opgeroepen en je van school werd gestuurd. Op een dag mogen alle leerlingen van beiden scholen naar de stad om iets leuks te gaan doen, wel moeten ze voor achten thuis zijn. Tien leerlingen, vijf jongens en vijf meisjes, breken de regels en gaan uit. Ze worden goede vrienden en misschien wel meer...?

    Dit is zo crappy..


    Jongens
    - Louis Tomlinson AppleBottom
    - Harry Styles Sempra
    - Niall Horan Emrys
    - Zayn Malik Luminoase
    - Liam Payne Depay

    Meisjes

    - Emilie Joanne Bond Curlies
    - Abbygail Morris Cyborg
    - Mabel Sonny Puckerman Danosaur
    - Alexandra Bella-Rose Rivera Malino
    - Jade Skyler Prime HurtedHeart

    Lijstje :

    Volledige naam :
    Leeftijd :
    Geboorteplaats:
    Karakter:
    Uiterlijk :
    Verleden/Reden van toesturing naar academie :
    Extra:

    Regels :
    - Minimaal drie volle regels schrijven
    - Drie waarschuwing is out
    - 16+ is toegestaan
    - Geen Mary-Sue's en/of Gary-Stu's
    - Niemand buitensluiten
    - Alleen ik maak de nieuwe topics, tenzij anders gemeld of ik offline ben
    - Beetje ervaring in RPG [Twee topics minimaal]
    - Off-topic tussen haakjes [] // () {} etc.
    - Ruzie OCC is niet toegestaan, wel IC

    Begin :
    Iedereen maakt zich klaar om naar London te gaan, iedereen wordt opgehaald met een busje waar maximaal twintig mensen in kunnen. Je moet wel voor achten thuis zijn, anders kan je geschorst worden. (Iedereen breekt die regel dan.)

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 11:14 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Je kan je personage naar Liam sturen. Die is nog alleen.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Oke]


    26 - 02 - '16

    Niall James Horan

    Louis zei iets over bij Harry op zijn schoot gaan zitten. En wat moet je daar dan op gaan zeggen? Gelukkig was er iemand die me hielp, als je het helpen kon noemen ' als je wilt kan je wel naast mij zitten.' Het was een van de meisjes van de school tegenover ons. 'Bedankt.' ze zette haar tas opzij zodat ik naast haar kon komen zitten. En wat ik ook zou proberen het zou onbeleefd zijn als ik nu zou zeggen dat ik niet naast haar wou gaan zitten. Even heel even was i opzoek naar mijn tas, tot ik besefte dat ik helemaal geen tas bij me had. Ik stond op en ging naast het meisje zitten. 'Bedankt dat ik hier mag zitten dan. Ik ben Niall Horan trouwens.' beleefd als ik was stak ik mijn hand uit, waardoor ik het schrift of wat het was bijna uit haar handen sloeg. 'Oh gosh sorry, het spijt me zo.' En daar had ik mijn kans op vrienden weer eens verpest door mijn onhandigheid.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    [Abby gaat nu naar Liam]

    Abbygail Morris
    Ik merkte dat er niemand naast me ging zitten en dat stond me niet echt aan. Ik had liever iemand om een klein beetje tegenaan te praten. Hopelijk iemand die net zo weinig zin had om straks weer terug te moeten naar die gevangenis, na ons dagje Londen. Ik stond op en zag een jongen alleen zitten. 'Ik ga hier zitten, oké?' Zonder op antwoord te wachten ging ik maar zitten. Even staarde ik awkward voor me uit, tot ik in mijn zakken ging graaien voor een sigaretje. Mijn aansteker kon ik zoals gewoonlijk niet vinden. 'Heb je vuur?' vroeg ik vervolgens terwijl ik door bleef graaien. Maar voordat hij kon antwoorden had ik hem al gevonden. Ik stak de sigaret in mijn mond en stak het uiteinde aan. Ik blies de rook in kringetjes richting het plafond, die nu al blauw werd van de hoeveelheid rokers hier. Ik zuchtte zacht terwijl ik terug dacht aan de vreselijke tijd in die gevangenis. Dat zou niet weer gebeuren. Ik zou ontsnappen en nooit meer terug komen, een eigen leven beginnen. Heerlijk.


    26 - 02 - '16

    Jade Skyler Prime
    'Bedankt.' Zegt hij en ik pers er er een glimlach uit. 'Bedankt dat ik hier mag zitten dan. Ik ben Niall Horan trouwens.' Hij slaat mijn schetsboek uit mijn handen en ik probeer hem te vangen wat gelukkig in. Er zitten meer dan honderd tekeningen in en er kunnen zo nog honderd bij trouwens. 'Oh gosh sorry, het spijt me zo.' Verontschuldigd hij zich. Ik grinnik even kort van zijn onhandige actie. 'Maakt niet uit. Ik ben Jade Prime.' Zeg ik vriendelijk en ik neem zijn hand aan die ik vriendelijk schud. Ik glimlach naar hem. Goed zo jade. Alleen jammer dat het een jongen is aangezien je afgezien van uitjes naar London mag je niet nar ze toe en ik wou niet van deze school af. Ik laat zijn hand weer los. 'Zin in London?' Vraag ik om het gesprek op gang te houden. Het was moeilijk voor mij aangezien ik super erg velegen ben. Ik pak ondertussen mijn schetsblok terwijl ik hem iet wat ongemakkelijk blijf aankijken. Ik open even snel mijn schetsblok. De meeste tekeningen zijnvwang ogen of van wat duistere dingen, maar vaak zijn het ook mensen die ik teken zoals de jongen die Harry heette volgens Niall. Ik tekende ook rozen, maar het meeste Ogen of mensen die in dromen voorkwamen. Ik ga naar de pagina waar ik harry op schets. Ik vond hem wel zo goed als af, maar ik liet me niet aflijden door mijncschetsen en focusde me op Niall.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Niall James Horan

    Gelukkig maakte ze er niet zo'n groot probleem van dat ik het schriftboekje bijna op de grond had gegooid. 'Mooie naam Jade.' Oh ja dat was echt het beste dat je tegen iemand kon zeggen. 'Zin in Londen?' 'Ja best wel. Het word de eerste grote stad in Engeland waar ik heen ga. Ben jij er al weleens geweest?' ik zag haar het boekje dat ik net bijna op de grond had gegooid openslaan. Iets te nieuwsgierig begon ik mee te kijken terwijl ze de bladzijden omsloeg. Het waren tekeningen. En nog mooie tekeningen ook. Ik zag heel veel ogen en bloemen langskomen voor ze stopte bij een schets van een jongen, Harry om heel precies te zijn. 'Wow hij lijkt net echt. Hoe krijg je dat voor elkaar om het zo echt te maken het is net een foto. Ik kan amper een normale bloem of zoiets maken en als ik probeer een gezicht zo te tekenen dan ziet het eruit als een mislukte Barbie die niet eens op een Barbie lijkt als je snapt wat ik bedoel.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Liam Payne
    Een meisje komt op me aflopen en ploft zonder begroeting naast me neer. 'Ik ga hier zitten, oké?' zei ze toch nog voordat ze ging zitten. Ik knikte, ik had er weinig over te zeggen want ze zat nu toch al. Ze begon in haar zakken te graaien, geen idee wat ze zocht. 'Heb je vuur?' hoorde ik haar uiteindelijk vragen en ik schudde mijn hoofd. 'Ik rook niet.' zei ik braafjes. Uiteindelijk had ze zelf een aansteker gevonden en stak ze de sigaret al aan. Ze blies de rook uit en het vloog in kleine kringetjes naar het plafond van de bus. Ik richtte mijn blik weer naast me, ik keek naar buiten. Ik kon niet wachten om te vertrekken, om even weg te zijn uit deze hel. Ik kon nog steeds niet geloven dat mijn ouders naar het advies van school geluisterd hadden. Één foutje, één gevecht en ik zat hier voor de rest van mijn schooltijd. Ik had het zo anders voorgesteld, maar helaas. 'Ik ben Liam.' besloot ik uiteindelijk de stilte tussen mij en het meisje te breken, waarna ik vriendelijk mijn hand uitstak.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jade Skyler prime
    'Ja best wel. Het word de eerste grote stad in Engeland waar ik heen ga. Ben jij er al weleens geweest?' Vraagt hij. Ik glimlach en knik. Met Jay en toen ik 5 was met mijn moeder niet dat die er nog is maar ik teken haar als ik haar herinner. Van foto's en van mezelf aangezien ik super erg op haar lijk. Hij kijkt mee over mijn schouder en ik voel me misschien een beetje ongemakkelijk, maar ik voel me altijd ongemakkelijk dus het is logisch. Ik vind het vooral moeilijk als hij de ogen ook voorbj ziet komen. De bloemen en bomen zijn mooi en altijd verschillend hebben geen emotie maar de ogen. Ik zie zecals het venster van de ziel vertellen je alles. Een leugen of iemand blij of verdrietig is. Daarom tekende ik ogen. 'Wow hij lijkt net echt. Hoe krijg je dat voor elkaar om het zo echt te maken het is net een foto. Ik kan amper een normale bloem of zoiets maken en als ik probeer een gezicht zo te tekenen dan ziet het eruit als een mislukte Barbie die niet eens op een Barbie lijkt als je snapt wat ik bedoel.' Zegt hij en ik grinnik weer. Hij doelde op de tekening van Harry. Het was nie mijn beste werk maar voor een krappe 15 minuten vond ik hem goed genoeg. Ik kijk even snel naar Harry en hij lijkt inderdaad goed waar ik blij mee was. 'Dankje.' ik bloos even. Ik kreeg nooit complimenten ik weet nog is dat iemand een tekening had verscheurd. Het was er een van mijn moeder. Het was voorsat ik hier kwam. Toen ik nog gepest werd. 'ik weet het niet. Als ik eenmaal teken dan lukt get gewoon. Ik heb tekenen als talent denk ik.' zeg ik. Ik grinnik over de uitspraak over het gezicht nog erger als een Barbie. 'anders kan ik je wel leren om een grappige tekening in 3D te maken.' zeg ik met een glimlach rond mijn gezicht.

    [Als hij toestemt dan doe ik in de volgende een foto met een stappenplan. Ik heb het zelf net ook gedaan echt leuk (:]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [ Ik ga slapen. Sleep well everyone! ]


    26 - 02 - '16

    Niall James Horan
    'Je moet niet zo verlegen was. Als ik een talent als dat had had ik er allang iets mee gedaan.' ze bloosde als een rode tomaat. En gezien tomaten altijd rood was was dat een nogal vreemde uitdrukking. 'Ik weet het niet. Als ik eenmaal teken dan lukt get gewoon. Ik heb tekenen als talent denk ik.' 'Ja dat is wel zeker. Sorry dat ik zo doe normaal ben ik nooit zo druk en ik kijk nooit in het werk van andere mensen maar ik denk dat deze plek geen goede invloed op me heeft.'
    'anders kan ik je wel leren om een grappige tekening in 3D te maken.' ze glimlachte, eindelijk iemand die min of meer vrolijk leek hier. Al leek nu iedereen wel vrolijker nu we een dag uit het kot weg mochten. 'Zou je dat echt willen? IK bedoel ik ben echt een ramp in tekenen en het kan lang duren voor je mij zoiets geleerd hebt.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Jade Skyler Prime
    'Ja dat is wel zeker. Sorry dat ik zo doe normaal ben ik nooit zo druk en ik kijk nooit in het werk van andere mensen maar ik denk dat deze plek geen goede invloed op me heeft.' Ik bloos weer. Ik kon niet tegen complimenten. 'Maakt niet uit. Er zitten nogal veel met een slecht verleden op deze scholen. Mij heeft het nog niet aangetast omdat ik met niemand echt praat.' Zeg ik met een forceerde glimlach. 'Zou je dat echt willen? IK bedoel ik ben echt een ramp in tekenen en het kan lang duren voor je mij zoiets geleerd hebt.' Zegt hij. 'Het is het proberen waard.' Ik grinnik en pak de bladzijde aan de achterkant. Ik pak zijn hand die ik op het papier leg en ik teken hem over. Ook een stukje van zijn onderarm. Ik laat hem los en glimlach even kort naar hem. Ik pak een wat dikker potlood uit mijn tas. Ik had een extra vakje voor potloden. Dont judge ik hield van tekenen oke. Ik volgde de stappen en keek soms naar Niall of hij het volgde. zodra alle streken er staan en boogjes waar zijn hand overgetekend was pakte ik een aantal kleur potloden en ik glimlach. 'Kijk nu lijkt het net alsof je hand gevangen zat onder het papier.' Zeg ik doelend op het papier. 'Alsof je hand camoufleerd in het papier.' Ik grinnik en kijk hem aan.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Niall James Horan
    Jade begon mijn hand over te trekken op een los papiertje. Tot zover zag het er niet al te moeilijk uit om te doen. Tot ze mijn hand wegduwde en lijntjes door de tekening heen begon te zetten. Eerst zag ik niet wat het ging worden tot ze met een van de laatste strepen bezig was. 'KIjk nu lijkt het net alsof je hand gevangen zat onder het papier.' ik pakte het papier op en draaide er een paar keer mee rond. 'Dat is magie dat moet niet mogelijk zijn.' ze keek me grinnikend aan. 'Mij gaat dat zo nooit lukken. En oké voor het grootste gedeelte omdat ik linkshandig ben maar wow echt ik kan niet eens mijn hand omlijnen zonder dat er iets misgaat.' ze begon met het inkleuren van de lijntjes. 'Maar heb jij ook een slecht verleden gehad dan? Je weet wel over wat je net zei?'

    [ik ga slapen ik moet morgen nog gaan high-teaen met mijn tantes en dan kan ik er natuurlijk niet bij zitten als een of andere zombie is het wel?]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Jade Skyler Prime
    'Dat is magie dat moet niet mogelijk zijn.' Ik grinnikte kort even.'Mij gaat dat zo nooit lukken. En oké voor het grootste gedeelte omdat ik linkshandig ben maar wow echt ik kan niet eens mijn hand omlijnen zonder dat er iets misgaat.' Ik kleurde tussen de lijnen in in verschillende kleuren. Ik deed met blauw geel achtig en groen blauw. 'Maar heb jij ook een slecht verleden gehad dan? Je weet wel over wat je net zei?' Zegt hij dan waardoor ik stop met kleuren. Uit alles. Alles wat hij kon vragen vroeg hij over mijn achtergrond. Misschien was ik inderdaad wel een seriemoordenaar die zich verlegen voorhield. Nee mijn verleden is niet duister. Her is gewoon grijs. Niet fijn om over na te denken. Jade je houd je sterk. Als je huilt zal dit ook een hel worden en het gaat hier goed. 'Ik heb geen duister verleden gehad. Alleen mijn broer is vertrokken naar het leger en ik kan het niet goed vinden met mijn vader dus ik ging liever naar een Academy.' Zeg ik zo ruim mogelijk. Niet dat ik gepest werd door de hele school. In elkaar getrapt en als ik thuis kwam me vader doorging. Ik hield mijn moeder er ook buiten. Ik hield het snijden de anorexia en de nog steeds beurse plekken erbuiten dat was geen fijn verleden. 'En jij?' Vraag ik hem terug.

    [Is niet erg. Ik zal nooit van iemand verwachten dat die voor mij op moet blijven (;]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Niall James Horan

    'Ik heb geen duister verleden gehad. Alleen mijn broer is vertrokken naar het leger en ik kan het niet goed vinden met mijn vader dus ik ging liever naar een Academy.' het klonk niet logisch dat iemand er zelf voor zou kiezen om naar een Academy te gaan. Maar waarschijnlijk was er nog een groter verhaal achter waarover ze me niet wou vertellen. Wat best wel logisch was gezien we elkaar niet echt kenden. 'En jij?' 'Mwah gaat wel. Ik zal het niet echt slecht noemen maar gezien ik hier zit kan ik het denk ook niet goed noemen. Je weet het wel gewoon foute vrienden teveel drank terwijl het nog niet mag en ouders die er geen moer om geven wat je doet zolang ze er maar niks over hoeven te horen.' dat was wel min of meer een goede uitleg over mijn verleden.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Abbygail Morris
    'Ik ben Liam' zei de jongen om de stilte tussen mij en hem te breken. Hij stak zijn hand vriendelijk uit en aarzelend nam ik die aan. 'Abby' zei ik. Ik noemde expres mijn bijnaam, want ik wilde niet dat mensen mij bij mijn volledige naam zouden noemen. Als ik ergens een hekel aan had was dat het wel en Abby klonk gewoon vele malen cooler. Ook leuker, maar goed. Ik blies nog wat kringetjes rook richting het plafond en merkte dat de sigaret op was. Ik trapte hem uit tegen de grond van de bus. Ik stopte mijn pakte shag weer weg, inclusief aansteker en staarde weer naar het plafond. Ergens was dit best wel awkward, maar ik wist simpelweg niet wat te zeggen. Ik bleef maar nadenken en kwam uiteindelijk toch op iets goeds uit. 'Waarom zit jij hier?' vroeg ik vervolgens.


    26 - 02 - '16