• Stuck in school - One Direction

    Een meisjesschool, The Marie Antoinette Academy en een jongensschool, The Newton Academy. De twee scholen liggen vlak buiten London gelegen, maar de leerlingen zijn zelden toegestaan om naar London te gaan. De leerlingen zijn nooit toegestaan om met jongens/meisjes in contact te komen, dat is uiterst verboden en als je dat doet, heb je een grote kans dat de raad wordt opgeroepen en je van school werd gestuurd. Op een dag mogen alle leerlingen van beiden scholen naar de stad om iets leuks te gaan doen, wel moeten ze voor achten thuis zijn. Tien leerlingen, vijf jongens en vijf meisjes, breken de regels en gaan uit. Ze worden goede vrienden en misschien wel meer...?

    Dit is zo crappy..


    Jongens
    - Louis Tomlinson AppleBottom
    - Harry Styles Sempra
    - Niall Horan Emrys
    - Zayn Malik Luminoase
    - Liam Payne Depay

    Meisjes

    - Emilie Joanne Bond Curlies
    - Abbygail Morris Cyborg
    - Mabel Sonny Puckerman Danosaur
    - Alexandra Bella-Rose Rivera Malino
    - Jade Skyler Prime HurtedHeart

    Lijstje :

    Volledige naam :
    Leeftijd :
    Geboorteplaats:
    Karakter:
    Uiterlijk :
    Verleden/Reden van toesturing naar academie :
    Extra:

    Regels :
    - Minimaal drie volle regels schrijven
    - Drie waarschuwing is out
    - 16+ is toegestaan
    - Geen Mary-Sue's en/of Gary-Stu's
    - Niemand buitensluiten
    - Alleen ik maak de nieuwe topics, tenzij anders gemeld of ik offline ben
    - Beetje ervaring in RPG [Twee topics minimaal]
    - Off-topic tussen haakjes [] // () {} etc.
    - Ruzie OCC is niet toegestaan, wel IC

    Begin :
    Iedereen maakt zich klaar om naar London te gaan, iedereen wordt opgehaald met een busje waar maximaal twintig mensen in kunnen. Je moet wel voor achten thuis zijn, anders kan je geschorst worden. (Iedereen breekt die regel dan.)

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 11:14 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [oke, maar het is dus al bekend bij iedereen dat ze niet terugkomen en dat ze spullen mee moeten nemen? tenminste, dat maakte ik op uit het stukje van Abbygail. want is het niet raar, dat ze met een gewoon dagje londen een helle koffer meenemen.?]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Volgens mij was het de bedoeling dat ze al op de academie zaten en zich klaar gingen maken voor London, dus het was nog niet bekend dat ze weg bleven volgens mij..]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Jade pakte ook spullen in, no offence]


    26 - 02 - '16

    Depay schreef:
    [Volgens mij was het de bedoeling dat ze al op de academie zaten en zich klaar gingen maken voor London, dus het was nog niet bekend dat ze weg bleven volgens mij..]

    [ja dat dacht ik ook. vandaar. ;x]

    Gehenna schreef op 10 mei 2013 - 16:30:
    [Jade pakte ook spullen in, no offence]

    het was niet aanvallend tegen jou, maar ik las het tovalig even snel bij jou. vandaar. en daarom vroeg ik het even na.]

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 16:31 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ja, ik heb vooral naar het stukje van Infelia gekeken, omdat zij de bedenker van de RPG is haha.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Fine. Ik schrap dat stuk dan wel.]


    26 - 02 - '16

    [ik verdedig jade even. Jade pakte een tas in. Die je gewoon meeneemt als je naar de stad gaat voor geld paspoort ect het was niet meteen voor het stappen ze wou eerst dingen gaan tekenen. En ze start in de academie.]

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 16:40 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ik heb het al aangepast.]


    26 - 02 - '16

    [Zitten de jongens en de meisjes bij elkaar in de bus?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (Euhm, kan wel opzich. De scholen liggen dichtbij elkaar.)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis William Tomlinson

    Ik haal mijn hand door mijn haar, vandaag mochten we naar buiten, ein-de-lijk. Heeft een eeuwigheid geduurd voor ik hier nog eens buiten mocht. Niet dat ik hier niks te doen heb, ik bedoel ik kan mensen lastig vallen met mijn grappen of nog eens een babbeltje gaan doen met de directeur, schrijven, videogames spelen, de lessen volgen en ik mag het muziek lokaal gebruik wanneer ik maar wil. Ik kijk nog eens in de spiegel. "Je ziet er weer eens geweldig uit, Tommo." Lach ik tegen mezelf en ik wandel terug in mijn slaapkamer, het was best rommelig, ik ruim beter op voordat er iemand komt om schoon te maken, ze gooien gewoon alles weg wat niet op de juiste plaats ligt. Ik haal al mijn kleren van de grond en stop ze onder mijn deken. "Zo, opgeruimd staat netjes." Ik klap in mijn handen en neem mijn Blackberry van het bureautje wat ik amper gebruik af, misschien nog een beetje geld? Hm, waar heb ik mijn bankkaart gelaten? Ik kijk de kamer rond en steek mijn hand in de lucht, ik leg me op de grond en voel onder mijn bed. "Hebbes!" Ik sta terug op en klop mijn kleren af. Klaar om te vertrekken? Check.


    The artist is the kid that survived.

    Mabel Sonny Puckerman
    mijn voeten verdwenen in mijn sneakers en ik stond op van mijn bed. Normaal droeg ik altijd hakken, om nog een beetje een normale lengte te behalen, maar ik dacht niet dat mijn arme voetjes, heel de dag op high heels aankonden. ik bekeek mezelf nog even in de spiegel en trok mijn outfit goed. Ik had best zin in vandaag. Eindelijk weer een keer buiten de heken rond het internaat en andere mensen zien dan alleen de andere meisjes uit mijn klas. Ik gristen mijn handtas van mijn bureau en controleerde de inhoud. portemonnee met al mijn pasjes en geld, sigaretten, make-up, parfum, deo, en noem heel de waslijst maar op. Zelfs de oplader van mijn Iphone zat erin. Ja, je zou maar ergens zitten bij een stopcontact. Nee, het was gewoon mijn standaard uitrusting en ik had geen zin om alles eruit te halen. Mijn tas was toch groot genoeg. Ik strikte de bandana in mijn haar goed vast en spoot nog wat parfum op en de zoete geur van appels kwam vrij. Ik plugte mijn oortjes in mijn iphone en stopte er eentje in mijn oor. mijn telefoon verdween in mijn bh en ik was er klaar voor. Ik gooide mijn tas over mijn schouderen liep mijn kamer uit. sloot de deur goed achter me dicht en vervolgde mijn weg naar buiten. Het was goed weer, wat mijn humeur er enkel beter opmaakte. enkel zat ik op tegen de busreis. De gigantische bus stond al klaar buiten, maar toch echt dat ik eerst ging roken. Naast de bus bleef ik staan, terwijl ik in mijn tas zocht naar mijn sigaretten, die ergens onderop lagen. ik toverde uiteindelijk een siagret tevoorschijn en stak deze meteen op. volgens mij duurde het toch nog wel even voordat we gingen vertrekken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niall James Horan

    Het was echt ontzettend heet in de kamer. Ik had gisteren voor de eerste keer sinds ik hier was geprobeerd het raam open te maken. Het was alleen niet gelukt, of de mensen die hier werkten hadden het raam hier op de een of andere manier onopenbaar gemaakt of het zat zo vast dat het niet lukte om het raam open te krijgen zonder dat er een kans bestond dat hij kapot ging. Maar daar ging het nu niet over. Vandaag maakte het niet uit of het warm of koud was. Vandaag zouden we naar Londen gaan. Al sinds ik klein was had ik de wens om naar Londen te gaan. Maar tot nu toe was er nog niks van gekomen. Natuurlijk zat ik hier vlakbij Londen maar de enige keer dat ik in de stad was geweest was toen een taxi me vanaf het vliegveld hierheen had gebracht. Zuchtend rolde ik het bed uit tot ik met een vrij harde bonk op de houten vloer terecht kwam. Niet echt de beste manier om uit bed te komen maar wel de manier waarvan je snel wakker werd. Hoeveel zin ik er ook in had om naar de stad te gaan zo weinig zin had ik erin om met de mensen van de academie te gaan. Heel erg waren ze hier niet maar het was niet alsof ik ooit eerder echt met ze was omgegaan. Ik pakte een simpele spijkerbroek uit de kast samen met een shirt van The Script, mijn favoriete band. Verder waren er niet erg veel spullen om mee te moeten nemen. Natuurlijk mijn portemonnee waar nog ongeveer twintig euro in zat. Maar daar zou je niet erg veel aan hebben in een land waar ze met ponden betalen. Mijn mobiel had ik thuis moeten laten liggen toen ik hier een halfjaar geleden heen was gestuurd. Zodra ik mijn portemonnee had gevonden tussen de rommel op mijn bureau deed ik hem in mijn zak en liep de deur uit.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Harry Styles.

    Een beetje geïrriteerd druk ik op mijn wekker. De normale warmte is er niet meer. Ineens bedenk ik dat we vandaag naar buiten mochten, thank god! Meteen pak ik mijn mobiel en open whatsapp. Snel stuur ik wat naar Louis, een goede vriend.
    Naast elkaar in de bus? Ik klik op verzenden en bijt gedesoriënteerd op mijn lip. Als eerst besluit ik me maar om te kleden. Ik pak wat kleding, kleed me om en pak nog wat spullen. Ik doe ze in mijn rode rugzak. Ik doe wat eten erin, geld, pinpas en nog wat drinken. Als ik klaar ben kijk ik nog eens naar de inhoud. Het is wel goed zo. Ik loop mijn kamer uit naar buiten. De gigantische bus staat al voor. Het feit dat we samen met de tegenliggende school in de bus zitten irriteert me een beetje. Ik moet toch van mijn verslaving afkomen? En niet er nog verslaafder aanraken? Hoewel, misschien kunnen Louis en ik nog wat lol hebben. Who cares, het is toch maar voor een keertje. Ik kijk in het raam van de bus. Ik heb zwarte jeans aan en een wit t-shirt met v-hals die nauw aansluit bij mijn borstkas en spieren. Nu alleen nog maar wachten.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 19:15 ]

    Jade Skyler Prime
    Ik lever mijn "mobieltje" in. Mijn oude mijn oude Blackberry die ik niet kon uitstaan. Telkens uitvallen. Mijn iPhone had ik nog en ik liep naar buiten naar de bus. De bus deelde we met de jongens van de Academy hiernaast. Ik praatte niet met ze. Wat zeg ik. Ik praat met niemand. Ik ben ontzichtbaar en niemand kent me. Mijn naam mijn leeftijd en anders vergeten ze het weer. Ht was fijn. Je kon me niet pesten want ze wisten werkelijk niets van me. Ik was geen kudde dier ik was liever alleen. Ik zucht en loop de bus in en ga op een plek zitten. Ik hou twee plekken bezet. Ik wou niet dat iemand naast me kwam zitten dus ik zat met mijn kont op een stoel en met mijn benen half op de ander welke in beslag werd genomen door mijn tas. Ik pakte mijn schetsboek en zie nu een jongen tegenover het gangpad. Hij had bruine krullen en groene ogen. Ik had hem nog nooit gezien als ik eerlijk was, maar ik had geen enkele jongen gezien van de andere school. Hij had een mooi gezicht en vond ik dat ik hem ging tekenen. Ik wil niet opscheppen, maar ik kan goed tekenen Dus ik ga mijn eigen uitdaging aan en bestudeer hem even en begin dan te tekenen ik zag alleen zijn zijaanzicht dus daarmee moest ik get maar doen. Ik kijk soms op, maar ik zie hem nu als een foto voor me. Ik glimlach kort in mezelf omdat het zo goed lukt. Ik heb nu zijn gezicht een soort van af. Nog geen schaduw, maar zijn lippen neus ogen en oor. Het was licht aangezien ik nu met haar moest. Ik neem een dikker potlood en begin zijn krullen te tekenen. Ik glimlach breder en kijk weer op naar zijn krullen. Zodra dat klaar is geef ik mezelf min of meer een schouderklopje. Niet echt, maar min of meer. Ik doe nu zijn nek en zijn shirt. Het begin alleen. Ik moest zeggen dat hij erg mooie spieren had. Wat?! Jde foei je tekent hem alleen maar. Ik teken de schaduwen en glimlach naar mijn resultaat. Ik vroeg me af of hij mijn blik gevoelt had ofzoiets aangezien ik natuurlijk hem goed moest bestuderen. Ik moest iets goed kunnen zien of inbeelden voor ik het kon tekenen. Ik kijk naar mijn [urlhttp://data.whicdn.com/images/49278758/tumblr_mgobicY0VH1r46dt4o1_500_large.jpg] Resultaat (klik voor tekening)[/url] ik glimlach als ik zie hoe goed het lijkt.

    [Ik verveelde me dus ik heb Jade een soort van harry laten tekenen. Je kan Harry het laten merken als je wilt, maar als je hem allen met Louis wilt laten praten dan hoef je het niet te doen als je wilt (;]


    I'm finally back, Finally after a Year break