• Stuck in school - One Direction

    Een meisjesschool, The Marie Antoinette Academy en een jongensschool, The Newton Academy. De twee scholen liggen vlak buiten London gelegen, maar de leerlingen zijn zelden toegestaan om naar London te gaan. De leerlingen zijn nooit toegestaan om met jongens/meisjes in contact te komen, dat is uiterst verboden en als je dat doet, heb je een grote kans dat de raad wordt opgeroepen en je van school werd gestuurd. Op een dag mogen alle leerlingen van beiden scholen naar de stad om iets leuks te gaan doen, wel moeten ze voor achten thuis zijn. Tien leerlingen, vijf jongens en vijf meisjes, breken de regels en gaan uit. Ze worden goede vrienden en misschien wel meer...?

    Dit is zo crappy..


    Jongens
    - Louis Tomlinson AppleBottom
    - Harry Styles Sempra
    - Niall Horan Emrys
    - Zayn Malik Luminoase
    - Liam Payne Depay

    Meisjes

    - Emilie Joanne Bond Curlies
    - Abbygail Morris Cyborg
    - Mabel Sonny Puckerman Danosaur
    - Alexandra Bella-Rose Rivera Malino
    - Jade Skyler Prime HurtedHeart

    Lijstje :

    Volledige naam :
    Leeftijd :
    Geboorteplaats:
    Karakter:
    Uiterlijk :
    Verleden/Reden van toesturing naar academie :
    Extra:

    Regels :
    - Minimaal drie volle regels schrijven
    - Drie waarschuwing is out
    - 16+ is toegestaan
    - Geen Mary-Sue's en/of Gary-Stu's
    - Niemand buitensluiten
    - Alleen ik maak de nieuwe topics, tenzij anders gemeld of ik offline ben
    - Beetje ervaring in RPG [Twee topics minimaal]
    - Off-topic tussen haakjes [] // () {} etc.
    - Ruzie OCC is niet toegestaan, wel IC

    Begin :
    Iedereen maakt zich klaar om naar London te gaan, iedereen wordt opgehaald met een busje waar maximaal twintig mensen in kunnen. Je moet wel voor achten thuis zijn, anders kan je geschorst worden. (Iedereen breekt die regel dan.)

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 11:14 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [iemand voor Mabel?]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson

    Lachend lees ik het berichtje dat Harry me had gestuurd. 'Naast elkaar in de bus?' Ik schud mijn hoofd en antwoord snel. 'On my way, curly.' Stuur ik terug en ik liep de kamer uit en door de gang en uit de grote houten voordeuren, die normaal gesloten zouden zijn. De frisse lucht vond mijn neus en ik haal eens diep adem, eindelijk, buiten. De bus stond al klaar dus ik moest alleen maar instappen. Ik wreef mijn gestreepte bloes in vorm en stapte de bus in. "Tommo has arrived." Triomfantelijk gooi ik mijn arm in de lucht en stap door de bus naar mijn plaats langs Harry. "Curly!" Ik sla mijn arm rond zijn schouders en zet me langs hem. "Klaar voor Londen, of toch niet?" Ik geef hem een glimlach.


    The artist is the kid that survived.

    Harry Styles.

    Ik voel een blik op me branden. Ik kijk omhoog naar het meisje dat kijkt naar iets voor zich. Mijn wenkbrauwen schieten de lucht in. Ik voel iets in mijn zakken trillen. Ik haal mijn mobiel eruit en lees het berichtje van Louis.
    'On my way, curly'
    Ik berg mijn mobiel op en loop alvast de bus in, ik bestudeer het meisje en loop dan helemaal naar achter. "Tommo has arrived." Hoor ik ineens. Een grijns komt op mijn gelaat te staan en vrolijk kijk ik naar Louis. "Curly!' Hij geeft me een knuffel en mijn spieren spannen even aan. "Klaar voor Londen, of toch niet?" Vraagt Louis glimlachend. "Dat je dat nog moet vragen." Zeg ik quasi-beledigd. Ik kijk uit het raam of er nog andere jongens komen maar ik zie niemand. Ik laat mijn hand rusten op Louis' bovenbeen en kijk hem glimlachend aan.

    Alexandra Bella-Rose Rivera

    Ik haal snel een kam door mijn haren en laat het vervolgens los over mijn rug hangen. Ik steek twee grote ringen door mijn oren en pak vervolgens mijn hakken. Jeffrey Campbells. Ja, ik weet dat ik de hele dag moet lopen. Maar ik ben het gewend met hakken, dus ik kan het makkelijk aan. Ik draai me om naar de spiegel en check mijn outfit. Hmh, het is misschien kort. Maar met dit weer ga ik me niet helemaal bedekken, het is heet. Ik knoop het spijkerjasje een beetje dicht en pak wat parfum. Ik spuit snel wat in mijn nek en pak mijn tas. Ik gooi mijn make-up tasje erin, deo, portemonnee, Iphone 5, pijnstillers, oordopjes en Vans voor mocht ik het echt niet volhouden op mijn hakken. Snel loop ik uit mijn kamer en even later sta ik buiten. Al snel zie ik de bus staan en ik loop er naartoe. Ik loop naar binnen en plof op een bankje. Ik leg mijn benen op de andere plaats en ga nog wat lekkerder zitten. Als iemand naast mij wil zitten mogen ze hun best gaan doen...


    El Diablo.

    Niall James Horan

    De bus zat al vrij ver vol. Zoals altijd had ik ervoor gezorgd dat ik niet als eerste maar al zeker niet als laatste aan zou komen. Er waren nu niet meer heel veel lege plaatsen maar er waren er nog genoeg om alleen te kunnen zitten. Ik liep de bus in, waarbij ik bijna over de stoeprand viel en keek rond. Heel veel mensen zaten alleen op de bankjes maar sommigen zaten naast elkaar. Net zoals Harry en Louis. Waarschijnlijk de drukste jongens van de academie. Zo kwamen ze vaak tenminste wel over net als nu. Ik liep naar het midden van de bus en ging daar zitten. Als je achterin zat dan zou je tussen de populaire en vaak ook drukke mensen zitten en voorin zaten de stille mensen. Waarschijnlijk zou de beste plek voor mij voorin zijn maar als je ergens in het midden zou gaan zitten dan zou niemand je echt opmerken. Dat was het beste wat je kon hebben op een school als deze, gewoon onzichtbaar zijn. Of veel vrienden hebben. Maar dat laatste was niet echt voor mij weggelegd. In Ierland had ik geprobeerd om bij de laatste groep terecht te komen. Het was gelukt maar daar heb ik wel veel dingen voor moeten doen. Het waren vaak maar kleine diefstallen maar als ik hier nu niet had gezeten was het met mij zeker net zo slecht gegaan als met Greg. Al had ik de diefstal waarvoor ik hier zat niet zelf gepleegd het was toch goed voor me dat ik hier zat. Of misschien was dat alleen wat ik mezelf wijsmaakte.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Louis William Tomlinson

    "Dat je dat nog moet vragen." Zegt Harry en hij kijkt uit het raam. Zijn hand rust op mijn bovenbeen en ik haal diep adem, ik kijk rond om te zien of er nog iemand is die we kennen, maar dat is niet het geval, ik laat me zelf verder in de stoel zakken en leun wat meer tegen Harry aan die me met een glimlach aankijkt. Ik geef hem een glimlach terug. "Hello cutie, how you doin'?" Ik haal mijn hand door zijn krullen en rust mijn hoofd op zijn schouder. Dit is ondertussen wel een gewoonte geworden, iedereen weet wel dat ik graag aan ze hang, Harry is gewoon speciaal, denk ik. Ik frutsel een beetje met een draadje dat van mijn bloes hangt. Vandaag wordt een goede dag. Dat voel ik gewoon of ik hoop dat het dat is, en niet de visschotel die we gisteren als avondeten hadden, want dan is het wel een probleem. Een blonde jongen stapt de bus op en zet zich in ergens in het midden, hem heb ik toch al eens eerder gezien, wat was zijn naam ook alweer? Neil? Nee, nee dat was het niet, wat was het dan ook alweer? Niall? Ja, ja dat was het, hij leek me wel tof, beetje te stil, dat wel, maar hij is waarschijnlijk gewoon verlegen.


    The artist is the kid that survived.

    (Iemand voor Emilie?)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Infelia schreef:
    (Iemand voor Emilie?)

    Mabel staat buiten te roken en is ook nogal lonly. dus ze kan daarheen. ;3]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.

    "Hello cutie, how you doin'?" Met -waarschijnlijk- een kleine twinkeling in mijn ogen staar ik Louis aan. "Goed, en jij?" Standaard antwoord dus. Ik zucht en bestudeer Louis dan even. Allebei hebben we best veel tattoos wat ik best grappig vind. Hij haalt een hand door mijn krullen om daarna wat meer tegen me aan te leunen. Ik leg mijn arm, die eerst op zijn bovenbeen rustte, om hem heen en laat mijn ogen de boel verkennen. Een klein jochie komt de bus binnen wandelen. Niall. Hij is wat kleiner dan de gemiddelde persoon, waarschijnlijk doordat hij uit Ierland komt wat je ook kan herkennen in zijn accent. Hij is nogal verlegen maar volgens mij best aardig. Hij gaat ergens in het midden zitten en vrolijk bestudeer ik hem. Ik ben misschien dan wel fout, of gevreesd door de meesten mensen maar pestten deed ik nooit. Meestal vecht ik gewoon met andere jongens die stoer doen. "Hi!" Roep ik naar Niall, het komt er heser uit dan dat ik bedoel. Ik vind het zielig als hij alleen moet zitten.

    [Mijn personage zit al in de bus, dus als mensen iemand nodig hebben om te praten kan ze daar ook heen]


    26 - 02 - '16

    Louis William Tomlinson

    Ik schrik een beetje wanneer Harry me een antwoord geeft en zijn arm om me heen slaat, ik geef hem een grote glimlach en mompel iets onder mijn adem wat waarschijnlijk moest lijken op een 'Goed' of 'Perfect' ik schud mijn hoofd en speel met Harry's vingers. "Hi!" roep Harry ineens door de bus heen. "Haz, ik heb oren.." Mopper ik en ik bedek mijn oor. Ik por in zijn zij en kijk naar wie hij heeft geroepen. Naar wie heeft hij eigenlijk geroepen? Ik bedoel maar, alleen de hele bus kijkt nu onze kan op. Ik kijk op naar Harry. "Haz?"


    The artist is the kid that survived.

    Niall James Horan

    Zo jammer dat ik mijn Ipod was vergeten thuis. Ik had nog aan mijn moeder gevraagd of ze hem me na had kunnen sturen alleen ze vond dat ik me eerst beter moest gaan gedragen en dan zou ze er wel over na gaan denken. Conclusie ze vond niet dat ik het waard was om een pakketje vanuit Ierland naar Engeland te sturen. Maar Greg was dan ook altijd alles voor haar geweest en toen mijn vader hem heeft weggestuurd is de band met mijn moeder die nooit zo goed was geweest nog verder verpest. 'Hi!' Er klonk een hese stem door de bus waardoor iedereen gelijk naar achteren keek naar de schuldige. En die schuldige was een zekere Harry Styles. Zoals iedereen keek ik ook om zodat het niet teveel op zou vallen dat ik hier zat. Zo te zien keek hij in mijn richting. Verbaasd keek ik om me heen of er nog meer mensen zaten waar hij naar kon kijken maar dat was niet echt het geval. Of hij moest een oogafwijking hebben waar ik niets van wist. 'Heb je het tegen mij?'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Jade Skyler Prime
    Een andere jongen gaat voor de Krullen bol zitten, maar ik kan hem nog steeds tekenen. Ik teken zijn details waardoor ik soms naar de zijkant moet bewegen om hem te zien en dan weer terug te zitten om te tekenen. Ik had heb compleet nagetekend. Het was net een foto. Dan roept hij opeens Hi door de bus waardoor ik bijna opspring. Hij roept naar een jongen met blond haar. Hem kon ik ook tekenen. Ik vroeg me af wat hij van plan was met blondie. Ik keek naar de bus. Alles hierachter zat vol behalve naast mij, maar door mijn tas ging niemand zitten. Gelukkig. Voor harry zat vol voor mij zat vol alleen vooran was nog leeg. Ik laat mijn vingers over de getekende nek van de krullenbol gaan om de schaduw beter te maken. Ik keek nu naar de jongen die naast krullenbol zit ik dacht Louis, maar ik wist het miet zeker en ik begon hem te tekenen waardoor ik soms naar hem moet kijken.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Staat de bus er nog? o-o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Luminoase schreef:
    [Staat de bus er nog? o-o]

    [yups]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."