• Stuck in school - One Direction

    Een meisjesschool, The Marie Antoinette Academy en een jongensschool, The Newton Academy. De twee scholen liggen vlak buiten London gelegen, maar de leerlingen zijn zelden toegestaan om naar London te gaan. De leerlingen zijn nooit toegestaan om met jongens/meisjes in contact te komen, dat is uiterst verboden en als je dat doet, heb je een grote kans dat de raad wordt opgeroepen en je van school werd gestuurd. Op een dag mogen alle leerlingen van beiden scholen naar de stad om iets leuks te gaan doen, wel moeten ze voor achten thuis zijn. Tien leerlingen, vijf jongens en vijf meisjes, breken de regels en gaan uit. Ze worden goede vrienden en misschien wel meer...?

    Dit is zo crappy..


    Jongens
    - Louis Tomlinson AppleBottom
    - Harry Styles Sempra
    - Niall Horan Emrys
    - Zayn Malik Luminoase
    - Liam Payne Depay

    Meisjes

    - Emilie Joanne Bond Curlies
    - Abbygail Morris Cyborg
    - Mabel Sonny Puckerman Danosaur
    - Alexandra Bella-Rose Rivera Malino
    - Jade Skyler Prime HurtedHeart

    Lijstje :

    Volledige naam :
    Leeftijd :
    Geboorteplaats:
    Karakter:
    Uiterlijk :
    Verleden/Reden van toesturing naar academie :
    Extra:

    Regels :
    - Minimaal drie volle regels schrijven
    - Drie waarschuwing is out
    - 16+ is toegestaan
    - Geen Mary-Sue's en/of Gary-Stu's
    - Niemand buitensluiten
    - Alleen ik maak de nieuwe topics, tenzij anders gemeld of ik offline ben
    - Beetje ervaring in RPG [Twee topics minimaal]
    - Off-topic tussen haakjes [] // () {} etc.
    - Ruzie OCC is niet toegestaan, wel IC

    Begin :
    Iedereen maakt zich klaar om naar London te gaan, iedereen wordt opgehaald met een busje waar maximaal twintig mensen in kunnen. Je moet wel voor achten thuis zijn, anders kan je geschorst worden. (Iedereen breekt die regel dan.)

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 11:14 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn Javadd Malik

    Gapend werd ik wakker. Toen ik op de wekker keek, schoot ik overeind. Shit. Nu moest ik echt héél snel opschieten. Onmiddellijk gooide ik de dekens van me af, en snelde uit bed. Nu kwam het moeilijkste gedeelte nog. Een outfit uitkiezen. Na van alles uit de kast gegooid te hebben, kwam ik aan op een shirt, een zwarte broek en mijn zwarte Vans. Snel kleedde ik me helemaal om, en zocht de kamer rond. Na precies één minuut te zoeken had ik ook het armbandje gevonden. Ik had hem van Waliyha gekregen toen ik naar de academie ging. Nu droeg ik hem zowat elke dag. Mijn bril zette ik ook op, die kon ik toch weer afzetten dadelijk, en mijn haar stak ik op in een kuif. Het blonde plukje bleef ik mooi vinden, dus die hield ik ook. Portemonnee zat in mijn kontzak, telefoon in mijn zak. Voor onderweg pakte ik het kleine kladblok en een paar potloden, die gelukkig nog in mijn andere broekzak pasten. Al rennend naar buiten, keek ik of de bus er nog stond. Godzijdank nog wel, anders zou ik echt een kutdag hebben gehad. Haastend rende ik naar de bus, en klom erin. Ik deed niet eens de moeite om iedereen te bekijken, nu wilde ik gewoon zitten. Hijgend plofte ik op een stoel neer waar niemand naast zat, en niemand voor of achter. Wat had ik een hekel aan mijn slechte conditie. Wacht. Mijn sigaretten. Ook dat nog. Die zou ik wel in Londen kopen, ik had vast nog wel genoeg geld. Nog altijd hijgend zakte ik een beetje onderuit en keek naar buiten. Nu gelukkig even weg van hier.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Tadah. Zeg maar als er iets niet goed is]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles.

    "Haz?" "Uh ja ik had het tegen Niall, die blonde jongen." Mompel ik gauw. Ik grijns als ik zie dat iedereen zich heeft omgedraaid naar mij toe. opnieuw richt ik mijn ogen op Niall. 'Heb je het tegen mij?' Een luide lach verlaat mijn mond. "Ja, kom bij ons zitten." Zeg ik vrolijk. Een beetje verbaasd kijk ik op door mijn eigen humeur, normaal ben ik altijd scherp en een enorme klootzak omdat maar niet achterwege te laten. Vrolijk kijk ik Louis aan. "Dat vindt je toch wel goed hé?" Vraag ik met puppy-ogen en een pruillipje. Ik bedenk me wat we allemaal kunnen gaan doen in Londen. Enorm veel, misschien nog wel een tattoo erbij zetten. Of in het allergrootste reuzenrad van heel Europa gaan. Volgens mij word het geweldig, met mijn vrienden in een wereldstad, wie weet wat we allemaal kunnen doen.

    [Iemand voor Liam?]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Depay schreef:
    [Iemand voor Liam?]


    | Misschien kan 'ie naar Harry? |

    [Anders kan Liam Naast Jade zitten. Die zit alleen tegen pver het gangpad van Louis en Harry. Jade is nu ook nogal loner]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Iemand voor Alexandra? Die neemt momenteel een heel bankje in bezit...]


    El Diablo.

    [Misschien kan ze naar Zayn of zo komen?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Zayn kan beter naar haar gaan, aangezien ze niet echt van plan is om weg te gaan xd ]


    El Diablo.

    [Dat gaat moeilijk aangezien Zayn net zit, haha]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ik stuur Liam wel naar Alexandra anders.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    (Dan gaat Emilie naar Zayn toe, lol.)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ook goed :Y).]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Haha, ik verzin wel wat xd Alexandra komt naar Zayn hoor!]


    El Diablo.

    NIall James Horan

    'Ik weet niet of je het ziet maar het zit daar nogal vol. En die bankjes zijn voor zover ik weet toch nog steeds maar voor twee personen.' misschien moest ik niet zo reageren. Het deed zeker geen goed voor het beeld dat mensen bij me hadden. 'Maar toch bedankt voor het aanbod Harry, tenminste je heet Harry toch?' ik was er vrijwel zeker van dat hij Harry heette. Maar het zou stalkerig over kunnen komen als ik zijn naam wist terwijl ik hiervoor nog geen woord tegen hem had gezegd.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."